Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er mange som reagerte over størrelsen på rumpa til Shehed. Så ut som hun hadde putta en sofapute ned i buksa. Fikk assosiasjoner til Kim Kardashian🙈 Svaret får vi på ferien de skal på straks. De går vel rundt i bikini dagen lang da vil jeg tro.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg reagerte også på den rumpa, men hun har da garantert ikke gjort noe..? Kanskje hun hadde på seg en sånn der løft og skvis leggings. 

Uansett. Den der postingen til I nå disse dagene er umulig å komme seg gjennom uansett hvor mye tid man har. Da må man være dedikert i såfall. Men de får det vel som views selv om man fast forwarder gjennom 90%?

• Nyttig 1
Skrevet

Merkelig at brillene vi har på oss kan tolke snapper så ekstremt forskjellig. Jeg såg snappene med Shehed i går og min første tanke var at dama må ha hatt lite matinntak i det siste. Det er minst 7-10 kilo borte! Og kroppen hennes er mye mer definert, som f.eks. vil innebære at bakpart viser bedre. Det var det jeg såg, men flere ser en ekstremt stor rumpe. Jeg er så glad jeg har mine briller på meg! Verden og mennesker er vakre.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Da Isabel hadde lagt igjen spor etter seg selv i leiligheten til naboen og anbefalte ALLE andre å gjøre det samme for å teste om de hadde andre damer på besøk…nei. Bare NEI! 

Snakk om vandrende rødt flagg og psycho damer! 

• Liker 9
  • Nyttig 19
Skrevet (endret)
Neket skrev (17 minutter siden):

Da Isabel hadde lagt igjen spor etter seg selv i leiligheten til naboen og anbefalte ALLE andre å gjøre det samme for å teste om de hadde andre damer på besøk…nei. Bare NEI! 

Det er et tegn på tillitsproblemer, noe hun er åpen om. Drøyt å kalle noen psycho for det. 

Endret av Really
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenk om vaskehjelpen hans hadde ryddet det vekk…

• Liker 6
Skrevet
Neket skrev (1 time siden):

Dette handler vel om at IR ikke stoler 100% på naboen og hennes bakgrunn. 

Vil ikke si hun er psycko og et vandrende rødt flagg for det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje vi skal holde oss for gode til å diskutere rompa til Shehed? 🫣

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Sirah skrev (27 minutter siden):

Kanskje vi skal holde oss for gode til å diskutere rompa til Shehed? 🫣

Ja helt enig. Ærlig talt. Jenter er jenter verst 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Henger litt bak på snappene til I akkurat nå. Men 95% av alt på Chanel er stygt eller overpriset 😅

Som andre har nevnt, orker heller ikke jeg mer fjortis-snakk om graviditet, blødninger og graviditetstester tatt for tidlig og midt på dagen, for så snakk om abort og samme gamle. Kjedelig og desperat. PLUSS altfor privat å dele. Skal hun virkelig dele potensiell fremtidig graviditet fra sekundet hun blir befruktet? Man forteller jo som oftest ikke sine nærmeste engang før d har gått noen uker 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
søpapegøje skrev (35 minutter siden):

Henger litt bak på snappene til I akkurat nå. Men 95% av alt på Chanel er stygt eller overpriset 😅

Som andre har nevnt, orker heller ikke jeg mer fjortis-snakk om graviditet, blødninger og graviditetstester tatt for tidlig og midt på dagen, for så snakk om abort og samme gamle. Kjedelig og desperat. PLUSS altfor privat å dele. Skal hun virkelig dele potensiell fremtidig graviditet fra sekundet hun blir befruktet? Man forteller jo som oftest ikke sine nærmeste engang før d har gått noen uker 

Kunne ikke vært mer enig med deg når det gjelder den Chanel shoppingen..🤣

Når det gjelder evt om graviditet, så tenker jeg her kunne I ha spart oss for.. sånne ting holder man for seg selv...  at hun tenker også abort..  wtf .. er det noe å dele i utgangspunktet da ?? Lurer på om Naboen blir fortalt om det hun sitter og deler på snap.? 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Sveits35 skrev (3 timer siden):

Merkelig at brillene vi har på oss kan tolke snapper så ekstremt forskjellig. Jeg såg snappene med Shehed i går og min første tanke var at dama må ha hatt lite matinntak i det siste. Det er minst 7-10 kilo borte! Og kroppen hennes er mye mer definert, som f.eks. vil innebære at bakpart viser bedre. Det var det jeg såg, men flere ser en ekstremt stor rumpe. Jeg er så glad jeg har mine briller på meg! Verden og mennesker er vakre.

Det er ikke normalt å beholde bakparten ved en såpass stor vektnedgang, og den vil ikke bli mer definert hvis den ikke har blitt større. I såfall skal man trene ekstremt riktig og tung styrketrening. Men går man ned i vekt legger man virkelig ikke på seg såpass mye muskler i baken at det blir så synlig. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Merkelig å bruke det som content. Hun har tatt abort før, og vet hvor vondt det er. En graviditet er man to om, så dette burde hun holde for seg selv.

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Uansett helt grusomt å bruke abort som prevensjon, eller som content på snap😡 når du har et så lett syn på å fjerne et foster sier det mye om henne, lurer på hvor grensa hennes går..🤢

Abort som prevensjon? Det var et kondom som sprak.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Huder skrev (3 timer siden):

Ja hun bruker ikke annet enn kondom som prevansjon! 

Det var ikke det du skrev. Ord betyr noe, og hvordan du ordlegger deg betyr noe. Så når du skriver én ting, men mener noe annet så ligger det på deg. Kondom er for øvrig en anerkjent type prevensjon og man trenger ikke annet i tillegg. Det er like trygt som P-piller og spiral. De er heller ikke 100 % sikre.  

Huder skrev (2 timer siden):

Er så vanskelig når enkelte vrir og vrenger på hva jeg mener og sier. Ja jeg mener Isabel er manipulerende, narssissit, egoist….jeg kunne sagt mye mer!  Content og penger er hennes kamp her i livet. Og kom ikke til meg å si hun har jobbet for pengene , SNAP har betalt henne for …orker ikke fortelle om alle kaffe, snabelriding, alle som har vært i DM, shopping  i hundretusenklassen…og det sirkuset med familien.Money…money

Og du ELSKER det 😍😍😍

• Nyttig 5
Gjest Huder
Skrevet
Velinda skrev (19 minutter siden):

De fangirlsa til IR er det mest frekke og ufyselige  man kan tenke seg

Jeg trodde ikke det var sånn men nå vet jeg

Skrevet

Dere som er så voldsomt i mot abort: kan dere være så snill og ta med dere de meningene og holdningene inn i andre tråder om temaet her på forumet? Altså tråder om folk som har blitt uplanlagt gravide. Den diskusjonen ønsker jeg veldig gjerne å se dere ta i en av de trådene 😁 Post gjerne link her slik at vi andre også kan få det med oss. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Naboen ble sjokkert. Isabel skal reise bort i 2 uker??

Hvis det er riktig, så skjønner jeg naboen ble sjokkert. De har nettop kommet hjem fra Maldivene, dater, og nå reiser hun igjen. 

Får se hva mer hun sier om dette idag da.... 

Jeg hadde blitt skeptisk. Innlede et forhold med ei som reiser på ferie hver måned? Det kan fort bli turbulent...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Really skrev (2 timer siden):

Naboen ble sjokkert. Isabel skal reise bort i 2 uker??

Hvis det er riktig, så skjønner jeg naboen ble sjokkert. De har nettop kommet hjem fra Maldivene, dater, og nå reiser hun igjen. 

Får se hva mer hun sier om dette idag da.... 

Jeg hadde blitt skeptisk. Innlede et forhold med ei som reiser på ferie hver måned? Det kan fort bli turbulent...

Hvor skal hun nå ?

Skrevet
agent skrev (8 minutter siden):

Hvor skal hun nå ?

Det har hun ikke fortalt enda. Hun skal reise med Shehed.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...