Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

lajlaj skrev (12 minutter siden):

Nå spekulerer du bare igjen.

Og jeg venter fortsatt på svar på dette, da du gikk ut med at hun "mistet jobben" 9 timer før Shehed bekreftet dette selv:

Hun var nok litt overivrig i går. Litt tidlig på ballen på en måte.. bra du ikke gir deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guris skrev (1 time siden):

Fysj som S snakker til og om en viss person på Snappen sin nå. Veldig riktig av skolen og avskjedige S. De var til og med respektfulle nok til å la henne si opp selv for å slippe å bli stemplet som 'sparket'.

S tar absolutt ingen selv kritikk på hva hun har gjort og det er alarmerende, men hele familien er jo slik. Alt er andres feil og de skal kunne si og gjøre hva som helst.

Flott at denne skole ledelsen og han i 'alternativ jul' setter disse på plass 👍🏻 

Du tar opp ballen igjen i dag ja… S viste hvor godhjertet hun virkelig er i går. Hun har tilgitt og går videre. Jeg ville nok ha adressert mine feil oppi det hele, men vi er alle forskjellige når det oppstår en krise. 

Endret av Sveits35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj som S snakker til og om en viss person på Snappen sin nå. Veldig riktig av skolen og avskjedige S. De var til og med respektfulle nok til å la henne si opp selv for å slippe å bli stemplet som 'sparket'.

S tar absolutt ingen selv kritikk på hva hun har gjort og det er alarmerende, men hele familien er jo slik. Alt er andres feil og de skal kunne si og gjøre hva som helst.

Flott at denne skole ledelsen og han i 'alternativ jul' setter disse på plass 👍🏻 

Støttes. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (9 minutter siden):

Hun var nok litt overivrig i går. Litt tidlig på ballen på en måte.. bra du ikke gir deg 😊

Jeg tenker at når diskusjonen faktisk stoppet opp når moderator renset, men vedkommende fortsatt vil male om akkurat samme tema med samme spydige tone, så er det veldig spesielt. Særlig når man starter diskusjonen som om det er noe helt nytt:

Fysj som S snakker til og om en viss person på Snappen sin nå.

Nå? Det er 13 timer siden siste innlegg fra Shehed. Dette ble diskutert opp og ned i går. Hvorfor skal du kaste bensin på bålet igjen? Ble du ikke ferdig i går?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker at når diskusjonen faktisk stoppet opp når moderator renset, men vedkommende fortsatt vil male om akkurat samme tema med samme spydige tone, så er det veldig spesielt. Særlig når man starter diskusjonen som om det er noe helt nytt:

Nå? Det er 13 timer siden siste innlegg fra Shehed. Dette ble diskutert opp og ned i går. Hvorfor skal du kaste bensin på bålet igjen? Ble du ikke ferdig i går?

Veldig påfallende ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...