Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sirah skrev (24 minutter siden):

De aller fleste i denne tråden som er «positive» til Isabel syntes jeg er positive på en fornuftig måte. Det er ingen her som får abstinenser når hun ikke poster, som vet absolutt alt om henne eller som er noe som er i nærheten av Raadsquad. De som vet mest om henne er faktisk de som er utelukkende negative. Jeg trodde helt oppriktig at jeg fulgte henne ganske tett, men jeg vet ikke en brøkdel av detaljene som de gjør. Det er det man finner litt spesielt: Hvorfor bruke så mye tid og krefter på noen som ikke tilfører deg noe som helst positivt?

Personlig liker jeg Isabel, jeg finner henne underholdende, men det stopper der. Underholdning. Jeg forstår veldig godt at hun viser oss nøyaktig det hun vil at vi skal se og at vi ikke er «venninnene» hennes. Vi er en inntektskilde som hun bruker for å tjene penger og det er helt ok. Hun skaper godt content og det er det. Hun viser et liv jeg aldri noensinne vil få selv og jeg syntes det er gøy å «komme så tett på» et liv så ufattelig fjernt fra mitt.

Det at jeg liker å følge med på henne betyr ikke at jeg sluker alt hun sier. Jeg er kritisk til veldig mye av det hun gjør. Jeg syntes hun har en horribel pengebruk f.eks bare for å ta et eksempel. Personlig har jeg ingenting i mot gode og friske diskusjoner og de har så klart plass her på forumet. Det er jo derfor vi er her! Dersom man bare vil diskutere det positive så finnes det en facebookgruppe for det 😁 Det er ikke det at man er uenige som er problemet, men som @lajlaj skriver så er det dukket opp utrolig mange haters i det siste. Det er helt ok at vi ikke er enige i alt, men alle som ikke er utelukkende negative er Raadsquad, hjernevasket og blodfans med en gang. 

Respekt må gå begge veier. Jeg kan helt fint respektere at folk liker henne mye mindre enn det jeg gjør. Det har jeg null problemer med å forstå. Det jeg ikke liker er å bli kaldt nedsettende ting tilbake når jeg (eller andre i denne tråden) prøver å ta del i diskusjonen. For vi er faktisk på et diskusjonsforum og da må det være lov å ha ulike meninger uten at man går omtrent til personangrep fordi man ikke er utelukkende negativ til personen tråden handler om.

Angående det du skriver om tidsbruk så er det faktisk et himla godt spørsmål. For min del handler det om at jeg for tiden er delvis låst til sofaen pga skade og at jeg har omtrent runna Netflix. Så fort jeg har grodd sammen bruker jeg nok svært mye mindre tid både på Snapchat og i denne tråden - håper jeg. 

Glimrende skrevet! Jeg er som regel positiv til Isabel og får skikkelig mye dritt her inne. Det får frem dårlige sider ved meg, for jeg blir så provosert. Blokkerer i perioder for å få fred. Blir lei av å krangle, for krangel blir det siden jeg ikke ligger og tar imot. Føler jeg har blitt litt bedre å ta imot dritt..  😂 Herdet? Er iallefall ikke her for å sanke likes på innleggene mine, det er faktisk et overtall hatets her tror jeg 🫣

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sveits35 skrev (2 minutter siden):

Glimrende skrevet! Jeg er som regel positiv til Isabel og får skikkelig mye dritt her inne. Det får frem dårlige sider ved meg, for jeg blir så provosert. Blokkerer i perioder for å få fred. Blir lei av å krangle, for krangel blir det siden jeg ikke ligger og tar imot. Føler jeg har blitt litt bedre å ta imot dritt..  😂 Herdet? Er iallefall ikke her for å sanke likes på innleggene mine, det er faktisk et overtall hatets her tror jeg 🫣

Ja du får det for å si det sånn! Jeg er imponert over at du orker å stå i diskusjonene innimellom. Og ja, du har blitt mye bedre til å stå i det, all ære til deg for det 🥰 Det må være rom for alle typer meninger - både de positive og de negative.

• Nyttig 4
Skrevet
lajlaj skrev (2 timer siden):

Takket for seg? Anniken har virkelig ikke tid til å reise til Dubai og henge bare for å bevise for deg at vennskapet deres fremdeles eksisterer. 

Gjør det egentlig det da? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Sveits35 skrev (32 minutter siden):

Der begynner du igjen!!!  Du får dårlige sider av deg selv for å og da bli provosert??? Altså, hallo i luken..... nei, du blir ikke lei av krangle... du provosere og provoserer... overtall av haters?? Helt alvorlig, bare for vi andre snakker fakta, så er vi haters??? 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
fredsliijle skrev (35 minutter siden):

Der begynner du igjen!!!  Du får dårlige sider av deg selv for å og da bli provosert??? Altså, hallo i luken..... nei, du blir ikke lei av krangle... du provosere og provoserer... overtall av haters?? Helt alvorlig, bare for vi andre snakker fakta, så er vi haters??? 

Jeg har ikke en utdannelse som tilsvarer erfaringer med haters. Derfor blir jeg utålmodig og lei dritt. Slapp av nå og ha en god natt ❤️

Endret av Sveits35
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
fredsliijle skrev (1 time siden):

Helt enig.. Jeg har ennå til gode å se haters inne her ..

For det MÅ da være lov å ha en annen mening enn de som ikke ser feil hos IR, uten å bli stempla som en hater..Det blir fryktelig snevert å kaste rundt seg sånne beskyldninger til alle som ikke slavisk snakker henne opp..Just saying.. 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 11
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Heller tvilsomt, men det gjenstår å se 😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Pigaloppa skrev (5 timer siden):

Nei, de treffes ikke når i I er i Norge heller bortsett fra under innspilling eller andre møter knyttet til 'Girls og Oslo' som er jobb. Anniken orker ikke det der. De er ikke uvenner og om de en eller annen gang i fremtiden møtes på en restaurant i Oslo, ja det kan hende, men de er ikke venninder, kun forhenværende kollegaer !

• Liker 9
Skrevet
fredsliijle skrev (5 timer siden):

👍🏻

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Guris skrev (1 time siden):

Nei, de treffes ikke når i I er i Norge heller bortsett fra under innspilling eller andre møter knyttet til 'Girls og Oslo' som er jobb. Anniken orker ikke det der. De er ikke uvenner og om de en eller annen gang i fremtiden møtes på en restaurant i Oslo, ja det kan hende, men de er ikke venninder, kun forhenværende kollegaer !

Hvordan vet du alt dette her så bombesikkert? Hvordan kan du så bastant si at de ikke treffes i Oslo og at Anikken ikke orker det? 
Veldig spesielt tenker jeg. 
Bare for å presisere så er ikke jeg RS, jeg har sluttet å følge Isabel for jeg ble kei av samme dag ut og dag inn. 

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Teflonhjernen skrev (44 minutter siden):

Hvordan vet du alt dette her så bombesikkert? Hvordan kan du så bastant si at de ikke treffes i Oslo og at Anikken ikke orker det? 
Veldig spesielt tenker jeg. 
Bare for å presisere så er ikke jeg RS, jeg har sluttet å følge Isabel for jeg ble kei av samme dag ut og dag inn. 

Godt spørsmål! At vennskapet mellom Isabel og Anniken er over er selvfølgelig en spekulasjon. Synes det er trist at du poengterer at du ikke er RS og ikke følger Isabel lengre for å slippe å bli høvlet ned på et kritisk spørsmål. Det viser så tydelig hva som foregår her inne.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Sveits35 skrev (15 minutter siden):

Godt spørsmål! At vennskapet mellom Isabel og Anniken er over er selvfølgelig en spekulasjon. Synes det er trist at du poengterer at du ikke er RS og ikke følger Isabel lengre for å slippe å bli høvlet ned på et kritisk spørsmål. Det viser så tydelig hva som foregår her inne.

Ja, tenkte det var like greit for håper denne Guris svarer på det jeg spør om 😅

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (10 timer siden):

Unnskyld. Var ikke med hensikt å være ovenfra og ned. Det er jo ikke til å komme forbi at mange vet alt om hva Isabel gjør. At det blir abstinenser når hun er borte noen minutt. Mitt poeng er at hun er et vanlig menneske i et ekstremt overfladisk liv. Tidsbruken, både min og andres er virkelig interessant. Hva er det vi mangler i eget liv, når et fremmed menneske begynner ta opp tid av et eget liv? 

Det var ikke poenget mitt med innlegget over. Jeg er helt klart  for  at folk kan være uenig i et kommentar felt , som du sier blir lite debatt uten ,  men det har vært en ukultur senere tid med mye unødig støy og kvalme her inne  Og det skaper  en  lite hyggelig stemning 

For min egen del følger jeg Isabel, for de jeg synes hun er levende og byr på seg selv. , og jeg klarer meg fint uten noen dager, om hun logge av 😉 og er heller ikke avhengig å få med meg alt, noe jeg heller ikke  gjør. 
Det som er skremmende å se er de som har kontroll absolutt  på alt hun gjør har sagt, ( lang tid tilbake) og som ikke har noe godt å si om henne. Det har også vært episoder med staking, usunt og farlig . 
Vi er alle forskjellig og liker å koble av med forskjellige ting, men jeg tenker at det som er viktig er at det gir oss positiv energi. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Gjest pålandjorda
Skrevet

IR og co er lett underholdning.

Vi betaler jo for Netflix og andre strømmetjenester som leverer reality. Det går vel for det samme. 

Skrevet
firetoen skrev (10 timer siden):

Atte hva? Fordi en kjenner det i beveren, for å bruke Isabell språk, så er det bare på mannes vilkår!?  Dummeste jeg har hørt i dag!

Det er ikke det jeg skrev? Jeg skrev at om man skal gå i dagene etter med smerter i underlivet og vondt, så er det ikke nytelse på kvinnens vilkår. Om du leser ordentlig så skrev jeg at det er vanlig at man kan være litt øm om man har hatt mye sex, men hun snakker konkret om at det gjør VONDT. Og det snakker hun om hver gang.

Det er forskjell på øm og mørbanket.

• Liker 5
Annonse
Skrevet
refill skrev (9 timer siden):

Veldig godt innlegg, @Sirah

Det er supert med diskusjoner og meningsytringer, men det frister lite å skrive noe når man er blodfan og hjernevasket fordi man ikke beint frem hater dama. 

En liten digresjon; men jeg har faktisk blitt influenset til én ting av Fam Raad, og det er å nible solsikkekjerner. Highly recommend 😂

Vil bare advare deg om at solsikkekjerner inneholder veldig høye mengder kadmium som kan skade nyrene. Så overdrevent inntak er ikke å anbefale. Vet det er vanlig å gnaske dette i mange ulike kulturer (bla.a. i USA), men det er ikke anbefalt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Classy skrev (8 timer siden):

Helt enig.. Jeg har ennå til gode å se haters inne her ..

For det MÅ da være lov å ha en annen mening enn de som ikke ser feil hos IR, uten å bli stempla som en hater..Det blir fryktelig snevert å kaste rundt seg sånne beskyldninger til alle som ikke slavisk snakker henne opp..Just saying.. 

Poenget er at de som misliker IR sterkt samtidig ikke kan forstå at ikke alle andre misliker henne like sterkt og har et parallelt behov om å understreke dette. Og tror at vi som diskuterer saklig i tråden er fans.

I tillegg er tonen med "kritikk" som oftest kun usaklig og nedsettende. F.eks. ditt innlegg med å kalle henne "Billy the puppet". 

I tillegg har ekstremt mange brukere opprettet nye profiler med kun 1-12 innlegg der det kun er drittslenging av IR. Det er. usaklig og ødelegger diskusjonen.

Som f.eks. denne brukeren med kun to innlegg som har en tone som viser at tråden tydelig følges intenst nok til å kunne snakke nedsettende til en viss (positiv) bruker her i tråden:

fredsliijle skrev (9 timer siden):

Endret av lajlaj
  • Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Guris skrev (4 timer siden):

Hun svarte på det senest for noen dager siden, at hun snakker jevnlig med Anniken. Hadde da chattet med henne senest samme dag. Og hun har møtt henne, og ihvertfall hatt planer om å møte henne, i løpet av de korte turene hun har hatt til Oslo. Men livet skjer, og Anniken er veldig travel, har bodd borte/reist og jobber vel mye. 

Jeg ser og snakker med mine nærmeste venner svært sjelden pga travle liv, men vi er fortsatt gode venner. Tror dog ingen av dem hadde kommet til Dubai om jeg flyttet dit.

Tror Anniken liker Isabel godt jeg, selv om de er forskjellige. Veldig rart av dere å påstå noe annet og henge dere opp i dette. Klart man ses sjeldnere (også andre venner fra Norge) når man har flyttet helt til Dubai.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

Poenget er at de som misliker IR sterkt samtidig ikke kan forstå at ikke alle andre misliker henne like sterkt og har et parallelt behov om å understreke dette. Og tror at vi som diskuterer saklig i tråden er fans.

I tillegg er tonen med "kritikk" som oftest kun usaklig og nedsettende. F.eks. ditt innlegg med å kalle henne "Billy the puppet". 

I tillegg har ekstremt mange brukere opprettet nye profiler med kun 1-12 innlegg der det kun er drittslenging av IR. Det er. usaklig og ødelegger diskusjonen.

Som f.eks. denne brukeren med kun to innlegg som har en tone som viser at tråden tydelig følges intenst nok til å kunne snakke nedsettende til en viss (positiv) bruker her i tråden:

Dette er mitt innlegg: 

"IR må snart roe ned inngrepene i ansiktet sitt asså for nå begynner hun seriøst å ligne på Billy the puppet".. 

Dette er ikke sagt for at jeg er en som hater på IR.

Jeg har fulgt henne  av og på siden første gangen hun var med på Paradise Hotel (2015).. Men det er bare så vanvittig trist å se en så naturlig vakker jente ødelegge utseende sitt med fillers og implantater. "

Jeg står fortsatt for hvert eneste ord.. 

Jeg er ganske så direkte in rl så hvorfor skal jeg pynte på ordene mine her inne?? Det blir falskt, å er det noe jeg hater så det løgn og falskhet..

• Liker 4
  • Hjerte 4
Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

Det er ikke det jeg skrev? Jeg skrev at om man skal gå i dagene etter med smerter i underlivet og vondt, så er det ikke nytelse på kvinnens vilkår. Om du leser ordentlig så skrev jeg at det er vanlig at man kan være litt øm om man har hatt mye sex, men hun snakker konkret om at det gjør VONDT. Og det snakker hun om hver gang.

Det er forskjell på øm og mørbanket.

Det er content  og click bait, hun vil at vi skal klikke igjennom menyer og drikkeutvalget hele dagen. Helst flere ganger 😅 Kan hende hun har operert beveren, veldig populært i de traktene hun vanker. NB🙈 bare spekulasjon fra min side, evt. en forklaring på problemet  hennes. 🫣

Uffa meg

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...