Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Really skrev (4 timer siden):

Som Rami selv sa på snap : Det er fordi du tvinger det fram og det er problemet ditt. 

Isabel presser og presser til de blir med på noe de ikke vil.

Nettopp. Bare å følge pengene ellers blir kortet sperret. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kønn skrev (5 minutter siden):

Tror dessverre det er sånn

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (1 time siden):

De er voksne alle sammen. Hvis de har det så fælt sammen med I så får de ta ansvar for egne liv, det er ikke verre enn det. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (5 timer siden):

Som Rami selv sa på snap : Det er fordi du tvinger det fram og det er problemet ditt. 

Isabel presser og presser til de blir med på noe de ikke vil.

Hvis noen i familien sier nei til noe så blir det bråk og furting !

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (4 minutter siden):

Hvis noen i familien sier nei til noe så blir det bråk og furting !

Å? Det har aldri jeg observert og jeg følger snappen jevnlig. Så vil kategorisere det du skriver som desinformasjon i beste fall.. liker ikke å kalle folk for løgnere

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (17 minutter siden):

De er voksne alle sammen. Hvis de har det så fælt sammen med I så får de ta ansvar for egne liv, det er ikke verre enn det. 

Enig! Jeg fatter ikke den tolkningen «enkelte»  her inne har av denne ferien. Jeg ser en familie som har det fantastisk sammen og noe søsken som erter og har det gøy 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (9 minutter siden):

Enig! Jeg fatter ikke den tolkningen «enkelte»  her inne har av denne ferien. Jeg ser en familie som har det fantastisk sammen og noe søsken som erter og har det gøy 

Så enig. En gjeng her inne ser ut til å tolke en hver samhandling i verste mening. Jeg ser en familie med tette bånd, humor og varme. 

En kan jo spørre seg hvorfor de følger henne. Jeg har en viss anelse. Noe trigger og de må få utløp for dette.,

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sykler de rundt uten å justere setene i riktig høyde? Det ser jo ut som broren har tatt sykkelen til en femåring 🤣 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (2 minutter siden):

Hvorfor sykler de rundt uten å justere setene i riktig høyde? Det ser jo ut som broren har tatt sykkelen til en femåring 🤣 

Så kjekt å finne et innlegg her inne som får meg til å smile 😊 Har tenkt akkurat det samme 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (38 minutter siden):

Følger du Rami på Snapchat ?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen skrev (10 minutter siden):

Følger du Rami på Snapchat ?

Du tenker han forteller en annen historie enn Isabel? 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rami har vært litt irritert, det har han. Han var både flau og irritert, ba de skjerpe seg flere ganger, under valentinesmiddagen. I går under båtturen var det vel litt mer ertende-oppgitt  stemning i mine øyne. Ting skjer nok ganske mye på hennes premisser, men jeg tror nok mest av alt at hun har lyst til å dele det som gir henne mye glede, også er det ikke like mye engasjement fra de. Jeg tror ikke hun truer med å stenge pengestrømmen akkurat. Men, uansett om man har et bevisst forhold til det eller ei så blir det jo en litt skjev maktfordeling når hun bruker så mye penger på dem. Det skjer selv om det er familie, uten tvil. Men jeg tror ikke Rami er redd for å sette foten ned. Moren der i mot? Litt mer usikker. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (34 minutter siden):

Du tenker han forteller en annen historie enn Isabel? 😂

Nei, det var ikke det jeg tenkte på. Jeg tenkte mer på hva Isabel selv sier. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 time siden):

Å? Det har aldri jeg observert og jeg følger snappen jevnlig. Så vil kategorisere det du skriver som desinformasjon i beste fall.. liker ikke å kalle folk for løgnere

Jeg har også fulgt snappen jevnlig, og har flere ganger observert at det blir veldig dårlig stemning  når noen sier I imot. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (7 minutter siden):

Jeg har også fulgt snappen jevnlig, og har flere ganger observert at det blir veldig dårlig stemning  når noen sier I imot. 

Dette stemmer bare ikke. Isabel gjør alt for at familien skal ha det bra. Om jeg mener enkelte blir totalt bortskjemt og kommer for lett til ting? Eh.. ja! Stilles det for lite krav? Ja! De pengene som øses ut burde bli gjengjeldt på et eller annet vis.. det gjør det bare til en viss grad! Når guttungen får stødigere bein å stå på er jeg redd for at Isabel blir sviktet på det groveste. Det er min sanne mening. Søstrene kommer til å stå med henne alltid. Moren er.. ja den moren hun er. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sveits35 skrev (2 timer siden):

Hmm, fikk et inntrykk du hadde en annen mening tidligere i tråden. 

Absolutt lov å endre mening. Selv mener jeg folk er naive som mener denne familien alltid er enige og at alt er en dans på roser. Syns folk er en smule naive som mener denne familien er så harmoniske.

• Liker 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (6 minutter siden):

Absolutt lov å endre mening. Selv mener jeg folk er naive som mener denne familien alltid er enige og at alt er en dans på roser. Syns folk er en smule naive som mener denne familien er så harmoniske.

Jeg var ironisk, noe den flyturen fra Dubai avslørte 😅 Angående idyll og harmoni i familier generelt… det smeller hos de fleste iblant, gjør det ikke?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (3 minutter siden):

Jeg var ironisk, noe den flyturen fra Dubai avslørte 😅 Angående idyll og harmoni i familier generelt… det smeller hos de fleste iblant, gjør det ikke?

Jeg tror ikke idyllen er så stor i denne familien. Synes vi har sett en helt annen isabel denne ferien enn hva vi ellers ser. 

Jeg har fulgt henne siden tidlig høst, og har dannet meg et bilde av henne nå. Dessverre er ikke det så positivt. Vi ser en annen isabel med familien nå på Maldivene. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (12 minutter siden):

Hvem sier alt er harmonisk og alt en dans på roser. At en familie har sterke bånd og har varme og kjærlighet for hverandre, betyr ikke at de også kan krangle og bli sure på hverandre. Ikke så rart en kan bli lei av at alt skal dokumenteres og utflukter skal gjennomføres. Men dette er også hva de alle lever av. Rami og til dels søstrene, søker også samme inntektskilde.

Men her i tråden antyder folk at familien egentlig hater Isabell og at hun er ondskapsfull. Sikkert derfor hun har leid leilighet til moren i Irak og at hun ønsker å sikres fremtiden til sine og sine søskens barn( ironi) 
Dette  vitner om at det er er «haters», her i tråden. Det søkes med lupe i alle kanaler også hos Rami, for bevis på dette er rett. 

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...