Sveits35 Skrevet tirsdag kl 12:19 #15661 Del Skrevet tirsdag kl 12:19 Really skrev (8 minutter siden): Jeg tror ikke idyllen er så stor i denne familien. Synes vi har sett en helt annen isabel denne ferien enn hva vi ellers ser. Jeg har fulgt henne siden tidlig høst, og har dannet meg et bilde av henne nå. Dessverre er ikke det så positivt. Vi ser en annen isabel med familien nå på Maldivene. Jeg er ikke enig. Har fulgt henne i mange år og sett det meste. Kan ikke se at det har vært noe spesielt denne ferien. Og tro du meg, jeg sier ifra når jeg synes hun er tåpelig. Jeg zappet galant forbi fyllerøret for noen dager siden, ingen, absolutt ingen tar seg bra ut i fylla. At hun velger å dele det viser at hun har nerver av stål 😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl 12:29 #15662 Del Skrevet tirsdag kl 12:29 Sveits35 skrev (8 minutter siden): Jeg er ikke enig. Har fulgt henne i mange år og sett det meste. Kan ikke se at det har vært noe spesielt denne ferien. Og tro du meg, jeg sier ifra når jeg synes hun er tåpelig. Jeg zappet galant forbi fyllerøret for noen dager siden, ingen, absolutt ingen tar seg bra ut i fylla. At hun velger å dele det viser at hun har nerver av stål 😂 Nerver av stål? Tenker det er mer penger hun tenker på…jo flere visninger, jo mer penger, jo mer shopping galskap. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 12:39 #15663 Del Skrevet tirsdag kl 12:39 Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Nerver av stål? Tenker det er mer penger hun tenker på…jo flere visninger, jo mer penger, jo mer shopping galskap. Ja, penger også. Og enig i at det kan kalles shoppinggalskap også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 12:43 #15664 Del Skrevet tirsdag kl 12:43 Denne turen til Maldivene har engasjert noe enormt! Håper Isabel deler hva Snap har betalt disse dagene, kontra det denne turen har kostet totalt. Det hadde faktisk vært litt interessant. Synes jeg da… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet tirsdag kl 12:50 #15665 Del Skrevet tirsdag kl 12:50 Sveits35 skrev (11 minutter siden): Jeg zappet galant forbi fyllerøret for noen dager siden, ingen, absolutt ingen tar seg bra ut i fylla. At hun velger å dele det viser at hun har nerver av stål 😂 Jeg tolker den delingen som noe helt annet enn «nerver av stål». For meg fremstår seansen som en dama uten noen form for sosiale antenner eller selvivaretakelse ovenfor seg og sine. Målet med delingen fremstår som et behov for mest mulig oppmerksomhet, ikke var det hyggelig og ikke var det morsomt. All oppmerksomhet gir uansett penger i kassa, uten tanke på hvordan man blir oppfattet eller hvordan andre nære eller andre gjester har det i denne situasjonen. Kynisk, navlebeskuende og litt ute av kontroll er min tolkning. 4 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 12:56 #15666 Del Skrevet tirsdag kl 12:56 Spania33 skrev (5 minutter siden): Jeg tolker den delingen som noe helt annet enn «nerver av stål». For meg fremstår seansen som en dama uten noen form for sosiale antenner eller selvivaretakelse ovenfor seg og sine. Målet med delingen fremstår som et behov for mest mulig oppmerksomhet, ikke var det hyggelig og ikke var det morsomt. All oppmerksomhet gir uansett penger i kassa, uten tanke på hvordan man blir oppfattet eller hvordan andre nære eller andre gjester har det i denne situasjonen. Kynisk, navlebeskuende og litt ute av kontroll er min tolkning. Snerpete er min tolkning. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet tirsdag kl 12:58 #15667 Del Skrevet tirsdag kl 12:58 Sveits35 skrev (Akkurat nå): Snerpete er min tolkning. Av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet tirsdag kl 13:16 #15668 Del Skrevet tirsdag kl 13:16 pålandjorda skrev (2 timer siden): Er noen av disse barna fosterbarn? Isabel og Shehed ("Karen") har bodd i fosterhjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl 13:36 #15669 Del Skrevet tirsdag kl 13:36 Sveits35 skrev (2 timer siden): Dette stemmer bare ikke. Isabel gjør alt for at familien skal ha det bra. Om jeg mener enkelte blir totalt bortskjemt og kommer for lett til ting? Eh.. ja! Stilles det for lite krav? Ja! De pengene som øses ut burde bli gjengjeldt på et eller annet vis.. det gjør det bare til en viss grad! Når guttungen får stødigere bein å stå på er jeg redd for at Isabel blir sviktet på det groveste. Det er min sanne mening. Søstrene kommer til å stå med henne alltid. Moren er.. ja den moren hun er. Det stemmer for meg. At du tolker det annerledes er helt greit. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl 13:43 #15670 Del Skrevet tirsdag kl 13:43 Spania33 skrev (51 minutter siden): Jeg tolker den delingen som noe helt annet enn «nerver av stål». For meg fremstår seansen som en dama uten noen form for sosiale antenner eller selvivaretakelse ovenfor seg og sine. Målet med delingen fremstår som et behov for mest mulig oppmerksomhet, ikke var det hyggelig og ikke var det morsomt. All oppmerksomhet gir uansett penger i kassa, uten tanke på hvordan man blir oppfattet eller hvordan andre nære eller andre gjester har det i denne situasjonen. Kynisk, navlebeskuende og litt ute av kontroll er min tolkning. Selvinnsikten og selvrespekten daler i takt med at pengene renner inn. 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl 14:06 #15671 Del Skrevet tirsdag kl 14:06 (endret) Isabel har jo skjønt at grøftefylla gir penger i kassa. Den der popcorn seansen i Dubai, nyttårsaften på Maldivene med «Suzi og Svetlana» så nå satser hun på det samme med Sidra. Genererer det også mer penger, så vil vi nok få se mye Suzi fremover tenker nå hvertfall jeg. Trist…. Endret tirsdag kl 14:07 av Teflonhjernen 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet tirsdag kl 14:27 #15672 Del Skrevet tirsdag kl 14:27 Teflonhjernen skrev (20 minutter siden): Isabel har jo skjønt at grøftefylla gir penger i kassa. Den der popcorn seansen i Dubai, nyttårsaften på Maldivene med «Suzi og Svetlana» så nå satser hun på det samme med Sidra. Genererer det også mer penger, så vil vi nok få se mye Suzi fremover tenker nå hvertfall jeg. Trist…. Håper Snap tar grep snart 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet tirsdag kl 14:33 #15673 Del Skrevet tirsdag kl 14:33 Teflonhjernen skrev (23 minutter siden): Isabel har jo skjønt at grøftefylla gir penger i kassa. Den der popcorn seansen i Dubai, nyttårsaften på Maldivene med «Suzi og Svetlana» så nå satser hun på det samme med Sidra. Genererer det også mer penger, så vil vi nok få se mye Suzi fremover tenker nå hvertfall jeg. Trist…. Ja det er vel hennes mest innbringende dager? Jeg så at mange av følgerne hennes hyllet valentinsmiddagen og, men jeg håper og tror at det var en del som reagerte og. Jeg var nær avfølging selv. Sikkert mer investert enn jeg ønsker å innrømme siden jeg ikke gjorde det. Jeg er svak for reality liksom 😬 Er heldigvis ikke avhengig. Enda. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet tirsdag kl 14:44 #15674 Del Skrevet tirsdag kl 14:44 Guris skrev (11 timer siden): Hun ene servitøren blir klemt på av I hver dag, stakkars. I sier at de ansatte føles som venner og det er fordi hun ikke har venner, da blir det sånn. De tjener penger på at hun er der og de behandler alle likt for å få folk til å komme tilbake. I tar det personlig og tror at de liker henne spesielt 🤦 Akkurat samme med de butikk ansatte i Dubai/Oslo, siden de gir henne god service så forveksler hun det med at de liker henne så godt og at de er venner, noe som gjør at hun kommer tilbake hele tiden. Det kalles å være gode selgere, ikke venner. Det er ikke normalt å gi klem til en servitør eller butikk ansatt, I skjønner ikke hvor folks grenser går. De ansatte er trent opp til å få folk til å føle seg spesielle og ha en god opplevelse, for å bruke mest mulig penger og komme tilbake. Når man reiser mye til samme sted så hender det nå rett som det er at man får bedre kontakt med noen av de som jobber der enn andre. Man må jo kunne se på dem som medmennesker selv om de jobber i et serviceyrke. Really skrev (10 timer siden): Som Rami selv sa på snap : Det er fordi du tvinger det fram og det er problemet ditt. Isabel presser og presser til de blir med på noe de ikke vil. De er fremdeles voksne, det er ikke synd på noen av dem. Kønn skrev (6 timer siden): Nettopp. Bare å følge pengene ellers blir kortet sperret. Om det stemmer så er det jo galskap at voksne folk stiller seg i en situasjon hvor de er økonomisk avhengig av å føye seg. Jeg ser forøvrig en familie som koser seg på ferie, litt gnisninger blir det vel ofte når tett familie er sammen så lenge. Jeg kunne aldri hatt min mor rundt meg 24/7 i ukesvis til tross for at hun er en snill og koselig dame (som aldri viser fingeren til meg eller andre😅) 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet tirsdag kl 14:44 #15675 Del Skrevet tirsdag kl 14:44 Sveits35 skrev (3 timer siden): Dette stemmer bare ikke. Isabel gjør alt for at familien skal ha det bra. Om jeg mener enkelte blir totalt bortskjemt og kommer for lett til ting? Eh.. ja! Stilles det for lite krav? Ja! De pengene som øses ut burde bli gjengjeldt på et eller annet vis.. det gjør det bare til en viss grad! Når guttungen får stødigere bein å stå på er jeg redd for at Isabel blir sviktet på det groveste. Det er min sanne mening. Søstrene kommer til å stå med henne alltid. Moren er.. ja den moren hun er. Takknemlighetsgjeld er den verste gjelden. Om det stemmer med virkeligheten vet jo ikke jeg, men jeg aksepterer og respekterer at folk har ulike oppfattelser av hva som legges ut på snap. Det er klart at de har baggasje alle sammen på ulike vis. Og hvis turen har vært fantastisk for dem er det ikke noe som er bedre enn det. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet tirsdag kl 15:07 #15676 Del Skrevet tirsdag kl 15:07 Familien er veldig intern og slik mange er mot hverandre. Så viser de det. —- 🚲👙💩🩸 håper de spriter sykkelsete og andre seter ette gjestene sine. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet tirsdag kl 15:35 #15677 Del Skrevet tirsdag kl 15:35 (endret) refill skrev (2 timer siden): Isabel og Shehed ("Karen") har bodd i fosterhjem. Jeg er snart ferdig med selvbiografien Shirog , jenta jeg engang var, og hva de to jentene har gjennomgått er helt grusomt, at barnevernet ikke grep inn er helt uforståelig, og utilgivelig Flott å se at de har kommet såpass bra ut av det, og at de kan ha et bra forhold til moren i dag, tross alt hva de har gjennomgått, uten at moren gjorde sitt for å ta de vekk fra situasjonen Hallepalle2 skrev (18 timer siden): Dere driver jo på som at de tre voksne som blir spandert en flott tur på ikke er samtykkekompetente! Liker man ikke Maldivene så lar man være å reise i stede for å furte i skyggen. Liker man ikke å kjøre båt så blir man hjemme. Det får da være grenser for hvor uselvstendige voksne folk skal få lov til å være. Helt enig refill skrev (5 timer siden): Rami har vært litt irritert, det har han. Han var både flau og irritert, ba de skjerpe seg flere ganger, under valentinesmiddagen. I går under båtturen var det vel litt mer ertende-oppgitt stemning i mine øyne. Ting skjer nok ganske mye på hennes premisser, men jeg tror nok mest av alt at hun har lyst til å dele det som gir henne mye glede, også er det ikke like mye engasjement fra de. Jeg tror ikke hun truer med å stenge pengestrømmen akkurat. Men, uansett om man har et bevisst forhold til det eller ei så blir det jo en litt skjev maktfordeling når hun bruker så mye penger på dem. Det skjer selv om det er familie, uten tvil. Men jeg tror ikke Rami er redd for å sette foten ned. Moren der i mot? Litt mer usikker. Enig i mye her, men jeg tror ikke moren er redd for å si i fra, tvert i mot tror jeg heller hun spiller på Isabell for å få sympati. Det inntrykket er ikke noe mindre etter å ha hørt på selvbiografien. men moren har også opplevde mye grusomt, som sikkert nok har farget henne Jeg tenker at Isabel har stort hjerte for de rundt seg , selv om hun har sine svakheter som alle andre, opplever er jeg henne stort sett positiv , og en som tar vare på de rundt seg, og gjør sitt for at de skal ha det bra. Hun er også alltid et fint smil og hyggelig kommentar til folk i service bransjen mm. Familien står fritt til å takke nei om de ikke ønsker å være med, at Isabel styrer mye hvor de skal dra osv , skulle bare mangle når hun tar hele regningen Endret tirsdag kl 15:48 av Lana01 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet tirsdag kl 15:40 #15678 Del Skrevet tirsdag kl 15:40 Lana01 skrev (2 minutter siden): Jeg er snart ferdig med selvbiografien Shirog , jenta jeg engang var, og hva de to jentene har gjennomgått er helt grusomt, at barnevernet ikke grep inn er helt uforståelig, og utilgivelig Flott å se at de har kommet såpass bra ut av det, og at de kan ha et bra forhold til moren i dag, tross alt hva de har gjennomgått, uten at moren gjorde sitt for å ta de vekk fra situasjonen Helt enig Enig i mye her, men jeg tror moren er redd for å si i fra, tvert i mot tror jeg heller hun spiller på Isabell for å få sympati. Det inntrykket er ikke noe mindre etter å ha hørt på selvbiografien. men moren har også opplevde mye grusomt, som sikkert nok har farget henne Jeg tenker at Isabel har stort hjerte for de rundt seg , selv om hun har sine svakheter som alle andre, opplever er jeg henne stort sett positiv , og en som tar vare på de rundt seg, og gjør sitt for at de skal ha det bra. Hun er også alltid et fint smil og hyggelig kommentar til folk i service bransjen mm. Familien står fritt til å takke nei om de ikke ønsker å være med, at Isabel styrer mye hvor de skal dra osv , skulle bare mangle når hun tar hele regningen Man må heller ikke glemme at denne turen også er en jobb-tur. Isabel må skape content, og det blir det ikke av å sitte i skyggen med en vaskeklut på hodet. Isabel betaler flere hundre tusen kroner for denne turen, da skulle det bare mangle at gratispassasjerene bidrar der det er ønsket. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet tirsdag kl 15:43 #15679 Del Skrevet tirsdag kl 15:43 Lana01 skrev (6 minutter siden): Jeg er snart ferdig med selvbiografien Shirog , jenta jeg engang var, og hva de to jentene har gjennomgått er helt grusomt, at barnevernet ikke grep inn er helt uforståelig, og utilgivelig Flott å se at de har kommet såpass bra ut av det, og at de kan ha et bra forhold til moren i dag, tross alt hva de har gjennomgått, uten at moren gjorde sitt for å ta de vekk fra situasjonen Helt enig Enig i mye her, men jeg tror moren er redd for å si i fra, tvert i mot tror jeg heller hun spiller på Isabell for å få sympati. Det inntrykket er ikke noe mindre etter å ha hørt på selvbiografien. men moren har også opplevde mye grusomt, som sikkert nok har farget henne Jeg tenker at Isabel har stort hjerte for de rundt seg , selv om hun har sine svakheter som alle andre, opplever er jeg henne stort sett positiv , og en som tar vare på de rundt seg, og gjør sitt for at de skal ha det bra. Hun er også alltid et fint smil og hyggelig kommentar til folk i service bransjen mm. Familien står fritt til å takke nei om de ikke ønsker å være med, at Isabel styrer mye hvor de skal dra osv , skulle bare mangle når hun tar hele regningen Godt innlegg 😌. Skal lese boken. Jeg vet hva traumer kan gjøre med et menneske og relasjonene. Generasjonstraumer. Så kanskje jeg skal se dette i et annet lys. 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet tirsdag kl 15:52 #15680 Del Skrevet tirsdag kl 15:52 Hallepalle2 skrev (9 minutter siden): Man må heller ikke glemme at denne turen også er en jobb-tur. Isabel må skape content, og det blir det ikke av å sitte i skyggen med en vaskeklut på hodet. Isabel betaler flere hundre tusen kroner for denne turen, da skulle det bare mangle at gratispassasjerene bidrar der det er ønsket. Faktisk et veldig godt poeng. Dette er jo ikke en vanlig familietur. Det er snart lansering på bikiniene og hun lanserte jo de duftpinnene. Det er jo Isabel sin Snapchat konto som finansierer moroa og da skulle det vel egentlig bare mangle at man bidro litt. Når det er sagt så kunne hun godt droppet å dra med både Pimpen og Rami på båtturen. Rami fortalte på sin snap om at han var livredd båter etter en opplevelse som liten. Det er sikkert nok av annet de kunne skapt spennende content av. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå