Velinda Skrevet 7 timer siden #16741 Del Skrevet 7 timer siden Vegglampe skrev (2 minutter siden): Er det meningen at bikinitrusa skal gå delvis inn i rompa? Virker helt rar passform.. Er jo brukt helt feile modeller,bikinitrusa blir jo slukt av rumpa 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 7 timer siden #16742 Del Skrevet 7 timer siden Vegglampe skrev (6 minutter siden): Er det meningen at bikinitrusa skal gå delvis inn i rompa? Virker helt rar passform.. Ikke direkte flatterende akkurat…. 🙈 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 7 timer siden #16743 Del Skrevet 7 timer siden Huder skrev (1 time siden): Og dette legger I ut på snap. Selv er jeg sånn passelig stor men kunne ikke ramla meg inn å kjøpe de bikinene. Det er det vel ingen som forventer heller. Skal du fortelle om alle klærne du ikke vil bruke blir det en lang tråd. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 7 timer siden #16744 Del Skrevet 7 timer siden Velinda skrev (57 minutter siden): Denne kan ingen mene er fin?spygrønn Fargen er en ting, men hva med snittene? Hvorfor går den grønne langt inni rasshøl.. slik en string gjør? Liker string jeg altså, selv om jeg ikke bruker string på badetøy. Skulle tro det ble ubehagelig å gå med så mye stoff klemt imellom og oppi rompa. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 7 timer siden #16745 Del Skrevet 7 timer siden Spania33 skrev (5 minutter siden): Fargen er en ting, men hva med snittene? Hvorfor går den grønne langt inni rasshøl.. slik en string gjør? Liker string jeg altså, selv om jeg ikke bruker string på badetøy. Skulle tro det ble ubehagelig å gå med så mye stoff klemt imellom og oppi rompa. Er ikke ofte jeg blir stum😂Var det ikke en designer som hadde laga disse bikiniene?eh,vet ikke helt om hun har havna på riktig hylle her i livet🙈 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 7 timer siden #16746 Del Skrevet 7 timer siden Velinda skrev (1 minutt siden): Er ikke ofte jeg blir stum😂Var det ikke en designer som hadde laga disse bikiniene?eh,vet ikke helt om hun har havna på riktig hylle her i livet🙈 I mine øyne så ser den rett og slett altfor liten ut, selv om den er laget på den måten og skal være slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 7 timer siden #16747 Del Skrevet 7 timer siden Men hvorfor skal alle 4 gå rundt i helt like turkise tenniskjoler på 'St. Patricks day' når alle andre vil kle seg ut i kostymer og store hatter med mest mørke grønne farger? Skal de ta 'business class' siden det er mer enn 7 timers fly tur ?! Hvis ikke så trenger ikke I noe kostyme for da kommer hun til å ligge i sengen på hostellet for deretter å klage på lyder, puten, standarden på alt for deretter å bestille et luksus hotell med strand. Jeg gir det maksimum 2 netter på dette hostellet, men mulig hun drar etter 1 natt. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 7 timer siden #16748 Del Skrevet 7 timer siden Velinda skrev (3 minutter siden): Er ikke ofte jeg blir stum😂Var det ikke en designer som hadde laga disse bikiniene?eh,vet ikke helt om hun har havna på riktig hylle her i livet🙈 Feil snitt og altfor liten størrelse er problemet her.. Alle kroppsfasonger kan ikke bruke samme type snitt.. Det blir ikke riktig.. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 7 timer siden #16749 Del Skrevet 7 timer siden Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): I mine øyne så ser den rett og slett altfor liten ut, selv om den er laget på den måten og skal være slik. Enig,syns også det ser litt rart ut med det stoffet som slenger litt i rumpa,ser også at den ikke passe i ryggen,en merkelig bikini 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 7 timer siden #16750 Del Skrevet 7 timer siden Guris skrev (5 minutter siden): Men hvorfor skal alle 4 gå rundt i helt like turkise tenniskjoler på 'St. Patricks day' når alle andre vil kle seg ut i kostymer og store hatter med mest mørke grønne farger? Skal de ta 'business class' siden det er mer enn 7 timers fly tur ?! Hvis ikke så trenger ikke I noe kostyme for da kommer hun til å ligge i sengen på hostellet for deretter å klage på lyder, puten, standarden på alt for deretter å bestille et luksus hotell med strand. Jeg gir det maksimum 2 netter på dette hostellet, men mulig hun drar etter 1 natt. Dette lukter kaos!!! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 7 timer siden #16751 Del Skrevet 7 timer siden Velinda skrev (1 time siden): Denne kan ingen mene er fin?spygrønn Når Karen drar den oppi ratta'en blir det ikke fint. Stoffet ser billig ut. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 7 timer siden #16752 Del Skrevet 7 timer siden Classy skrev (Akkurat nå): Dette lukter kaos!!! Jeg synes det lukter 'luxury resort Vietnam' 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 7 timer siden #16753 Del Skrevet 7 timer siden agent skrev (2 minutter siden): Når Karen drar den oppi ratta'en blir det ikke fint. Stoffet ser billig ut. Så du synes den nye Ivorie modellen Johanne, kledde den grønne bikinien bedre ? At den satt som støpt på henne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 7 timer siden #16754 Del Skrevet 7 timer siden agent skrev (5 minutter siden): Når Karen drar den oppi ratta'en blir det ikke fint. Stoffet ser billig ut. Stoffet ér jo billig, så sånn sett så stemmer det bra. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 7 timer siden #16755 Del Skrevet 7 timer siden Guris skrev (1 minutt siden): Så du synes den nye Ivorie modellen Johanne, kledde den grønne bikinien bedre ? At den satt som støpt på henne ? Jeg tror helt ærlig ingen kler den bikinien🙈 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 7 timer siden #16756 Del Skrevet 7 timer siden Velinda skrev (19 minutter siden): Er ikke ofte jeg blir stum😂Var det ikke en designer som hadde laga disse bikiniene?eh,vet ikke helt om hun har havna på riktig hylle her i livet🙈 Du forventer vel ikke at de beste designerene vil bli assosiert med I ? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 7 timer siden #16757 Del Skrevet 7 timer siden Guris skrev (7 minutter siden): Jeg synes det lukter 'luxury resort Vietnam' 😂 Du har mest rett i dette her ja… Den dama skal liksom prøve å innbille gjengen sin at hun er så down to earth.. Vel vel 🙈🙈🤪 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 7 timer siden #16758 Del Skrevet 7 timer siden Guris skrev (3 minutter siden): Du forventer vel ikke at de beste designerene vil bli assosiert med I ? Nei 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 7 timer siden #16759 Del Skrevet 7 timer siden Guris skrev (1 minutt siden): Du forventer vel ikke at de beste designerene vil bli assosiert med I ? Hun kom fra Bik Bok,så hun var vel mest erfaren med å plukke ut fra en katalog,nei jeg tror ingen designer med respekt for seg selv ville jobbet med I 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 7 timer siden #16760 Del Skrevet 7 timer siden Velinda skrev (1 minutt siden): Jeg tror helt ærlig ingen kler den bikinien🙈 Nei, har sett den på forskjellige modeller nå og den sitter ikke fint på noen av de. Sitter ikke fint på designerene selv en gang. Overdelen skviser puppene hennes selv om puppene er bitte små. Merkelig å sende noe sånt til produksjon 🤔 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå