agent Skrevet 7. mars #16361 Skrevet 7. mars Classy skrev (13 minutter siden): Dette er mitt innlegg: "IR må snart roe ned inngrepene i ansiktet sitt asså for nå begynner hun seriøst å ligne på Billy the puppet".. Dette er ikke sagt for at jeg er en som hater på IR. Jeg har fulgt henne av og på siden første gangen hun var med på Paradise Hotel (2015).. Men det er bare så vanvittig trist å se en så naturlig vakker jente ødelegge utseende sitt med fillers og implantater. " Jeg står fortsatt for hvert eneste ord.. Jeg er ganske så direkte in rl så hvorfor skal jeg pynte på ordene mine her inne?? Det blir falskt, å er det noe jeg hater så det løgn og falskhet.. Man behøver ikke å hate,være misunnelig, sjalu, judas osv. på IR for mann stiller noen spørsmålstegn ved hennes livsstil, hun er faktisk Nordens største influenser, alt hun gjør og sier kan ha konkvenser for de sårbare i vårt samfunn. Jeg har også fulgt med fra PH hotell tiden, det har jeg gjort med de andre fra GOO. Utifra mine observasjoner har vel de oppnådd mer på det personlige plan enn IR. Dere må også huske at mange av de negative tingene, som noen utrykker. Er ting som IR prater/ forteller om selv. 1 3
Bendie Skrevet 7. mars #16362 Skrevet 7. mars Guris skrev (5 timer siden): Nei, de treffes ikke når i I er i Norge heller bortsett fra under innspilling eller andre møter knyttet til 'Girls og Oslo' som er jobb. Anniken orker ikke det der. De er ikke uvenner og om de en eller annen gang i fremtiden møtes på en restaurant i Oslo, ja det kan hende, men de er ikke venninder, kun forhenværende kollegaer ! Dette vet du strengt tatt ingenting om. Du påsto også at naboen ikke fantes. 16
Ellenn Skrevet 7. mars #16363 Skrevet 7. mars agent skrev (26 minutter siden): Man behøver ikke å hate,være misunnelig, sjalu, judas osv. på IR for mann stiller noen spørsmålstegn ved hennes livsstil, hun er faktisk Nordens største influenser, alt hun gjør og sier kan ha konkvenser for de sårbare i vårt samfunn. Jeg har også fulgt med fra PH hotell tiden, det har jeg gjort med de andre fra GOO. Utifra mine observasjoner har vel de oppnådd mer på det personlige plan enn IR. Dere må også huske at mange av de negative tingene, som noen utrykker. Er ting som IR prater/ forteller om selv. Mye av det negative som skrives her er fri fantasi, og ikke noe IR har sagt selv. Se bare på de to-tre innleggene over her. De handler om at naboen ikke finnes, at IR må roe ned på inngrep i ansiktet og at Anniken ikke orker henne. 1 9
Classy Skrevet 7. mars #16364 Skrevet 7. mars agent skrev (24 minutter siden): Man behøver ikke å hate,være misunnelig, sjalu, judas osv. på IR for mann stiller noen spørsmålstegn ved hennes livsstil, hun er faktisk Nordens største influenser, alt hun gjør og sier kan ha konkvenser for de sårbare i vårt samfunn. Jeg har også fulgt med fra PH hotell tiden, det har jeg gjort med de andre fra GOO. Utifra mine observasjoner har vel de oppnådd mer på det personlige plan enn IR. Dere må også huske at mange av de negative tingene, som noen utrykker. Er ting som IR prater/ forteller om selv. Enig.. Det er de sårbare i samfunnet som MÅ skånes for disse influenserne. For de har en grusom makt til å påvirke og det vet IR å utnytte i fulle drag..Jeg ser veldig godt hvorfor IR har blitt den som mange trykker til brystet.Lett underholdning.. Hun spiller jo daglig på hvor "ærlig" hun er og hvor hun kommer fra..Men det er en stor dobbelmoral, for hun melker dette for alt det er verdt.. Hun pynter på sannheten å unnlater å snakke direkte om hva hun gjør med kroppen sin mye pga alt oppstyret som fulgte når hun frontet alt dette på bloggen sin tidligere.. Og måten hun snakker ned mannfolk på er en heller umoden og barnslig måte måte å ytre seg på.Man må vise respekt for å få respekt. IR har heller ingen langvarige forhold bak seg, da de fleste ender etter ca 2 år.. Det som er minst sjarmerende er når hun ræler som en full sjømann.. Vi får bare håpe og tro hun får en kraftig realitetskjekk og vokser opp og tar mer modne valg ang seg selv og pengeforbruken.. 3 9
Classy Skrevet 7. mars #16365 Skrevet 7. mars Ellenn skrev (9 minutter siden): Mye av det negative som skrives her er fri fantasi, og ikke noe IR har sagt selv. Se bare på de to-tre innleggene over her. De handler om at naboen ikke finnes, at IR må roe ned på inngrep i ansiktet og at Anniken ikke orker henne. Forklar meg hvordan inngrep i ansiktet er fri fantasi når dama flere ganger har utført fillers for å fremheve sine kinnbein.. 2 6
Margit777 Skrevet 7. mars #16366 Skrevet 7. mars Guris skrev (På 6.3.2025 den 11.04): Når venninden hennes i Dubai har bursdag så gir hun sko til 15,000,- kroner men når hennes langvarige venninder i Norge som hun liksom er så glad i har bursdag eller fått ny baby, så tar hun med 'Big One' pizza og godteri fra bensinstasjonen👍🏻 Og når hun inviterte venner fra Norge til å feire bursdagen sin i Paris så bodde hun på luksus hotell selv og de 2 vennindene måtte bo på et lite billig hotell langt unna. Hun er ingen 'venn' virkelig ikke. Derfor kun familien som holder ut. Hun har bodd i Dubai i 1,5 år og ikke én såkalt venn har besøkt henne, ja bortsett fra Anniken 1 gang da, for å doble antall følgere på snappen sin på én uke, etter det takket hun for seg, hun også. Hun "tjener" ikke noe på de fattige venninnene sine. De er ikke noe å investere i. Hun er kynisk. 3 1 10
lajlaj Skrevet 7. mars #16367 Skrevet 7. mars Classy skrev (1 time siden): Dette er mitt innlegg: "IR må snart roe ned inngrepene i ansiktet sitt asså for nå begynner hun seriøst å ligne på Billy the puppet".. Dette er ikke sagt for at jeg er en som hater på IR. Jeg har fulgt henne av og på siden første gangen hun var med på Paradise Hotel (2015).. Men det er bare så vanvittig trist å se en så naturlig vakker jente ødelegge utseende sitt med fillers og implantater. " Jeg står fortsatt for hvert eneste ord.. Jeg er ganske så direkte in rl så hvorfor skal jeg pynte på ordene mine her inne?? Det blir falskt, å er det noe jeg hater så det løgn og falskhet.. Og der har du det igjen... Tro meg, utsagnet blir ikke bedre av at du tar med hele setningen, og hvis du fortsatt mener det er uproblematisk så sier det mest om deg. Jeg trenger ikke hele livshistorien din, takk. Bare litt debattskikk. Vi er alle ulike, men de fleste her klarer å holde en forholdsvis god tone, uansett om vi ikke liker løgner og falskhet. 5
Classy Skrevet 7. mars #16368 Skrevet 7. mars lajlaj skrev (3 minutter siden): Og der har du det igjen... Tro meg, utsagnet blir ikke bedre av at du tar med hele setningen, og hvis du fortsatt mener det er uproblematisk så sier det mest om deg. Jeg trenger ikke hele livshistorien din, takk. Bare litt debattskikk. Vi er alle ulike, men de fleste her klarer å holde en forholdsvis god tone, uansett om vi ikke liker løgner og falskhet. Debattskikk faktisk.. Vel da ser vel du meget godt at jeg ikke utleverer min livshistorie ei heller går jeg etter deg som person, men ja dere som liksom er så partentlige har lett for å gå til personangrep.. Sier mer om deg enn meg.. Do you do.. Viss du ikke liker min kommentar da er det jo bare å scrolle videre 👍🏼 1 2 5
Istapp Skrevet 7. mars #16369 Skrevet 7. mars Teflonhjernen skrev (4 timer siden): Hvordan vet du alt dette her så bombesikkert? Hvordan kan du så bastant si at de ikke treffes i Oslo og at Anikken ikke orker det? Veldig spesielt tenker jeg. Bare for å presisere så er ikke jeg RS, jeg har sluttet å følge Isabel for jeg ble kei av samme dag ut og dag inn. For alt du vet kan Guris være Anniken eller nær venninne av Anniken. Om det er fakta eller spekulasjon - drit å dra, det trenger ikke vi å spekulere i. Guris virker å ha informasjon som blir bekreftet som fakta, hvordan hen får tak i informasjonen? Kanskje på desken i Se og Hør eller VG. Hva vet vi og hvorfor skal vi underkjenne det Guris kommer med? Bare fordi det ikke passer for enkelte at informasjonen gis? 3 1 4
Sirah Skrevet 7. mars #16370 Skrevet 7. mars pålandjorda skrev (3 timer siden): IR og co er lett underholdning. Vi betaler jo for Netflix og andre strømmetjenester som leverer reality. Det går vel for det samme. Nemlig. Enkel og grei underholdning. Hverken mer eller mindre. 2 5
Guris Skrevet 7. mars #16371 Skrevet 7. mars (endret) Margit777 skrev (55 minutter siden): Hun "tjener" ikke noe på de fattige venninnene sine. De er ikke noe å investere i. Hun er kynisk. Det er nok sant, det er ikke vennskapet I verdsetter det er helt andre ting og så er det nok en del smisking til 'de kúle' damene i Dubai 🤷🏻 Endret 7. mars av Guris 2 1 3
Guris Skrevet 7. mars #16372 Skrevet 7. mars Istapp skrev (27 minutter siden): For alt du vet kan Guris være Anniken eller nær venninne av Anniken. Om det er fakta eller spekulasjon - drit å dra, det trenger ikke vi å spekulere i. Guris virker å ha informasjon som blir bekreftet som fakta, hvordan hen får tak i informasjonen? Kanskje på desken i Se og Hør eller VG. Hva vet vi og hvorfor skal vi underkjenne det Guris kommer med? Bare fordi det ikke passer for enkelte at informasjonen gis? 🙂👍🏻 1 2 1
Lawyer Skrevet 7. mars #16373 Skrevet 7. mars lajlaj skrev (15 timer siden): Hun har beskrevet i Girls of Oslo at hun liker å behandles som et glory hole. Da trenger man glid👍😅
lajlaj Skrevet 7. mars #16374 Skrevet 7. mars Istapp skrev (37 minutter siden): For alt du vet kan Guris være Anniken eller nær venninne av Anniken. Om det er fakta eller spekulasjon - drit å dra, det trenger ikke vi å spekulere i. Guris virker å ha informasjon som blir bekreftet som fakta, hvordan hen får tak i informasjonen? Kanskje på desken i Se og Hør eller VG. Hva vet vi og hvorfor skal vi underkjenne det Guris kommer med? Bare fordi det ikke passer for enkelte at informasjonen gis? Guris skrev (12 minutter siden): Det er nok sant, det er ikke vennskapet I verdsetter det er helt andre ting og så er det nok en del smisking til 'de kúle' damene 🤷🏻 Fordi man kan ikke sitte og lire av seg hva som helst og tillegge andre så onde intensjoner uten at ens egne tanker om seg selv skinner gjennom. 1 9
Lana01 Skrevet 7. mars #16375 Skrevet 7. mars (endret) Istapp skrev (38 minutter siden): For alt du vet kan Guris være Anniken eller nær venninne av Anniken. Om det er fakta eller spekulasjon - drit å dra, det trenger ikke vi å spekulere i. Guris virker å ha informasjon som blir bekreftet som fakta, hvordan hen får tak i informasjonen? Kanskje på desken i Se og Hør eller VG. Hva vet vi og hvorfor skal vi underkjenne det Guris kommer med? Bare fordi det ikke passer for enkelte at informasjonen gis? Det er hun garantert ikke, uten at man trenger eller kan å gå dypere inn på det . Hvilken informasjon som blir bekreftet som sannhet? At naboen ikke finnes.? Det jeg opplever er at det meste er fri fantasi eller ønsketenkning Endret 7. mars av Lana01 1 11
Lana01 Skrevet 7. mars #16376 Skrevet 7. mars (endret) Margit777 skrev (1 time siden): Hun "tjener" ikke noe på de fattige venninnene sine. De er ikke noe å investere i. Hun er kynisk. Dette er ondsinnede sladder og grove beskyldninger intet annet Endret 7. mars av Lana01 11
Bendie Skrevet 7. mars #16377 Skrevet 7. mars Classy skrev (57 minutter siden): Forklar meg hvordan inngrep i ansiktet er fri fantasi når dama flere ganger har utført fillers for å fremheve sine kinnbein.. i sine yngre dager ja. Har ikke inntrykket av at dette er noe hun har fortsatt med. . Hvorfor da gi et falsk inntrykk av at dette er noe hun har opprettholdt? . Du skriver i tidligere innlegg. At hun virkelig må roe ned, samtidig som du latterliggjør henne. om dette er noe hun nå gjør, må dokumentere dette. Ellers er det løgner. 9
lajlaj Skrevet 7. mars #16378 Skrevet 7. mars (endret) Classy skrev (49 minutter siden): Debattskikk faktisk.. Vel da ser vel du meget godt at jeg ikke utleverer min livshistorie ei heller går jeg etter deg som person, men ja dere som liksom er så partentlige har lett for å gå til personangrep.. Sier mer om deg enn meg.. Do you do.. Viss du ikke liker min kommentar da er det jo bare å scrolle videre 👍🏼 Hvor har jeg påstått at du går etter meg som person? Nå ser du spøkelser på høylys dag. Jeg skroller ikke bare videre, fordi udokumenterte påstander, spekulasjoner, ryktespredning, løgner basert på "jeg er bare ærlig og sier sannheten jeg, yolo" blir for dumt når vi er voksne folk som prater om et annet voksent menneske. En annen ting som blir for dumt er at folk kaster ut påstander om at hun lyver om naboen etc. Men ser ingen komme tilbake og si "oi, kanskje jeg tok feil". Endret 7. mars av lajlaj 7
Classy Skrevet 7. mars #16379 Skrevet 7. mars Bendie skrev (1 minutt siden): i sine yngre dager ja. Har ikke inntrykket av at dette er noe hun har fortsatt med. . Hvorfor da gi et falsk inntrykk av at dette er noe hun har opprettholdt? . Du skriver i tidligere innlegg. At hun virkelig må roe ned, samtidig som du latterliggjør henne. om dette er noe hun nå gjør, må dokumentere dette. Ellers er det løgner. Fillers kan dessverre ikke reverseres og de fleste som gjør injeksjoner i dag advarer mot langtidsvirkninger da de vandrer.Så det hjelper ikke at de var tatt i yngre dager. Alle som har vært rundt iR i lang tid ser at noe har forandret seg når det kommer til kinnbena og øyepartiet hennes.. Om hun kommer til å innrømme hva hun gjør nå i nyere tid er heller tvilsomt med tanke på ettermele hun fikk tidligere.. At du velger å tro dette er løgn blir opp til deg.. 2 7
Classy Skrevet 7. mars #16380 Skrevet 7. mars lajlaj skrev (4 minutter siden): Hvor har jeg påstått at du går etter meg som person? Nå ser du spøkelser på høylys dag. Jeg skroller ikke bare videre, fordi udokumenterte påstander, spekulasjoner, ryktespredning, løgner basert på "jeg er bare ærlig og sier sannheten jeg, yolo" blir for dumt når vi er voksne folk som prater om et annet voksent menneske. En annen ting som blir for dumt er at folk kaster ut påstander om at hun lyver om naboen etc. Men ser ingen komme tilbake og si "oi, kanskje jeg tok feil". Vi kan være enige om å være uenige.. Og når det kommer til naboen så er det ingen som vet annet enn de det gjelder, men de fleste tror jeg er nysgjerrige på hvem han er.. Hun er kjent for å tviste sannheten til sin fordel så det er kanskje ikke så rart ikke alle stoler på hva IR sier og gjør.. Det meste i dag er mest for content uansett.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå