Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Classy skrev (10 timer siden):

Dette oser CONTENT lang vei.. IR vet hva som engasjerer + at hun har også tapt store penger på denne turen..Nei dette biter jeg ikke på..

Jeg tror faktisk ikke hun har tapt særlig med penger på denne turen. Til og med jeg har sett alle snappene hennes de siste dagene 😉 Og det har vært mange snapper, spesielt i går. 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velinda skrev (9 timer siden):

Er helt sikker på at dette er content,bare se hvordan  folk her inne kosnspirerer å lager stort drama av det

Det var akkurat det jeg skrev rett etter hun offentlig gjorde stuntet...

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (27 minutter siden):

Jeg tror faktisk ikke hun har tapt særlig med penger på denne turen. Til og med jeg har sett alle snappene hennes de siste dagene 😉 Og det har vært mange snapper, spesielt i går. 

Tror egentlig ikke det jeg heller. Iallefall ikke veldig mye. Tror veldig mange tråler snappene hennes nå for å se om hun kan ha gjort en glipp og filmet naboen 😅 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (10 timer siden):

Er helt sikker på at dette er content,bare se hvordan  folk her inne kosnspirerer å lager stort drama av det

Nei , det tror jeg ikke. Det var også  tydelig når hun snakket om det,  at hun var lei seg og opprørt over det. 
Tviler på at hun oppsøker drama, det er ikke det fokuset hun ønsker, spesielt ikke på en slik tur som nå. 

Hun  trenger det heller ikke  . Folk er nok engasjert , som det er, ikke minst ang Naboen og om man får se noe mer til han på turen osv . 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg naboen spurte om hvor mye hun hadde igjen av snappingen. Hun hadde da pratet en god stund med venninnene sine. 

Jeg tolket det som han syntes hun hadde jobbet lenge nok. Men, hvis han reagerte på dette, så får han nok av tid til å bli lei eller irritert senere, for dama snapper jo dagen lang. 

Vil dette bli et problem om de blir et par?

Endret av Really
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (5 minutter siden):

Fikk med meg naboen spurte om hvor mye hun hadde igjen av snappingen. Hun hadde da pratet en god stund med venninnene sine. 

Jeg tolket det som han syntes hun hadde jobbet lenge nok. Men, hvis han reagerte på dette, så får han nok av tid til å bli lei eller irritert senere, for dama snapper jo dagen lang. 

Tviler på at det vil bli et problem i hverdagen. Naboen jobber jo etter hva jeg har forstått også mye. Da vil de nok finne en balanse i at de er på jobb samtidig. Hadde nok bare vært fra for Isabel å måtte ta seg litt fri innimellom og ikke være på 24/7.

Om naboen faktisk ikke er på some i det hele tatt omtrent så er nok dette helt nytt for han og han trenger nok litt tid til å forstå greia.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (6 minutter siden):

For en fantastisk flott delfin safari 😍🐬❤️

Ja helt magisk 😍 For en opplevelse!

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Rart det er 4-5 stk her inne som har null tro på det hun poster - hvorfor følger dere henne da? Dere gir jo henne penger  🤦🏼‍♀️ for at hun skal fortsette å poste det dere anser som «løgner». 

Når man snakker om gærne følgere altså .. 🙄

Det er helt vilt fascinerende egentlig. Nøyaktig det samme som de som faktisk gaper på "opp med nebbet" og er våken til hun har landet trygt - bare i motsatt ende av skalaen. Eller, faktisk enda verre siden det er input med negativt fortegn. Moderne form for mental selvskading eller noe. Jeg skjønner ikke at man orker å følge noen man bare irriterer seg over. Det er veldig spesielt. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen bra det er mange øyer på M så hun slipper å vise de ansatte at det er nok en mann på gang. Dette er 4. mannen hun tar med seg til M 😱 pluss flørting med både gjester og ansatte. Hun har allerede planlagt å dra tilbake til en av disse øyene så hun kan ha seg litt med den gym ansatte hun falt sånn for på forrige tur. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (7 minutter siden):

Jammen bra det er mange øyer på M så hun slipper å vise de ansatte at det er nok en mann på gang. Dette er 4. mannen hun tar med seg til M 😱 pluss flørting med både gjester og ansatte. Hun har allerede planlagt å dra tilbake til en av disse øyene så hun kan ha seg litt med den gym ansatte hun falt sånn for på forrige tur. 

Diktet hun ikke bare opp disse mennene da, for content?

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en skikkelig fin tur. Behagelig at det er litt færre snapper, litt mer overkommelig å følge.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korpsnerden skrev (5 minutter siden):

Ser ut som en skikkelig fin tur. Behagelig at det er litt færre snapper, litt mer overkommelig å følge.

Jeg er enig med deg. Nå orker jeg jo faktisk å trykke meg gjennom :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (1 time siden):

Skal si du har kontroll. 

Tror du på naboen nå? Du tror ikke hun bare har leid inn noen da? 🤔

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om hun ikke vil ha spekulasjoner å andre mennesker innvolvert i datinglivet,hvorfor poster hun litt og litt her og der da?burde hold alt privat,at voksne kvinner er så til de grader opptatt av denne mannen er helt sykt,har sikkert viet hele helgen til å få et glimt av han,så komme seg på kg å rope(skrive)hahaha,vet dere hva?jeg driter 20-0 om han eksisterer eller ikke,det burde ikke ha noe å si for dere heller

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Guris skrev (1 time siden):

Vent, troller du eller skriver du dette på ekte? 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (3 timer siden):

Blir sikkert en bratt læringskurve for KK.

Men jeg tviler på at han ikke er på SoMe, det tror jeg er  bare noe hun sier. Fordi de som har tid og lyst ikke skal undersøke. 

Business mann i 30 årene som ikke er på SoMe i 2025 🤔🤔

Blir spennende dette om han klarer å omstille seg, Utifra henne er han ett rutine menneske.

Endret av agent
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (15 timer siden):

Snapchat gjør åpenbart noe med influencere. Der de tror det bare er normale mennesker som følger dem. Det er det jo ikke. Dessverre. Det gjør også at influencere tøyer en strikk når det kommer til en nærhet med de, noen føler de får. Når man da plutselig skjønner at man er ikke nær, man får ikke vite ALT, da tror jeg det kan vekke noe i enkelte. Hvem er det egentlig interessant for, hvem naboen eller andre av hennes menn er? Hvem bryr seg, når alt kommer til alt? Jeg tror ikke det er de såkalte haterne som forfølger, jeg tror ikke det er vanlige, normale mennesker. Og om de klumper seg sammen til en enhet eller ikke, får man jo aldri svar på heller. Jeg tror noe er sannferdig av det Isabel sier, noe litt på kanten på grunn av det skaper masse engasjement og noen er bare rett og slett delulu 🙈

Jeg er helt enig. Jeg tror ikke de som skriver melding til gjøkene er hatere. Jeg tror det er følgere som er i overkant opphengt av livet hennes og har behov for å finne ut av ting. Isabel spiller på hardcore psykologi på Snapchat, vi, venninne mine, oss osv. Selvfølgelig er det en del blant de 400000 som biter på, og noe tror jo åpenbart hun er venninnen deres? Syns nesten det er rart dette ikke har gitt mer følger enn at meldinger til tilfeldige gjøker. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (51 minutter siden):

Jeg er helt enig. Jeg tror ikke de som skriver melding til gjøkene er hatere. Jeg tror det er følgere som er i overkant opphengt av livet hennes og har behov for å finne ut av ting. Isabel spiller på hardcore psykologi på Snapchat, vi, venninne mine, oss osv. Selvfølgelig er det en del blant de 400000 som biter på, og noe tror jo åpenbart hun er venninnen deres? Syns nesten det er rart dette ikke har gitt mer følger enn at meldinger til tilfeldige gjøker. 

Jeg tror nok det er mange nysgjerrige og enkelte følgere kan gå så langt at de forsøker å finne ut av hvem dette er, uten de har dårlige hensikter.

Men jeg tror nok dette heller handler om noen som ønsker å ramme IR. Om de treffer på rett person er de truende til å bombardere personen med innhold, de håper og tror vil skade gjøken sitt syn på IR. 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...