Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

agent skrev (På 17.3.2025 den 22.52):

Hvis de skal bo på dette stedet en natt til, ville jeg anbefalt dem å leie hele timannsrommet.😂🫣😂 Noen her inne som har kontakt med I? De burde ikke ha bagasjen og klærene på gulvet pga. veggdyr. 🪳🪳🪳🪳

Jeg hadde ikke klart å overnatte der, så all ære til jentene 👍👏👍

Ekspander  

Da er det bare bagasjen som må opp fra gulvet og helt lukket. 🪳🪳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte inn å se. Ser jo ut som de har det kjempebra! Gjør masse unikt og trooor kanskje folk får se I i et annet lys. Hun stråler jo. 

De skal fortsette hostellivet, men skal kjøpe hele rommet. Noe jeg syns er kjempelurt. For sikkerheten sin

Endret av Moni123
Kommer alltid på noe å adde rett etterpå.
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenzen skrev (På 17.3.2025 den 18.27):

Hva svarte naboen da hu sa at hun kunne være gravid?

Ekspander  

Han lurte på hvorfor hun ikke hadde ringt ham og fortalt det, istedenfor å bekymre seg over det alene (fritt sitert Isabel sin tea-time som jeg skippet halvveis igjennom)!

Altså, hvis det ikke er for at Isabel fremstiller ham heeelt feilaktig, så er han  en mann hun hadde hatt vanvittig godt av. En å slå seg ned med, få startet det familielivet som hun sier hun drømmer om.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se på nå😍 

Hun er så utrolig mye finere nå enn når hun er i Dubai og bare kaster ut penger på allverdens med tøy og vesker hun ikke trenger. 
Ser ut som om de har det kjempefint, syntes de alle tre virker roligere og mer harmoniske. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (På 18.3.2025 den 15.44):

Så gøy å se på nå😍 

Hun er så utrolig mye finere nå enn når hun er i Dubai og bare kaster ut penger på allverdens med tøy og vesker hun ikke trenger. 
Ser ut som om de har det kjempefint, syntes de alle tre virker roligere og mer harmoniske. 

Ekspander  

Ja, og syns jeg ser mer av den I var for et par år siden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt med noe nytt content ja. Ikke bare shopping og beachclub. Jeg er imponert. Jeg hadde aldri klart å overnatte der. Livredd for skabb som jeg er 😂 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er må innrømme jeg er litt imponert.

Hadde aldri backpacket selv, pga jeg liker komfort, renslighet og trygghet. Så at Isabel gjør det med sin bakgrunn og nå som hun har millioner nok til å gjøre andre ting--- nei, jeg er imponert altså, hun er virkelig noe for seg selv :)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 18.3.2025 den 17.12):

Ja, jeg er må innrømme jeg er litt imponert.

Hadde aldri backpacket selv, pga jeg liker komfort, renslighet og trygghet. Så at Isabel gjør det med sin bakgrunn og nå som hun har millioner nok til å gjøre andre ting--- nei, jeg er imponert altså, hun er virkelig noe for seg selv :)

Ekspander  

Enig! Jeg ler godt av henne. Hun er veldig morsom syns jeg. 

Og at hun står så godt i det å bli kalt «mamma» og at folk kødder med at hun ser eldst ut av gjengen. Der hadde jeg surnet rimelig kjapt 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel imponerer. Hun er i godt humør og liker dette godt. Morsomt å se. Forstår godt at de var litt engstelige i natt 🙈 De burde betale for den siste senga så de slipper å få inn en til i natt. Nederlenderen skal jo bo der en natt til.

Den som har klagd er Karen. Det synes jeg faktisk er litt skuffende. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (På 18.3.2025 den 18.12):

Isabel imponerer. Hun er i godt humør og liker dette godt. Morsomt å se. Forstår godt at de var litt engstelige i natt 🙈 De burde betale for den siste senga så de slipper å få inn en til i natt. Nederlenderen skal jo bo der en natt til.

Den som har klagd er Karen. Det synes jeg faktisk er litt skuffende. 

Ekspander  

Ja dette var gøy å se! Jeg er ikke så overrasket over at det er Karen som har klagd mest faktisk. Hun virker som om hun har en litt annen personlighet enn de tre andre og er ikke så glad i «bråk og leven og eventyr». Der har nok Isabel en personlighet som gjør det litt mer enklere for henne å tilpasse seg. I følge tidligere hendelser slår Karen meg som en som trives bedre med ro og forutsigbarhet. Hun hatet jo f.eks Mykonos.                                                    

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (På 18.3.2025 den 18.37):

Ja dette var gøy å se! Jeg er ikke så overrasket over at det er Karen som har klagd mest faktisk. Hun virker som om hun har en litt annen personlighet enn de tre andre og er ikke så glad i «bråk og leven og eventyr». Der har nok Isabel en personlighet som gjør det litt mer enklere for henne å tilpasse seg. I følge tidligere hendelser slår Karen meg som en som trives bedre med ro og forutsigbarhet. Hun hatet jo f.eks Mykonos.                                                    

Ekspander  

Så du siste nå? Karen griner og vil på luksus hotell. Hun har vel vært gjennom mye i det siste, så hun burde kanskje vært med pimpen i Dubai. 
Har ledd så mye av Isabel i dag, så sykt vittig hun kan være 😂 Ja, jeg måtte inn å følge igjen nå🤭Til og med Sidra er mye gøyere nå enn i Dubai. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (På 18.3.2025 den 18.43):

Så du siste nå? Karen griner og vil på luksus hotell. Hun har vel vært gjennom mye i det siste, så hun burde kanskje vært med pimpen i Dubai. 
Har ledd så mye av Isabel i dag, så sykt vittig hun kan være 😂 Ja, jeg måtte inn å følge igjen nå🤭Til og med Sidra er mye gøyere nå enn i Dubai. 

Ekspander  

Har det kommet mer igjen? Nei det har jeg ikke rukket enda :) Da kan det hende jeg forandrer mening fra innlegget jeg skrev rett over 😅 Ja hun har gjennomgått mye i det siste så mulig hun hadde hatt det bedre i Dubai ja… Backpacking er tøft.

Ja jeg har også syntes det har vært morsomt! Og Sidra har blomstret sammen med Mathilda. Tydelig at hun har savnet å være med venninnen sin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper Karen trodde at I ville hate hostel-livet etter en natt, og så for seg en luksusferie når hun sa ja til å bli med til Vietnam. Hun hintet jo om det Anantara hotellet i stedet for hostel allerede før de kom frem til Mathilda. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar av meg hatten for I. Karen derimot….I punger ut og legger seg i slummen selv. Hadde jeg aldri trodd. Beklager I. Hun er på jobb for snap 100%. Kommer nok en oppdatering på fortjenesten og denne gangen har hun fortjent hver penny, Håper bare ikke hun brenner lyset i begge ender. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare greier hvor forskjellig vi ser ting. Folk her syns hun er morsom og i godt humør. Jeg ser et manisk menneske som har null filter igjen. Og ikke på den "gøye" måten. ALT skal jo filmes nå, og heldigvis fikk hun dokumentert sammenbruddet til Shehed også. Er det flere enn meg som har sett at særlig Shehed og Matilda har virket ille berørt av oppførselen hennes? Men whatever, pengene renner vel inn. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Teflonhjernen skrev (På 18.3.2025 den 18.43):

Ekspander  

Karen burde faktisk dra tilbake til Dubai. Hun drar jo ned stemningen for de tre andre. Dette blir jo bare slitsomt for Mathilda. Sutrer og vil på luksushotell. Hun er 33 år. Selv om det har vært mye i det siste så blir dette for dumt. Hun ble med frivillig.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (På 18.3.2025 den 19.05):

Rare greier hvor forskjellig vi ser ting. Folk her syns hun er morsom og i godt humør. Jeg ser et manisk menneske som har null filter igjen. Og ikke på den "gøye" måten. ALT skal jo filmes nå, og heldigvis fikk hun dokumentert sammenbruddet til Shehed også. Er det flere enn meg som har sett at særlig Shehed og Matilda har virket ille berørt av oppførselen hennes? Men whatever, pengene renner vel inn. 

Ekspander  

Jeg ser på det som at hun er på jobbtur og at målet er å knuse alle tidligere rekorder med krystaller. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (På 18.3.2025 den 19.05):

Ekspander  

Ja da ser vi ting ulikt. Jeg har sett en Shehed som har vært utilpass hele veien. Mathilda har jo vært med på moroa, men ble vel litt sliten av å henge med folk etter 1,5 mnd alene på tur. Isabel byr på seg selv og viser at hun er lite selvhøytidelig. Hun har for mye energi til at jeg hadde orket, men manisk er hun ikke etter min mening.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (På 18.3.2025 den 19.08):

Karen burde faktisk dra tilbake til Dubai. Hun drar jo ned stemningen for de tre andre. Dette blir jo bare slitsomt for Mathilda. Sutrer og vil på luksushotell. Hun er 33 år. Selv om det har vært mye i det siste så blir dette for dumt. Hun ble med frivillig.

Ekspander  

Enig med deg her. Litt barnslig å sutre på den måten. 

Heike72 skrev (På 18.3.2025 den 19.14):

Ja da ser vi ting ulikt. Jeg har sett en Shehed som har vært utilpass hele veien. Mathilda har jo vært med på moroa, men ble vel litt sliten av å henge med folk etter 1,5 mnd alene på tur. Isabel byr på seg selv og viser at hun er lite selvhøytidelig. Hun har for mye energi til at jeg hadde orket, men manisk er hun ikke etter min mening.

Ekspander  

I går var hun manisk til de grader. Morsomt, men ble i meste laget. 
I dag er hun bare gøy synes jeg 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...