Lana01 Skrevet 19 timer siden #16501 Del Skrevet 19 timer siden Moni123 skrev (5 timer siden): Siden denne mannen fikk flere mld fra forskjellige personer må de jo nesten ha en plattform der dette diskuteres. Organisert på en måte. En plattform , eller en eller to brukere med flere kontoer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 19 timer siden #16502 Del Skrevet 19 timer siden Sirah skrev (6 timer siden): Folk må virkelig få seg et liv 🤯 Eller…..Kan dette være content? Det skaper jo enormt med engasjement. Det finnes dessverre syke mennesker. Men hun har jo bedt om mye, ved å kalle alle for nærmeste venninner. Det er ikke tvil om at hun gjør noe med folk. Kan hun ikke legge ut beviser, fremfor å gå ut på snappen med at noen gjør noe, som noen sender henne melding om. Jeg vet ikke helt om jeg kjøper alt. 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 18 timer siden #16503 Del Skrevet 18 timer siden Snapchat gjør åpenbart noe med influencere. Der de tror det bare er normale mennesker som følger dem. Det er det jo ikke. Dessverre. Det gjør også at influencere tøyer en strikk når det kommer til en nærhet med de, noen føler de får. Når man da plutselig skjønner at man er ikke nær, man får ikke vite ALT, da tror jeg det kan vekke noe i enkelte. Hvem er det egentlig interessant for, hvem naboen eller andre av hennes menn er? Hvem bryr seg, når alt kommer til alt? Jeg tror ikke det er de såkalte haterne som forfølger, jeg tror ikke det er vanlige, normale mennesker. Og om de klumper seg sammen til en enhet eller ikke, får man jo aldri svar på heller. Jeg tror noe er sannferdig av det Isabel sier, noe litt på kanten på grunn av det skaper masse engasjement og noen er bare rett og slett delulu 🙈 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 18 timer siden #16504 Del Skrevet 18 timer siden Harnoejegvilsi skrev (23 minutter siden): Eller…..Kan dette være content? Det skaper jo enormt med engasjement. Det finnes dessverre syke mennesker. Men hun har jo bedt om mye, ved å kalle alle for nærmeste venninner. Det er ikke tvil om at hun gjør noe med folk. Kan hun ikke legge ut beviser, fremfor å gå ut på snappen med at noen gjør noe, som noen sender henne melding om. Jeg vet ikke helt om jeg kjøper alt. Dette oser CONTENT lang vei.. IR vet hva som engasjerer + at hun har også tapt store penger på denne turen..Nei dette biter jeg ikke på.. 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 17 timer siden #16505 Del Skrevet 17 timer siden Harnoejegvilsi skrev (1 time siden): Eller…..Kan dette være content? Det skaper jo enormt med engasjement. Det finnes dessverre syke mennesker. Men hun har jo bedt om mye, ved å kalle alle for nærmeste venninner. Det er ikke tvil om at hun gjør noe med folk. Kan hun ikke legge ut beviser, fremfor å gå ut på snappen med at noen gjør noe, som noen sender henne melding om. Jeg vet ikke helt om jeg kjøper alt. Er helt sikker på at dette er content,bare se hvordan folk her inne kosnspirerer å lager stort drama av det 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 17 timer siden #16506 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Må dere finne på noe annet hun juger om, siden naboen ikke var jug allikevel? De har funnet et nytt offer på Jodel som MÅ være naboen, fordi han eier en hvit shorts, så det er nok dessverre sant. Endret 17 timer siden av Ellenn 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvGu Skrevet 15 timer siden #16507 Del Skrevet 15 timer siden Skjønner faktisk talt ikke at voksne folk kan holde på slik de gjør mot Isabel! Er det virkelig så viktig å finne ut hvor hun er på ferie med naboen?Sender pm til random fyrer på Ig og beskylder de for å være han pga noen brune HERMES sandaler! FLAUT! Enkelte er jo så besatt og jeg fatter ikke at det går an! Finn på noe annet å fritiden og la henne være henne.Skjønner ikke folk at det går på psyken løs for henne og det gjør jo at hun aldri finner kjærligheten da de besatte gærningene alltid ødelegger for henne.Hun sier selv at naboen IKKE er på SOME og er det så vanskelig å ikke tro på henne ang det? Ser hun sitter med gråten i halsen over oppgittheten ang denne saken og ikke minst så ber hun folk om å slutte! Jeg er sikker på at om noen finner ut hvor de er så kommer de til å ringe til øya og “lure“ navnet ut av de ansatte.Forundrer meg overhodet ikke! Skjerp dere og se på hvordan dere driver på! 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 11 timer siden #16508 Del Skrevet 11 timer siden Velinda skrev (5 timer siden): Er helt sikker på at dette er content,bare se hvordan folk her inne kosnspirerer å lager stort drama av det. I elsker denne oppmerksomheten, da har hun mere å bable om og gjør seg mere aktuell. Uten sensasjoner så mister Snappere engasjement. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 11 timer siden #16509 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Harnoejegvilsi skrev (7 timer siden): Eller…..Kan dette være content? Det skaper jo enormt med engasjement. Det finnes dessverre syke mennesker. Men hun har jo bedt om mye, ved å kalle alle for nærmeste venninner. Det er ikke tvil om at hun gjør noe med folk. Kan hun ikke legge ut beviser, fremfor å gå ut på snappen med at noen gjør noe, som noen sender henne melding om. Jeg vet ikke helt om jeg kjøper alt. I elsker dette 🤑 uten litt drama så blir hun jo kjedelig, og det vet hun 🤷🏻 og at hun smører på og gjør ting mer dramatisk enn det virkelig er, ja selvfølgelig gjør hun det, det vet vi jo alle. I er det klassiske eksempelet hvor 1 fjær alltid blir til 10 høns. Endret 11 timer siden av Guris 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 11 timer siden #16510 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Nå er jeg litt med igjen🥹🫣 Naboen på Maldivene brought me back to snap. Oppi all viraken her vil jeg bare si at naboen virker å gjøre henne godt. Synes hun virker mer harmonisk og mer «på plass» på Maldivenetur med ham😌 Og hvordan har han det? Stakkars mann, han skjønner vel snart hva han har rotet seg borti, hun klarer jo ikke å late som hvem hun er for lenge. Endret 11 timer siden av Guris 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 10 timer siden #16511 Del Skrevet 10 timer siden Guris skrev (1 time siden): Og hvordan har han det? Stakkars mann, han skjønner vel snart hva han har rotet seg borti, hun klarer jo ikke å late som hvem hun er for lenge. Jøss! Anerkjenner du at naboen finnes? Det var jo stor fremgang siden sist besøk på KG 🏆 3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 10 timer siden #16512 Del Skrevet 10 timer siden 😵💫😵💫🤯🤯🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 10 timer siden #16513 Del Skrevet 10 timer siden Av nærmere 400000 følgere må selv I forstå at det vil være flere tusen som ikke er helt riktig skrudd sammen. Folk eier jo ikke respekt og skam. Og alle de som ser på I som venninne er heller ikke riktig skrudd sammen. Eventuelt så har de et kjedelig liv. Jeg gidder ikke lese de meldingene I deler fra følgere. Det er så mye teit 🙈🙈🙈 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 10 timer siden #16514 Del Skrevet 10 timer siden Guris skrev (1 time siden): Og hvordan har han det? Stakkars mann, han skjønner vel snart hva han har rotet seg borti, hun klarer jo ikke å late som hvem hun er for lenge. Har du omsorg for han nå? Det er ikke så mange sider siden du nektet for at han eksisterte? 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 10 timer siden #16515 Del Skrevet 10 timer siden Granneman82 skrev (12 minutter siden): 😵💫😵💫🤯🤯🙈🙈 Hva skal mann si🙈🙉 . Tror nok ikke det, var innom første dag. Det klarte seg, Maldivene er oppbrukt. Venter på Tea time , regner med hun skal ha en når hun kommer hjem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 9 timer siden #16516 Del Skrevet 9 timer siden agent skrev (28 minutter siden): Hva skal mann si🙈🙉 . Tror nok ikke det, var innom første dag. Det klarte seg, Maldivene er oppbrukt. Venter på Tea time , regner med hun skal ha en når hun kommer hjem. M er drit kjedelig 🥱😴 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 9 timer siden #16517 Del Skrevet 9 timer siden Granneman82 skrev (48 minutter siden): 😵💫😵💫🤯🤯🙈🙈 Har sett at Isabel har delt en del snap fra den brukeren som tydeligvis er ihuga RS. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 9 timer siden #16518 Del Skrevet 9 timer siden Guris skrev (2 timer siden): Og hvordan har han det? Stakkars mann, han skjønner vel snart hva han har rotet seg borti, hun klarer jo ikke å late som hvem hun er for lenge. Hva er greia? Først er det viktig at han er oppdiktet, og nå da du må gi slipp på det, er det viktig , at han skal trekke seg vekk fra henne. Familien hennes en kun med henne fordi hun betaler dem, og ingen av vennene liker henne.. Tror nok han har fått et veldig godt innblikk i hvem hun er. IR er fullstendig åpen og er seg selv. Tror de har en veldig fin tur og koser seg , men åpenbart at ikke alle liker det 2 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 8 timer siden #16519 Del Skrevet 8 timer siden Rart det er 4-5 stk her inne som har null tro på det hun poster - hvorfor følger dere henne da? Dere gir jo henne penger 🤦🏼♀️ for at hun skal fortsette å poste det dere anser som «løgner». Når man snakker om gærne følgere altså .. 🙄 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 8 timer siden #16520 Del Skrevet 8 timer siden Hatsumomo skrev (27 minutter siden): Rart det er 4-5 stk her inne som har null tro på det hun poster - hvorfor følger dere henne da? Dere gir jo henne penger 🤦🏼♀️ for at hun skal fortsette å poste det dere anser som «løgner». Når man snakker om gærne følgere altså .. 🙄 Det må være veldig kjedelig å bruke så mye tid og energi på et menneske som overhodet ikke tilfører en noe positivt 🤷♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå