Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Lawyer skrev (2 minutter siden):

En wild guess😉

Finnes vel en trillion resorter det kan være. Men hadde jo vært artig om du tippa riktig 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Istapp skrev (1 minutt siden):

Har sett henne "live" før alle operasjonene og etter. Hun hadde en naturlig skjønnhet før, nå forstår jeg filterbruken, men trist at det er et følt behov å bruke filter.

Først bruker hun vanvittige summer på å operere og "korrigere" og resultatet må ytterligere vises frem med filter. 

Kan jeg spørre om hvorfor du vet/tror at hun bruker filter? Jeg vet at jeg har spurt om dette før her i tråden, men jeg har av nysgjerrighet trykket litt rundt på snap osv og jeg får ikke til å bruke filter uten at det er merket? Hun sier hun filmer med vanlig iphonekamera, får man filter der? Spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig, ikke fordi jeg ikke tror deg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (5 minutter siden):

Kan jeg spørre om hvorfor du vet/tror at hun bruker filter? Jeg vet at jeg har spurt om dette før her i tråden, men jeg har av nysgjerrighet trykket litt rundt på snap osv og jeg får ikke til å bruke filter uten at det er merket? Hun sier hun filmer med vanlig iphonekamera, får man filter der? Spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig, ikke fordi jeg ikke tror deg. 

På en snap tidligere så man at smykket til Sidra forsvant når Isabell flyttet kamera 😓 smykket kom og forsvant avhengig av hvordan hun filmet.

Endret av Angel75
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (2 minutter siden):

På nevnte bikinibilde som lå på insta ser man tydelig at bildet er retusjert da linjene blir ujevne. 

Filterbruken vet jeg grunnet at jeg har sett IR "live" flere ganger både i Norge og utlandet. 

Du kan også sammenligne med bilder tatt av andre f.eks aviser ved pressetreff for tv-serie, i serien og når andre legger ut bilder på sine some kanaler. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (15 minutter siden):

På en snap tidligere så man at smykket til Sidra forsvant når Isabell flyttet kamera 😓 smykket kom og forsvant avhengig av hvordan hun filmet.

Er det beviset folk støtter seg på når det påstås at hun alltid bruker filter?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Hun ser annerledes ut i virkeligheten 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lajlaj skrev (10 timer siden):

Vil bare advare deg om at solsikkekjerner inneholder veldig høye mengder kadmium som kan skade nyrene. Så overdrevent inntak er ikke å anbefale. Vet det er vanlig å gnaske dette i mange ulike kulturer (bla.a. i USA), men det er ikke anbefalt.

Jeg vet. Har googlet det, selv om jeg følger en influencer slavisk og er hjernevasket. Neida, jeg bare tuller, det var ikke noe henvisning til deg! 😅 Fint du nevner det, for det ser absolutt ut som man ikke skal sitte å maule nedpå. Jeg tar meg 4-5 stk på kvelden når jeg lett kunne spist 4-5 Ritz kjeks i stedet 👌

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (11 minutter siden):

Hun ser annerledes ut i virkeligheten 

Hun burde ikke si at hun ikke bruker filter hvis hun faktisk gjør det. Like greit å være ærlig på det. Men har vondt for å tro at hun lyver om det, lett å avsløre i tilfelle. Ingen har servert skikkelige bevis her da..

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (7 minutter siden):

Hun burde ikke si at hun ikke bruker filter hvis hun faktisk gjør det. Like greit å være ærlig på det. Men har vondt for å tro at hun lyver om det, lett å avsløre i tilfelle. Ingen har servert skikkelige bevis her da..

jeg tror hun ofte filmer uten filter, for man kan se «flaws» som i porer og whiteheads nå og da.  

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (40 minutter siden):

Ja det kan jo være litt avslørende 😅

Istapp skrev (37 minutter siden):

På nevnte bikinibilde som lå på insta ser man tydelig at bildet er retusjert da linjene blir ujevne. 

Filterbruken vet jeg grunnet at jeg har sett IR "live" flere ganger både i Norge og utlandet. 

Du kan også sammenligne med bilder tatt av andre f.eks aviser ved pressetreff for tv-serie, i serien og når andre legger ut bilder på sine some kanaler. 

Nå må jeg inn å snoke :) Jeg har stusset litt på forskjellen i f.eks media og på snap innimellom, men har ikke brukt noe mer energi på det.

delias skrev (Akkurat nå):

jeg tror hun ofte filmer uten filter, for man kan se «flaws» som i porer og whiteheads nå og da.  

Absolutt. Akkurat der syntes jeg hun er god. Hun viser jo at hun har nesa full av hår og kviser osv innimellom.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (57 minutter siden):

Bildene burde vært merket retusjert ja, helt enig. Bikinireklamen hvor IR og lillesøsteren står foran et vannspeil ser man ujevnheter i murfundamentet til vannspeilet.

Hvilket bilde snakker du om? Vil glo selv 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (27 minutter siden):

For meg var det nok til å bevise at hun bruker iallefall filter av og til. Man kan ikke trykke vekk et smykke. Til tider ser man også at hun ikke bruker filter, når hun viser hvordan huden hennes ser ut og man ser hennes porer veldig tydelig. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (3 minutter siden):

Hvilket bilde snakker du om? Vil glo selv 🧐

Regner med at det er det siste som er postet. Enig i at det er litt ujevnheter i fundamentet der, men jeg syntes nesten det ser mer ut som om noe er fjernet. Men dette kan jeg ikke nok om til å mene hverken det ene eller det andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moni123 skrev (3 minutter siden):

Er jo ganske trist hvis hun bruker filter. Må være mye usikkerhet om seg selv da. 

Det tviler jeg faktisk på. Ingen usikre personer kjører vel nesetrimming med påfølgende hårresultat i vasken etterpå. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (6 minutter siden):

Det tviler jeg faktisk på. Ingen usikre personer kjører vel nesetrimming med påfølgende hårresultat i vasken etterpå. 

He, he ja. Vil tro filtre kan brukes av flere årsaker. Føler som deg at IR er lite selvhøytidelig. Hun filmer seg fra alle vinkler og uten sminke. Hun forteller om dater som «gjøker» avlyser, sin egen usikkerhet rundt tilknytning til nye. Altså opplever jeg ikke  som hun pynter på fasaden.

Så jeg tviler på hun bruker filter for å pynte på utseende grunnet usikkerhet. Men hun har mye stolthet i arbeidet hun nedlegger. Så om hun gjør dette, kan det være grunnet dette. At hun vil levere et perfekt resultat. 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte inn å se litt på I.R nå når hun er på Maldivene og det bilde hun la ut for 2t siden med han er utrolig søtt! Der han holder rundt henne men skjuler seg med capsen.

Endret av Moni123
  • Liker 7
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moni123 skrev (2 minutter siden):

Måtte inn å se litt på I.R nå når hun er på Maldivene og det bilde hun la ut for 2t siden med han er utrolig søtt! Der han holder rundt henne men skjuler seg med capsen.

Enig. Stilig bilde. Kjekt å se at han er med på «leken». Letter jo arbeidet hennes veldig det da.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (4 timer siden):

Ser ut som de kan være på en Cinnamon resort😄

Hun er ikke der. Jeg vet hvor hun er. Kjenner noen som har vært der.

Jeg synes ikke vi skal dele navnet på resorten her. Vi trenger ikke ødelegger ferien til I og naboen. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...