Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Lana01 skrev (1 time siden):

Tror  ikke det er dette er de samme.De som drømmer om henne og KK ,  og  de som ligger våkne og venter på snap, tror jeg  er ganske uskyldige fan, og som vil henne godt.Litt vel opphengt i livet hennes ja, men på ingen måteen stalker, 

Det med kakaoen var itt creepy da, selv om det vel viste seg å være en fan som ville være hyggelig, , Da går man litt forlangt tenker jeg. 

De som er psyko fan , og  som er virkelig  er ubehagelig er de som ikke vil henne vel, Gjerne typen som tar vare på alt av informasjon og har full kontroll., langt tilbake i tid. En stalker,  som  den personen  som kontakter, jobben til søstra osv.( vi kjenner jo for historien her )  De ville sikkert prøve å ødelegge om de fant ut hvem nabon var,

Dette er gjerne ustabile folk, og vil tor at denne/de personene ikke bare følger IR  sitt liv,men fort har flere De har en personlighet / ustabil psyke ,som gjør at personer som IR  eller andre triggger, og blir opphengt i livet til den de følger på en svært usunn måte 

Når det gjelder å ville møte opp der hun er , om hun viser live time, vil nok fan kunne finne på møte opp,  og også en  som  stalker 

Her er vi enige og uenige på noen ting😅

Stalkere er vel dem som ikke har en virkelighetsforståelse. 

Nå kommet jeg til å få mye pes, men pytt pytt.

IR legger litt opp til det selv, med å kalle følgerene for venninner osv. Nå skal vi ditt og datt.

Det er mange som ikke skjønner at det er en måte å fange dem på for så å tjene penger.

Den saken med søsteren,  må hun ta på sin egen kappe. Så bare at hun forklarte sin situasjon. Mer veit jeg ikke.

Men tror ingen vil IR noe vondt, det nå få lov til å ytre seg når noe er riv ruskende galt. Uten å bli kalt judaser, sjalu,misunnelig psyko osv.

Det at mann har god husk er vel ikke Psyko eller stalker tendenser. 

Have mercy whit me 🙏😉

Endret av agent
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sassya skrev (27 minutter siden):

Godt skrevet innlegg 👍

Derfor jeg synes vi ikke skal dele navn på resort her.

Ja og når har noen kontaktet random menn med DM ,igjen  for å spørre dem ut om de er Naboen, sykt.. 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (12 minutter siden):

IR legger litt opp til det selv, med å kalle følgerene for venninner osv. Nå skal vi ditt og datt.

Det er mange som ikke skjønner at det er en måte å fange dem på for så å tjene penger.

Den saken med søsteren,  må hun ta på sin egen kappe. Så bare at hun forklarte sin situasjon. Mer veit jeg ikke.

Men tror ingen vil IR noe vondt, det nå få lov til å ytre seg når noe er riv ruskende galt. Uten å bli kalt judaser, sjalu,misunnelig psyko osv.

Have mercy whit me 🙏😉

Nei å ha ha god husk er ikke å være Psyko, men om man snur på det, en stalker vet gjerne alt dette, og samler på og suger til seg ALL informasjon, og da blir det sykelig . Det var poenget 

Når  det gjelder søsteren , er vi uenig . Jeg mener det denne personen gjorde mot henne, er langt over streken , også med tanke på alle meldinger forut for dette

Det er nok noen som ønsker henne ille der ute vil jeg tro  dessverre , som å  gjøre det man kan for å ødelegge forholdet med Naboen, om de får mulighet 

Endret av Lana01
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (17 minutter siden):

Have mercy whit me 🙏😉

🎯

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (17 minutter siden):

Have mercy whit me 🙏😉

Ingen andre enn den personen som lagde så mye kvalm for søsteren har ansvaret for det som skjedde. 
Det er virkelig psyko å bruke DETALJER langt tilbake i tid for å hetse henne som person. Isabel har mer eller mindre vokst opp på SOME. Det er sykt å dømme henne ut fra det som ble gjort f.eks. fem år tilbake i tid, personer går igjennom personlig vekst og modnes. De som ikke kan fordra henne modnes ikke, de utvikler seg ikke med henne, de står fast i hatet sitt og sparer på alt det negative. Men det mest skremmende: Fantasien deres er uten sidestykke også. Det er til å grøsse av

• Liker 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psyko folk, som kan være farlige kan finnes i begge ytterskala. Men disse er det heldigvis få av. 

De det finnes langt flere av og de er «haters.»Altså de som er sykelig opphengt i en eller flere influensene og ønsker å sverte de og ødelegge for eventuelle forhold med kjæreste venner, familie og karriere.  Noen av disse kan gå svært langt. Noe som jeg mener er tilfelle med søsteren. Der en møter opp på hennes arbeidsplass. Og har en lang forhistorie med hets før dette mot IR.

Nå er de fleste kritikere ikke haters. Men når ting går på person og en kommer med usannheter, overdrivelser og hets, er en nær den kategorien.,

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

agent skrev (12 timer siden):

Vi må ikke glemme kakaoen som kom på døra mitt på natta.

Uff 😅🫣🤔🙉🙈🫣🧐

Den seansen der fremstår som noe av det kleineste som har skjedd et menneske.

En fremmed person som tar seg bryet med på sen kveld å ringe enn oppskrift til Soho House.. altså, hvor patetisk nesegrusbeundret man kan bli? Sorry, hadde jeg vært Isabel hadde blitt skikkelig skremt - når man går til det steget så skal man ikke se bort ifra at en gal nok fan også kunne dukket opp på døren der og blitt helt rabiat i møte med henne. 

Nei, det er ikke sunt på noe som helst måte den måten enkelte ter seg, det er kun skummelt og røde flagg.

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (4 timer siden):

Ser ikke noe tryllestav jeg🫣

På min iphone kommer det en tryllestav i kolonnen med innstillinger etter at selfien er tatt, men ser ut som det gir samme mulighet som det ikonet med stjernen ved ansiktet som heter selfieinnstillinger som en kan velge og ha på automatisk. Heter retusjering og forbedring hos meg om en velger å bruke de forskjellige mulighetene tryllestaven gir.

Endret av ^alfa^
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendie skrev (10 minutter siden):

Psyko folk, som kan være farlige kan finnes i begge ytterskala. Men disse er det heldigvis få av. 

De det finnes langt flere av og de er «haters.»Altså de som er sykelig opphengt i en eller flere influensene og ønsker å sverte de og ødelegge for eventuelle forhold med kjæreste venner, familie og karriere.  Noen av disse kan gå svært langt. Noe som jeg mener er tilfelle med søsteren. Der en møter opp på hennes arbeidsplass. Og har en lang forhistorie med hets før dette mot IR.

Nå er de fleste kritikere ikke haters. Men når ting går på person og en kommer med usannheter, overdrivelser og hets, er en nær den kategorien.,

Utifra det jeg fikk med meg ang. søsteren var det flere anmeldelser. 

Det er  skole ledelsen og kommunen som bestemmer hva de gjør med informasjonen de har fått. Vanskelig å spekulere på det,  hva slags grunnlag de hadde til å ta en avgjørelse.  

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

En fremmed person som tar seg bryet med på sen kveld å ringe enn oppskrift til Soho House.. altså, hvor patetisk nesegrusbeundret man kan bli? Sorry, hadde jeg vært Isabel hadde blitt skikkelig skremt - når man går til det steget så skal man ikke se bort ifra at en gal nok fan også kunne dukket opp på døren der og blitt helt rabiat i møte med henne. 

Nei, det er ikke sunt på noe som helst måte den måten enkelte ter seg, det er kun skummelt og røde flagg.

🎯👍

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (2 minutter siden):

Utifra det jeg fikk med meg ang. søsteren var det flere anmeldelser. 

Det er  skole ledelsen og kommunen som bestemmer hva de gjør med informasjonen de har fått. Vanskelig å spekulere på det,  hva slags grunnlag de hadde til å ta en avgjørelse.  

Nå var det hun selv som valgte å gå, men ja ledelsen eller øverste leder håndterte det på en slik måte at hun ikke ønsket å bli

Nå lå det vel også i kortene at hun skulle slutte snart, så da var det vel lettere også, å komme til den konklusjonen 

uansett skikkelig kipt og dårlig av vedkommende , å  melde henne på den måten 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (9 minutter siden):

Jepp 

Tanken bak var vel å gjøre noe hyggelig, fordi IR følte seg ensom, men det ble skikkelig creepy i stedet 🙈  

så jo reaksjonen til IR også , før hun forsto hva som skjedde huff 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (1 time siden):

Ja og når har noen kontaktet random menn med DM ,igjen  for å spørre dem ut om de er Naboen, sykt.. 

Kanskje det er en fyr som dikter opp at flere tar kontakt med han? Det finnes jo noen av de oxo?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk til dere som forteller hva som skjer i Isabels liv for tiden! Jeg har ikke avfulgt, men har tatt en pause. Da er det godt å ha dere, som oppdaterer om ditt og datt. Høres ut som de har det fint på Maldivene. Har lest om resorten de er på, så jeg følger da litt med 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svennis skrev (6 timer siden):

Mon tro om hun kommer til og outa han noengang? Må jo det. Umulig og holde han skjult for evig.

Det er nok umulig å holde han skjult for evig ja. På et tidspunkt er det noen som kommer til å observere dem og enten oute dem selv eller få betalt av Se og Hør for informasjonen. Håper egentlig de «står frem» selv før dette skjer slik at de selv «eier» situasjonen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sirah skrev (17 minutter siden):

IMG_3040.thumb.png.55bd633e2ce2ae9604b3ef230c388cd4.pngFolk må virkelig få seg et liv 🤯

Jaaaaaa, det er psykt!!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (8 minutter siden):

Jaaaaaa, det er psykt!!!

Ja det er det faktisk!!! 
Jeg er også nysgjerrig på hvem naboen er, men det der krysser så mange grenser som det går ann å krysse 🤯

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (6 minutter siden):

Ja det er det faktisk!!! 
Jeg er også nysgjerrig på hvem naboen er, men det der krysser så mange grenser som det går ann å krysse 🤯

Det ble plutselig ganske rolig her inne i går etter spekuleringen i hvilken resort de er på ble introdusert. Muligens noen fikk andre ting enn KG å pusle med

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (4 minutter siden):

Det ble plutselig ganske rolig her inne i går etter spekuleringen i hvilken resort de er på ble introdusert. Muligens noen fikk andre ting enn KG å pusle med

Det har jeg også lagt merke til. Tar vel tid å skjekke alle resortene på Maldivene og alle nederlenderne på insta. Noen er nok også skuffet over at naboen faktisk eksisterer. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...