Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Heike72 skrev (På 1.3.2025 den 21.07):

Shehed har en bachelor i statsvitenskap. 

What? Kan det stemme - bachelor i statsvitenskap og vikariat i barneskolen? Har muligens ikke bestått selve graden da, men gått studieløpet uten å bestå? Liten kopling på utdannelse og hvor hun har forsøkt å få jobberfaring da. Merkelig!

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Guris skrev (På 2.3.2025 den 9.01):

I har betalt hele hotell oppholdet på M for henne og 'naboen' med en avtale om at han skulle føre halvparten til hennes konto. Håper ikke det blir sånn at han ikke gir henne tilbake og kanskje til og med avlyser i siste liten. Da blir det full kræsj for henne. 

Hvorfor kunne hun ikke la han betale hele oppholdet fra sin konto så kunne hun ført over til han etterpå ?

Når hun traff en annen mann i Dubai så bestilte og betalte hun for lyd terapi for begge to første gang de møttes og så avlyste han.

Han I møtte på en dating app i Oslo og dro hjem til, ble enige om at I skulle bli med han på ferie så hun betalte for fly billetter, etter det så svarte han henne ikke noe mere.

Hun sier hun vil være i sin feminine energi og la mannen ta styringen, men hun gjør jo alltid det motsatte. Hun blir for 'aggressiv', pågående og lett tilgjengelig så menn tar henne ikke seriøst. De seriøse mennene som vil finne en kone stikker av og så ender hun opp med de som skuffer henne.

Men I hører jo konsekvent ikke på gode råd så da har hun vel seg selv å skylde på at det fortsetter slik hele tiden.

Hun er jo desperat! Hun betaler for å få noen med seg - betaler en mann for hans selskap. Hva kaller man egentlig slikt om det var motsatt; mannen betalte for selskapet i en dame? Noe ala David og LAR...

Endret av Istapp
Skriveleif
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Er Voldemort og Jack samme person?

• Liker 1
Skrevet
Istapp skrev (1 time siden):

What? Kan det stemme - bachelor i statsvitenskap og vikariat i barneskolen? Har muligens ikke bestått selve graden da, men gått studieløpet uten å bestå? Liten kopling på utdannelse og hvor hun har forsøkt å få jobberfaring da. Merkelig!

Hun har snakket om dette. Hun gikk i Tromsø. Hun har nok fullført, men kanskje ikke jobbet så alt for hardt med å få jobb. Hun har snakket om at det ikke var helt for henne, men jeg har inntrykk av at hun fullførte.

• Nyttig 1
Skrevet
Janne1975 skrev (15 minutter siden):

Er Voldemort og Jack samme person?

Ja

• Liker 1
Skrevet
Pigaloppa skrev (41 minutter siden):

Siste turen sammen med Isabel viste hennes egentlige ansikt. Hun flytter nok snart til Dubai og prøver å leve av å poste kopi av Isabel sin story, hun også.

Sitt sanne antikt? En kommentar og det tar helt av. Det skal mer enn en kommentar, til for å dømme en person, heldigvis. 

Jeg synes hun fremstår som en varm og godhjertet person. Vil tro hun blir savnet  av elever og kollegaer. 

• Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Heike72 skrev (28 minutter siden):

Hun har snakket om dette. Hun gikk i Tromsø. Hun har nok fullført, men kanskje ikke jobbet så alt for hardt med å få jobb. Hun har snakket om at det ikke var helt for henne, men jeg har inntrykk av at hun fullførte.

Med tanke på den oppveksten hun har hatt og som også gikk sterkt utover skolegangen, er det flott å se at hun har fått seg en utdannelse. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Istapp skrev (1 time siden):

Hun er jo desperat! Hun betaler for å få noen med seg - betaler en mann for hans selskap. Hva kaller man egentlig slikt om det var motsatt; mannen betalte for selskapet i en dame? Noe ala David og LAR...

Dette er jo bare tull. Hva er hensikten med slike påstander? At noen skal kjøpe tøvet? 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Pigaloppa skrev (På 20.2.2025 den 23.38):

Rami fortjener alt han får av snappen sin, mye interessant innhold når han ikke er sammen  med I. 

Fortjener er vel kanskje ikke et ord jeg hadde brukt. Å lønnes bedre enn en statsminister ved å være på en evig luksusferie hvor dagens største problem er å løse dilemmaet om man skal velge basseng/strand eller buffet/à la carte er det vel neppe noen som fortjener. For all del, sikkert gøy for ham, men kall det heller flaks, ikke fortjent.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Gjest pålandjorda
Skrevet

Naboen som Svenske bror?

Skrevet

Uansett, ser ut som vi er mange som sluttet å følge IR de siste ukene? 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
lajlaj skrev (13 minutter siden):

Kan virke slik ja..

• Liker 6
Skrevet

Hvor mange nattkjoler og satengtelt trenger egentlig pimpen? Si hva du vil om Isabel, begynner å se hvor hun fikk det fra… 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
lajlaj skrev (45 minutter siden):

Men at Guris konsekvent unnlater å svare for hvorfor hun visste at Shehed hadde sagt opp 9 timer før hun bekreftet det selv, er ikke noe jeg synes man skal la ligge.

Jeg er like nysgjerrig som deg 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
lajlaj skrev (54 minutter siden):

Jeg synes pilen bare peker oppover jeg? 

Et raskt søk viser hun hadde 360 000 i okt  2024.

Med 400 tusen følgere på Instagram, 360 tusen på Snapchat og 440 tusen på TikTok, har Isabel Raad (30) blitt en av landets største influensere

https://www.minmote.no/mote/minstil/a/8qR681/isabel-raad-om-stilen-veldig-nyrik

Endret av Bendie
La til artikkel
  • Nyttig 4
Skrevet
lajlaj skrev (54 minutter siden):

Tenker du ut ifra aktivitet her inne da? Eller noe annet du har observert?

• Liker 4
Skrevet
Bendie skrev (32 minutter siden):

Jeg synes pilen bare peker oppover jeg? 

Et raskt søk viser hun hadde 360 000 i okt  2024.

Med 400 tusen følgere på Instagram, 360 tusen på Snapchat og 440 tusen på TikTok, har Isabel Raad (30) blitt en av landets største influensere

https://www.minmote.no/mote/minstil/a/8qR681/isabel-raad-om-stilen-veldig-nyrik

Jeg er fortsatt følger, men jeg går ikke inn på snappen hennes. Og det kan jo gjelde for mange, det er jo tross alt antall folk som ser gjennom alle snappene hennes som teller.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

Hvordan ser man det? 

Skrevet
Hatsumomo skrev (14 minutter siden):

Jeg er fortsatt følger, men jeg går ikke inn på snappen hennes. Og det kan jo gjelde for mange, det er jo tross alt antall folk som ser gjennom alle snappene hennes som teller.

Og det er der hun har vært stor hele veien. Interessen vil nok svinge. Men hun har til nå skapt stort engasjement og det kommer stadig nye følgere. Selv om hun skulle miste et par prosent på engasjementet, vil inntekten være svimlende. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Bendie skrev (22 minutter siden):

Og det er der hun har vært stor hele veien. Interessen vil nok svinge. Men hun har til nå skapt stort engasjement og det kommer stadig nye følgere. Selv om hun skulle miste et par prosent på engasjementet, vil inntekten være svimlende. 

Ja, det er nå så. Hun må jo bare tjene penger for min del, jeg bare orker ikke å se på det samme repeterende pjattet hver dag.

Ikke ser jeg vitsen med å se NOK en snapseanse fra Maldivene, bare på en annen øy, sammen med naboen. Det er jo samme greiene uansett. 

Så da venter jeg .. til noen skriver i tråden om at hun skal reise et interessant sted :) 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...