Sirah Skrevet lørdag kl 07:38 #16101 Del Skrevet lørdag kl 07:38 Teflonhjernen skrev (59 minutter siden): Lurer på om Isabel noen gang leser en avis eller ser nyheter? Hun virker jo ekstremt lite interessert i annet enn seg selv, shopping, naboen (og andre "gjøker"), iskaffe, selge egne produkter, familie og jabbe foran kamera om "hvordan er dette mitt liv?" . Akkurat det samme dag ut og dag inn….dag etter dag. Kanskje det mange trenger i en gal, ustabil verden. Der tror jeg du traff spikeren på hodet. Verden er så crazy for tiden at veldig mange trenger nok en Isabel. Eller, ikke Isabel, men en virkelighetsflukt. Tom underholdning. Noe som ikke bare er krig og elendighet. Ang om Isabel leser nyheter så sa hun iallefall at hun fulgte situasjonen i Midtøsten tett når spesielt Iran begynte å hisse seg opp. Vil tro hun følger med, men har valgt å ikke dele. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet lørdag kl 07:39 #16102 Del Skrevet lørdag kl 07:39 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Lurer på om Isabel noen gang leser en avis eller ser nyheter? Hun virker jo ekstremt lite interessert i annet enn seg selv, shopping, naboen (og andre "gjøker"), iskaffe, selge egne produkter, familie og jabbe foran kamera om "hvordan er dette mitt liv?" . Akkurat det samme dag ut og dag inn….dag etter dag. Kanskje det mange trenger i en gal, ustabil verden. Du glemte Hollywood fruer, 90 days fiance og the kardashians. Tviler på hun leser nyhetene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuwanda2 Skrevet lørdag kl 08:25 #16103 Del Skrevet lørdag kl 08:25 Sirah skrev (45 minutter siden): Ang om Isabel leser nyheter så sa hun iallefall at hun fulgte situasjonen i Midtøsten tett når spesielt Iran begynte å hisse seg opp. Vil tro hun følger med, men har valgt å ikke dele. Men tror du hun følger med fordi hun bryr seg om Midtøsten / eller fordi hun bryr seg om morens familie i Irak? Jeg opplevde at hennes engasjement ene og alene gikk på om moren var trygg i Irak og om moren hadde mulighet til å reise til henne.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet lørdag kl 08:33 #16104 Del Skrevet lørdag kl 08:33 Pigaloppa skrev (8 timer siden): Isabel selger mora si,og resten av familien med. Og innimellom fosterfamilien også. Men de er voksne. Det er forskjellen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet lørdag kl 08:50 #16105 Del Skrevet lørdag kl 08:50 Sveits35 skrev (7 timer siden): Det hjelper ikke med flere følgere så lenge det ikke finnes engasjement. Nå vet ikke jeg hva Sophie bruker dagene sine på, men vet at hun ikke er frisk etter det hun har delt selv om helsen sin. Sophie liker å flashe kroppen sin i veldig utfordrende posisjoner og den lysten har ikke forduftet etter at hun ble mor. Skikkelig tacky dame og dette mener du er bedre enn hvordan Isabel framstiller seg? Isabel har KLASSE sammenliknet med Sophie. Men enig i det du skriver om klær. Shoppingen til Isabel er katastrofe Ingen av dem er damer jeg vil si har klasse. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet lørdag kl 09:21 #16106 Del Skrevet lørdag kl 09:21 Pigaloppa skrev (30 minutter siden): Ingen av dem er damer jeg vil si har klasse. 'well said' 👍🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet lørdag kl 09:24 #16107 Del Skrevet lørdag kl 09:24 Nuwanda2 skrev (57 minutter siden): Men tror du hun følger med fordi hun bryr seg om Midtøsten / eller fordi hun bryr seg om morens familie i Irak? Jeg opplevde at hennes engasjement ene og alene gikk på om moren var trygg i Irak og om moren hadde mulighet til å reise til henne.. Selvfølgelig var det fordi familien var i Irak, I driter i hva som skjer bortsett fra der hun selv befinner seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet lørdag kl 09:28 #16108 Del Skrevet lørdag kl 09:28 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Lurer på om Isabel noen gang leser en avis eller ser nyheter? Hun virker jo ekstremt lite interessert i annet enn seg selv, shopping, naboen (og andre "gjøker"), iskaffe, selge egne produkter, familie og jabbe foran kamera om "hvordan er dette mitt liv?" . Akkurat det samme dag ut og dag inn….dag etter dag. Kanskje det mange trenger i en gal, ustabil verden. De fleste barn følger ikke med på verdens nyheter og siden I er som et lite barn så har du svaret. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet lørdag kl 10:00 #16109 Del Skrevet lørdag kl 10:00 (endret) Pigaloppa skrev (1 time siden): Ingen av dem er damer jeg vil si har klasse. Til dels enig, men jeg satte Isabel opp mot Sophie og da blir hun for en dydig nonne å regne 😇 Endret lørdag kl 10:00 av Sveits35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet lørdag kl 10:08 #16110 Del Skrevet lørdag kl 10:08 Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Lurer på om Isabel noen gang leser en avis eller ser nyheter? Hun virker jo ekstremt lite interessert i annet enn seg selv, shopping, naboen (og andre "gjøker"), iskaffe, selge egne produkter, familie og jabbe foran kamera om "hvordan er dette mitt liv?" . Akkurat det samme dag ut og dag inn….dag etter dag. Kanskje det mange trenger i en gal, ustabil verden. Jeg undret meg over nøyaktig det samme i går da jeg var innom henne etter å ha lest om og sett på det største politiske shit showet som har utspilt seg på lang tid. Lurer på om hun ser/leser aviser i det hele tatt? Ikke at hun trenger å kommentere det på snapen, men jeg bare undrer meg generelt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet lørdag kl 10:10 #16111 Del Skrevet lørdag kl 10:10 Guris skrev (45 minutter siden): Selvfølgelig var det fordi familien var i Irak, I driter i hva som skjer bortsett fra der hun selv befinner seg. Om jeg husker riktig var det vel følgere som fortalte henne at flyplassen var stengt bl.a. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet lørdag kl 10:12 #16112 Del Skrevet lørdag kl 10:12 refill skrev (2 minutter siden): Jeg undret meg over nøyaktig det samme i går da jeg var innom henne etter å ha lest om og sett på det største politiske shit showet som har utspilt seg på lang tid. Lurer på om hun ser/leser aviser i det hele tatt? Ikke at hun trenger å kommentere det på snapen, men jeg bare undrer meg generelt. Jeg synes det er greit med en kanal uten problemer. Håper hun fortsetter i samme stil. Folk trenger pauser. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet lørdag kl 10:43 #16113 Del Skrevet lørdag kl 10:43 refill skrev (32 minutter siden): Jeg undret meg over nøyaktig det samme i går da jeg var innom henne etter å ha lest om og sett på det største politiske shit showet som har utspilt seg på lang tid. Lurer på om hun ser/leser aviser i det hele tatt? Ikke at hun trenger å kommentere det på snapen, men jeg bare undrer meg generelt. Ikke noe å lure på, det kreves en viss intelligens for å bry seg om hva som skjer i verden, så da skjønner dere vel selv 🤷🏻 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet lørdag kl 10:44 #16114 Del Skrevet lørdag kl 10:44 refill skrev (32 minutter siden): Om jeg husker riktig var det vel følgere som fortalte henne at flyplassen var stengt bl.a. Ja selvfølgelig, hvordan skulle I ellers vite sånt ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet lørdag kl 10:52 #16115 Del Skrevet lørdag kl 10:52 Surikatt skrev (2 timer siden): Men de er voksne. Det er forskjellen. Pér definisjon er de vel det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet lørdag kl 12:58 #16116 Del Skrevet lørdag kl 12:58 Guris skrev (2 timer siden): Ikke noe å lure på, det kreves en viss intelligens for å bry seg om hva som skjer i verden, så da skjønner dere vel selv 🤷🏻 Hva vet du om det?. Det er vel ikke den typen innhold hun har i sin kanal. Hva hun følger med på å gjør ellers vet du strengt tatt ikke. Forøvrig har hun snakket noe om hendelsene Gaza tidligere og hvor grusomt det er. Hun har dessuten betalt 1 milioner kroner + til en jenteskolen i India. Og tømte en leketøysbutikk for leker til barna i samme landsby. Vil tro hun har klart å gjøre en langt større forskjell i andres liv, enn du noen gang vil makte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet lørdag kl 13:29 #16117 Del Skrevet lørdag kl 13:29 Sveits35 skrev (11 timer siden): Men hallo, hva vet vel jeg. Isabel sin karriere går så det suser. Vær så snill. Ikke bland inntekt med karriere... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet lørdag kl 13:33 #16118 Del Skrevet lørdag kl 13:33 Bendie skrev (32 minutter siden): Forøvrig har hun snakket noe om hendelsene Gaza tidligere og hvor grusomt det er. Hun har dessuten betalt 1 milioner kroner + til en jenteskolen i India. Og tømte en leketøysbutikk for leker til barna i samme landsby. Vil tro hun har klart å gjøre en langt større forskjell i andres liv, enn du noen gang vil makte. Jeg er så lei av å høre om den gangen hun "tømte en leketøysbutikk". At det liksom er en positiv bragd? Kanskje eieren av leketøysbutikken er avhengig av en stabil omsetning og ikke at en rich bitch kommer inn og tømmer hele sjappa? Hva skal han da gjøre? Fylle opp på nytt når behovet for leker er blitt mettet i to år fremover? Det å TØMME lekebutikken er nok en materialistisk greie, og det at man blir lurt til å tro det er en slags veldedig bragd sier så mye om hvor dumme vi nordmenn er. 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet lørdag kl 14:07 #16119 Del Skrevet lørdag kl 14:07 (endret) lajlaj skrev (1 time siden): Jeg er så lei av å høre om den gangen hun "tømte en leketøysbutikk". At det liksom er en positiv bragd? Kanskje eieren av leketøysbutikken er avhengig av en stabil omsetning og ikke at en rich bitch kommer inn og tømmer hele sjappa? Hva skal han da gjøre? Fylle opp på nytt når behovet for leker er blitt mettet i to år fremover? Det å TØMME lekebutikken er nok en materialistisk greie, og det at man blir lurt til å tro det er en slags veldedig bragd sier så mye om hvor dumme vi nordmenn er. Herlighet for en kommentar. Men forstår når alt bare må være negativt. Tydelig at noe trigger. Endret lørdag kl 14:36 av Bendie Endrer siste setning. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet lørdag kl 14:15 #16120 Del Skrevet lørdag kl 14:15 Natalie91 skrev (På 24.2.2025 den 9.44): Jeg synes det er ille å se hvor mye hun sløser penger og alt skrytet rundt det. Hver gang det er postet noe, så handler det om hvor mye som er brukt på shopping, turer, reiser. Blir helt kvalm av det til slutt. Orker ikke følge med mer. Helt enig. Ho ser ikke ut som ho liker det engang. Bare åpner og hiver vekk. Kan ikke si at hun ikke har råd til leilighet når hun sløser så mye 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå