Kønn Skrevet 23. februar #15841 Skrevet 23. februar Guris skrev (1 minutt siden): Foreldrene har gått på NAV og Rami måtte hjelpe foreldrene med å fylle ut NAV papirer. Så da sier det seg selv hvilket nivå foreldrene er på. Storesøster tok noen år med noe tulle utdannelse som hun ikke kan bruke til noen ting. Så familien gikk fra NAV til SNAp 🤷🏻😂 He, he…vi skrev omtrent det samme samtidig😀 1
Gjest pålandjorda Skrevet 23. februar #15842 Skrevet 23. februar Kønn skrev (1 minutt siden): He, he…vi skrev omtrent det samme samtidig😀 Er ptsd grunnlaget for nav da. De to yngste kan jo ha vært heldig å slippe unna generasjonstraumene. Leit om snap redder de, for vil tro ressursene til å gjore en forskjell på andre måter absolutt er der en plass.
Sirah Skrevet 23. februar #15843 Skrevet 23. februar Guris skrev (29 minutter siden): Jeg bare sa hun jobbet i helsevesenet, med hva vet Jeg ikke. Jeg så hun jobbet på Drammen legevakt. Men hun bidrar med noe samfunnsnyttig og har det bra i sitt private liv, så at hun har mer suksess enn I og Pierre, som forøverig bor i en liten leilighet sammen sin mor, det er helt sikkert ! Pierre har vært igjennom en skulderoperasjon og skal igjennom det samme på den andre skuldra sa han på snap for en tid tilbake. Derfor bor han hos sin mor, fordi han trenger en del hjelp i opptreningsfasen. Syntes ikke han skal dømmes som lite suksessfull fordi han dessverre har hatt helsemessige utfordringer som er midlertidige. pålandjorda skrev (14 minutter siden): Har ingen av søskene utdanning utenom vgs? Hvor har moren vært? Motivatoren. og hvor er faren til de to yngste? Shehed har studert statsvitenskap og faren bor omtrent i naboleiligheten i Oslo. Han har derimot valgt å ikke være en del av sirkuset så han blir aldri vist på snap selv om han er tilstede. 2 1
Velinda Skrevet 23. februar #15844 Skrevet 23. februar Guris skrev (17 minutter siden): Foreldrene har gått på NAV og Rami måtte hjelpe foreldrene med å fylle ut NAV papirer. Så da sier det seg selv hvilket nivå foreldrene er på. Storesøster tok noen år med noe tulle utdannelse som hun ikke kan bruke til noen ting. Så familien gikk fra NAV til SNAp 🤷🏻😂 Fra Nav til Snap😂dagens😂🎯 4 1
Guris Skrevet 23. februar #15845 Skrevet 23. februar (endret) Sirah skrev (12 minutter siden): Pierre har vært igjennom en skulderoperasjon og skal igjennom det samme på den andre skuldra sa han på snap for en tid tilbake. Derfor bor han hos sin mor, fordi han trenger en del hjelp i opptreningsfasen. Syntes ikke han skal dømmes som lite suksessfull fordi han dessverre har hatt helsemessige utfordringer som er midlertidige. Shehed har studert statsvitenskap og faren bor omtrent i naboleiligheten i Oslo. Han har derimot valgt å ikke være en del av sirkuset så han blir aldri vist på snap selv om han er tilstede. P har ingen jobb og ikke sitt eget sted å bo. Folk som opererer skulderen beholder vel jobben sin og tar en sykemelding og kan besøke familie/få besøk for hjelp og støtte, men beholder boligen sin !? P er på NAV han også 🤷🏻 Endret 23. februar av Guris 2
Sveits35 Skrevet 23. februar #15846 Skrevet 23. februar Korpsnerden skrev (38 minutter siden): Hva om denne forlovede sykepleieren ender som ufør alenemor om noen år? Skjønner ikke behovet for å sammenligne epler og pærer... Isabel har hatt stor suksess i sin bransje, og uansett om Snap skulle forsvinne så kan hun leve lenge på det hun tjener disse årene her, om hun plasserer pengene på en lur måte. Enig i at karrierevalget kan påføre/forsterke psykiske utfordringer, men sykdom, fysisk og psykisk, kan oppstå med alle i alle yrker. 🏆 1
Sirah Skrevet 23. februar #15847 Skrevet 23. februar Guris skrev (3 minutter siden): P har ingen jobb og ikke sitt eget sted å bo. Folk som opererer skulderen beholder vel jobben sin og tar en sykemelding og kan besøke familie/få besøk for hjelp og støtte, men beholder boligen sin !? P er på NAV han også 🤷🏻 Har han bekreftet det eller er det noe du antar? En god venn opererte skulderen her for noen år siden og han var sykemeldt i nesten et år etterpå. Gikk med armen i fatle i månedsvis og så en lang periode med opptrening hvor han ikke fikk bruke skulderen/armen noe særlig. Han mistet jobben pga sykemeldingsperioden var så lang (var sykemeldt en stund før også). Han hadde derimot en samboer som hjalp han, men han trengte hjelp til veldig mye i lange tider. Han endte også på NAV, men det gikk ikke på at personen ikke ønsket å jobbe. 2
Guris Skrevet 23. februar #15848 Skrevet 23. februar Sirah skrev (Akkurat nå): Har han bekreftet det eller er det noe du antar? En god venn opererte skulderen her for noen år siden og han var sykemeldt i nesten et år etterpå. Gikk med armen i fatle i månedsvis og så en lang periode med opptrening hvor han ikke fikk bruke skulderen/armen noe særlig. Han mistet jobben pga sykemeldingsperioden var så lang (var sykemeldt en stund før også). Han hadde derimot en samboer som hjalp han, men han trengte hjelp til veldig mye i lange tider. Han endte også på NAV, men det gikk ikke på at personen ikke ønsket å jobbe. Ja P bekrefter at han ikke har jobb eller bolig. Han sa han skal flytte til Dubai etterhvert når skuldrene er klare. 1
Sirah Skrevet 23. februar #15849 Skrevet 23. februar Guris skrev (2 minutter siden): Ja P bekrefter at han ikke har jobb eller bolig. Han sa han skal flytte til Dubai etterhvert når skuldrene er klare. Så bra Da har han en plan! 1
Sveits35 Skrevet 23. februar #15850 Skrevet 23. februar Guris skrev (2 minutter siden): Ja P bekrefter at han ikke har jobb eller bolig. Han sa han skal flytte til Dubai etterhvert når skuldrene er klare. Bor i Sverige og går på NAV? Du er virkelig veldig godt informert… har du tilgang på systemet? 4 3
Guris Skrevet 23. februar #15851 Skrevet 23. februar (endret) Sirah skrev (På 23.2.2025 den 17.09): Så bra Da har han en plan! Ja da, flott det, samfunnet trenger virkelig flere Snappere 🤦 Endret 25. februar av Guris 3 1 2
Sirah Skrevet 23. februar #15852 Skrevet 23. februar (endret) Guris skrev (1 minutt siden): Ja da, flott det, samfunnet trenger virkelig flere Snappere. Nå har vel ikke Pierre nok følgere til å få gul stjerne engang, så det kan vel godt hende han ikke satser på det som yrkesvei. Det er det bare han som vet og ikke noe vi skal sitte å spekulere i. Beklager, så nå at han har gul stjerne. Det var min feil. Endret 23. februar av Sirah 1
Guris Skrevet 23. februar #15853 Skrevet 23. februar Sveits35 skrev (3 minutter siden): Bor i Sverige og går på NAV? Du er virkelig veldig godt informert… har du tilgang på systemet? Nei, siden Jeg ikke får penger fra det offentlige, men Jeg kan tenke meg du er godt opplyst om sosial pengesystemet 😂 1 4
Guris Skrevet 23. februar #15854 Skrevet 23. februar Sirah skrev (12 minutter siden): Nå har vel ikke Pierre nok følgere til å få gul stjerne engang, så det kan vel godt hende han ikke satser på det som yrkesvei. Det er det bare han som vet og ikke noe vi skal sitte å spekulere i. Beklager, så nå at han har gul stjerne. Det var min feil. Jadda, han er en snapper han også vet du. 3
Sveits35 Skrevet 23. februar #15855 Skrevet 23. februar Guris skrev (17 minutter siden): Nei, siden Jeg ikke får penger fra det offentlige, men Jeg kan tenke meg du er godt opplyst om sosial pengesystemet 😂 Nå må du skjerpe deg! Rapportert 5 8
Harnoejegvilsi Skrevet 23. februar #15856 Skrevet 23. februar Spania33 skrev (På 21.2.2025 den 19.54): RS er en farse for seg selv, totalt diktatur. Her om dagen ble det postet et innlegg om å stemme frem I som årets businesskvinne. Hvorpå en modig sjel ymtet frempå at det var flere kandidater der som var langt mer verdig vinner enn I på grunn av viktige og krevende stillinger i samfunnet. Hvor lang tid tok det før administrator slettet den kommentaren, som ikke engang var negativt rettet mot I? Toppen 5 minutter tror jeg den fikk stå. Hele RS minner om en sekt hvor alt sees på som hat dersom man ikke er enig med blodfansen, og måtte gud forby at det finnes viktigere og dyktigere kvinner en dronningen deres. Fort gjort å bli kalt haters her inne også ser jeg, ref et innlegg lengre opp om at disse nå har vinterferie 😅🤷♀️ Jeg tror ikke RS er blodfans, alle som en. Noen er. Det er fascinerende at noen blir så fan av et menneske de ikke kjenner, at hvis man kommer med et annet syn, så er man haters. Isabel er manipulerende. Hun vet alltid hva hun gjør, og det er få mennesker som betyr noe for henne. Kun penger som betyr noe, der i gården. 10 1 6
Velinda Skrevet 23. februar #15857 Skrevet 23. februar Harnoejegvilsi skrev (17 minutter siden): Jeg tror ikke RS er blodfans, alle som en. Noen er. Det er fascinerende at noen blir så fan av et menneske de ikke kjenner, at hvis man kommer med et annet syn, så er man haters. Isabel er manipulerende. Hun vet alltid hva hun gjør, og det er få mennesker som betyr noe for henne. Kun penger som betyr noe, der i gården. 🎯 3 1
Gjest Heike72 Skrevet 23. februar #15858 Skrevet 23. februar Doris Becker skrev (5 timer siden): Veldig sant. Hva vil hennes ettermæle være? Vet ikke om hun er så veldig opptatt av ettermæle akkurat. Det er slett ikke jeg heller. De fleste av oss blir glemt av de fleste utenfor nærmeste familie når vi ikke er her mer. Trenger vi et ettermæle? Hva skal vi med det?
Gjest Heike72 Skrevet 23. februar #15859 Skrevet 23. februar Guris skrev (4 timer siden): Forskjellen på M og I er at M har blitt voksen og oppfører seg deretter, I oppfører seg likt nå som hun gjorde for 10 år siden og vil fortsette å gjøre fremover også. Voksen? Deltok ikke hun på pH igjen i fjor da? Skikkelig voksent det når man er 30 år 🙈
Doris Becker Skrevet 23. februar #15860 Skrevet 23. februar (endret) . Endret 16. november av Doris Becker 10 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå