Lana01 Skrevet 3 timer siden #16641 Del Skrevet 3 timer siden lajlaj skrev (2 timer siden): For alt vi vet er 60 000 kr insane beløp for han. Så å mene at han tjener hundretusenvis i måneden er jo bare spekulasjoner. Var ment til Guris, ser ut som jeg mente deg. Hun har sagt at han tjener mer en henne . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 3 timer siden #16642 Del Skrevet 3 timer siden Heike72 skrev (22 timer siden): Jeg tenker det samme. Bare drøm. Hun er ikke akkurat steinrik, selv om hun oppfører seg som en som er det. Man kjøper vel heller ikke eiendom sammen med en KK 🙈😄 Nå tror jeg hun føler mer for han enn hun innrømmer. De er mer enn KK. Jeg tror naboen er en fin fyr for henne jeg. Men jeg tror også at dette forholdet er noe hun kommer til å ødelegge. Hun føler nok mer for han , en hun tørr og innrømme for seg selv ja Dette er nok forsvarsmekanisme , knyttet til barndommen, knytte seg følelsesmessig til noen.Dette har hun også selv snakket om . Naboen virker som en veldig fin fyr, og de har snakket mye sammen , også om oppveksten hennes, så han forstår nok mye om hvor ting kommer fra, om hun trekker seg unna osv. Får håpe hun tørr å satse , om det er det hun ønsker Hun snakket om det å skulle kjøpe noe sammen. De har vært venner lenge , selv om forholdet har vært av og på. Det trenger ikke å være noe problem, selv om de ikke blir et par. Er de venner klarer de nok å bli enig om hvordan disponere eiendommen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisaen Skrevet 48 minutter siden #16643 Del Skrevet 48 minutter siden Lana01 skrev (2 timer siden): Hun har sagt at han tjener mer en henne . Lajlaj snakker om Baddie /Rami her.... Ikke naboen.... 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå