Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er det fart på sakene. Skulderbag på backpackertur og hver sin hotellpute i en papirpose! Ser levende for meg hvordan dette kommer til å ende. Paraplydrinker på et luxushotell i Vietnam.
Redigert: var visst en ryggsekk ..  👙

Endret av Sveits35
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sveits35 skrev (29 minutter siden):

Nå er det fart på sakene. Skulderbag på backpackertur og hver sin hotellpute i en papirpose! Ser levende for meg hvordan dette kommer til å ende. Paraplydrinker på et luxushotell i Vietnam.

Jeg er ganske sikker på at dette er korrekt! Eventuelt sitter de på et fly til Maldivene om et par dager 🤣

• Liker 1
Skrevet
Sveits35 skrev (51 minutter siden):

Har hun fått bestilt privat sjåfør, så de kommer seg rundt? 🙉🙈🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Classy skrev (2 timer siden):

De skal virkelig drasse med seg store puter 🙈🙈👀 Men som du sa håndklær, våtservietter etc,, Neida det trengs visst ikke 🙈🙈😅😅 Dette skal bli meg tidenes kaos på tur… 🤪

Hvorfor skal de dra med seg håndklær hjemmefra? De går helt sikkert an å kjøpe både håndklær og våtservietter i Vietnam. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har problemer med å tro at dette er sant. De handler inn helt ny garderobe for å dra på backpacking og pakker ned snertne små skjørt og en haug med bikini i en liten sekk, og skal reise kollektivt i Vietnam med puter i bærepose!?! 

Hun kan påstå at hun er down to Earth og at hun vet hvor hun kommer fra, men dette viser med all tydelighet at hun helt har glemt hvordan vanlige folk fungerer. Da venninnen min dro på BP var fokus på klær som tok liten plass, som tørker raskt og som tålte å brukes i dager uten å skiftes. Disse reiser i tykke joggebukser som ikke får plass i den fullstappa sekken. 

Content blir det, men dette går nok ikke helt som de ser for seg. De fleste planlegger en slik tur i måneder før avreise 

• Liker 18
Skrevet
Istapp skrev (8 timer siden):

Ivorie shippes via Italia er det blitt sagt. Men shippes via betyr ikke faktisk produsert i Italia. Mye Kina-ræl shippes via Europeiske land for å øke "produksjonskvaliteten". Fordekt Kina-ræl!

Isabel har sagt at det er produsert på fabrikk i Italia. De har vel også brukt fabrikk i Portugal og før det Tyrkia. Tror du må dokumentere at det er Kina-ræl og ikke produsert i Italia for å påstå dette.

Mange her som dømmer og sammenligner med Temu bare for å virkelig prøve å dra ned Ivorie. Ivorie masseproduserer ikke akkurat og man bør kanskje kjenne på/oppleve produktene og kvaliteten før man kritiserer nord og ned. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Sirah skrev (10 timer siden):

Jeg er ganske sikker på at dette er korrekt! Eventuelt sitter de på et fly til Maldivene om et par dager 🤣

Har dem tatt vaksiner,  eller er det ikke nødvendig når mann reiser til Vietnam.🙈🙈🦗🕷🦟

Skrevet

Hva i alle dager har hun fått i seg 😂

Kan bli gira jeg og men jesus christ 😂

• Liker 10
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Har dem tatt vaksiner,  eller er det ikke nødvendig når mann reiser til Vietnam.🙈🙈🦗🕷🦟

Kun hvis en skal være lenger enn 45 dager er det anbefalt 

• Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (59 minutter siden):

Hva i alle dager har hun fått i seg 😂

Kan bli gira jeg og men jesus christ 😂

Overtrøtt kanskje 😂 Morsom er hun i hvert fall 🤣😂 Har ledd så mye nå 😄

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Heike72 skrev (2 minutter siden):

Overtrøtt kanskje 😂 Morsom er hun i hvert fall 🤣😂 Har ledd så mye nå 😄

Ja det skal hun ha. Hun gir av seg selv 😂

• Liker 4
Skrevet

Tror jammen at dette er gjennomførbart nå. Isabel klarer dette 🌪️

• Liker 7
Skrevet

Men de putene! Jeg klarer ikke å komme over det 🤭så reisevante de tross alt er og så har de hotellputer i pose med seg. 

Det er smått det dummeste jeg har sett noen gang

• Liker 5
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Men de putene! Jeg klarer ikke å komme over det 🤭så reisevante de tross alt er og så har de hotellputer i pose med seg.

Blir ekstra lett å kjenne igjen norske backpackere heretter: Alle bærer på hotellpute.

Endret av Alessi
  • Liker 1
Skrevet

De skiller seg i hvert fall ut med de grønne tenniskjolene 😂 og humøret er på topp 👍🏻 Tror dette blir en fin opplevelse for dem jeg. Hostellet ser jo fint ut.

• Liker 4
Skrevet

Jeg måtte inn og se nå og mye vittige snapper i dag 😂 Isabel er sykt vittig når hun er i det humøret. Er bare litt redd at plutselig «faller» hun og ting blir ikke bra for henne. Men, håper at de får en fantastisk tur og at hun holder på det gode humøret. Kanskje litt i det meste akkurat nå, veldig vittig, men blir litt i overkant mye. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Istapp skrev (20 timer siden):

Tenker da at I må begynne på bedre egnet prevensjon eller slutte å kjøpe kondomer igjennom Temu. Det er måte på hvor ofte "kondomene sprekker" om de er av god kvalitet. Men noen får det jo til oftere enn andre, men muligens ikke oftere enn I...

Hva svarte naboen da hu sa at hun kunne være gravid?

Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Jeg måtte inn og se nå og mye vittige snapper i dag 😂 Isabel er sykt vittig når hun er i det humøret. Er bare litt redd at plutselig «faller» hun og ting blir ikke bra for henne. Men, håper at de får en fantastisk tur og at hun holder på det gode humøret. Kanskje litt i det meste akkurat nå, veldig vittig, men blir litt i overkant mye. 

Jeg syns hun virker helt hysterisk? Hun ville down to earth men jeg har aldri sett henne slik før🫤 Jeg syns det var litt ubehagelig å se hvordan hun oppfører seg. Håper hun får landet til i morra. 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Artig å lese hvor annerledes dere tolker henne. 

• Liker 3
Skrevet
Natu skrev (17 minutter siden):

Jeg syns hun virker helt hysterisk? Hun ville down to earth men jeg har aldri sett henne slik før🫤 Jeg syns det var litt ubehagelig å se hvordan hun oppfører seg. Håper hun får landet til i morra. 

Imorgen eller inatt fullt kjør på det lille kontoret. Kanskje en fullskala breakdown.  Evt. booke hotell overnattinger eller fly til ett annet sted med Karen. Men hadde vært morsomt å se dem utforske Vietnam. Men her er det mye som kan skje .👍🙈

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...