Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Glitter_eyes skrev (51 minutter siden):

Ja hun påvirker Sidra til å være fornøyd med seg selv ved å betale for hennes nese operasjon.  Du er virkelig naiv du og tror på alt som blir sagt på snap chat. Du tror virkelig på hennes ord, når handlingene hennes viser helt noe annet.

Hadde Isabel sagt hopp til deg, så hadde du hoppet...høyt.

🎯👏

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Glitter_eyes skrev (3 timer siden):

Hun sprøytet ikke fett i rompen. Du tar grundig feil. Hun fikk en ny plastikk ræv.hun sier selv at rompen hennes er drit hard. Du får ikke drit hard rumpe av sprøyte inn fett. 

I byttet implantatene i rumpen fra å ha store puppeimplantater til noe mindre rumpeimplantater. Sidra og Rami var med til USA for å være sykepleiere for I etter operasjonen. Flott å ta med småsøskenene på altså 👍🏻 🥴 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Er I så redd for å bli sett på flyplassen når hun drar til M fordi hun er redd noen skal se at hun drar alene ? Hvis det ikke blir et eneste bilde av en mann på denne turen så er det helt klart hun er alene. Hun skjønner jo at det blir mye engasjemang hvis folk tror hun drar med en mann så da lager hun historier og lever seg inn i det.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Guris skrev (48 minutter siden):

Er I så redd for å bli sett på flyplassen når hun drar til M fordi hun er redd noen skal se at hun drar alene ? Hvis det ikke blir et eneste bilde av en mann på denne turen så er det helt klart hun er alene. Hun skjønner jo at det blir mye engasjemang hvis folk tror hun drar med en mann så da lager hun historier og lever seg inn i det.

Isabel er ikke så stygg at hun ikke har draget på en mann. Om draget er nok til giftemål og barn, er selvsagt et spørsmål. De fleste menn liker jo kvinner med substans. Spesielt fornuftige og skarpe menn. Når det eneste man har fokus på er Chanel, «opp med nebbet» «hvordan Eeeeer dette mitt liv» og «elsker dere damer», da er substansen litt smal og hullete. Etter snappen i kveld, så vil hun slite med å klare seg uten jentegjengen/jentechatten. For man må ikke glemme at hun er vant til jenteturer, med gjengen sin. Seriøst så må både jentegjengen og bestisene få øynene opp. Dette er ikke klokt. Det er jo rart…Eller….Er det lysten på pengene, og det man ikke kan unnvære når man snakker med og til seg selv, hele dagen? Forklar meg gjerne konseptet influencere og bestevenner, for det er åpenbart noe jeg ikke skjønner. 

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet
Guris skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig har hun med seg følge. Selvom noen håper det motsatte. Ser godt at hun har draget. Ingen problemer med henne fange en manns oppmerksomhet.

Hun har negativ erfaring med at noen har møtt opp tidligere. Og hun vet det fins syke fans» som nærmest stalker henne og familien. Skjønner henne godt 

• Nyttig 14
Skrevet

Hvis hun legger opp til å ikke snappe fra turen og liksom ha helt fri kan man jo begynne å lure 😅😅😅😅

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er trist jeg, at en som Isabel, som var mer enn pen nok fra naturens side, føler at hun må endre såpass mye på utseende sitt for å være bra nok😕

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
Sveits35 skrev (7 timer siden):

Jasså? 😂 hvor høyt tror du?  Jeg skjønner faktisk hvorfor de som korrigerer en krokete nese gjør det. Ikke at jeg ville gjort det, men jeg skjønner dem som gjør det. Kalles vel empati? 

Empati? Krokete nese og operasjon av denne og empati i en og samme sammenheng??? Hva i all verden... 

For meg handler empati om noe totalt annerledes enn operasjon av neser! 

Du forsvarer galskapen med nebb og klør - muligens har du selv operert det en og det andre og slik forsvarer egne valg? Naturlig utseende og aksept av den naturlige skjønnheten er for meg det viktigste og derfor blir disse overbehandlede såkalte influencerne dårlige forbilder for den oppvoksende slekt. Holdninger til seg selv og verden rundt seg speiles for det verdigrunnlaget du har.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (2 timer siden):

Isabel er ikke så stygg at hun ikke har draget på en mann. Om draget er nok til giftemål og barn, er selvsagt et spørsmål. De fleste menn liker jo kvinner med substans. Spesielt fornuftige og skarpe menn. Når det eneste man har fokus på er Chanel, «opp med nebbet» «hvordan Eeeeer dette mitt liv» og «elsker dere damer», da er substansen litt smal og hullete. Etter snappen i kveld, så vil hun slite med å klare seg uten jentegjengen/jentechatten. For man må ikke glemme at hun er vant til jenteturer, med gjengen sin. Seriøst så må både jentegjengen og bestisene få øynene opp. Dette er ikke klokt. Det er jo rart…Eller….Er det lysten på pengene, og det man ikke kan unnvære når man snakker med og til seg selv, hele dagen? Forklar meg gjerne konseptet influencere og bestevenner, for det er åpenbart noe jeg ikke skjønner. 

Det er vel ikke utseendet hennes menn ikke liker, det er væremåte, oppførsel og personlighet, eller mangel på personlighet som er hvorfor seriøse menn unngår henne. At noen menn kunne tenke seg å dratt på tur med henne, ja for all del, men Jeg er ikke overbevist om at det er en mann med på denne turen før Jeg faktisk ser et bilde. Avhengigheten hennes til snap er nok mer enn bare pengene, det gir henne bekreftelse og selskap m.m. en méget usunn avhengighet. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
Granneman82 skrev (9 minutter siden):

Jeg synes det er trist jeg, at en som Isabel, som var mer enn pen nok fra naturens side, føler at hun må endre såpass mye på utseende sitt for å være bra nok😕

Veldig trist, ja.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
lajlaj skrev (10 timer siden):

Hvis du skal kritisere så bør du vel være korrekt? Hun har ikke silikon i rumpen. Hun tok ut silikonen sprøytet inn fett.

Nå tror jeg du blander henne med noen andre. Isabel har hele tiden vært åpen om at hun har «plastikrau» som hun kaller det selv. Hun byttet riktig nok de første implantatene (som var til bryst) til rumpeimplantater. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Guris skrev (49 minutter siden):

Det er vel ikke utseendet hennes menn ikke liker, det er væremåte, oppførsel og personlighet, eller mangel på personlighet som er hvorfor seriøse menn unngår henne. At noen menn kunne tenke seg å dratt på tur med henne, ja for all del, men Jeg er ikke overbevist om at det er en mann med på denne turen før Jeg faktisk ser et bilde. Avhengigheten hennes til snap er nok mer enn bare pengene, det gir henne bekreftelse og selskap m.m. en méget usunn avhengighet. 

Mangel på personlighet. Hun har masse personlighet. Hvorfor tror du hun har mange hundretusen følgere og høyest engasjement på snapp i Norden?  Hun har hatt flere langvarige forhold, så at hun kan holde på en mann over tid vet vi. Hun er også lett å snakke med, morsom og raus( nå tenkte jeg  ikke materielt)  

Om hun får et seriøst forhold vil hun nok begrense snap en. Der har hun også sagt.

Endret av Bendie
  • Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Istapp skrev (2 timer siden):

Empati? Krokete nese og operasjon av denne og empati i en og samme sammenheng??? Hva i all verden... 

For meg handler empati om noe totalt annerledes enn operasjon av neser! 

Du forsvarer galskapen med nebb og klør - muligens har du selv operert det en og det andre og slik forsvarer egne valg? Naturlig utseende og aksept av den naturlige skjønnheten er for meg det viktigste og derfor blir disse overbehandlede såkalte influencerne dårlige forbilder for den oppvoksende slekt. Holdninger til seg selv og verden rundt seg speiles for det verdigrunnlaget du har.

Du er overalt i den kommentaren din.. Du har høye tanker om din egen moral iallefall. Men å spekulerer i hva JEG har gjort med min kropp? Synes du det er særlig oppegående å gjøre sett i lys av reglementet her på KG? Du, med flere andre her inne, går konsekvent på brukere i stedet for å stå i dine egne meninger og skaper drittstemning. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

At det spekuleres i at Isabel reiser alene til Maldivene og dikter opp reisefølge er jo hysterisk. Hvorfor i alle dager skulle hun behøve å gjøre det? Hun er nydelig og veldig sjarmerende. Hun har ingen problemer med å holde en samtale gående og lett å prate med. Som Anniken sa det så godt: Hun er som et fluepapir på menn. Så er det noe Isabel IKKE har problemer med så er det å skaffe seg et reisefølge. Jeg tviler på at hun er villig til å tape nærmere en million på turen, så det kommer nok oppdateringer. Men håper hun holder fyren totalt hemmelig. Engasjementet når det gjelder ham lover ikke særlig godt. 

• Liker 5
  • Nyttig 12
Skrevet
Guris skrev (6 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor hun lager så nye drama ut av det, helt utrolig. Spiller det noe rolle om noen ser KK. 

Hvis hun synes det er så ubehagelig,  burde hun holdt KK helt skjult. Ikke prate om han på inpust og utpust. Men content er viktig  forstår det, men hvis hun mener alvor burde han ikke vært ett tema på hennes SoMe.

Den dagen KK og familien hans får greie på hva hun har utlevert om han kan bli spennende. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg håper egentlig at hun ikke oppdaterer noe særlig, men koser seg på tur. Men hun taper vel for mye penger på å droppe snappingen helt. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
agent skrev (3 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor hun lager så nye drama ut av det, helt utrolig. Spiller det noe rolle om noen ser KK. 

Hvis hun synes det er så ubehagelig,  burde hun holdt KK helt skjult. Ikke prate om han på inpust og utpust. Men content er viktig  forstår det, men hvis hun mener alvor burde han ikke vært ett tema på hennes SoMe.

Den dagen KK og familien hans får greie på hva hun har utlevert om han kan bli spennende. 

Ja, tenker mange følgere stiller seg i kø for å sende familien hans mail og virkelig redegjøre for hennes forferdelige personlighet når den dagen kommer.

Endret av Sveits35
  • Nyttig 4
Skrevet
Guris skrev (6 timer siden):

Engasjement (content)  er  det hun vil ha, more money  in the bank. 

Bare så synd at de som er glad i henne har blitt hennes rekvisitter. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Alt blir drama med I. Hun 'hyper' opp absolutt alt for å skape engasjement. Hun går jo i følge henne selv på stranden og restauranter med denne mannen rundt omkring i Dubai, så hvorfor er det værre å bli sett sammen på en flyplass ? 🤷🏻 Det er faktisk en mulighet for at hun drar alene og med mindre hun deler bilde av i det minste en hånd eller fot sammen henne, så er det garantert at hun er alene 🤷🏻 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Guris skrev (2 minutter siden):

Alt blir drama med I. Hun 'hyper' opp absolutt alt for å skape engasjement. Hun går jo i følge henne selv på stranden og restauranter med denne mannen rundt omkring i Dubai, så hvorfor er det værre å bli sett sammen på en flyplass ? 🤷🏻 Det er faktisk en mulighet for at hun drar alene og med mindre hun deler bilde av i det minste en hånd eller fot sammen henne, så er det garantert at hun er alene 🤷🏻 

Jeg synes synd på KK, han har blitt brukt som content og rekvisita. 

• Liker 10
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...