Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Guris skrev (Akkurat nå):

God og meningsfull jobb, forlovet etter å ha vært i et forhold med en kjekk og snill mann i mange år, eier bolig med forloveden sin, mange gode og langvarige venninde forhold med damer hun treffer i det dagelige, planlegger pryllup, kler seg og oppfører seg anstendig, elegant og innbydende, har en trygg og stabil familie m.m alt I ønsker seg men ikke har 🤷🏻 og mye hun aldri får !

Snakket vi ikke om hvem som har oppnådd mest karrieremessig etter PH? Det er jo definitivt Isabel.

På det private plan som du beskriver er det mye mulig at Martine har kommet mye lenger. JEG har kommet mye lenger enn I og jeg har ikke engang vært med på PH 😁

Tydelig at vi har tolket det på to forskjellige måter.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sirah skrev (58 minutter siden):

Hva har hun oppnådd? Følger henne ikke og vet knapt hvem hun er.

Hun var kjæresten til Pierre etter Paradis hotell og ryktene sier at Pierre overlappet litt da han ble kjæreste med Isabel. Siden noen mener hun har oppnådd så mye mer enn Isabel, har hun vel fått et par unger og giftet seg. Men Martine vet like godt som alle oss andre at menn ikke er veien til lykke.. 😂 men koselig hvis hun har fått barn da

Endret av Sveits35
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Sirah skrev (7 minutter siden):

Snakket vi ikke om hvem som har oppnådd mest karrieremessig etter PH? Det er jo definitivt Isabel.

På det private plan som du beskriver er det mye mulig at Martine har kommet mye lenger. JEG har kommet mye lenger enn I og jeg har ikke engang vært med på PH 😁

Tydelig at vi har tolket det på to forskjellige måter.

Karriere messig vil Jeg fortsatt si Martine da hun har utdannelse og har en viktig og meningsfull jobb i helsevesenet. Uansett hva man måler det i vil Jeg si at Martine har klart seg bedre enn I og Pierre.

Ville du ikke heller jobbet i helsevesenet enn å filme at du sitter på do å tisser å bæsjer, drikker deg dritings, gråter over at du ikke har en mann, og lar millioner av folk se deg gjøre dette ?? Folk må revurdere hva suksess er. 

Endret av Guris
  • Liker 7
  • Nyttig 17
Skrevet
Guris skrev (6 minutter siden):

Karriere messig vil Jeg fortsatt si Martine da hun har utdannelse og har en viktig og meningsfull jobb i helsevesenet. Uansett hva man måler det i vil Jeg si at Martine har klart seg bedre enn I og Pierre.

Ville du ikke heller jobbet i helsevesenet enn å filme at du sitter på do å tisser å bæsjer, drikker deg dritings, gråter over at du ikke har en mann, og lar millioner av folk se deg gjøre dette ?? Folk må revurdere hva suksess er. 

De fleste jeg kjenner legger inn en kupong i ny og ne og drømmer om storgevinst og total økonomisk frihet. Så du bommer bittelitt, Isabel sin suksess er vanvittig og nesten ubegripelig. All ære til helsepersonell, men det er absolutt plass til karakterer som Isabel også.

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Sveits35 skrev (13 minutter siden):

Hun var kjæresten til Pierre etter Paradis hotell og ryktene sier at Pierre overlappet litt da han ble kjæreste med Isabel. Siden noen mener hun har oppnådd så mye mer enn Isabel, har hun vel fått et par unger og giftet seg. Men Martine vet like godt som alle oss andre at menn ikke er veien til lykke.. 😂 men koselig hvis hun har fått barn da

Ja veldig koselig for henne :) ❤️

Guris skrev (11 minutter siden):

Nå tenker jeg mer på at hun driver to firmaer og klarer seg svært bra økonomisk. Hun driver jo også nordens mest suksessfulle Snapchatkonto. Ang innholdet i kontoen skal jeg si meg helt enig med deg.

Vi får bare være enige om å være uenige akkurat der, og det er helt ok :)

• Nyttig 3
Skrevet
Spania33 skrev (14 timer siden):

RS er en farse for seg selv, totalt diktatur. Her om dagen ble det postet et innlegg om å stemme frem I som årets businesskvinne. Hvorpå en modig sjel ymtet frempå at det var flere kandidater der som var langt mer verdig vinner enn I på grunn av viktige og krevende stillinger i samfunnet. Hvor lang tid tok det før administrator slettet den kommentaren, som ikke engang var negativt rettet mot I? Toppen 5 minutter tror jeg den fikk stå. 

Hele RS minner om en sekt hvor alt sees på som hat dersom man ikke er enig med blodfansen, og måtte gud forby at det finnes viktigere og dyktigere kvinner en dronningen deres. Fort gjort å bli kalt haters her inne også ser jeg, ref et innlegg lengre opp om at disse nå har vinterferie 😅🤷‍♀️

Stemte,  men det var på noen andre🙈

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (40 minutter siden):

Ja veldig koselig for henne :) ❤️

Nå tenker jeg mer på at hun driver to firmaer og klarer seg svært bra økonomisk. Hun driver jo også nordens mest suksessfulle Snapchatkonto. Ang innholdet i kontoen skal jeg si meg helt enig med deg.

Vi får bare være enige om å være uenige akkurat der, og det er helt ok :)

Martine og forloveden hennes som gjør det veldig godt karriere messig har mer enn bra nok økonomi ! I bare tuller bort pengene sine så det er bortkastete penger det meste hun tjener.

Endret av Guris
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Martine og forloveden hennes som gjør det veldig godt karriere messig har mer enn bra nok økonomi ! I bare tuller bort pengene sine så det er bortkastete penger det meate hun tjener.

Så bra de får det til :)  Jeg aner som sagt ikke hvem noen av dem er, men fint at de også er suksessfulle.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Guris skrev (5 timer siden):

Henne de andre her viser til. De mener I har oppnådd så mye mer enn henne, noe som helt klart ikke er tilfellet.

Jeg spør deg! Aldri sett hverken damen eller navnet før.

Trodde dere snakket om Martine Lunde.

• Liker 1
Skrevet
Doris Becker skrev (1 minutt siden):

Ivorie, nå DFRISR AS har bare røde piler og tall. Snapchat kontoen er inntektskilden, helt klart. Og den går bra fordi IR selger seg selv, nærmest døgnet rundt. Logger hun av der kan hun ikke leve av den øvrige businessen. Og som flere påpeker, så er den salgskanalen ganske lavmål. Det må gå utover psyken å hele tiden måtte "sjokkere", lyve, dele intime detaljer, flashe operert kropp og ikke minst penger. Selger godt det å vise hvor mye penger hun bruker tydeligvis. For meg er det uforståelig. Jeg kunne aldri postet noe på sosiale medier overhodet, så er en ytterkant, men allikevel. Det går jo over stokk og stein, sånn de holder på. Hvor er verdigheten... ? Lykken? Er det bare penger som gir henne lykkefølelse? 

Isabel kunne nok levd godt bare på Nude alene.. Ivorie er babyen hennes og jeg tror det blir en suksess også. Vent og se 😉 Jeg er som deg, jeg ville blitt syk av å eksponert meg på Isabel sitt nivå. Det er vel en del av fascinasjonen, hvordan hun orker.

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Nyttig 7
Skrevet
firetoen skrev (26 minutter siden):

Jeg spør deg! Aldri sett hverken damen eller navnet før.

Trodde dere snakket om Martine Lunde.

Hvis du leser alle meldingene her så får du en sammenheng i de forskjellige svarene.

Skrevet
Guris skrev (1 time siden):

Karriere messig vil Jeg fortsatt si Martine da hun har utdannelse og har en viktig og meningsfull jobb i helsevesenet

Mener du et menneske er høyere oppe pga yrkestittel?

Det fortalte meg alt om deg. Arrogant som f**n.

Et menneske kan være ti ganger et bedre menneske UTEN tittel som sykepleier. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Guris skrev (2 timer siden):

Jeg er utdannet sykepleier. Og vil ikke si det er så lukrativt. En sykepleier tjener en gjennomsnittlig årslønn. Det vil si omtrent det IR tjener på en uke Men da jobber en også  hver 3 helg, julaftener, påske og rød dager. 

Vil si det høres ut som Martine lever et gjennomsnittlig A 4 liv. De fleste drømmer om litt mer..

Hvor lykkelig du er kan jeg  ikke  måles ut i fra det en ser på Instagram. 

De fleste av oss kan utdannet oss til en jobb i helsevesenet. De færreste  oppnår en karriere lik den IR har.

Endret av Bendie
  • Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Guris skrev (2 timer siden):

👌👌👌

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Guris skrev (4 timer siden):

God og meningsfull jobb, utdannelse, forlovet etter å ha vært i et forhold med en kjekk og snill mann i mange år, eier bolig med forloveden sin, mange gode og langvarige venninde forhold med damer hun treffer i det dagelige, planlegger pryllup, kler seg og oppfører seg anstendig, elegant og innbydende, har en trygg og stabil familie m.m alt I ønsker seg men ikke har 🤷🏻 og mye hun aldri får !

Dette har fint lite med å gjøre at hun har deltatt på PH., eller at hun har oppnådd suksess på grunn av det. 
Altså kort oppsummert en jobb i helsevesenet og forlovet, eller man kan si det på en annen måte helt gjennomsnittlig 

jeg selv er sykepleier, føler ikke det er så stort, eller at jeg har oppnådd suksess pga det 🤷‍♀️

Og hvem er du til å dømme hva IR vil få i fremtiden i forhold til mann og barn? 

• Nyttig 8
Skrevet (endret)
Really skrev (2 timer siden):

Mener du et menneske er høyere oppe pga yrkestittel?

Det fortalte meg alt om deg. Arrogant som f**n.

Et menneske kan være ti ganger et bedre menneske UTEN tittel som sykepleier. 

Ja du mener å filme seg selv sitte å bæsje å legge ut for millioner av folk er bra yrkesvalg, slik som I gjør !?

Endret av Guris
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Guris skrev (1 minutt siden):

Ja du mener å filme seg selv sitte å bæsje å legge ut for millioner er bra yrkesvalg, slik som I gjør !?

For tre mill pr måned kunne jeg fint filmet fra badet 😂 Bare synd jeg ikke har det kameratekket som Isabel da 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Ja du mener å filme seg selv sitte å bæsje å legge ut for millioner er bra yrkesvalg, slik som I gjør !?

Tjener mye pr bæsj å pr fyllekule,er noen som mener penger er lik suksess men jeg syns ikke det i IR sitt tilfelle,Ivorie går dårligt å Nude eier hun ikke 1% av engang,hva om hun ikke hadde snap pengene?hadde ikke vært så mye igjen da

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...