Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå, det skurrer... Det skurrer på det meste her asså.... (Av det hun forteller) Gu bedre, som hun vet hvordan lure lettpåvirkelige på kroken.... 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nå traff de visst tilfeldig på naboen på Dubai Mall, pimpen inkludert 🤣🤣🙈🙈🙈 

• Liker 3
Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

Men hva slags verdi har det? Jeg har bil, hus - ikke lån. Familie, venner, et meningsfullt liv. At man tjener masse penger betyr ikke at man har verdier, verken på det ene eller andre området. 

Det betyr jo at man har materielle verdier. Men om de ikke forvaltes er sjansen stor for at de forsvinner ut like raskt de kom inn. 

Hele contentet hennes er å (over)bruke penger, vise hodeløs luksus og være bimbo, men det kommer også med en pris. Hun må bruke mer og mer for å holde trykket oppe med den faren det medfører som er at følgerne til slutt får vond smak i munnen og syns det blir for mye. 

Bare i den siste haulen kjøper hun mer klær enn jeg gjør gjennom et helt år. Det er smakløst. 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Gjest pålandjorda
Skrevet

Hun skulle prøvd yoga og mindfullness…

Skrevet
Mallisaen skrev (1 time siden):

Åååå, det skurrer... Det skurrer på det meste her asså.... (Av det hun forteller) Gu bedre, som hun vet hvordan lure lettpåvirkelige på kroken.... 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Det er nok å ta henne på… så det er ikke nødvendig å tillegge henne ting som du faktisk ikke kan bevise. Du bare avslører dine egne trust issues.. og det er jo bare trist

• Nyttig 1
Skrevet
Granneman82 skrev (1 time siden):

Og nå traff de visst tilfeldig på naboen på Dubai Mall, pimpen inkludert 🤣🤣🙈🙈🙈 

Shopping i dag og? 🧠🤕😵‍💫

Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Shopping i dag og? 🧠🤕😵‍💫

Jepp😎😎💸💸

• Liker 1
Skrevet
Sveits35 skrev (8 minutter siden):

Det er nok å ta henne på… så det er ikke nødvendig å tillegge henne ting som du faktisk ikke kan bevise. Du bare avslører dine egne trust issues.. og det er jo bare trist

Ja, det er litt sant det... og støtter den. Er bare at ja, jeg fulgte henne tett tidligere og lot meg rive med... Nå er jeg bare skeptisk til alt hun sier, og venter kanskje litt på bevis - at "alt" er oppspinn og kun lagd for content. Blir liksom litt uvel av å ikke tro på halvparten av det hun serverer ..  ihvertfall vedr "Shybert"aka naboen.... 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er to ting som er sikkert,at solen står opp og at influensere lyver så det renner

• Liker 7
  • Nyttig 10
Gjest pålandjorda
Skrevet

Kaller hun KK/ nabo for gjøk?

Sånn ansikt til ansikt?

kallenavnene er så fjortis 

Skrevet
Alauda skrev (22 timer siden):

Pst, skarpeste kniven 😅

Ja, selvfølgelig 🤣😂 Han framstår ikke så smart 👍🏻

• Liker 1
Skrevet
Guris skrev (21 timer siden):

Tydeligvis noen her inne som heller ikke er den 'skarpeste kniven' 🤦🏻

Er det ikke lov å skrive litt feil?

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Ja, det er litt sant det... og støtter den. Er bare at ja, jeg fulgte henne tett tidligere og lot meg rive med... Nå er jeg bare skeptisk til alt hun sier, og venter kanskje litt på bevis - at "alt" er oppspinn og kun lagd for content. Blir liksom litt uvel av å ikke tro på halvparten av det hun serverer ..  ihvertfall vedr "Shybert"aka naboen.... 

Dere som tror at naboen ikke finnes, dere har jaggu god tro på skuespiller evnene til IR.

Hva er det som gjør at dere ikke tror han finnes? Mener dere seriøst at hun ikke kan være applerende for menn? Hun har jo hatt en haug med kjærester før, flere av de relativt "langvarig".

Mye jeg finner kritikkverdige med IR, men at naboen er oppdiktet blir veldig far-fetched, spørs du meg!

Skal hun fake en reisepartner i 5 døgn på Maldivene turen også da, eller?

Endret av firetoen
Skrivefeil
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Amber skrev (15 timer siden):

Fy flate så mye schtøgt hun bruker penger på😳

Enig. Hun har så rævva smak 🙈 Hun kjøper så ekstremt mye vi aldri ser i bruk. I neste øyeblikk leter hun desperat i skapene og «har ingenting å ha på meg». 
Og de Ramada-kjolene hun kjøpte i dag kommer hun aldri til å gå med. 
Må hun shoppe så sinnsykt mye før hver tur hun skal på? Det er galskap.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
lajlaj skrev (3 timer siden):

Her viser du jo at du ikke forstår hvordan sosial dumping fungerer.

Her har du hele poenget som du glorifiserer. De må forlate familiene sine. Her snakker du bare som en privilegert person som mener at de som får komme og bo hos en familie på deres NÅDE er "heldige". Hvor har du dokumentasjon på at det overhodet ikke finnes jobb i hjemlandet deres? Det er kanskje bedre pris på jobb i Dubai, men det innebærer et enormt tap i at de må forlate familien sin, barna sine. 

The United Arab Emirates (UAE) has the second highest prevalence in the Arab States region, and the seventh highest prevalence in the Global Slavery Index. Migrant workers in the UAE are particularly vulnerable under the kafala (sponsorship) system, a restrictive work permit system that ties migrant workers to their employer.1 The system embeds a steep power imbalance by granting employers control over their employees’ lives.2 However, the UAE is among countries taking the most action to address modern slavery in comparison to other countries in the region. Since the 2018 Global Slavery Index, the government has implemented reforms to increase labour protections and remove elements of the kafala system,3 although these reforms have been insufficient to dismantle the system entirely. Opportunities for further action include strengthening protections for migrant workers, addressing forced and child marriage, and eradicating modern slavery from the economy.

Under the kafala system, employers and recruiters threaten migrant workers with the potential loss of their visa to prevent them reporting poor working conditions.24 Workers who do leave risk being reported for the crime of absconding,25 leaving them undocumented and vulnerable to arrest, detention, and deportation

https://www.walkfree.org/global-slavery-index/country-studies/united-arab-emirates/

Servitørene i Dubai har mest sannsynligvis forlatt familien sin for å jobbe der, om de har barn etc. Isabel snakker om hvor fantastisk Dubai er, men hvem er disse som holder Dubai Mall åpent til 00:00? Hvem er disse som jobber i servicebransjen? Man kan få levert mat på døra til alle døgnets tider, kondomer etc. Ingen av disse er arabiske og dermed skjønner man systemet. IR sier selv at ingen servitører snakker arabisk. 

Fantastisk godt innlegg 👏👏👏

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Neket skrev (7 timer siden):

Da koster jo plutselig ikke nanny 2000 dirhams i måneden allikevel, da….

Helse forsikring 950,- dirhams for 1 år, flybilletter rundt 3,000,- dirhams per år, VISA 5,000 dirhams for 2 år og normal mat, så totalt rundt 3,000,- dirhams per mnd. hvis lønnen er 2,000,- Trenger ihvertfall ikke være millionær for å ha hushjelp og barnepike.

Skrevet
firetoen skrev (37 minutter siden):

Dere som tror at naboen ikke finnes, dere har jaggu god tro på skuespiller evnene til IR.

Hva er det som gjør at dere ikke tror han finnes? Mener dere seriøst at hun ikke kan være applerende for menn? Hun har jo hatt en haug med kjærester før, flere av de relativt "langvarig".

Mye jeg finner kritikkverdige med IR, men at naboen er oppdiktet blir veldig far-fetched, spørs du meg!

Problemet er at mange av disse influenserne lyver så mye og da tror man heller ikke på det som kan være sant. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, jeg har lite å gjøre.. 

Jeg lurer oppriktig på hvor mange skjermtimer hun har. Må jo ta flere timer bare å gå gjennom storyene hennes hvis man faktisk hører på alt jabbet. Tar en evighet å trykke raskt gjennom, og dette filmer hun, redigerer, legger ut, kommenterer, leser svar og svarer på, osv,osv. 

Jeg er drittlei, det er ALTFOR mye! Hun melker inntektene på Snap så til bristepunktet at hun egentlig bare kan sende hele livet live. Jeg har stoppet med å gå daglig inn å "oppdatere" meg.  Jeg titter innom her og når det er noe som interesserer meg tar jeg en tur innom storyen hennes. Det er bare altfor, altfor mye... Så takk for oppdateringene her inne!

God helg :)

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Guris skrev (1 time siden):

Helse forsikring 950,- dirhams for 1 år, flybilletter rundt 3,000,- dirhams per år, VISA 5,000 dirhams for 2 år og normal mat, så totalt rundt 3,000,- dirhams per mnd. hvis lønnen er 2,000,- Trenger ihvertfall ikke være millionær for å ha hushjelp og barnepike.

Må være den billigste helseforsikringen det da når IR sin koster 100.000kr pr år

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
firetoen skrev (1 time siden):

Jeg tror kanskje han finnes- men at hun spiller ut mye - og mye er fantasi. En fantasi hun har forstått hun tjener MYE penger på... Det er så mye som skurrer og ikke faller i god jord....at en begynner å lure på det ene og det andre.... Blir "spennende" å se om vi ser noen livstegn fra han på Maldiveneturen....🤔🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...