Gjest Heike72 Skrevet 22. februar #15801 Skrevet 22. februar Hatsumomo skrev (1 time siden): Interessant! Er det som skjedde med Neva det samme som skjedde med Alex? Jeg tror nok det. Det ble nok enda større drama mellom Alex og tvillingene. Og de snakket vel også om akkurat dette på snap i sommer.
Sol Rampelyset Skrevet 22. februar #15802 Skrevet 22. februar Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Pigaloppa Skrevet 23. februar #15803 Skrevet 23. februar Really skrev (14 timer siden): Mener du et menneske er høyere oppe pga yrkestittel? Det fortalte meg alt om deg. Arrogant som f**n. Et menneske kan være ti ganger et bedre menneske UTEN tittel som sykepleier. På generelt grunnlag vil jeg si at å jobbe i helsevesenet et en mere meningsfull jobb enn å være shoppegal og pinlig full influenser ja! Om man har fullført en utdannelse på flere år contra å ligge i senga og holde teatime for fremmede om gjøker og dating som aldri blir til noe,til tross for at dem fikk bli med hjem første kvelden.. selvsagt kan man være et bra menneske uten utdannelse, det er hvordan man er som teller. 9 8
Guris Skrevet 23. februar #15804 Skrevet 23. februar Alle dere her inne som sier dere er sykepleiere og at dere ansér det som ordinært burde begynne å tenke annerledes om dere selv. Dere burde være super stolte av dere selv hver eneste dag! Jeg er imponert over dere som velger å ha denne ekstremt tøffe og viktige jobben og Jeg synes dere er alt annet enn ordinære. Ja lønnen står ikke i forhold til den harde jobben og dere burde hatt høyere lønninger, men fy søren så respektfult og imponerende det dere gjør ♥️ 10 4 3
Guris Skrevet 23. februar #15805 Skrevet 23. februar Jeg tror ikke det blir noe av denne Maldivene turen med 'naboen'. Nå er I høyt oppe og klarer ikke sove fordi hun gleder seg sånn, skal ut å kjøpe undertøy for turen, planlegger pakking o.s.v. Og så blir det kjempe nedtur når han forteller at han ikke kan allikevel. Han har det med å love ting for så å ikke gjøre det, som jo er en av grunnene til at I blir sint på han. Han sendte ikke en gang noe på døren som han lovet men nå skal han liksom fly til Maldivene for mange dager ? nei dette tror Jeg ikke noe på. Hun burde avslutte kontakten med han fordi hun blir bare skuffet hele tiden. 3
Really Skrevet 23. februar #15806 Skrevet 23. februar Guris skrev (1 time siden): Alle dere her inne som sier dere er sykepleiere og at dere ansér det som ordinært burde begynne å tenke annerledes om dere selv. Dere burde være super stolte av dere selv hver eneste dag! Jeg er imponert over dere som velger å ha denne ekstremt tøffe og viktige jobben og Jeg synes dere er alt annet enn ordinære. Ja lønnen står ikke i forhold til den harde jobben og dere burde hatt høyere lønninger, men fy søren så respektfult og imponerende det dere gjør ♥️ Jeg har møtt på noen sykepleiere som absolutt ikke burde være sykepleier. En bachelor betyr ingenting når personen er dritt. 9 2
Lesehest75 Skrevet 23. februar #15807 Skrevet 23. februar Zenhouse skrev (17 timer siden): Jeg har også fulgt Isabel siden Paradise ( dvs nå følger jeg ikke på snap, leser bare her) Hun hadde nok en god del dra hjelp i begynnelsen på bloggen med det trekant-dramaet rundt henne, Pierre og Martine. Så i bloggens begynnelse handlet det jo like mye om Pierre som om henne, Paradise-paret som de var. Så var hun også en av de første bloggerne som opererte både nese, pupper og rumpe og var vel åpen om dette, med tilhørende oppmerksomhet rundt det. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette snap-eventyret har en ende en el annen gang, i likhet med blogg-tiden. Men jeg er ganske sikker på at Isabel aldri blir å finne på Onlyfans. Spørs hvor lenge Snap betaler ut i dyre dommer, de er jo amerikanske og plutselig er det en viss fyr som f.eks mener bare amerikanske influensere skal få betalt f.eks.. (America first vettu...) Plutselig er det stopp, skjer over natten det. 11
Undrende123 Skrevet 23. februar #15808 Skrevet 23. februar Guris skrev (På 22.2.2025 den 3.00): Martine er helt klart den som har oppnådd mest og har det best i dag ! Martine har alt I ønsker seg men aldri får. Denne Martine er utdannet sykepleier og forlovet (?), og har derfor "oppnådd mest"? Mens Isabel driver en millionbedrift, kan forsørge seg og hele slekta på det hun driver med, hun kan reise hvor hun vil, når hun vil, bo hvor hun vil, kjøpe hva hun vil - alt dette mens pengene bare renner inn. Men det er sykepleieren som har oppnådd mest? Det blir jo bare for dumt. Isabel og hennes karriere er en suksesshistorie av en helt annen verden. Det er fint å være sykepleier, for all del, men det er jo ikke i nærheten av hva Isabel har oppnådd. 2 11
Doris Becker Skrevet 23. februar #15809 Skrevet 23. februar (endret) . Endret 16. november av Doris Becker 7 12
Undrende123 Skrevet 23. februar #15810 Skrevet 23. februar Doris Becker skrev (4 minutter siden): Men hun kan ikke logge av. Må utlevere seg selv, hver dag. Stadig "sjokkere", og regissere et liv som selger. Aldri ta fri. Jeg kaller ikke det frihet. Eller suksess. Men så er jo det også irrelevant hva vi selv synes om jobben? Jeg kunne aldri tenke meg å jobbe så mye, eller ha så mye ansvar for andres arbeidsplasser osv, som Petter Stordalen har, men har jo unektelig MEGASUKSESS med det han driver med? Det har også Isabel. 7
Doris Becker Skrevet 23. februar #15811 Skrevet 23. februar (endret) . Endret 16. november av Doris Becker 4 8
Undrende123 Skrevet 23. februar #15812 Skrevet 23. februar Doris Becker skrev (2 minutter siden): Det er stor forskjell på de to. Stordalen har et privatliv, og trenger ikke filme seg selv gråtende, på toalettet, utlevere intime detaljer, og aldri ha fri. Han tjener godt, nettopp for å kunne nyte sitt privatliv. Det IR holder på med er ekstremt belastende for psyken. Og hun kan ikke ta en uke fri engang. Slike som Stordalen har heller aldri fri, de er pålogga og på jobb konstant. Og jeg er jo ikke uenig at det sannsynligvis ikke er bra å utlevere absolutt alt fra eget liv, men det gjør hun neppe heller. Jeg er en av de som tror mye er skuespill. Men suksess har hun. Det går faktisk ikke an å påstå noe annet. 2
Doris Becker Skrevet 23. februar #15813 Skrevet 23. februar (endret) . Endret 16. november av Doris Becker 15 5
Undrende123 Skrevet 23. februar #15814 Skrevet 23. februar Doris Becker skrev (Akkurat nå): Hun har masse penger. Det er jeg enig i. Men for meg er ikke det hun driver med ensbetydende med suksess.I mine øyne er hun en fiasko. Jeg ser ikke et menneske som har det bra med seg selv. Jeg ser ikke et lykkelig menneske. Jeg ser ingen mening i det hun driver med. Jeg ser bare elendighet. Men da er vi uenige. Så er det jo mildt sagt ikke akkurat en hemmelighet at hun har hatt en krevende oppvekst og at det selvsagt preger henne. Det ville nok også preget henne om hun var like "suksessfull" som en sykepleier også. 5
Doris Becker Skrevet 23. februar #15815 Skrevet 23. februar (endret) . Endret 16. november av Doris Becker 6 5
elskersommer Skrevet 23. februar #15816 Skrevet 23. februar Pigaloppa skrev (9 timer siden): På generelt grunnlag vil jeg si at å jobbe i helsevesenet et en mere meningsfull jobb enn å være shoppegal og pinlig full influenser ja! Om man har fullført en utdannelse på flere år contra å ligge i senga og holde teatime for fremmede om gjøker og dating som aldri blir til noe,til tross for at dem fikk bli med hjem første kvelden.. selvsagt kan man være et bra menneske uten utdannelse, det er hvordan man er som teller. Jeg er så enig med deg i alt du sier. Å takk gode Gud for att min unge datter har valgt og ta en utdanning fremfor og sitte i sofaen hele dagen og kun tenke penger 6 8
Spania33 Skrevet 23. februar #15817 Skrevet 23. februar Undrende123 skrev (18 minutter siden): Men suksess har hun. Det går faktisk ikke an å påstå noe annet. Det kommer helt an på hvordan hver enkelt definerer begrepet «suksess». Det du definerer som suksess er ikke nødvendigvis det andre definerer som suksess, hverken for seg selv eller andre. Så jo, man kan fint påstå at livet til Isabell ikke er suksessfullt ut i fra hva man som individ måler suksess i. 2 6
Undrende123 Skrevet 23. februar #15818 Skrevet 23. februar Spania33 skrev (2 minutter siden): Det kommer helt an på hvordan hver enkelt definerer begrepet «suksess». Det du definerer som suksess er ikke nødvendigvis det andre definerer som suksess, hverken for seg selv eller andre. Så jo, man kan fint påstå at livet til Isabell ikke er suksessfullt ut i fra hva man som individ måler suksess i. Isabel har oppnådd en helt ekstrem suksess innenfor sin bransje, og alt dette på tross av den krevende bakgrunnen hun har, som strengt tatt gjør det hele mer imponerende. Jeg liker ikke å bruke dette begrepet, men å mene at Isabel IKKE har suksess fremstår for meg som vanvittig jantelov-ete... 9
Kønn Skrevet 23. februar #15819 Skrevet 23. februar Really skrev (5 timer siden): Jeg har møtt på noen sykepleiere som absolutt ikke burde være sykepleier. En bachelor betyr ingenting når personen er dritt. 🎯
Doris Becker Skrevet 23. februar #15820 Skrevet 23. februar (endret) . Endret 16. november av Doris Becker 10 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå