Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Sirah skrev (1 time siden):

Jeg kjøpte faktisk en bikini fra Temu og skal love at det var kjipe greier. Handler der et par ganger når Temu var helt nytt og det enda ikke hadde kommet frem hvor mye negativt det kan være med det. Kjøpte litt klær og noe andre småtterier. Det meste gikk i søpla bortsett fra en haug med hårstrikk - de elsker jeg faktisk. Bikinien så superfin ut på bildene og jeg var flink til å lese mål osv, men det jeg mottok så ikke ut i måneskinn. Gikk rett i søpla. Har derimot en venninne som kjøpte et par bikinier der som faktisk er superfine!

Uansett hvordan man vrir og vender på det så kan man virkelig ikke sammenligne Temu og Ivorie. Det er to helt forskjellige planeter. Og ja, Ivorie produserer i Europa. Italia om jeg ikke husker helt feil.

Ivorie shippes via Italia er det blitt sagt. Men shippes via betyr ikke faktisk produsert i Italia. Mye Kina-ræl shippes via Europeiske land for å øke "produksjonskvaliteten". Fordekt Kina-ræl!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang. Bikiniene som blir diskutert så synes jeg ikke de er stygge. Ikke verd prisen for min del, men den blå dråpe-bikinien er veldig fin synes jeg. Hvis ikke jeg glemmer det vil jeg kjøpe den på salg 😄 er kanskje på stranden en gang i tiåret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fart på sakene. Skulderbag på backpackertur og hver sin hotellpute i en papirpose! Ser levende for meg hvordan dette kommer til å ende. Paraplydrinker på et luxushotell i Vietnam.
Redigert: var visst en ryggsekk ..  👙

Endret av Sveits35
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (29 minutter siden):

Nå er det fart på sakene. Skulderbag på backpackertur og hver sin hotellpute i en papirpose! Ser levende for meg hvordan dette kommer til å ende. Paraplydrinker på et luxushotell i Vietnam.

Jeg er ganske sikker på at dette er korrekt! Eventuelt sitter de på et fly til Maldivene om et par dager 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (51 minutter siden):

Har hun fått bestilt privat sjåfør, så de kommer seg rundt? 🙉🙈🤣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (2 timer siden):

De skal virkelig drasse med seg store puter 🙈🙈👀 Men som du sa håndklær, våtservietter etc,, Neida det trengs visst ikke 🙈🙈😅😅 Dette skal bli meg tidenes kaos på tur… 🤪

Hvorfor skal de dra med seg håndklær hjemmefra? De går helt sikkert an å kjøpe både håndklær og våtservietter i Vietnam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...