Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ledd godt idag, ser ut som at de storkoser seg (bortsett fra Shehed). Blir spennende å se hva mer de finner på😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Enig med deg her. Litt barnslig å sutre på den måten. 

I går var hun manisk til de grader. Morsomt, men ble i meste laget. 
I dag er hun bare gøy synes jeg 😂

De "maniske" periodene kommer i jevn fast stil. Særdeles høyt oppe og deretter stillstand eller dager som tilbringes i sengen til langt på dag. Dette viser vel tydelig at det ikke handler om ADHD og burnout. Hun burde hatt burndown etter kun overnattingen på hostell. ADHD, aktive dager hvor det er lite forutsigbarhet som backpackerturer kan gi, lavere søvnkvalitet grunnet at man sover noe uvant og kaotisk på et hostell - hun burde vært kaputt etter svært kort tid.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (9 timer siden):

Rare greier hvor forskjellig vi ser ting. Folk her syns hun er morsom og i godt humør. Jeg ser et manisk menneske som har null filter igjen. Og ikke på den "gøye" måten. ALT skal jo filmes nå, og heldigvis fikk hun dokumentert sammenbruddet til Shehed også. Er det flere enn meg som har sett at særlig Shehed og Matilda har virket ille berørt av oppførselen hennes? Men whatever, pengene renner vel inn. 

Mathilda var den første til å trekke seg litt vekk. La seg i senga og trakk for gardinene. På den måten signaliserte hun ikke film meg og ikke prat med meg. 

Isabel er for mye, og vil alltid være i fokus. Jeg hadde blitt sliten selv. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den grønne bikinien med spiler mottatt. Nydelig farge og kvaliteten er bra. Betaler gjerne prisen for denne. Jeg bestilte dessverre for stor og må returnere. Må nok ned to str. Da vet jeg at klærne ikke er så små i str lenger. Min feil der altså. Ble skuffet over Made in China 🙈

IMG_0365.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk er jo forskjellige. Noen elsker å bo i telt i villmarka, noen elsker å reise rundt å bo på hostel og noen foretrekker hotell, og alt det er helt innafor 😊 Shehed ble invitert til Dubai og forespeilet tur med hotellovernatting, og hun er, som meg og mange andre, ikke noe glad i hostel-type overnattingssteder, og det må være lov 😊 Skjønner hun reagerer når de plutselig skal dra på tur til Vietnam med sånn type overnatting og masse randome folk inn på rommet midt på natta; bare fordi Isabel fikk en fiks idé 😬🥴 Det betyr ikke at ho er hverken utakknemlig eller unormal😊

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (36 minutter siden):

Folk er jo forskjellige. Noen elsker å bo i telt i villmarka, noen elsker å reise rundt å bo på hostel og noen foretrekker hotell, og alt det er helt innafor 😊 Shehed ble invitert til Dubai og forespeilet tur med hotellovernatting, og hun er, som meg og mange andre, ikke noe glad i hostel-type overnattingssteder, og det må være lov 😊 Skjønner hun reagerer når de plutselig skal dra på tur til Vietnam med sånn type overnatting og masse randome folk inn på rommet midt på natta; bare fordi Isabel fikk en fiks idé 😬🥴 Det betyr ikke at ho er hverken utakknemlig eller unormal😊

Er så enig med deg. 

Den ene turen etter den andre er blitt brått avsluttet, endret eller utsatt. Isabel ser bare seg selv og det hun ønsker å gjøre og tenker alle vil gjøre det hun vil gjøre. 

Nå reiser de videre idag til en annen by, mens Shehed er igjen alene på hotellet i den byen de er nå. Alene på hotell, når planen var at hun og Isabel skulle være bare de to på ferie. Forstår skuffelsen, får litt vondt av henne jeg. Alene på Østlandet, alene på ferie. 

Endret av Really
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (1 minutt siden):

Er så enig med deg. 

Den ene turen etter den andre er blitt brått avsluttet, endret eller utsatt. Isabel ser bare seg selv og det hun ønsker å gjøre og tenker alle vil gjøre det hun vil gjøre. 

Nå reiser de videre idag til en annen by, mens Shehed er igjen alene på hotellet i den byen de er nå. Alene på hotell, når planen var at hun og Isabel skulle være bare de to på ferie. Forstår skuffelsen, får litt vondt av henne jeg. Alene på Østlandet, alene på ferie. 

100% enig! Hadde jeg vært Shehed, så hadde jeg reist tilbake til Dubai og heller vært med mammaen og Rami😊

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (2 minutter siden):

Er så enig med deg. 

Vi vet vel ikke ennå om shehed skal bli igjen der? De drar med buss i kveld. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (5 minutter siden):

Sant...... kanskje hun reiser med de i kveld eller at hun reiser etter i morgen?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (22 minutter siden):

Jeg har nettop hørt hva shehed snakket om på snappen. Og hun snakker åpent om at de hadde bestilt denne turen allerede FØR shehed kom til Dubai. 

Blir hun med videre blir jeg overrasket. Overhodet ikke ok av isabel å gjøre dette. Tenker det blir lux hotell på shehed samme hvor hun ender opp. Dama trenger pleie, fred og ro. Hver en ferie er blitt ødelagt for henne.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (1 time siden):

Da er den grønne bikinien med spiler mottatt. Nydelig farge og kvaliteten er bra. Betaler gjerne prisen for denne. Jeg bestilte dessverre for stor og må returnere. Må nok ned to str. Da vet jeg at klærne ikke er så små i str lenger. Min feil der altså. Ble skuffet over Made in China 🙈

IMG_0365.jpeg

Ivorie lager jo tingene i Italia... Eller hva er blitt skrevet her inne tidligere? At ting shippes via Italia betyr ikke produsert i Italia. Nå bør folk begynne å lære. Produktene lages på samme fabrikker som produkter som kjøpes via Temu, forskjellen er merkelappen. En kinesisk fabrikk har syere som lager klær for Temu, Cubus, Høyer, Pia Tjelta, Ivorie o.l. Det er merkelappen som er forskjellig, ikke syeren eller produksjonslandet.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Granneman82 skrev (1 time siden):

100% enig! Hadde jeg vært Shehed, så hadde jeg reist tilbake til Dubai og heller vært med mammaen og Rami😊

Ja det hadde kanskje vært det beste, men nå ser det ut til at det ordnet seg bra , og at resten av turen kan bli bra 

Tenker at traumer fra barndommen ikke gjør det noe lettere , den utrygge følelsen ikke vite hva som kan komme . Selv om ikke hun nødvendigvis tenker at noe fælt kan skje vil nok fortsatt følelsen sitte der

uavhengig  av det ville heller ikke jeg bodd sånn 

De er forskjellige, og jeg synes Isabel ordner opp fint .Det ser ut som de får litt mer lux på Bali , om ferden forsetter dit , og det kan være bra 

Endret av Lana01
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt «gøy» å se hvordan enkelte klarer å vri alt for å sette I i et negativt lys. Så vidt meg bekjent har ikke I makt til å styre været. De dro hjem tidligere fra Maldivene, fordi det bare var meldt drittvær fremover. Det var en avgjørelse de tok sammen. De satt sammen på FaceTime og bestemte seg for å droppe Seychellene, også på grunn av været som var meldt, og prøvde å finne andre reisemål, uten å finne noe som fristet. Derfor bestemte de seg for å bare bli i Dubai, og heller ta ferie senere. 

I har fulgt Mathilda på Snap, og syntes det så gøy ut og reise som henne. Shehed kunne sagt nei til å bli med, sånn som Rami gjorde, men hun ville bli med. Hun viste hva hun gikk til, men mye mulig hun satset på at I skulle kaste inn håndkleet etter en dag.  Det er snakk om to uker av livet deres, med mulighet til å oppleve verden på en litt annen måte. Luksusferier blir det sikkert plenty av i fremtiden. 

• Liker 4
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (1 time siden):

Det er litt «gøy» å se hvordan enkelte klarer å vri alt for å sette I i et negativt lys. Så vidt meg bekjent har ikke I makt til å styre været. De dro hjem tidligere fra Maldivene, fordi det bare var meldt drittvær fremover. Det var en avgjørelse de tok sammen. De satt sammen på FaceTime og bestemte seg for å droppe Seychellene, også på grunn av været som var meldt, og prøvde å finne andre reisemål, uten å finne noe som fristet. Derfor bestemte de seg for å bare bli i Dubai, og heller ta ferie senere. 

I har fulgt Mathilda på Snap, og syntes det så gøy ut og reise som henne. Shehed kunne sagt nei til å bli med, sånn som Rami gjorde, men hun ville bli med. Hun viste hva hun gikk til, men mye mulig hun satset på at I skulle kaste inn håndkleet etter en dag.  Det er snakk om to uker av livet deres, med mulighet til å oppleve verden på en litt annen måte. Luksusferier blir det sikkert plenty av i fremtiden. 

100% enig. Shehed er en voksen dame på 33 år som ikke har fått kallenavnet sitt uten grunn. Hun ville bli med på dette. Så angrer hun når realitetene går opp for henne. Godt Isabel ikke lar henne ødelegge turen for alle. Håper hun reiser tilbake til Dubai. Uansett er hun ansvarlig for sine egen valg. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo helt hinsides frekt og sitte og sutre når du er påspandert tur til Vietnam. Mest sannsynlig betalte I reisen fra Norge, og business til Vietnam for henne. 
Hun kunne valgt og bare bli i Dubai med moren og broren. 
Hadde det ikke vært for søsteren hadde hun ikke kommet seg til Dubai engang.

Og nå sitter du på et luksushotell du har sutra deg til sponsa av søstra di nok en gang?

Ja, Isabell får mye innfall, men søsteren er en voksen kvinne som kan ta selvstendige valg! 

Faktisk ufattelig at det går an av et voksent menneske å oppføre seg sånn, helt ærlig!

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (13 minutter siden):

100% enig. Shehed er en voksen dame på 33 år som ikke har fått kallenavnet sitt uten grunn. Hun ville bli med på dette. Så angrer hun når realitetene går opp for henne. Godt Isabel ikke lar henne ødelegge turen for alle. Håper hun reiser tilbake til Dubai. Uansett er hun ansvarlig for sine egen valg. 

Hva har hun gjort da siden hun har fått kallenavnet Karen? Mener dere hun er ei bitch? Det er vel det kallenavnet står for? 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippaa skrev (4 minutter siden):

Det er jo helt hinsides frekt og sitte og sutre når du er påspandert tur til Vietnam. Mest sannsynlig betalte I reisen fra Norge, og business til Vietnam for henne. 
Hun kunne valgt og bare bli i Dubai med moren og broren. 
Hadde det ikke vært for søsteren hadde hun ikke kommet seg til Dubai engang.

Og nå sitter du på et luksushotell du har sutra deg til sponsa av søstra di nok en gang?

Ja, Isabell får mye innfall, men søsteren er en voksen kvinne som kan ta selvstendige valg! 

Faktisk ufattelig at det går an av et voksent menneske å oppføre seg sånn, helt ærlig!

Enig! Og når hun valgte å sove et annet sted kunne hun valgt et helt normalt hotel, ikke det dyreste og mest luksuriøse hun fant. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...