Frøkenfryden Skrevet 4 timer siden #16621 Del Skrevet 4 timer siden ToneVie skrev (14 timer siden): Haha - jepp! Investere i Chanel eller Patek er bedre enn å investere i noe som kan krepere av kolikk pga av temperaturfall 😂😂 Det er en dårlig investering! Så vi har noe å lære av I! Kolikk😂😂😂 autocorrect 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 3 timer siden #16622 Del Skrevet 3 timer siden Godt å få tankene over på noe annet. Kloakksystemet på Maldivene. Hva skjedde med eksplosjonen til I? Hvor ble d e n av? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 3 timer siden #16623 Del Skrevet 3 timer siden Håper naboen er mer nøktern. Han kan business virker det som. Så han impuls kjøper ikke. Hadde I vært der alene hadde hu signert papirer on the spot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2 timer siden #16624 Del Skrevet 2 timer siden Vil tro dette bare er et luftslott og at de sjekker priser på villaer osv for å eventuelt kunne gjøre det en gang i fremtiden. Jeg «planlegger» stadig å kjøpe ting jeg ikke har råd til (selv om jeg til nå ikke har googlet øyer eller hus på Maldivene), men det er likevel gøy å drømme seg bort i dyre biler eller hytter på fjellet. Jeg og en venninne sender hverandre stadig linker på gårder i Danmark selv om vi begge vet at vi er stuck i Norge 😅 Vil tro dette er litt av det samme, en ønskedrøm. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 12 minutter siden #16625 Del Skrevet 12 minutter siden Sirah skrev (2 timer siden): Vil tro dette bare er et luftslott og at de sjekker priser på villaer osv for å eventuelt kunne gjøre det en gang i fremtiden. Jeg «planlegger» stadig å kjøpe ting jeg ikke har råd til (selv om jeg til nå ikke har googlet øyer eller hus på Maldivene), men det er likevel gøy å drømme seg bort i dyre biler eller hytter på fjellet. Jeg og en venninne sender hverandre stadig linker på gårder i Danmark selv om vi begge vet at vi er stuck i Norge 😅 Vil tro dette er litt av det samme, en ønskedrøm. Jeg tenker det samme. Bare drøm. Hun er ikke akkurat steinrik, selv om hun oppfører seg som en som er det. Man kjøper vel heller ikke eiendom sammen med en KK 🙈😄 Nå tror jeg hun føler mer for han enn hun innrømmer. De er mer enn KK. Jeg tror naboen er en fin fyr for henne jeg. Men jeg tror også at dette forholdet er noe hun kommer til å ødelegge. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå