Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott at moren har fått seg dyre kjoler, øredobber, veske o.s.v. så hun kan se litt ordentlig ut neste gang hun skal til NAV å tigge penger 👍🏻 🤦🏻 

Hun må ikke reise så mye nå da at hun ikke har tid til å tigge penger.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Guris skrev (2 minutter siden):

Flott at moren har fått seg dyre kjoler, øredobber, veske o.s.v. så hun kan se litt ordentlig ut neste gang hun skal til NAV å tigge penger 👍🏻 🤦🏻 

Hvor har du det fra at hun tigger penger? Får hun noe hun ikke har rett på?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Natu skrev (19 timer siden):

Jeg har elsket Isabel, så i jula la jeg henne nesten for hat etter oppførselen hennes og avfulgte. Etter det har jeg vært av og på, vanskelig å ikke følge med. Men nå merker jeg at det rett og slett blir for mye og for kjedelig! Hun snakker og snakker foran kamera, det tar jo aldri slutt. Det er også repeat på uttrykk, musikken til snappene, og hun de samme tema. Kan jeg si hun har blitt kjedelig? Forutsigbar? Jeg lurer også på en ting, legger hun ikke ut mye mer enn før nå, eller er det bare meg som endelig  er metta og ikke orker å tappe meg gjennom alt? 

Hun legger ut mye mer enn tidligere. Hvilket innhold er det å re opp senga? 
-Se på at kaffen sildrer i koppen 

- hudpleie 

-nabo, nabo, nabo, nabo, nabo? Det går jo på repeat. 
- hvor interessant er det egentlig å se noen shoppe? Er jo bare å ta seg en tur på kjøpesenter. 

Alt går på repeat pga at det skjer ikke noe nytt. Om man tenker litt gjennom hva det egentlig er man støtter, så er det jo helt latterlig. At voksne kvinner, de fleste med hus,mann, barn og egen karriere, finner IR interessant er ubegripelig. Rett og slett…

Jada, jeg er en av disse damene. 

• Liker 7
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)
Guris skrev (28 minutter siden):

Hva er det du snakker om?

Her må du nesten forklare

Endret av firetoen
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Neste boforhold hun skal ha må jo bli et slott, hvis hun skal ha plass til alle de klærne hun drar inn 🙄..kaster rundt seg.. skremmende å være vitne til...garderobene er fylt til randen ( det meste med merkelapper hengende på) kvalmt🤢

• Liker 7
  • Nyttig 16
Skrevet
Tippsi skrev (1 time siden):

Neste boforhold hun skal ha må jo bli et slott, hvis hun skal ha plass til alle de klærne hun drar inn 🙄..kaster rundt seg.. skremmende å være vitne til...garderobene er fylt til randen ( det meste med merkelapper hengende på) kvalmt🤢

En av grunnene til at jeg måtte avfølge henne. Ekkelt å se hvordan hun øser ut penger på tøy og bare slenger det fra seg. Godt hun fikk tak i det der fæle vintertøyet fra Chanel til flere hundre tusen. Enorme summer på tull og vas. Resten av familien er på på samme track nå. Moren, Rami og Sidra må jo ha sinnsykt mye tøy, de shopper jo hele tiden, selv om det er noe billigere. 
Huff, er bare helt tragisk hele greia. Sidra, en ung jente som lever livet sitt med moren, broren og søsteren og er verken i jobb eller på skole. Går på fylla med storesøster og mamma som sitter edru liksom. 
Nei, hele opplegget er egentlig ganske usmakelig nå. 

• Liker 9
  • Nyttig 14
Skrevet
Guris skrev (15 timer siden):

Du skrev at du ikke trodde en servitør har råd til 'nanny' og nå endrer du det til at en servitør ikke har million lønning 🤷🏻. Folk betaler rundt 2,000,- dirhams i måneden for en 'live in nanny' så man trenger ikke være millionær for å ha råd til barnepike i Dubai! Så ja, en servitør kan fint ha en fulltids barnepike til barna sine her ! Barnehager og skoler er dyrere enn en barnepike men fortsatt ikke kun for 'millionærer'.

For 6000 norske så kan man stue en eller annen fattig kvinne fra bygda inn på maidsroom?

Håper kost og losji er gratis, for 6000 nkr er vel ca det samme som en dag på beach club? 
Kjenner jeg får litt Thailandvibber av det hele, rikinger (i Thailand, folk som bare er rike i thaimålestokk) som utnytter fattige og billig arbeidskraft… æsj. 

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

Kan se ut som at det er en utløpsdato på Raadshowet. Haul-seansen i dag må være noe av det mest likegyldige og fjerne hun har prestert på lenge. Hun må vise følgerne mer respekt enn å levere det mølet der... «Ingen meg uten dere» sier hun… men for meg ser det ut som at hun tar følgerne for gitt.

Endret av Sveits35
  • Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Guris skrev (4 timer siden):

Skjerp deg! Rapportert 

• Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Lana01 skrev (9 minutter siden):

Skjerp deg! Rapportert 

Rapporterte da hun påsto at jeg er trygdemottaker 😂 Jeg rapporterte det to ganger, men det har blitt stående. Så Guris er en velsignet dame her inne

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (55 minutter siden):

Kan se ut som at det er en utløpsdato på Raadshowet. Haul-seansen i dag må være noe av det mest likegyldige og fjerne hun har prestert på lenge. Hun må vise følgerne mer respekt enn å levere det mølet der... «Ingen meg uten dere» sier hun… men for meg ser det ut som at hun tar følgerne for gitt.

Så litt men ga opp da hun la ut meldinger fra venninnene , som har begynt å drømme om henne og naboen. Da måtte jeg logge ut 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (6 minutter siden):

Så litt men ga opp da hun la ut meldinger fra venninnene , som har begynt å drømme om henne og naboen. Da måtte jeg logge ut 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Ja det var skikkelig kleint 😬

Lurer på om hun legger det ut litt sånn: Shit, se hva de skriver 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (37 minutter siden):

Ja det var skikkelig kleint 😬

Lurer på om hun legger det ut litt sånn: Shit, se hva de skriver 🙈

Hun burde jo ikke legge ut de meldingene, kan virke som hun driver en sekt. Men hva gjør mann ikke for penger.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (20 minutter siden):

Hun burde jo ikke legge ut de meldingene, kan virke som hun driver en sekt. Men hva gjør mann ikke for penger.

Enig med deg. Det er helt crazy hva folk får seg til å skrive.

• Liker 3
Skrevet

Fy flate så mye schtøgt hun bruker penger på😳

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Begynner å bli kjedelig nå. Skipper mesteparten av praten hennes. Og alle klær og sko som renner inn døra hun aldri kommer til å bruke engang. Kjøper fordi hun kan. Blitt en sykdom det der. Så tomt liv. Jeg likte å følge med på henne men nå er det bare trist egentlig. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Liker at Rami er kjempeoverrasket over at det er mye turister på alle turistdestinasjonene som han selv har valgt å besøke som turist 😆

No shit, Sherlock 😅

Men er enig med han i at det så slitsomt og lite gøy ut 🫣 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (13 minutter siden):

Liker at Rami er kjempeoverrasket over at det er mye turister på alle turistdestinasjonene som han selv har valgt å besøke som turist 😆

No shit, Sherlock 😅

Men er enig med han i at det så slitsomt og lite gøy ut 🫣 

Han og Mads viste meg det jeg har tenkt om Thailand; skittent, matforgiftning og horer i Patong. Noe å trakte etter🤮

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Lawyer skrev (6 minutter siden):

Han og Mads viste meg det jeg har tenkt om Thailand; skittent, matforgiftning og horer i Patong. Noe å trakte etter🤮

Enig. Jeg har mistet all lyst til å dra til Thailand etter å ha fulgt Rami de siste dagene. Er det han Mads pusser opp du mener?

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (8 minutter siden):

Enig. Jeg har mistet all lyst til å dra til Thailand etter å ha fulgt Rami de siste dagene. Er det han Mads pusser opp du mener?

Ja. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...