pålandjorda Skrevet 5 timer siden #16201 Del Skrevet 5 timer siden Naboen som Svenske bror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 4 timer siden #16202 Del Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (9 timer siden): Enig med deg. Men syntes vi skal la den biten ligge nå, selv om jeg personlig gjerne skulle fortsatt diskusjonen. Vi får respektere forumreglene og ikke male noe mer på det. Det eneste vi oppnår er jo egentlig å kaste mer bensin på bålet og det gjør oss vel til syvende og sist ikke en døyt bedre enn Raadsquad som vi alle er enige om at har sunket veldig lavt i denne saken. Men at Guris konsekvent unnlater å svare for hvorfor hun visste at Shehed hadde sagt opp 9 timer før hun bekreftet det selv, er ikke noe jeg synes man skal la ligge. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 4 timer siden #16203 Del Skrevet 4 timer siden Uansett, ser ut som vi er mange som sluttet å følge IR de siste ukene? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 4 timer siden #16204 Del Skrevet 4 timer siden lajlaj skrev (13 minutter siden): Uansett, ser ut som vi er mange som sluttet å følge IR de siste ukene? Kan virke slik ja.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 4 timer siden #16205 Del Skrevet 4 timer siden Hvor mange nattkjoler og satengtelt trenger egentlig pimpen? Si hva du vil om Isabel, begynner å se hvor hun fikk det fra… 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4 timer siden #16206 Del Skrevet 4 timer siden lajlaj skrev (45 minutter siden): Men at Guris konsekvent unnlater å svare for hvorfor hun visste at Shehed hadde sagt opp 9 timer før hun bekreftet det selv, er ikke noe jeg synes man skal la ligge. Jeg er like nysgjerrig som deg 🙈 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 3 timer siden #16207 Del Skrevet 3 timer siden (endret) lajlaj skrev (54 minutter siden): Uansett, ser ut som vi er mange som sluttet å følge IR de siste ukene? Jeg synes pilen bare peker oppover jeg? Et raskt søk viser hun hadde 360 000 i okt 2024. Med 400 tusen følgere på Instagram, 360 tusen på Snapchat og 440 tusen på TikTok, har Isabel Raad (30) blitt en av landets største influensere https://www.minmote.no/mote/minstil/a/8qR681/isabel-raad-om-stilen-veldig-nyrik Endret 3 timer siden av Bendie La til artikkel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 3 timer siden #16208 Del Skrevet 3 timer siden lajlaj skrev (54 minutter siden): Uansett, ser ut som vi er mange som sluttet å følge IR de siste ukene? Tenker du ut ifra aktivitet her inne da? Eller noe annet du har observert? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 3 timer siden #16209 Del Skrevet 3 timer siden lajlaj skrev (57 minutter siden): Men at Guris konsekvent unnlater å svare for hvorfor hun visste at Shehed hadde sagt opp 9 timer før hun bekreftet det selv, er ikke noe jeg synes man skal la ligge. Guris er nok T. Måten det skrives på er ganske gjenkjennelig 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 3 timer siden #16210 Del Skrevet 3 timer siden Bendie skrev (32 minutter siden): Jeg synes pilen bare peker oppover jeg? Et raskt søk viser hun hadde 360 000 i okt 2024. Med 400 tusen følgere på Instagram, 360 tusen på Snapchat og 440 tusen på TikTok, har Isabel Raad (30) blitt en av landets største influensere https://www.minmote.no/mote/minstil/a/8qR681/isabel-raad-om-stilen-veldig-nyrik Jeg er fortsatt følger, men jeg går ikke inn på snappen hennes. Og det kan jo gjelde for mange, det er jo tross alt antall folk som ser gjennom alle snappene hennes som teller. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 3 timer siden #16211 Del Skrevet 3 timer siden lajlaj skrev (1 time siden): Uansett, ser ut som vi er mange som sluttet å følge IR de siste ukene? Hvordan ser man det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 3 timer siden #16212 Del Skrevet 3 timer siden Hatsumomo skrev (14 minutter siden): Jeg er fortsatt følger, men jeg går ikke inn på snappen hennes. Og det kan jo gjelde for mange, det er jo tross alt antall folk som ser gjennom alle snappene hennes som teller. Og det er der hun har vært stor hele veien. Interessen vil nok svinge. Men hun har til nå skapt stort engasjement og det kommer stadig nye følgere. Selv om hun skulle miste et par prosent på engasjementet, vil inntekten være svimlende. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2 timer siden #16213 Del Skrevet 2 timer siden Bendie skrev (22 minutter siden): Og det er der hun har vært stor hele veien. Interessen vil nok svinge. Men hun har til nå skapt stort engasjement og det kommer stadig nye følgere. Selv om hun skulle miste et par prosent på engasjementet, vil inntekten være svimlende. Ja, det er nå så. Hun må jo bare tjene penger for min del, jeg bare orker ikke å se på det samme repeterende pjattet hver dag. Ikke ser jeg vitsen med å se NOK en snapseanse fra Maldivene, bare på en annen øy, sammen med naboen. Det er jo samme greiene uansett. Så da venter jeg .. til noen skriver i tråden om at hun skal reise et interessant sted 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisaen Skrevet 2 timer siden #16214 Del Skrevet 2 timer siden Lawyer skrev (1 time siden): Guris er nok T. Måten det skrives på er ganske gjenkjennelig Hvem er T? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 2 timer siden #16215 Del Skrevet 2 timer siden Mallisaen skrev (5 minutter siden): Hvem er T? 🤔 En Trådkriger 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 1 time siden #16216 Del Skrevet 1 time siden Så fint at Rami ikke gidder å gjøre alt I beordrer han til lenger og at han setter grenser. Jo mer han tjener det mindre kan I sjefe han rundt. I hadde planer for Rami i dag, som å kjøre henne rundt, henge opp bilder for henne etc. Han bare: nei, Jeg har andre planer, ha det! Han sa til henne at hun tar han som en selvfølge og at han ikke liker det. Dette er akkurat som forventet at han ville gjøre 👍🏻 I får ikke familien sin til Dubai for at de skal få et selvstendig liv, det er for at de skal holde henne med selskap og gjøre tjenester for henne. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 1 time siden #16217 Del Skrevet 1 time siden lajlaj skrev (3 timer siden): Men at Guris konsekvent unnlater å svare for hvorfor hun visste at Shehed hadde sagt opp 9 timer før hun bekreftet det selv, er ikke noe jeg synes man skal la ligge. For alt du og vi andre vet, så kan Guris være S selv eller en av hennes kollegaer. Samma det vel. S hadde vel laget sin story om ikke Guris hadde kommentert her med det hen visste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 34 minutter siden #16218 Del Skrevet 34 minutter siden Guris skrev (58 minutter siden): Så fint at Rami ikke gidder å gjøre alt I beordrer han til lenger og at han setter grenser. Jo mer han tjener det mindre kan I sjefe han rundt. I hadde planer for Rami i dag, som å kjøre henne rundt, henge opp bilder for henne etc. Han bare: nei, Jeg har andre planer, ha det! Han sa til henne at hun tar han som en selvfølge og at han ikke liker det. Dette er akkurat som forventet at han ville gjøre 👍🏻 I får ikke familien sin til Dubai for at de skal få et selvstendig liv, det er for at de skal holde henne med selskap og gjøre tjenester for henne. Når sa Rami nei, at han hadde andre planer, og at han ikke liker at IR tar han som en selvfølge? Han dro hjem fordi han var tom for energi og ikke følte seg i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 33 minutter siden #16219 Del Skrevet 33 minutter siden Istapp skrev (1 time siden): For alt du og vi andre vet, så kan Guris være S selv eller en av hennes kollegaer. Samma det vel. S hadde vel laget sin story om ikke Guris hadde kommentert her med det hen visste. Ja, veldig sannsynlig at S er her som Guris og skriver mye dritt om seg selv 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå