Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sveits35 skrev (6 timer siden):

En kollega hun var sammen med i girls of Oslo, du finner henne på snap

Forsto det da jeg tittet på snappen hennes, var bare litt treg i oppfattelsen 🙈

• Liker 1
Skrevet
Sveits35 skrev (16 timer siden):

Han sa noe om det da han traff dem rett etter ferien. Sagt som spøk, men mulig med litt dybde i det. Flere her inne mener jo at Ahlam ikke er en mor med så veldig tak i og Isabel har utallige ganger sagt at hun er den som har oppdratt de yngste. Det kan ligge noe i dette og Rami er nok i en brytningsfase nå. Litt av en knipe for han skylder Isabel alt, men så er han muligens drittlei innimellom. Det er lov det. 

Nei Isabel har ikke oppdratt de. Kordan har hun oppdratt de når de bodde i Irak i noen år. Og hun selv bodde i foster hjem til hun var 17 og flyttet vekk.. bare bullshit at hun har oppdratt de. Hun skal få seg selv til å virke som heltinne men det er hun ikke. Det søsken forholdet Rami og  Sidra, det kommer aldri Isabel til å få med de. Selv hun om prøver.. Rami virker som en veldig grei gutt og Isabel utnytter det.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (13 timer siden):

Kjenner jeg blir litt stolt av «jenta vår». Kollegaen er i full gang med å dokumentere preoperativt, kanyle i armen og full pakke.

Tenker det er stor forskjell på å ta ut silikonen som S.E her gjør enn å få større. Det er jo en grei opplysning å skrive. Hørtes ut som hun skulle putte enda mer i slik som du skrev.

Endret av Moni123
Ta ut silikon, ikke forminske puppene*
  • Nyttig 8
Skrevet
Moni123 skrev (4 timer siden):

Tenker det er stor forskjell på å ta ut silikonen som S.E her gjør enn å få større. Det er jo en grei opplysning å skrive. Hørtes ut som hun skulle putte enda mer i slik som du skrev.

Så flott at hun tar ut silikonen, det burde de alle gjøre. Håper hun kan inspirere andre til å ikke ta silikon eller å få tatt det ut.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Glitter_eyes skrev (5 timer siden):

Nei Isabel har ikke oppdratt de. Kordan har hun oppdratt de når de bodde i Irak i noen år. Og hun selv bodde i foster hjem til hun var 17 og flyttet vekk.. bare bullshit at hun har oppdratt de. Hun skal få seg selv til å virke som heltinne men det er hun ikke. Det søsken forholdet Rami og  Sidra, det kommer aldri Isabel til å få med de. Selv hun om prøver.. Rami virker som en veldig grei gutt og Isabel utnytter det.

Det er jo først de senere år hun er interessert å tilbringe masse tid med små søskenene, fordi nå kan de være med å drikke, feste, være sjåfør, modell, sitte å høre på alt pratet om menn og fylle andre roller som I vil ha. Og som du skrev, I flyttet til fosterfamilien når hun var 11 år og da var Rami 2 år gammel og Sidra nyfødt baby. I tok ikke opp kontakt med familien før ut i 20 årene når småsøskenene var tenåringer.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Moni123 skrev (7 timer siden):

Det var uvesentlig hva hun skulle gjøre. Det å dra folk med på preop i detalj er ikke friskt. 

Endret av Sveits35
  • Liker 1
Skrevet
Glitter_eyes skrev (8 timer siden):

At Isabel utnytter hvem? … han som Isabel nettopp har gjort til en millionær? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Det var uvesentlig hva hun skulle gjøre. Det å dra folk med med på preop i detalj er ikke friskt. 

Du er altså «stolt av jenta vår» som ikke operer bort silikonen sin, men må rakke ned på en som gjør noe så fornuftig. Sist I gikk ut svært detaljert om operasjoner på Snapchat var vel i 2023, i forbindelse med de 2 korrigeringene hun tok da.

Og nei, det er ikke uvesentlig hva slags operasjon det er snakk om, spesielt ikke når det kan se ut som om det er mer silikon du skriver om.

• Nyttig 7
Skrevet (endret)
Spania33 skrev (7 minutter siden):

Du er altså «stolt av jenta vår» som ikke operer bort silikonen sin, men må rakke ned på en som gjør noe så fornuftig. Sist I gikk ut svært detaljert om operasjoner på Snapchat var vel i 2023, i forbindelse med de 2 korrigeringene hun tok da.

Og nei, det er ikke uvesentlig hva slags operasjon det er snakk om, spesielt ikke når det kan se ut som om det er mer silikon du skriver om.

Mitt opprinnelige innlegg var dette:

«Kjenner jeg blir litt stolt av «jenta vår». Kollegaen er i full gang med å dokumentere preoperativt, kanyle i armen og full pakke.» 

Poenget var altså ikke hva operasjonen handlet om, det var det merkelige fokuset på det hun skulle igjennom. Hovedpoenget var altså at slik oppførte ikke Isabel seg da hun gjennomgikk to store operasjoner for snart to år tilbake.

Isabel er av et helt annet kaliber, hun står for det hun har sagt, det å ikke trigge følgerne sine med å forherlige operasjoner. 

At jeg ble rotet inn i å svare på hva operasjonen gjalt er jo min egen feil og det endte opp med å diskutere en annen person her inne og skikkelig avsporing. Så det var ikke bra. 

Endret av Sveits35
  • Liker 3
Skrevet
Sveits35 skrev (6 minutter siden):

«Kjenner jeg blir litt stolt av «jenta vår». Kollegaen er i full gang med å dokumentere preoperativt, kanyle i armen og full pakke.» 

Poenget var altså ikke hva operasjonen handlet om, det var det merkelige fokuset på det hun skulle igjennom. Hovedpoenget var altså at slik oppførte ikke Isabel seg da hun gjennomgikk to store operasjoner for snart to år tilbake.

Isabel er av et helt annet kaliber, hun står for det hun har sagt, det å ikke trigge følgerne sine med å forherlige operasjoner. 

At jeg ble rotet inn i å svare på hva operasjonen gjalt er jo min egen feil og det endte opp med å diskutere en annen person her inne og skikkelig avsporing. Så det var ikke bra. 

Jenta vår. Seriøst? Hun er sin egen jente og  faktisk en voksen kvinne som tjener rått på elsklingene sine🫠

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Eyr skrev (Akkurat nå):

Jenta vår. Seriøst? Hun er sin egen jente og  faktisk en voksen kvinne som tjener rått på elsklingene sine🫠

Du såg at det stod apostrofer der? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Eyr skrev (41 minutter siden):

🤣 👍🏻

Endret av Guris
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Spania33 skrev (33 minutter siden):

👍🏻

• Liker 1
Skrevet
Eyr skrev (28 minutter siden):

Vil tro det var sagt med et glimt i øyet. Var med hermetegn. 

• Liker 8
Skrevet
Sveits35 skrev (12 minutter siden):

Ingenting skiller seg vesentlig ut på hvordan dette ble lagt frem tilbake i 2023 og nå. Det eneste er navnet på influenseren og hvem deler av følgerskaren består av. 

Men klart, når man (med eller uten apostrofer) får seg til å omtale I som «jenta vår» så kan det også gjøre noe med hva slags briller man bruker når man skal sammenligne.

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Spania33 skrev (9 minutter siden):

Ingenting skiller seg vesentlig ut på hvordan dette ble lagt frem tilbake i 2023 og nå. Det eneste er navnet på influenseren og hvem deler av følgerskaren består av. 

Men klart, når man (med eller uten apostrofer) får seg til å omtale I som «jenta vår» så kan det også gjøre noe med hva slags briller man bruker når man skal sammenligne.

😂👍🏻

• Liker 3
Skrevet
Guris skrev (4 timer siden):

Så flott at hun tar ut silikonen, det burde de alle gjøre. Håper hun kan inspirere andre til å ikke ta silikon eller å få tatt det ut.

Avsporing… men hun erstatter jo den bare med ny og tar et løft samtidig.  Den nye blir bitte  litt mindre og en annen form. Ikke særlig til inspirasjon. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Zenhouse skrev (3 minutter siden):

Avsporing… men hun erstatter jo den bare med ny og tar et løft samtidig.  Den nye blir bitte  litt mindre og en annen form. Ikke særlig til inspirasjon. 

☹️ Nei da er det ikke noe bra ! Kan ikke alle disse damene bare ta ut all silikon og være naturlige, de hadde alle vært mye finere da og vært et godt forbilde for andre. Kanskje lært å få bedre selvtillit også.?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Spania33 skrev (29 minutter siden):

Ja, ingen er i tvil om hvilke briller du bruker 🤓 Når det gjelder det du skriver om Isabel sine inngrep i 2023 så er du enten totalt ignorant eller så velger du å være useriøs og løgnaktig. Det var veldig uklart hva hun drev med den sommeren og det ble ikke sikkert hva hun drev med i LA før hun lå på magen og harselerte med seg selv. Hun brukte de korrigerende operasjonene til å sterkt advare andre mot å gjøre det hun hadde gjort som ung. Hun har flere ganger uttrykt anger for det hun har gjort. 

• Nyttig 7
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Ja, ingen er i tvil om hvilke briller du bruker 🤓 Når det gjelder det du skriver om Isabel sine inngrep i 2023 så er du enten totalt ignorant eller så velger du å være useriøs og løgnaktig. Det var veldig uklart hva hun drev med den sommeren og det ble ikke sikkert hva hun drev med i LA før hun lå på magen og harselerte med seg selv. Hun brukte de korrigerende operasjonene til å sterkt advare andre mot å gjøre det hun hadde gjort som ung. Hun har flere ganger uttrykt anger for det hun har gjort. 

Nei, jeg er verken ignorant eller useriøs. Den eneste forskjellen du beskriver er tidspunkt for deling, for begge har uttrykt anger.

Den andre det er snakk om har jeg aldri fulgt eller hatt noe til overs for, så jeg har sånn sett ikke noe behov for hverken å forsvare eller glorifisere det hun gjør.

Så får vi heller enes om dyp uenighet om hvem som har håndtert det mest riktig av disse to.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...