Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (6 timer siden):

Jeg tenker også at hun er ekstremt barnslig til å være snart 31 år. Jeg tenker også at den kondom sprekk greia er content, så RS kan fabulere om at de skal bli tante. 
Ser at det virker ikke som om jeg har gått glipp av noe hvertfall 😊

OMG blir vi tanter? 🤩

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Magdaolga skrev (27 minutter siden):

La oss si at engasjementet går ned nå pga hun snapper så mye som hun gjør..

Tror dere hun skjønner at det er pga langtekkelig snapping , eller tror dere at hun da faktisk mener at det er fordi naboen liksom kjeder oss? Jeg for min del har ikke falt av pga det generelle innholdet, men pga hun nå bruker 30 minutter på å komme til et poeng som hun tidligere brukte 3 minutter på. Skildringer er greit i bøker, men irl..😴

..rotete forklart, men dere skjønner sikkert tegninga😅

...ooooog jeg tror faktisk at om hun føler at hun får mindre engasjement, så kommer hun til å skylde det på noe helt merkelig.. La oss si at hun tror det er pga naboen..Da tror jeg faktisk at pengene styrer hva hun til slutt går for.. Forhold eller vennskap. At hun dog pakker det inn i "men jeg må velge dere, venninnene mine. Uten dere, ingen meg". 

Det du skriver her, har jeg tenkt også. Får håpe det er kjærligheten som seirer og ikke pengene. Men etter den jabbinga i dag så garderer hun seg.

• Liker 4
Skrevet
agent skrev (35 minutter siden):

Lettere å følge med her 😃 Hadde gledet meg til tea time,  men der ble jeg skuffa.

Men jeg så på Rami sin snapp for noen dager siden. Der han fortalte sine tanker om dateing i Dubai. Det var litt interessant,  med tanke på I sitt dateing liv.  Han mente at jentene i Dubai var golddiggere og forlangte for mye på datene.

Han ville ha norsk kjæreste. 

Han sa vel for en stund siden at han ikke ville være sammen med noen som I, da ble hun litt stram i maska.🙈🙉🙈

Jeg fulgte ham i begynnelsen, da han startet med snap. Mener han sa da at han ville ha en irakisk kjæreste. Antar han da har endret mening etter å ha tilbringt en del tid utenlands.  Merker kanskje at kultur forskjeller fins siden han har vokst opp mest i Norge. 

Noe annet- jeg lurer enda på hva naboen mener om at hun deler med 400 000 hver gang det er snabelriding. Er det ok liksom?? Vet han det? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (2 minutter siden):

Jeg fulgte ham i begynnelsen, da han startet med snap. Mener han sa da at han ville ha en irakisk kjæreste. Antar han da har endret mening etter å ha tilbringt en del tid utenlands.  Merker kanskje at kultur forskjeller fins siden han har vokst opp mest i Norge. 

Noe annet- jeg lurer enda på hva naboen mener om at hun deler med 400 000 hver gang det er snabelriding. Er det ok liksom?? Vet han det? 

Synes det er rart at hun utleverer han såpass som hun gjør. Hun sier jo at han ikke er offentlig,  men hun har jo gjort han ganske offentlig. Hadde jeg vært i hans situasjon tror jeg nok jeg hadde blitt skuffet/sint. Han har jo blitt hennes mest innbringende content og click bait. Men det kan også hende han er med på leken.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Zenhouse skrev (10 minutter siden):

Følger ikke Rami , men han dukket plutselig opp. 

• Liker 3
Skrevet
agent skrev (19 minutter siden):

Det du skriver her, har jeg tenkt også. Får håpe det er kjærligheten som seirer og ikke pengene. Men etter den jabbinga i dag så garderer hun seg.

Føler også at hun garderer seg. Det syke er at jeg ikke vet om det er for å skåne seg for et såret hjerte og knust ego, eller om det er over hvor ulønnsomt det vil bli for henne dersom hun ser at hun ikke får til å snappe så fritt og så mye som hun ønsker. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Magdaolga skrev (8 minutter siden):

Føler også at hun garderer seg. Det syke er at jeg ikke vet om det er for å skåne seg for et såret hjerte og knust ego, eller om det er over hvor ulønnsomt det vil bli for henne dersom hun ser at hun ikke får til å snappe så fritt og så mye som hun ønsker. 

🎯👍

• Liker 3
Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Ta ansvar. Send han meldinger og gi tydelig beskjed om grove overtramp 😂

• Liker 1
Skrevet
Natu skrev (2 timer siden):

Mer og lengre innhold betyr jo flere reklameinnslag og mer penger i kassa. Tror ikke det betyr noe for inntekten om man ser på eller zapper seg gjennom men det burde det jo. Jeg har ramlet helt av lasset i 2025, må jo sette av 2 timer for å komme seg gjennom innholdet som i tillegg har blitt kjedelig, på repeat og syns de click baitene hennes er latterlige. Bedre å følge med her 🙂

Ja! Tusen takk til alle som gidder å følge me på japlinga hennes. Jeg har unfollowa henne. Gikk litt inn da hun var på maldivene og hata hvert trykk for det ga henne penger. Sku ha vært sånn som på youtube, der det finnes en yewtube(aldri prøvd) for å se uten å genere penger. Tror jeg.

Anyway! Tusen takk!

• Liker 9
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

OMG blir vi tanter? 🤩

Skulle ønske vi hadde en "haha"/😅 å gi kjapp tilbakemelding på.

• Liker 7
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

OMG blir vi tanter? 🤩

«Gleder meg» til alle tante-kommentarene 😅

• Liker 5
Skrevet

Gikk inn idag for første gang på en god stund da clickbaiten var om hun og naboen var kjærester.

Klikket raskt gjennom alt for å komme til teatime -- for nok en gang -- få samme rælet som tidligere om at de måtte ta det veeeeldig slow bla bla bla hestesko.  Som alltid. Lot meg lure av clickbaiten for håpet at det faktisk var et forhold på gang, men såklart ikke.

Så var det ut igjen av snap og nok en gang legge snappen på hylla for en stund.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Storesøsteren legger seg ned på gulvet på flyplassen og kysser føttene til moren med alt håret sitt flytende på det møkkete gulvet. Sidra blir drit flau og ser seg rundt og lurer på om hun ser riktig. Æsj så ekkel hun eldste er. 

Og nei det er ikke normalt i Dubai, Jeg har bodd her i 10 år nå og aldri sett noe så teit og skammelig.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Guris skrev (5 minutter siden):

Storesøsteren legger seg ned på gulvet på flyplassen og kysser føttene til moren med alt håret sitt flytende på det møkkete gulvet. Sidra blir drit flau og ser seg rundt og lurer på om hun ser riktig. Æsj så ekkel hun eldste er. 

Og nei det er ikke normalt i Dubai, Jeg har bodd her i 10 år nå og aldri sett noe så teit og skammelig.

fytti så ekkelt,kan ikke være helt 100 hun der

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Guris skrev (13 minutter siden):

Hvorfor gjør hun det? Hva var bakgrunnen?

• Liker 2
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (32 minutter siden):

Gikk inn idag for første gang på en god stund da clickbaiten var om hun og naboen var kjærester.

Klikket raskt gjennom alt for å komme til teatime -- for nok en gang -- få samme rælet som tidligere om at de måtte ta det veeeeldig slow bla bla bla hestesko.  Som alltid. Lot meg lure av clickbaiten for håpet at det faktisk var et forhold på gang, men såklart ikke.

Så var det ut igjen av snap og nok en gang legge snappen på hylla for en stund.

Det er jo samme mølla hver gang ...

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (41 minutter siden):

«Gleder meg» til alle tante-kommentarene 😅

Jeg gleder meg til å bli tante til nabobarna 😁

Men seriøst.. jeg skjønner ikke hvorfor enkelte er så opptatt av å påpeke hvor lite de tror på det IR poster. Jeg skjønner ikke hvorfor de gidder å følge med på noen de tror bare juger. 

• Nyttig 6
Skrevet
Guris skrev (48 minutter siden):

Måtte inn å titte🙈🙉 Men har Karen operert  baken? eller er den ekte ? Kan ikke huske at det var sånn form på den, eller er det filter?

• Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Måtte inn å titte🙈🙉 Men har Karen operert  baken? eller er den ekte ? Kan ikke huske at det var sånn form på den, eller er det filter?

Wow den rompa var blitt diger asså🙈👀👀👀Måtte inn å se..

• Nyttig 3
Skrevet (endret)

Hverken Sidra eller Rami har lagt ut noe om at storesøsteren legger seg ned på gulvet på flyplassen for å kysse føttene til moren deres, de synes nok det er drit flaut å vise, men I deler jo alt, alt kan gjøres om til en ny veske i nok en ny farge.

Endret av Guris
  • Liker 4
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...