Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Velinda skrev (18 timer siden):

Ikke mye en hører fra hun eldste søsteren,hun var veldig på Snap noen mnd men ga seg fort,har sikkert flytta å starta ny jobb nå etter mobbeskadalen,vil jeg tro

Mobbeskandalen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pigaloppa skrev (13 timer siden):

Isabel hadde en gang en venninne som virkelig har klasse, og henne klarte hun å "backstabbe" til fordel for de svenske søstrene. Tenk om hun hadde holdt seg til Alex , hun kunne virkelig vokst og blitt mere voksen. No kjøper hun samme klær/treningsklær dom Alex, men hva hjelper det når hun ikke trener...blir liggende nederst i skapet mens hun kler på seg noe trashy og dyrt. Så lenge det rennet ut "dritt" når hun åpner munnen, ja da blir det bare billig.

Klasse, stil kan ikke kjøpes for penger. 

Lurer på når IR finner det ut🤔

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Heike72 skrev (7 timer siden):

Nei, hun droppa ut av videregående før hun var ferdig 🙈 

Hun blir jo ikke stor på SoMe. Prøver bare copy av noen av I’s innlegg. Hun sletta jeg kjapt fra snap. 

Man må være person som egner seg for å lykkes på SoMe og det er ikke for alle. Isabel har jo lykkes. Rami klarer seg ganske greit også, men de to andre har ikke det som trengs.

Så at I oppfordret venninnene(meg også) til å følge henne på snap,  så hun når 50000 . Så hun også kan leve av det.

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Så at I oppfordret venninnene(meg også) til å følge henne på snap,  så hun når 50000 . Så hun også kan leve av det.

Jo, det er mye mulig, men etter hva andre influensere (som ikke tjener penger ennå selv med 70000 følgere) er det noen kriterier til som må fylles. Det har noe med eget engasjement, antall innlegg og antall visninger også. Da tror jeg hun har litt å gå på.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (4 timer siden):

Oppsummeringen fra overnatting hos naboen i natt tyder på at Isabel snart er i stand til å etablere et seriøst forhold. Unner henne at de får det til ❤️

hva signaliserte det?

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Really skrev (6 minutter siden):

Jeg velger å høre og tro på historien til Shehed. Advokat og politi sa Shehed ikke har gjort noe galt.

Synes det er stygt gjort av deg å si Shehed kan takke seg selv for dette. Det er Tiril som har gått langt over grensen etter min mening. Fysj for ei ond kjerring hun er. 

Samtidig tror jeg ikke Sheded hadde kommet i denne damas søkelys om hun ikke selv kom med en vittighet på hennes bekostning på snap.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Edit: tidligere diskusjon allerede svart på

Endret av lajlaj
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for diskusjon av ikke-offentlig person. Diskusjon av Tiril tillates ikke på forumet.

Måne, admin. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Guris skrev (14 timer siden):

Analytisk tenkning, problemforståelse og evnen til å løse problemer både bør og kan man fint lære seg uten å gå på et universitet. Synd utdannelsen hennes ikke lærte henne om å hvordan beholde jobben og at det ikke er lurt å henge ut navngitte personer på Snappen.

Denne skrev du for 14 timer siden. Shehed gikk ut på Snapchat for 5 timer siden og fortalte at hun hadde sluttet i jobben. Kan du forklare dette?

Endret av lajlaj
  • Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Det er flott det ryddes opp her iblandt. Men mange av mine kommentarer som aldeles ikke handlet om T og som garantert var innenfor regelverk har blitt slettet. 

• Nyttig 5
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (5 timer siden):

hva signaliserte det?

Beklager at svaret mitt ble slettet av moderator. 
Synes Isabel har roet seg i situasjonen og ikke vil flykte til nye dates når naboen kommer henne «for nær»

Endret av Sveits35
  • Hjerte 1
Gjest pålandjorda
Skrevet

Hvilken snap skal vi følge? 

Skrevet
Guris skrev (På 27.2.2025 den 15.54):

Flott at moren har fått seg dyre kjoler, øredobber, veske o.s.v. så hun kan se litt ordentlig ut neste gang hun skal til NAV å tigge penger 👍🏻 🤦🏻 

Hun må ikke reise så mye nå da at hun ikke har tid til å tigge penger.

Minner meg om slektningene til Whitney Houston 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
pålandjorda skrev (På 28.2.2025 den 12.59):

Kaller hun KK/ nabo for gjøk?

Sånn ansikt til ansikt?

kallenavnene er så fjortis 

Føler hun ligger i første del av barneskolestadiet. Er så kleint, gjøk dit og gjøk datt kaller hun alle liggekameratene sine. 

Hun er sikkert dritkul for "livets harde skole", følgerne sine.

Endret av Margit777
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
pålandjorda skrev (1 time siden):

Hvilken snap skal vi følge? 

Hva mener du?

Skrevet

Det å skryte av at hans joggedress ikke var vanlig nike. Unnskyld meg men hva i alle dager er det å si. Ting uten dyre merker kan jo være like fint og bra. Gått så i hue på hu. Håper hun snart får litt mer realistisk hode snart

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen som vet om seer skalaen har gått ned i det siste?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Å komme innom her gir bekrefter at det var greit å avfølge Isabel 😅 Det skjer åpenbart ingenting på snappen hennes når det er søstera hennes som blir diskutert opp og i mente her. Veldig kjekt å bare kunne svinge innom her og slippe de tusenvis at snappene hennes om ingenting. 

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Catnip skrev (6 minutter siden):

Å komme innom her gir bekrefter at det var greit å avfølge Isabel 😅 Det skjer åpenbart ingenting på snappen hennes når det er søstera hennes som blir diskutert opp og i mente her. Veldig kjekt å bare kunne svinge innom her og slippe de tusenvis at snappene hennes om ingenting. 

Vi skal ta ansvar og holde deg oppdatert 😅 

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Vålull skrev (15 timer siden):

Det å skryte av at hans joggedress ikke var vanlig nike. Unnskyld meg men hva i alle dager er det å si. Ting uten dyre merker kan jo være like fint og bra. Gått så i hue på hu. Håper hun snart får litt mer realistisk hode snart

Sikkert en kopi fra Temu 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...