Glitter_eyes Skrevet 3 timer siden #16321 Del Skrevet 3 timer siden Guris skrev (5 timer siden): Når venninden hennes i Dubai har bursdag så gir hun sko til 15,000,- kroner men når hennes langvarige venninder i Norge som hun liksom er så glad i har bursdag eller fått ny baby, så tar hun med 'Big One' pizza og godteri fra bensinstasjonen👍🏻 Og når hun inviterte venner fra Norge til å feire bursdagen sin i Paris så bodde hun på luksus hotell selv og de 2 vennindene måtte bo på et lite billig hotell langt unna. Hun er ingen 'venn' virkelig ikke. Derfor kun familien som holder ut. Hun har bodd i Dubai i 1,5 år og ikke én såkalt venn har besøkt henne, ja bortsett fra Anniken 1 gang da, for å doble antall følgere på snappen sin på én uke, etter det takket hun for seg, hun også. Ja faktisk helt sant angående Paris. Men hun klarte helt fint å betale for de såkalte vennine 140tusen for en villa på Mykonos. Ikke rart at ikke hun har venner. Hun skal bare vise seg frem for Dubai "venninene" 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 3 timer siden #16322 Del Skrevet 3 timer siden Glitter_eyes skrev (2 minutter siden): Ja faktisk helt sant angående Paris. Men hun klarte helt fint å betale for de såkalte vennine 140tusen for en villa på Mykonos. Ikke rart at ikke hun har venner. Hun skal bare vise seg frem for Dubai "venninene" Helt korrekt 👍🏻 De som har vært og kunne fortsatt å være stabile gode venninder tar hun for gitt og gidder ikke anstrenge seg ett sekund, mens de nye bekjentskapene blir vartet opp med 'business class' flybillett til Paris, luksus hotell, dyre designer merker, dyre restauranter, tequila flaske til 35,000,- kroner m.m. Marina fikk 'business class' flybillett med I til Paris hvor det ble skålt i Champagne og de 2 Norske vennindene satt på et trangt sete med 'Norwegian' og fikk knap nok en flaske vann 🤷🏻 🤦🏻 'And the list goes on and on and on.....' 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisaen Skrevet 3 timer siden #16323 Del Skrevet 3 timer siden firetoen skrev (2 timer siden): Dette fikk ikke jeg med meg, reist han sammen med noen? Hvordan så du det? Hvis det stemmer så løste han det særdeles godt! Han fortalte det også selv. Noen hadde sett han og én til på stranda, og han innrømmet at han reiste med en mannlig venn, som ikke ville utleveres på "some" og da respekterer jeg det- sa han på story.... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 3 timer siden #16324 Del Skrevet 3 timer siden (endret) agent skrev (1 time siden): Hadde vært bedre om hun sa, jeg må snappe for å tjene penger. Ikke at hun savner å snakke med venninnene/jentene sine. Er det ingen fornuftige mennesker rundt henne, be henne logge av helt. Blir så desperat og dumt. Feil. Endret 3 timer siden av Bendie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 3 timer siden #16325 Del Skrevet 3 timer siden agent skrev (1 time siden): Hvordan hun har lagt content av en som vil være privat , helt usmakelig. Hvorfor er du så sykelig opphengt I å forsvare hele Raad familien. Bare lurer 🤔 Nå er det vel strengt tatt noen her som tar alt ut av kontekst til en hver tid og hauser det noe voldsomt opp. Det er dette jeg påpeker Hva er det som trigger så voldsomt, det lurer jeg på? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenzen Skrevet 2 timer siden #16326 Del Skrevet 2 timer siden Rami var i Thailand med far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 2 timer siden #16327 Del Skrevet 2 timer siden Sånn, er dere ferdig med å gnåle om at hun reiser alene og at naboen er en fantasiperson? Helt topp hun reiser med han for da blir det ikke den uendelige jabbinga. Nå har til og med jeg tid (og jeg er ufør!) til å gå gjennom storyene hennes. 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 2 timer siden #16328 Del Skrevet 2 timer siden Bendie skrev (2 timer siden): Hva er det hun har utlevert som er så ille? Noen overdramatiserer noe veldig. Og hvem husker hva hun har sagt på snap, ukevis i etterkant av detaljer, i såfall? Sykelige opphengte, som leter etter noe å ta henne for. De har nok et lager av skjermbilder, katalogisert, som skal brukes den dagen KK eller en annen beiler blir offentliggjort. Det er virkelig ikke friskt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 2 timer siden #16329 Del Skrevet 2 timer siden Nilla:-) skrev (3 timer siden): Erling talt… Enkelte i denne tråden virker jo helt sykelig besatt på å finne (på) noe å ta IR på! Tenkt å være så kritisk til absolutt alt fra utseendet, familie, kosthold, pengebruk, arbeid (ja, influenser ER en ekte jobb selv om enkelte sliter med å akseptere det), business, kjærlighetsliv, klesstil osv. osv. og SAMTIDIG være av de som tydeligvis bruker mest tid på å følge og snakke om denne personen. Oh the irony! En ting er å kritisere f.eks operasjoner ( som hun er tydelig på at hun fraråder, med unntak av nesen som hun står 100% for), men å lete med lupe etter merkelige ting å henge seg opp i, som dere ville gjort annerledes, er jo helt sykelig. Hvorfor skal en influenser bry seg om hva enkelte tilfeldige personer ville gjort med sine penger og sitt liv? Hun lever det livet HUN vil leve og hun velger å dele det med de som vil se. Det er faktisk helt frivillig å følge henne. Irriterer man seg så til de grader over alt hun gjør anbefaler jeg at man slutter å følge og heller finner en annen influenser som passer deres moralske og personlige preferanser. Da tror jeg dere får det bedre med dere selv, og så oppnår dere samtidig at IR mister inntekten dere generer😇 Målet er kanskje å rive ned hele inntektsgrunnlaget hennes, men det kommer ikke til å skje. Det skal mer til, enn et par mugne damer som sprer eder og usaklig galle, for å oppnå det. Og om det faktisk er målet til enkelte her så bør man kanskje gå i seg selv og se litt mer på eget liv og moral😌 Hate watching vettu.. det er en livsstil 😅 Neida. Joda. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter_eyes Skrevet 2 timer siden #16330 Del Skrevet 2 timer siden Sveits35 skrev (5 minutter siden): De har nok et lager av skjermbilder, katalogisert, som skal brukes den dagen KK eller en annen beiler blir offentliggjort. Det er virkelig ikke friskt. Ja sånn er det med dere som er blodfans og lever dere i livet hennes og tror på alt hun nebber om til dere. Hun mater dere med å tro at dere er bestevenninner. Det er bare hennes egen skyld å offentliggjøre KK'n. Stakkars fyr. Synes synd på han jeg. Tror ikke han har peiling på at han blir utlevert på denne måten av Isabel. Det må være flaut den dagen han får vite alt hun sier om han. Men hun eier ikke skam og driter i det, da penger er livet hennes. 2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fredsliijle Skrevet 1 time siden #16331 Del Skrevet 1 time siden Sveits35 skrev (20 minutter siden): De har nok et lager av skjermbilder, katalogisert, som skal brukes den dagen KK eller en annen beiler blir offentliggjort. Det er virkelig ikke friskt. Du har nok et lager av skjermbilder! Du virker jo så besatt av hun...😄😄😄 1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 1 time siden #16332 Del Skrevet 1 time siden Ugresset skrev (36 minutter siden): Sånn, er dere ferdig med å gnåle om at hun reiser alene og at naboen er en fantasiperson? Helt topp hun reiser med han for da blir det ikke den uendelige jabbinga. Nå har til og med jeg tid (og jeg er ufør!) til å gå gjennom storyene hennes. Konspi-gjenget vil nok påstå at det er betalt skuespiller 🤭 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 1 time siden #16333 Del Skrevet 1 time siden refill skrev (14 minutter siden): Konspi-gjenget vil nok påstå at det er betalt skuespiller 🤭 Konspi-gjengen 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 1 time siden #16334 Del Skrevet 1 time siden Bendie skrev (1 time siden): Nå er det vel strengt tatt noen her som tar alt ut av kontekst til en hver tid og hauser det noe voldsomt opp. Det er dette jeg påpeker Hva er det som trigger så voldsomt, det lurer jeg på? Triggere går begge veier ang. IR Du har de som forguder og beskytter. IR er deres gudinne. Så har mann dem som kan tenke selv, og får lov til å ha egne meninger. Så har du de med dobbeltmoral : eksp.ang. Operasjoner, vært diskusjon ang. SE hvor syk hun er som har operert brystene (reduksjon) . Det var feil av henne å fortelle og snappe litt før operasjonen. Fy Fy Mens det IR gjør av operasjoner og filming er helt iorden. De som er kritiske, har en tendens til å få diagnoser. Vi behøver ikke å være aggressive mot hverandre, selv om vi har forskjellige meninger. 🫣🫣🙈 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 1 time siden #16335 Del Skrevet 1 time siden (endret) agent skrev (15 minutter siden): Triggere går begge veier ang. IR Du har de som forguder og beskytter. IR er deres gudinne. Så har mann dem som kan tenke selv, og får lov til å ha egne meninger. Så har du de med dobbeltmoral : eksp.ang. Operasjoner, vært diskusjon ang. SE hvor syk hun er som har operert brystene (reduksjon) . Det var feil av henne å fortelle og snappe litt før operasjonen. Fy Fy Mens det IR gjør av operasjoner og filming er helt iorden. De som er kritiske, har en tendens til å få diagnoser. Vi behøver ikke å være aggressive mot hverandre, selv om vi har forskjellige meninger. 🫣🫣🙈 Også har du de fleste (?), som ser på IR som de ser på annen underholdning på "tv", og er enig eller uenig i forskjellige ting - fordi verden er ikke så sinnsykt sort/hvitt som enkelte her inne vil ha det til 😊 Endret 1 time siden av refill 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 1 time siden #16336 Del Skrevet 1 time siden Litt slitsomt med alle de « nye profilene» her, som må inn å lage styr i kommentar feltet.og som ikke følger IR fordi de synes det er underholdende , men fordi de må vende alt til noe negativt og komme inn her og kverulere . For ordens skyld , det er ikke lov å diskutere med seg selv , 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 59 minutter siden #16337 Del Skrevet 59 minutter siden Glitter_eyes skrev (1 time siden): Ja sånn er det med dere som er blodfans og lever dere i livet hennes og tror på alt hun nebber om til dere. Hun mater dere med å tro at dere er bestevenninner. Det er bare hennes egen skyld å offentliggjøre KK'n. Stakkars fyr. Synes synd på han jeg. Tror ikke han har peiling på at han blir utlevert på denne måten av Isabel. Det må være flaut den dagen han får vite alt hun sier om han. Men hun eier ikke skam og driter i det, da penger er livet hennes. Ja mon tro om han syns det er ok at 300.000 bestevenninner vet hver gang det har vært snabel ridning, str på snabelen drev hun jo også og utbasunerte på snap tidligere. Vet ikke helt om det er rette måten å finne mr. Right på dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 58 minutter siden #16338 Del Skrevet 58 minutter siden Glitter_eyes skrev (1 time siden): Ja sånn er det med dere som er blodfans og lever dere i livet hennes og tror på alt hun nebber om til dere. Hun mater dere med å tro at dere er bestevenninner. Det er bare hennes egen skyld å offentliggjøre KK'n. Stakkars fyr. Synes synd på han jeg. Tror ikke han har peiling på at han blir utlevert på denne måten av Isabel. Det må være flaut den dagen han får vite alt hun sier om han. Men hun eier ikke skam og driter i det, da penger er livet hennes. Det samme tenker jeg, uff stakkars fyr🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 55 minutter siden #16339 Del Skrevet 55 minutter siden refill skrev (15 minutter siden): Også har du de fleste (?), som ser på IR som de ser på annen underholdning på "tv", og er enig eller uenig i forskjellige ting - fordi verden er ikke så sinnsykt sort/hvitt som enkelte her inne vil ha det til 😊 Det er jo sant 🙈😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 33 minutter siden #16340 Del Skrevet 33 minutter siden refill skrev (38 minutter siden): Også har du de fleste (?), som ser på IR som de ser på annen underholdning på "tv", og er enig eller uenig i forskjellige ting - fordi verden er ikke så sinnsykt sort/hvitt som enkelte her inne vil ha det til 😊 Det gjelder nok de aller fleste ja. Trenger ikke Hotel Cæsar når man har snappen til Isabel og denne tråden her 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå