Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Angel75 skrev (29 minutter siden):

Og sånn forstår ikke jeg at Shehed kan få seg til å gjøre. Ja, Isabel tjener godt, men jeg hadde aldri fått meg til å valgt et av de dyreste hotellene som var der. Synes sånt er frekt!

Nå er alle fire på samme hotell og kjører full spaopplevelse. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Istapp skrev (6 timer siden):

Ivorie lager jo tingene i Italia... Eller hva er blitt skrevet her inne tidligere? At ting shippes via Italia betyr ikke produsert i Italia. Nå bør folk begynne å lære. Produktene lages på samme fabrikker som produkter som kjøpes via Temu, forskjellen er merkelappen. En kinesisk fabrikk har syere som lager klær for Temu, Cubus, Høyer, Pia Tjelta, Ivorie o.l. Det er merkelappen som er forskjellig, ikke syeren eller produksjonslandet.

Veldig mye av det vi alle har av både klær og ting er nok produsert i Kina. Mye produseres der. Og det er ikke dermed sagt at det er dårlige varer. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg skjønner godt Shehed hvorfor hun reagerte på denne turen. Ja det sant turen til Shehed og Shirog ble utsatt pga været. Men shehed var på vei til Dubai for å være der litt til de 2 skulle finne ut av en annet plass å reise. Og den turen skulle bare være de 2. Så får Shehed en tlf av Isabel mens hun sitter på gaten og venter på flyet om å dra på denne turen sammen med Sidra på Mathilda sin tur. Shehed sa selv hun ble satt ut, og skjønte at denne turen var allerede planlagt uten at hun visste noe om det selv, derfor klarte ikke hun å si ifra. Fordi hun skjønte at dette var Isabel sin plan og dette ble planlagt uten å egentlig høre først med Shehed om idéen. Og hun var veldig skuffet fordi hun egentlig hadde bare gledet seg til en tur med Shirog alene som de 2 skulle planlegge sammen. Virker jo som Mathilda er allerede lei av disse søstrene. Som hun sier selv at hun er mer "fri" når hun alene. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Glitter_eyes skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønner godt Shehed hvorfor hun reagerte på denne turen. Ja det sant turen til Shehed og Shirog ble utsatt pga været. Men shehed var på vei til Dubai for å være der litt til de 2 skulle finne ut av en annet plass å reise. Og den turen skulle bare være de 2. Så får Shehed en tlf av Isabel mens hun sitter på gaten og venter på flyet om å dra på denne turen sammen med Sidra på Mathilda sin tur. Shehed sa selv hun ble satt ut, og skjønte at denne turen var allerede planlagt uten at hun visste noe om det selv, derfor klarte ikke hun å si ifra. Fordi hun skjønte at dette var Isabel sin plan og dette ble planlagt uten å egentlig høre først med Shehed om idéen. Og hun var veldig skuffet fordi hun egentlig hadde bare gledet seg til en tur med Shirog alene som de 2 skulle planlegge sammen. Virker jo som Mathilda er allerede lei av disse søstrene. Som hun sier selv at hun er mer "fri" når hun alene. 

100 % enig! 

Se forøvrig også sc fra Shehed vedlagt her😊

Screenshot_20250319_160842_Snapchat.jpg

• Liker 1
Skrevet

Screenshot_20250319_161034_Snapchat.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Glitter_eyes skrev (3 timer siden):

Hvorfor blander du Shirog og Isabel navnene? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg synes Isabel har litt for mye overtenning,blir bare pinlig å se på. Greit å ha det gøy men ha litt filter og tenk at det er tid og sted for  alt.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Natu skrev (På 18.3.2025 den 20.05):

Rare greier hvor forskjellig vi ser ting. Folk her syns hun er morsom og i godt humør. Jeg ser et manisk menneske som har null filter igjen. Og ikke på den "gøye" måten. ALT skal jo filmes nå, og heldigvis fikk hun dokumentert sammenbruddet til Shehed også. Er det flere enn meg som har sett at særlig Shehed og Matilda har virket ille berørt av oppførselen hennes? Men whatever, pengene renner vel inn. 

Nei, synes oppførselen er barnslig og lite morsom.  Smågutt humor.

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Tears in heaven skrev (1 time siden):

Jeg synes Isabel har litt for mye overtenning,blir bare pinlig å se på. Greit å ha det gøy men ha litt filter og tenk at det er tid og sted for  alt.

Ja, hun oppfører seg ganske ufyselig (med vilje), og gjør seg skikkelig til med ansiktsuttrykk osv.

Hun må huske at det bor vanlige folk i Vietnam som ikke er begeistret for at noen galninger i nattkjole løper rundt og hyler Tore Tang midt på natten lol. Isabel er tidig som oftest, men hadde aldri orket å reise med henne 🤣 

Og nå tror hun livet er gøy som fattig og at hun hadde klart seg bra. Men hun kom rett fra massasje på lyx-hotell og har all økonomisk sikkerhet i verden. Så ikke helt det samme kanskje 😅 

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
Glitter_eyes skrev (5 timer siden):

Jeg skjønner også Shehed. Hun har vært gjennom veldig mye i det siste og hun er definitivt den mest voksne av dem. Backpacking og hostell er helt topp når man er 19 år og er proppfull av energi, men for Shehed som har vært langt nede og som er «godt voksen» så var dette neppe rette type tur for henne. Og ja, hun burde nok vært tydeligere på det, men det er noe med å ikke ville skuffe de rundt deg også.

Natu skrev (På 18.3.2025 den 20.05):

Rare greier hvor forskjellig vi ser ting. Folk her syns hun er morsom og i godt humør. Jeg ser et manisk menneske som har null filter igjen. Og ikke på den "gøye" måten. ALT skal jo filmes nå, og heldigvis fikk hun dokumentert sammenbruddet til Shehed også. Er det flere enn meg som har sett at særlig Shehed og Matilda har virket ille berørt av oppførselen hennes? Men whatever, pengene renner vel inn. 

Jeg er enig med deg i at hun virker manisk. Og jeg skriver ikke det for å kaste rundt meg med en diagnose, men kort og greit fordi jeg ikke finner noe annet ord å beskrive det med. Syntes ofte hun blir sånn når familien er samlet - spesielt dersom det er lenge siden hun har sett dem. Nå er det jo lenge siden sist hun så Sheded og plutselig er Isabel også skikkelig på utsiden av komfortsonen sin på backpacking lissom. 

• Liker 8
Skrevet
søpapegøje skrev (1 minutt siden):

Ja, hun oppfører seg ganske ufyselig (med vilje), og gjør seg skikkelig til med ansiktsuttrykk osv.

Hun må huske at det bor vanlige folk i Vietnam som ikke er begeistret for at noen galninger i nattkjole løper rundt og hyler Tore Tang midt på natten lol. Isabel er tidig som oftest, men hadde aldri orket å reise med henne 🤣 

Og nå tror hun livet er gøy som fattig og at hun hadde klart seg bra. Men hun kom rett fra massasje på lyx-hotell og har all økonomisk sikkerhet i verden. Så ikke helt det samme kanskje 😅 

Hun fremstår lite ydmyk og alt er lek. 

• Liker 12
Skrevet
Really skrev (7 timer siden):

Hva har hun gjort da siden hun har fått kallenavnet Karen? Mener dere hun er ei bitch? Det er vel det kallenavnet står for? 

Nei. At hun er kravstor og ofte klager. Å være Karen betyr ikke nødvendigvis at man er bitchy og i spesielt ikke i Sheheds tilfelle. :) da tror jeg nok ikke Isabel hadde kalt henne det hele tiden slik som hun gjør 

• Liker 1
Skrevet
Margit777 skrev (8 minutter siden):

Nei, synes oppførselen er barnslig og lite morsom.  Smågutt humor.

Takk. Tore Tang spilles på høytaler der det passer henne, hun synger og danser. Hun jukker rundt, feier i minibanken. Prater høyt inn i telefonen over alt. Utrolig mye prat om bæsjing(!!!???) Og ja, hun ser ut og høres ut som 13 årig gutt på tur med kompisene sine. Jeg ser jo på kommentarene at mange syns dette er topp. Jeg syns hun oppfører seg GRUSOMT og jeg hadde faktisk troa på henne en liten stund med ideen hun la frem om finne Shirog på backpacker tur. Det eneste jeg ser er Harry Laila til null i stil. 

Screenshot_20250319-193959.png

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet

Den "VIP" bussen var noe for seg selv altså 😏 men, skal man først kjøre buss i 15 timer så er jo det helt klart måten å gjøre det på!

• Liker 3
Skrevet
søpapegøje skrev (11 minutter siden):

Ja, ansiktsuttrykkene og måten hun hele tiden gjør seg til, overspiller overrasket osv osv.  Hun står jo med store øyne og måper på 20% av snappene. Det virker som hun spiller en karikert utgave av seg selv. Det er så sykt rart. 

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet

Er mye morsomt, men enig i hun virker totalt hyper, så blir litt slitsomt å se på. 
Den der luksus massasjen og en hel dag på luksushotell er jo rimelig skivebom når en er på backpacking rett og slett. En ting om de hadde vært i snart to uker, men de er jo nettopp kommet. Tviler på Isabel orker hosteller hele turen. Tror kanskje det vil snike seg inn luksus liv med jevne mellomrom. 
Blir litt flau på hennes vegne på noe av oppførselen, spesielt den vulgære jokkingen. 
Men, syntes også mye av det er morsomt, hun er genial på å finne riktig lyd til snappene 🤭

Ser også at følgerskaren er økt betraktelig de siste par dagene. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Natu skrev (2 timer siden):

Takk. Tore Tang spilles på høytaler der det passer henne, hun synger og danser. Hun jukker rundt, feier i minibanken. Prater høyt inn i telefonen over alt. Utrolig mye prat om bæsjing(!!!???) Og ja, hun ser ut og høres ut som 13 årig gutt på tur med kompisene sine. Jeg ser jo på kommentarene at mange syns dette er topp. Jeg syns hun oppfører seg GRUSOMT og jeg hadde faktisk troa på henne en liten stund med ideen hun la frem om finne Shirog på backpacker tur. Det eneste jeg ser er Harry Laila til null i stil. 

Screenshot_20250319-193959.png

Finne Shirog? Hun er nok borte for lengst, og den som har overtatt ( altså Isabel) er jo så høy på seg selv at det grenser mot "galskap". Hun virker til å miste det helt, noe som kanskje ikke er så lurt på tur i et fremmed land.

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Teflonhjernen skrev (4 timer siden):

Hvorfor blander du Shirog og Isabel navnene? 

Shirog er borte, bare Isabel igjen.  Men Isabel plukker henne frem når hun trenger content, og folk hiver seg på og bruker begge navnene. Forøvrig blir det litt spesielt å omtale seg selv som to personer, noe som har et navn/diagnose. 

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet

Ville følge med litt i Vietnam fordi vi ønsker å dra dit..men, klarer bare ikke se...ja, hun er jo totalt hyper og smågal! Blir helt svimmel av det og de tusen snappene, så det ble et kortvarig besøk der.

Så lite klasse..på et enda lavere nivå enn noen gang. Nedsnakkingen av "vanlige" folk er bare trist. 

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg klarer ikke komme gjennom alle snappene selv om jeg raser gjennom og bare stopper opp der hun skriver noe, men sover hun ingenting? Jeg ser at hun legger ut med klokkeslett gjennom flere netter og hun virker jo ganske giret. 

Og hva er greien med å reise i nattkjole? Har hun så lite respekt for landet og folkene der at hun syns det er greit å oppføre seg som ingen og ingenting betyr noe. 

• Liker 9
  • Nyttig 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...