Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Ellenn skrev (34 minutter siden):

Enig! Og når hun valgte å sove et annet sted kunne hun valgt et helt normalt hotel, ikke det dyreste og mest luksuriøse hun fant. 

Og sånn forstår ikke jeg at Shehed kan få seg til å gjøre. Ja, Isabel tjener godt, men jeg hadde aldri fått meg til å valgt et av de dyreste hotellene som var der. Synes sånt er frekt!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Really skrev (1 time siden):

Hva har hun gjort da siden hun har fått kallenavnet Karen? Mener dere hun er ei bitch? Det er vel det kallenavnet står for? 

Nei, jeg synes Shehed er en fantastisk dame. Men hun er flink til å gi beskjed om noe ikke er greit. Så det at hun sa ja til å bli med er hennes eget ansvar. Nå kikket jeg litt på begges snap og det ser ut til å løse seg veldig greit heldigvis. 

Endret av Sveits35
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (29 minutter siden):

Og sånn forstår ikke jeg at Shehed kan få seg til å gjøre. Ja, Isabel tjener godt, men jeg hadde aldri fått meg til å valgt et av de dyreste hotellene som var der. Synes sånt er frekt!

Nå er alle fire på samme hotell og kjører full spaopplevelse. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (6 timer siden):

Ivorie lager jo tingene i Italia... Eller hva er blitt skrevet her inne tidligere? At ting shippes via Italia betyr ikke produsert i Italia. Nå bør folk begynne å lære. Produktene lages på samme fabrikker som produkter som kjøpes via Temu, forskjellen er merkelappen. En kinesisk fabrikk har syere som lager klær for Temu, Cubus, Høyer, Pia Tjelta, Ivorie o.l. Det er merkelappen som er forskjellig, ikke syeren eller produksjonslandet.

Veldig mye av det vi alle har av både klær og ting er nok produsert i Kina. Mye produseres der. Og det er ikke dermed sagt at det er dårlige varer. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt Shehed hvorfor hun reagerte på denne turen. Ja det sant turen til Shehed og Shirog ble utsatt pga været. Men shehed var på vei til Dubai for å være der litt til de 2 skulle finne ut av en annet plass å reise. Og den turen skulle bare være de 2. Så får Shehed en tlf av Isabel mens hun sitter på gaten og venter på flyet om å dra på denne turen sammen med Sidra på Mathilda sin tur. Shehed sa selv hun ble satt ut, og skjønte at denne turen var allerede planlagt uten at hun visste noe om det selv, derfor klarte ikke hun å si ifra. Fordi hun skjønte at dette var Isabel sin plan og dette ble planlagt uten å egentlig høre først med Shehed om idéen. Og hun var veldig skuffet fordi hun egentlig hadde bare gledet seg til en tur med Shirog alene som de 2 skulle planlegge sammen. Virker jo som Mathilda er allerede lei av disse søstrene. Som hun sier selv at hun er mer "fri" når hun alene. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter_eyes skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønner godt Shehed hvorfor hun reagerte på denne turen. Ja det sant turen til Shehed og Shirog ble utsatt pga været. Men shehed var på vei til Dubai for å være der litt til de 2 skulle finne ut av en annet plass å reise. Og den turen skulle bare være de 2. Så får Shehed en tlf av Isabel mens hun sitter på gaten og venter på flyet om å dra på denne turen sammen med Sidra på Mathilda sin tur. Shehed sa selv hun ble satt ut, og skjønte at denne turen var allerede planlagt uten at hun visste noe om det selv, derfor klarte ikke hun å si ifra. Fordi hun skjønte at dette var Isabel sin plan og dette ble planlagt uten å egentlig høre først med Shehed om idéen. Og hun var veldig skuffet fordi hun egentlig hadde bare gledet seg til en tur med Shirog alene som de 2 skulle planlegge sammen. Virker jo som Mathilda er allerede lei av disse søstrene. Som hun sier selv at hun er mer "fri" når hun alene. 

100 % enig! 

Se forøvrig også sc fra Shehed vedlagt her😊

Screenshot_20250319_160842_Snapchat.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter_eyes skrev (3 timer siden):

Hvorfor blander du Shirog og Isabel navnene? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Isabel har litt for mye overtenning,blir bare pinlig å se på. Greit å ha det gøy men ha litt filter og tenk at det er tid og sted for  alt.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (På 18.3.2025 den 20.05):

Rare greier hvor forskjellig vi ser ting. Folk her syns hun er morsom og i godt humør. Jeg ser et manisk menneske som har null filter igjen. Og ikke på den "gøye" måten. ALT skal jo filmes nå, og heldigvis fikk hun dokumentert sammenbruddet til Shehed også. Er det flere enn meg som har sett at særlig Shehed og Matilda har virket ille berørt av oppførselen hennes? Men whatever, pengene renner vel inn. 

Nei, synes oppførselen er barnslig og lite morsom.  Smågutt humor.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tears in heaven skrev (1 time siden):

Jeg synes Isabel har litt for mye overtenning,blir bare pinlig å se på. Greit å ha det gøy men ha litt filter og tenk at det er tid og sted for  alt.

Ja, hun oppfører seg ganske ufyselig (med vilje), og gjør seg skikkelig til med ansiktsuttrykk osv.

Hun må huske at det bor vanlige folk i Vietnam som ikke er begeistret for at noen galninger i nattkjole løper rundt og hyler Tore Tang midt på natten lol. Isabel er tidig som oftest, men hadde aldri orket å reise med henne 🤣 

Og nå tror hun livet er gøy som fattig og at hun hadde klart seg bra. Men hun kom rett fra massasje på lyx-hotell og har all økonomisk sikkerhet i verden. Så ikke helt det samme kanskje 😅 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter_eyes skrev (5 timer siden):

Jeg skjønner også Shehed. Hun har vært gjennom veldig mye i det siste og hun er definitivt den mest voksne av dem. Backpacking og hostell er helt topp når man er 19 år og er proppfull av energi, men for Shehed som har vært langt nede og som er «godt voksen» så var dette neppe rette type tur for henne. Og ja, hun burde nok vært tydeligere på det, men det er noe med å ikke ville skuffe de rundt deg også.

Natu skrev (På 18.3.2025 den 20.05):

Rare greier hvor forskjellig vi ser ting. Folk her syns hun er morsom og i godt humør. Jeg ser et manisk menneske som har null filter igjen. Og ikke på den "gøye" måten. ALT skal jo filmes nå, og heldigvis fikk hun dokumentert sammenbruddet til Shehed også. Er det flere enn meg som har sett at særlig Shehed og Matilda har virket ille berørt av oppførselen hennes? Men whatever, pengene renner vel inn. 

Jeg er enig med deg i at hun virker manisk. Og jeg skriver ikke det for å kaste rundt meg med en diagnose, men kort og greit fordi jeg ikke finner noe annet ord å beskrive det med. Syntes ofte hun blir sånn når familien er samlet - spesielt dersom det er lenge siden hun har sett dem. Nå er det jo lenge siden sist hun så Sheded og plutselig er Isabel også skikkelig på utsiden av komfortsonen sin på backpacking lissom. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

søpapegøje skrev (1 minutt siden):

Ja, hun oppfører seg ganske ufyselig (med vilje), og gjør seg skikkelig til med ansiktsuttrykk osv.

Hun må huske at det bor vanlige folk i Vietnam som ikke er begeistret for at noen galninger i nattkjole løper rundt og hyler Tore Tang midt på natten lol. Isabel er tidig som oftest, men hadde aldri orket å reise med henne 🤣 

Og nå tror hun livet er gøy som fattig og at hun hadde klart seg bra. Men hun kom rett fra massasje på lyx-hotell og har all økonomisk sikkerhet i verden. Så ikke helt det samme kanskje 😅 

Hun fremstår lite ydmyk og alt er lek. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (7 timer siden):

Hva har hun gjort da siden hun har fått kallenavnet Karen? Mener dere hun er ei bitch? Det er vel det kallenavnet står for? 

Nei. At hun er kravstor og ofte klager. Å være Karen betyr ikke nødvendigvis at man er bitchy og i spesielt ikke i Sheheds tilfelle. :) da tror jeg nok ikke Isabel hadde kalt henne det hele tiden slik som hun gjør 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (8 minutter siden):

Nei, synes oppførselen er barnslig og lite morsom.  Smågutt humor.

Takk. Tore Tang spilles på høytaler der det passer henne, hun synger og danser. Hun jukker rundt, feier i minibanken. Prater høyt inn i telefonen over alt. Utrolig mye prat om bæsjing(!!!???) Og ja, hun ser ut og høres ut som 13 årig gutt på tur med kompisene sine. Jeg ser jo på kommentarene at mange syns dette er topp. Jeg syns hun oppfører seg GRUSOMT og jeg hadde faktisk troa på henne en liten stund med ideen hun la frem om finne Shirog på backpacker tur. Det eneste jeg ser er Harry Laila til null i stil. 

Screenshot_20250319-193959.png

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "VIP" bussen var noe for seg selv altså 😏 men, skal man først kjøre buss i 15 timer så er jo det helt klart måten å gjøre det på!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
søpapegøje skrev (11 minutter siden):

Ja, ansiktsuttrykkene og måten hun hele tiden gjør seg til, overspiller overrasket osv osv.  Hun står jo med store øyne og måper på 20% av snappene. Det virker som hun spiller en karikert utgave av seg selv. Det er så sykt rart. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (6 minutter siden):

Takk. Tore Tang spilles på høytaler der det passer henne, hun synger og danser. Hun jukker rundt, feier i minibanken. Prater høyt inn i telefonen over alt. Utrolig mye prat om bæsjing(!!!???) Og ja, hun ser ut og høres ut som 13 årig gutt på turmed kompisene sine. Jeg ser jo på kommentarene at mange syns dette er topp. Jeg syns hun oppfører seg GRUSOMT og jeg hadde faktisk troa på henne en liten stund med ideen hun la frem om finne Shirog på backpacker tur. Det eneste jeg ser er Harry Laila til null i stil. 

Screenshot_20250319-193959.png

Skulle tro hun var tilbakestående.

• Liker 3
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (12 minutter siden):

Ja, ansiktsuttrykkene og måten hun hele tiden gjør seg til, overspiller overrasket osv osv.  Hun står jo med store øyne og måper på 20% av snappene. Det virker som hun spiller en karikert utgave av seg selv. Det er så sykt rart. 

Margit777 skrev (10 minutter siden):

Hun prøver jo helt tydelig å underholde følgerne, da spiller hun litt ekstra (som hun får god respons på av både tommel opp/ned og meldinger som sendes henne). Forstår da det uten problemer. 

Så er det morsomt for noen, og tydeligvis ikke så morsomt for andre (dere bl.a).

Jeg kunne ikke vært på ferie med henne, hun skravler for mye for min del, hadde blitt ør i hodet av slikt tyt. Men jeg kunne nok ha syntes det hadde vært gøy å tatt en fest med henne - for jammen er det mye liv i henne når hun først er i gang, om ikke annet 😂

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (8 minutter siden):

Det tenkte jeg også,ser helt syk ut,fatter ikke at folk synes hun er sympatisk å fin,usj

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...