agent Skrevet 7. mars #16441 Skrevet 7. mars Sassya skrev (48 minutter siden): Hun er ikke der. Jeg vet hvor hun er. Kjenner noen som har vært der. Jeg synes ikke vi skal dele navnet på resorten her. Vi trenger ikke ødelegger ferien til I og naboen. Hvordan kan vi ødelegge ferien til henne og KK. Da må mann sitte klar på en eller annen flyplass, å vente på at stedet blir avslørt. Booke billetter osv osv. Da er mann , ja hva skal mann si.😅😅😅😅😅 De skulle bare være der i 5 dager, så de har det veldig travelt. Synes personlig hun skulle lagt vekk alt av offentlig SoMe. Hvis det er alvor mellom dem, så burde ikke SoMe være i tankene hennes overhode. Penger har hun nok av. 1 3
Hatsumomo Skrevet 7. mars #16442 Skrevet 7. mars Moni123 skrev (1 time siden): Måtte inn å se litt på I.R nå når hun er på Maldivene og det bilde hun la ut for 2t siden med han er utrolig søtt! Der han holder rundt henne men skjuler seg med capsen. Nå måtte jeg inn å se. Enda godt, så slipper man de toskete uttalelsene om han bare er oppfunnet, finnes ikke osv. 1 7
firetoen Skrevet 7. mars #16443 Skrevet 7. mars agent skrev (6 minutter siden): Hvordan kan vi ødelegge ferien til henne og KK. Da må mann sitte klar på en eller annen flyplass, å vente på at stedet blir avslørt. Booke billetter osv osv. Da er mann , ja hva skal mann si.😅😅😅😅😅 De skulle bare være der i 5 dager, så de har det veldig travelt. Synes personlig hun skulle lagt vekk alt av offentlig SoMe. Hvis det er alvor mellom dem, så burde ikke SoMe være i tankene hennes overhode. Penger har hun nok av. Psyko følgere har tidligere ringt til resorter hun har bodd på, er nok den slags hun tenker på - ikke at noen skal dukke opp på øyen. 8
Sassya Skrevet 7. mars #16444 Skrevet 7. mars firetoen skrev (9 minutter siden): Psyko følgere har tidligere ringt til resorter hun har bodd på, er nok den slags hun tenker på - ikke at noen skal dukke opp på øyen. Akkurat det jeg tenker på. Jeg har ikke lyst til å bidra til det. Og igjen så vet man ikke hva gale følgere kan finne på. 3
agent Skrevet 7. mars #16445 Skrevet 7. mars firetoen skrev (11 minutter siden): Psyko følgere har tidligere ringt til resorter hun har bodd på, er nok den slags hun tenker på - ikke at noen skal dukke opp på øyen. Litt komisk hele greia 😅😅😅😅😅 Som jeg skrev hun skulle logget helt fra sine offentlige SoMe. Ikke fortalt hvor hun skulle, ta seg en ordentlig ferie. Konsentrere seg om sin reisepartner, finne ut om de passer sammen osv osv. Disse menneskene er de samme som drømmer om henne og KK. Får ikke sove, fordi de ventet på snapp fra IR Skryter av at de har menstruasjon og eggløsning samtidig med IR De var vel på biltur, når IR besøkte fosterforeldre i jula. De sender vel også trusler til mennesker som har egne meninger og tør å ytre dem. Vi må ikke glemme kakaoen som kom på døra mitt på natta. Uff 😅🫣🤔🙉🙈🫣🧐 1 4
Gjest pålandjorda Skrevet 7. mars #16446 Skrevet 7. mars I dag er det ikke noe problem å finne ut hvor de er. Og en trenger ikke nevne noe her. De som ønsker å oppsøke dem gjør det. Men må kjappe seg.
Bendie Skrevet 7. mars #16447 Skrevet 7. mars agent skrev (6 minutter siden): Litt komisk hele greia 😅😅😅😅😅 Som jeg skrev hun skulle logget helt fra sine offentlige SoMe. Ikke fortalt hvor hun skulle, ta seg en ordentlig ferie. Konsentrere seg om sin reisepartner, finne ut om de passer sammen osv osv. Disse menneskene er de samme som drømmer om henne og KK. Får ikke sove, fordi de ventet på snapp fra IR Skryter av at de har menstruasjon og eggløsning samtidig med IR De var vel på biltur, når IR besøkte fosterforeldre i jula. De sender vel også trusler til mennesker som har egne meninger og tør å ytre dem. Vi må ikke glemme kakaoen som kom på døra mitt på natta. Uff 😅🫣🤔🙉🙈🫣🧐 Vil tro noe er skrevet med et humoristisk glimt i øyet. Og mye kommer vel fra et godt ståsted. Men du har nok rett. Syke mennesker finnes nok i hver sin ytterskala. Ikke hørt om kakaoen før. Hvis den ble sendt til IR hadde jeg ikke drukket den🙈 1
agent Skrevet 7. mars #16448 Skrevet 7. mars (endret) Bendie skrev (13 minutter siden): Vil tro noe er skrevet med et humoristisk glimt i øyet. Og mye kommer vel fra et godt ståsted. Men du har nok rett. Syke mennesker finnes nok i hver sin ytterskala. Ikke hørt om kakaoen før. Hvis den ble sendt til IR hadde jeg ikke drukket den🙈 Det var når IR reiste alene til England, leide hytte der Det var på slot/gods. Der fikk hun snappe nekt i spisesalen. Hun bestilte kakao, men synes den var for tynn, ett par ganger. Så sånn ca ved midnatt tror jeg banket det noen på med en ny kakao. Den personen hadde fortalt dem hvordan den skulle være, så den ble godkjent av IR. Men hun ble redd når det banket på så seint. Endret 7. mars av agent 2
Bendie Skrevet 7. mars #16449 Skrevet 7. mars (endret) agent skrev (11 timer siden): Det var når IR reiste alene til England, leide hytte der Det var på slot/gods. Der fikk hun snappe nekt i spisesalen. Hun bestilte kakao, men synes den var for tynn, ett par ganger. Så sånn ca ved midnatt tror jeg banket det noen på med en ny kakao. Den personen hadde fortalt dem hvordan den skulle være, så den ble godkjent av IR. Men hun ble redd når det banket på så seint. Endret 8. mars av Bendie Feil
Lana01 Skrevet 7. mars #16450 Skrevet 7. mars Tenker IR gjør rett i og holde noen kort tett til brystet..Dessverre er det noen syke mennesker der uten som kun er ute etter « å skade » eller lage kvalme og som ikke ønsker henne vel Hun gir veldig mye av seg selv , og er ikke redd for å vise seg « uten filter» i gåse tegn , det selv om noen mente hun brukte filter fordi hun er usikker, på seg selv noe som hun tvert i mot har bevist at hun ikke er . Veldig hyggelig at hun har vist frem litt av Naboen, og sånn sett har hun også gjort skamme på de som mente at han ikke finnes Tenker det er flott at hun ønsker å dele , samtidig som hun tar tid til å være bare dem. Og Naboen viser seg å være en fin fyr, og med glimt i øyet . Gøy at han er med på « leken» og viser litt av seg selv og også samtidig respekterer hennes jobb .. så langt en fin balanse , mellom jobb og kjærlighet , ut ifra det hun satte som mål 4 1 10
^alfa^ Skrevet 8. mars #16451 Skrevet 8. mars Ser ut som at hun bruker skjønnhetsfilteret på snap selfie mode. Det ser ut som en tryllestav om dere vil teste det ut. 2 2
Lawyer Skrevet 8. mars #16452 Skrevet 8. mars ^alfa^ skrev (5 timer siden): Ser ut som at hun bruker skjønnhetsfilteret på snap selfie mode. Det ser ut som en tryllestav om dere vil teste det ut. Ser ikke noe tryllestav jeg🫣
Sirah Skrevet 8. mars #16453 Skrevet 8. mars Lawyer skrev (13 minutter siden): Ser ikke noe tryllestav jeg🫣 Tror det er denne Der kan man iallefall justere mye ser jeg 🫣 4
Really Skrevet 8. mars #16455 Skrevet 8. mars Svennis skrev (14 minutter siden): Ennå ingen som vet hvem naboen er? Hadde jeg visst hvem det var så hadde jeg ikke skrevet det her. Isabel sier han ikke er på SoMe, allikevel sender folk meldinger til ukjente menn og sier han er naboen. Helt sykt at folk gidder. 6 7
Svennis Skrevet 8. mars #16456 Skrevet 8. mars Really skrev (1 minutt siden): Hadde jeg visst hvem det var så hadde jeg ikke skrevet det her. Isabel sier han ikke er på SoMe, allikevel sender folk meldinger til ukjente menn og sier han er naboen. Helt sykt at folk gidder. Mon tro om hun kommer til og outa han noengang? Må jo det. Umulig og holde han skjult for evig.
Really Skrevet 8. mars #16457 Skrevet 8. mars Svennis skrev (2 minutter siden): Mon tro om hun kommer til og outa han noengang? Må jo det. Umulig og holde han skjult for evig. Ja det tror jeg hun gjør. Virker som han allerede er på gli. Som du sier, umulig å holde han skjult for evig. 1
Heike72 Skrevet 8. mars #16458 Skrevet 8. mars (endret) Svennis skrev (40 minutter siden): Ennå ingen som vet hvem naboen er? Hvorfor trenger vi å vite det? Han ønsker ikke å være på some. Han er en privat person og vil være det. Ser noen galninger igjen tror de har funnet ut hvem han er og de sender meldinger til random menn i Dubai med hvit shorts og Hermes sandaler 🙈🙈 Altså, noen kvinnfolk eier jo ikke grenser. Så flaut 🙈🙈 Hva er mål og mening liksom?? Vi får være fornøyd med de små dryppa vi nå har fått av han. Endret 8. mars av Heike72 7 7
Lana01 Skrevet 8. mars #16459 Skrevet 8. mars agent skrev (10 timer siden): Litt komisk hele greia 😅😅😅😅😅 Som jeg skrev hun skulle logget helt fra sine offentlige SoMe. Ikke fortalt hvor hun skulle, ta seg en ordentlig ferie. Konsentrere seg om sin reisepartner, finne ut om de passer sammen osv osv. Disse menneskene er de samme som drømmer om henne og KK. Får ikke sove, fordi de ventet på snapp fra IR Skryter av at de har menstruasjon og eggløsning samtidig med IR De var vel på biltur, når IR besøkte fosterforeldre i jula. De sender vel også trusler til mennesker som har egne meninger og tør å ytre dem. Vi må ikke glemme kakaoen som kom på døra mitt på natta. Uff 😅🫣🤔🙉🙈🫣🧐 Tror ikke det er dette er de samme.De som drømmer om henne og KK , og de som ligger våkne og venter på snap, tror jeg er ganske uskyldige fan, og som vil henne godt.Litt vel opphengt i livet hennes ja, men på ingen måteen stalker, Det med kakaoen var itt creepy da, selv om det vel viste seg å være en fan som ville være hyggelig, , Da går man litt forlangt tenker jeg. De som er psyko fan , og som er virkelig er ubehagelig er de som ikke vil henne vel, Gjerne typen som tar vare på alt av informasjon og har full kontroll., langt tilbake i tid. En stalker, som den personen som kontakter, jobben til søstra osv.( vi kjenner jo for historien her ) De ville sikkert prøve å ødelegge om de fant ut hvem nabon var, Dette er gjerne ustabile folk, og vil tor at denne/de personene ikke bare følger IR sitt liv,men fort har flere De har en personlighet / ustabil psyke ,som gjør at personer som IR eller andre triggger, og blir opphengt i livet til den de følger på en svært usunn måte Når det gjelder å ville møte opp der hun er , om hun viser live time, vil nok fan kunne finne på møte opp, og også en som stalker . 1 9
Sassya Skrevet 8. mars #16460 Skrevet 8. mars Lana01 skrev (35 minutter siden): Tror ikke det er dette er de samme.De som drømmer om henne og KK , og de som ligger våkne og venter på snap, tror jeg er ganske uskyldige fan, og som vil henne godt.Litt vel opphengt i livet hennes ja, men på ingen måteen stalker, Det med kakaoen var itt creepy da, selv om det vel viste seg å være en fan som ville være hyggelig, , Da går man litt forlangt tenker jeg. De som er psyko fan , og som er virkelig er ubehagelig er de som ikke vil henne vel, Gjerne typen som tar vare på alt av informasjon og har full kontroll., langt tilbake i tid. En stalker, som den personen som kontakter, jobben til søstra osv.( vi kjenner jo for historien her ) De ville sikkert prøve å ødelegge om de fant ut hvem nabon var, Dette er gjerne ustabile folk, og vil tor at denne/de personene ikke bare følger IR sitt liv,men fort har flere De har en personlighet / ustabil psyke ,som gjør at personer som IR eller andre triggger, og blir opphengt i livet til den de følger på en svært usunn måte Når det gjelder å ville møte opp der hun er , om hun viser live time, vil nok fan kunne finne på møte opp, og også en som stalker . Godt skrevet innlegg 👍 Derfor jeg synes vi ikke skal dele navn på resort her. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå