Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Synne.h.e. skrev (4 timer siden):

Hun ser helt gal og fortumlet ut, ikke bare smågal. Tenker bare no thoughts behind those eyes...Helt sykt hvor store øyne de alle i den familien har, det ser jo helt insane ut, som et insekt..

Synne.h.e. skrev (1 time siden):

Hva med talefeilen til Sidra? Flere som har lagt merke til at hun ikke kan rulle på R'en? Liksom, ikke i det hele tatt? Virker mer som arendalsk enn østlandsk/oslosk. Ganske irriterende å høre på faktisk. Eller hvordan Rami er den mest hjulbeinte personen man noen gang har sett? Legg merke til hvordan kan går ned høyre foten som en spiss utover. Ikke noe føtter elle steg rett fram der, men en gigantisk V...Aldri sett noen gå med føttene så til siden eller bredbeint, han vil nok få problemer med knærne med tiden.

Hva i all verden driver du med? Jeg er en som kan være kritisk til familien Raad men dette her tar kaka! Skaff deg ett liv!

• Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zenhouse skrev (9 timer siden):

Var litt hyggelig  å se Sidra som den tenåringen hun faktisk er. 

La merke til det jeg og, godt å se.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huder skrev (4 minutter siden):

Er ikke på jodel så gjerne forklar.

Usaklige kommentarer/kritikk typ som de du reagerte på over her er "kjennemerke" til Jodel. Det er lav kvalitet på innlegg, lite reell diskusjon eller argumentering, generelt mye stygt som skrives. Just som her i denne tråden siste tiden! 

Har vært på KG siden 2004 og synes det er trist hvordan tonen har endret seg i den retningen her også.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (44 minutter siden):

Å studere disse folka så grundig som du gjør her taler for et større problem - hos deg selv. Å være så opphengt i en gruppe individer er ikke sunt.

Studere grundig? Ja så, ja, haha! Det er jo noe man legger merke til umiddelbart hos Sidra? Man hører det jo hver gang hun prøver å si R, altså i hver setning? Og Rami som stadig filmer når han går, trenger ingen grundig inspeksjon til for å se at han er Norges mest hjulbeinte mann (uten å være nordmann)...🤔 Det er ganske tydelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synne.h.e. skrev (4 minutter siden):

Studere grundig? Ja så, ja, haha! Det er jo noe man legger merke til umiddelbart hos Sidra? Man hører det jo hver gang hun prøver å si R, altså i hver setning? Og Rami som stadig filmer når han går, trenger ingen grundig inspeksjon til for å se at han er Norges mest hjulbeinte mann (uten å være nordmann)...🤔 Det er ganske tydelig...

Utrolig lavmål. Men det sier langt mer om deg enn de du beskriver. For meg vitner det om lavt selvbilde. 

• Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

firetoen skrev (9 minutter siden):

Usaklige kommentarer/kritikk typ som de du reagerte på over her er "kjennemerke" til Jodel. Det er lav kvalitet på innlegg, lite reell diskusjon eller argumentering, generelt mye stygt som skrives. Just som her i denne tråden siste tiden! 

Har vært på KG siden 2004 og synes det er trist hvordan tonen har endret seg i den retningen her også.

Oi, godt jeg ikke har oppsøkt Jodel. Syns tråden om I har stort sett vært bra med konstruktiv kritikk, masse ros og ris og tilogmed litt glorifisering. Selv kan jeg nok være veldig klar på det jeg mener…noen ganger litt for klar…men det syns jeg må til til tider. Har sett andre tråder om influensere som er ille, veldig ille og sjeldent moderert. Her inne blir man moderert for det minste. De siste innleggene fra Synne med flere er forkastelig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være ufin med folk, gjemt bak et tastatur. Hvordan Isabel ser ut, og Sidra uttaler ord osv er forkastelig. Derimot kan man si at å spasere rundt i Vietnam iført nattkjole, jokke som en kåt hund, samt være så overrasket over hva enn hun ser, er respektløst. Det er flaut, og der man ser Mathilde fremstår både respektfull og presentabel i møte med menneskene. Isabel er snart 31 år. Hun påberoper seg å komme fra «ingenting». Som en som kommer fra «ingenting» fremstår hun som en som har glemt hva «ingenting» er. Det er rett og slett flaut å se på. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (3 minutter siden):

Man trenger ikke være ufin med folk, gjemt bak et tastatur. Hvordan Isabel ser ut, og Sidra uttaler ord osv er forkastelig. Derimot kan man si at å spasere rundt i Vietnam iført nattkjole, jokke som en kåt hund, samt være så overrasket over hva enn hun ser, er respektløst. Det er flaut, og der man ser Mathilde fremstår både respektfull og presentabel i møte med menneskene. Isabel er snart 31 år. Hun påberoper seg å komme fra «ingenting». Som en som kommer fra «ingenting» fremstår hun som en som har glemt hva «ingenting» er. Det er rett og slett flaut å se på. 

Har tenkt tankene selv. Godt beskrevet. Når det gjelder operasjonene til I og søstrene som de selv har vært åpne om så må det være lov å ha meninger rundt det å operere seg i ung alder osv mener jeg

Endret av Huder
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (11 minutter siden):

Har ikke sett noen av delene . De er fine alle sammen.  Synd at   jeg åpenbart ikke kan si det samme om deg, mennesker,  som spyr ut av seg så mye dritt.. Lavmål ! 

• Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (6 minutter siden):

Har ikke sett noen av delene . De er fine alle sammen.  Synd at   jeg åpenbart ikke kan si det samme om deg, mennesker,  som spyr ut av seg så mye dritt.. Lavmål ! 

Jeg ba ikke om noe psykoanalyse av deg. Jeg har nok mer gudskompleks/er enn lavt selvbilde, men oooook, whatever you say; ser at folk ikke har de beste bedømmingsevnene her inne🤣 På folk og ting..

Kanskje nå som jeg har poengtert det, du lettere vil legge merke til det. Vær så god!!. For talefeilen til Sidra er ganske hørbar hvis du har fungerende ører, er ikke min subjektive mening..Å ha et kritisk blikk på andre har ingenting med lavt selvbilde å gjøre. Kanskje du kan lære deg å bli litt mindre naiv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huder skrev (10 minutter siden):

Har tenkt tankene selv. Godt beskrevet. Når det gjelder operasjonene til I og søstrene som de selv har vært åpne om så må det være lov å ha meninger rundt det å operere seg i ung alder osv mener jeg

Det er jeg enig i. Nå synes ikke jeg verken Isabel, Sidra eller Shehed er gode forbilder. Shehed er vel den nærmeste «normalen» Isabel spiller seg ut til et bredt publikum, med et aldersspenn fra helt ung, til 80 årige kvinner. At 80 årige kvinner applauderer jokking, snakk om avføring og en uakseptabel oppførsel, ref bevege seg ute i nattøy, hyle og skrike er for meg et mysterium. Om vi damer tenker det er innafor med en slik adferd, vel, da har vi fortsatt mye å lære. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harnoejegvilsi skrev (3 minutter siden):

Det er jeg enig i. Nå synes ikke jeg verken Isabel, Sidra eller Shehed er gode forbilder. Shehed er vel den nærmeste «normalen» Isabel spiller seg ut til et bredt publikum, med et aldersspenn fra helt ung, til 80 årige kvinner. At 80 årige kvinner applauderer jokking, snakk om avføring og en uakseptabel oppførsel, ref bevege seg ute i nattøy, hyle og skrike er for meg et mysterium. Om vi damer tenker det er innafor med en slik adferd, vel, da har vi fortsatt mye å lære. 

Det var da veldig så enig vi var da.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (11 minutter siden):

Jeg ba ikke om noe psykoanalyse av deg. Jeg har nok mer gudskompleks/er enn lavt selvbilde, men oooook, whatever you say; ser at folk ikke har de beste bedømmingsevnene her inne🤣 På folk og ting..

Kanskje nå som jeg har poengtert det, du lettere vil legge merke til det. Vær så god!!. For talefeilen til Sidra er ganske hørbar hvis du har fungerende ører, er ikke min subjektive mening..Å ha et kritisk blikk på andre har ingenting med lavt selvbilde å gjøre. Kanskje du kan lære deg å bli litt mindre naiv.

Enig i det å kommentere selvbilde kan man spare seg for. Men det å gå så inn i dybden hos enkeltmennesker med sine : feil: er å gå for langt. Synd du ikke ser det selv. 

Endret av Huder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (3 timer siden):

Hva med talefeilen til Sidra? Flere som har lagt merke til at hun ikke kan rulle på R'en? Liksom, ikke i det hele tatt? Virker mer som arendalsk enn østlandsk/oslosk. Ganske irriterende å høre på faktisk. Eller hvordan Rami er den mest hjulbeinte personen man noen gang har sett? Legg merke til hvordan han går med høyre foten som en spiss utover. Ikke noe føtter eller steg rett fram der, men en gigantisk V gåstil...Aldri sett noen gå med føttene så til siden eller bredbeint, han vil nok få problemer med knærne med tiden.

For å faktisk svare på spørsmålet ditt:

Sidra fortalte på storyen sin her for en liten stund siden at siden hun er født og oppvokst de første årene i Stavanger så er det derfra hun har det at hun ikke kan rulle på R-en. Etter noen år i Irak glemte hun basicly hvordan hun snakker norsk, men hun glemte aldri Vestlands-Ren. Det er derfor hun uttaler R på denne måten selv om hun snakker Oslo-dialekt.

Rami har jeg aldri tenkt over at går rart.

Ellers er jeg enig med resten her i at dette er ting vi burde holde oss for gode til å diskutere, for det er ting de ikke kan noe for. Man kan diskutere og kritisere mye, men utseende, talemåte og størrelse på rumper osv bør vi la være i fred.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Huder skrev (45 minutter siden):

Enig i det å kommentere selvbilde kan man spare seg for. Men det å gå så inn i dybden hos enkeltmennesker med sine : feil: er å gå for langt. Synd du ikke ser det selv. 

Jeg synes du er en sensitive sally. The world is tough, get a helmet. Og til de over som sa folk gjemmer seg bak et tastatur, de fleste her har trollebrukere eller et tillaget navn, jeg er her med ekte navn og initialer og lett å finne fram til etternavn utifra det. Jeg står for hva jeg sier, selv om jeg kan være kritisk eller slem! Dere andre kan like kritikk mot meg og kommentere uten at noen andre aner hvem dere er.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (7 minutter siden):

For å faktisk svare på spørsmålet ditt:

Sidra fortalte på storyen sin her for en liten stund siden at siden hun er født og oppvokst de første årene i Stavanger så er det derfra hun har det at hun ikke kan rulle på R-en. Etter noen år i Irak glemte hun basicly hvordan hun snakker norsk, men hun glemte aldri Vestlands-Ren. Det er derfor hun uttaler R på denne måten selv om hun snakker Oslo-dialekt.

Rami har jeg aldri tenkt over at går rart.

Ellers er jeg enig med resten her i at dette er ting vi burde holde oss for gode til å diskutere, for det er ting de ikke kan noe for. Man kan diskutere og kritisere mye, men utseende, talemåte og størrelse på rumper osv bør vi la være i fred.

Det har ikke jeg hørt. Visste heller ikke at hun hadde bodd i Irak. Men da hadde noen andre enn meg påpekt at hun ikke har eller klarer rulle-R, for at hun svarte på det??

Det høres bare litt rart ut, hun høres mer sørlandsk ut, enn fra Oslo.

Vel, nå vil du i hvert fall legge merke til at han går som en klovn. Hvis han går noe mer til høyre med den foten sin går den vel ut av ledd snart.

Hvorfor ikke kritisere talemåte? Vi har logopeder av en grunn🤣🤣

Endret av Synne.h.e.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (1 minutt siden):

Det har ikke jeg hørt. Visste heller ikke at hun hadde bodd i Irak. Men da hadde noen andre enn meg påpekt at hun ikke har eller klarer rulle-R, for at hun svarte på det??

Det høres bare litt rart ut, hun høres mer sørlandsk ut, enn fra Oslo.

Vel, nå vil du i hvert fall legge merke til at han går som en klovn. Hvis han går noe mer til høyre med den foten sin går den vel ut av ledd snart.

Rami og Sidra bodde noen år i Irak når de var små og gikk blant annet de første årene på skole der. De er født i Stavanger/Randaberg (???) og flyttet rett til Oslo når de flyttet tilbake til Norge. Ja, det er tydeligvis noen andre som også har spurt siden det ble svart på på snap. Mulig det var Rami som fortalte det, det skal jeg ikke si sikkert. 

Sørlandet er jo basicly midt i mellom Oslo og Stavanger, så på en rar måte gir det jo mening det du skriver 😁 Litt Stavanger og litt Oslo blandet sammen til en herlig suppe 😁

Jeg har faktisk lagt merke til at når han filmer seg selv mens han går så ser det ut som om han halter. Men jeg har konkludert med at det er fordi han ser litt inn i kamera og litt rett frem. Men du har sikkert helt rett, nå kommer jeg garantert til å se det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (16 minutter siden):

Jeg synes du er en sensitive sally. The world is tough, get a helmet. Og til de over som sa folk gjemmer seg bak et tastatur, de fleste her har trollebrukere eller et tillaget navn, jeg er her med ekte navn og initialer og lett å finne fram til etternavn utifra det. Jeg står for hva jeg sier, selv om jeg kan være kritisk eller slem! Dere andre kan like kritikk mot meg og kommentere uten at noen andre aner hvem dere er.

Det spiller ingen rolle om man står frem med fult navn eller ikke. Jeg har selv folk med tale feil i familien, og det du driver med er forkastelig . Det samme gjelder hvordan du kommenterer at man har øyne som ligner et insekt , eller hvordan man går, utrolig lavmål. Det handler om verdier og menneskesyn . Man kan mislike handlinger , men når man angripe, hvordan man er født , osv , er et helt annet nivå 

Endret av Lana01
  • Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...