refill Skrevet 16. februar #15602 Skrevet 16. februar pålandjorda skrev (34 minutter siden): Hvor bor moren? I Norge (Oslo), men hun har også en leilighet i Irak som Isabel leier.
Tittitt Skrevet 16. februar #15603 Skrevet 16. februar Jenzen skrev (55 minutter siden): Så enig…irettesetter broren når han sier at mamma oppdro meg,nei det var det ikke,det va meg!! Hæ? Og jeg syns synd på pimpen,sånn virkelig…..isabel har hele fammen i sin hule hånd nå,og hun elsker det. Dikterer og kontrollerer det som er mulig. Men en dag sier det stopp for de. Den dagen det går opp for de at penger er ikke alt. Blir også lei meg av hvordan hun prater om moren sin, og hvor negativt hun omtaler oppveksten sin. Klager på maten de spiste, isteden for å være takknemlig for at de hadde mat(Ahlam var nok super glad for å ha mat, first price eller ei). Skjønner at hun klagde på mat, klær, hus osv da hun var ung, men nå som voksen burde hun jo klare å være takknemlig for alt de faktisk hadde, og klare å se at mamman gjorde så godt hun kunne, med sine forutsetninger. Klart er hun traumatisert av oppveksten sin, det er jo veldig tydelig, men å hele tiden dra opp det negative foran mamman sin synes jeg er vondt å se på. Det er jo vonde minner for mamman også. Da hun kom i fosterhjem var jo Rami med moren i mange år, så det stemmer jo ikke at hun oppdro han. Jeg sier ikke at Ahlam har vært verdens beste mor, og det sier hun jo selv at hun ikke var. Men føler ikke at I evner å se ting fra morens perspektiv, og hva hun gjorde for å få I og K bort fra det h*** hun selv levde i. Hun forlot jo alt for å redde barna sine. Og I gjør hele tiden narr av mamman når hun sier at hun elsker Norge, og at hun alltid vil være takknemlig for Norge. I virker å være veldig selvopptatt, det synes jeg skinner veldig gjennom i bøkene også. Det betyr ikke at hun ikke gjør fine ting for andre, men synes bare det virker som at hun kun gjør fine ting om det gagner henne selv, eller setter henne i et bra lys. Håper hun ser annerledes på moren sin når hun selv får barn. Og ikke bare bruker moren som et dårlig eksempel da også. Hun burde nok få hjelp til å bearbeide oppveksten, for om hun hele tiden tar opp tidligere traumer for å tjene penger, uten tanke for at de rundt henne må gjenoppleve traumene også, så er hun enda mer kynisk enn jeg trodde. Synes veldig synd på I, som hele tiden føler seg som et offer og synes så synd på seg selv. Det må føles helt forferdelig ut å dyrke de følelsene hele tiden. Håper hun får fred med fortiden, og klarer å starte på resten av livet sitt snart. Og at hun klarer å tilgi moren. 5 1 4
Granneman82 Skrevet 17. februar #15605 Skrevet 17. februar (endret) .. Endret 17. februar av Granneman82 Tastefeil
Kønn Skrevet 17. februar #15606 Skrevet 17. februar pålandjorda skrev (11 timer siden): Er du insta Heidi 🩼🩼👩🦽 Nei.
Guris Skrevet 17. februar #15607 Skrevet 17. februar (endret) Jeg tror I tok med moren til Maldivene kun for å le av henne og for at følgere skal le. I visste at hun ikke ville dit. Se hvordan moren lider på sjøflyet og på den 'speed' båten. Sykkelen hun har fått er drit tung å sykle på med 3 hjul i sanden og stor transport kasse. Endret 18. februar av Guris 7 1
Ugresset Skrevet 17. februar #15608 Skrevet 17. februar Herregud så lite gjennomtenkt. Den bumpy båtturen kommer til å ødelegge nakken og ryggen til mamma Raad..... Hun som sliter så fra før 😭 ... har vært med på noen sånne turer i Thailand og jeg kunne ikke gå i tre dager etterpå. Jeg håper virkelig ikke det er tilfelle for henne 😭 5
Guris Skrevet 17. februar #15609 Skrevet 17. februar (endret) Ugresset skrev (8 minutter siden): Herregud så lite gjennomtenkt. Den bumpy båtturen kommer til å ødelegge nakken og ryggen til mamma Raad..... Hun som sliter så fra før 😭 ... har vært med på noen sånne turer i Thailand og jeg kunne ikke gå i tre dager etterpå. Jeg håper virkelig ikke det er tilfelle for henne 😭 Ja den båtturen er tøff for nakke og rygg. Sånn blir det når I driter totalt i andre. Hun tar ikke med familien for å være snill, det er fordi hun vil ha selskap og content til Snapchat. Hadde I vært snill så hadde hun spurt moren hvor hun ville dratt, for eksempel Saudi eller Oman, som er kortere reise, masse spennende kultur og Arabiskt språk. Endret 17. februar av Guris 4 2
Really Skrevet 17. februar #15610 Skrevet 17. februar Guris skrev (33 minutter siden): Jeg tror I tok med moren til Maldivene kun for å le av henne og for at følgere skal le. I visste at hun ikke ville dit. Se hvordan moren lider på sjøflyet og på den 'speed' båten. Sykkelen hun har fått er drit tung å sykle på med 3 hjul i sanden og stor vare kasse. Isabel framstår en smule narcissistisk nå. Hun tar med moren på flere ting som hun vet moren ikke liker. Det er det en narcissist gjør for å bryte en person mer ned. Moren er redd, Isabel ler av henne. Hvor er empatien? Forstå meg riktig, jeg sier ikke Isabel er en narcissist. Men denne familieferien har hun ikke fremstått særlig sympatisk. Jeg er rett og slett litt overgitt over hvordan Isabel nå oppfører seg. 6 13
Granneman82 Skrevet 17. februar #15611 Skrevet 17. februar Rami viser seg ihvertfall som en som respekterer og støtter mamman sin😊 Isabel derimot......😵💫😵💫 4
Pigaloppa Skrevet 17. februar #15612 Skrevet 17. februar Really skrev (1 time siden): Isabel framstår en smule narcissistisk nå. Hun tar med moren på flere ting som hun vet moren ikke liker. Det er det en narcissist gjør for å bryte en person mer ned. Moren er redd, Isabel ler av henne. Hvor er empatien? Forstå meg riktig, jeg sier ikke Isabel er en narcissist. Men denne familieferien har hun ikke fremstått særlig sympatisk. Jeg er rett og slett litt overgitt over hvordan Isabel nå oppfører seg. Heldigvis er Rami der og holder rundt sin mor,støtter og stryker henne🩷 5
Granneman82 Skrevet 17. februar #15613 Skrevet 17. februar Ref. Rami's snap; de måtte snu, kjøre tilbake og slippe av mamma Raad. Rami sier at mammaen ikke klarte bølgene, at han ikke skjønner hvorfor ikke Isabel tenkte på det når hun (I) har vært på denne båtturen før, at han også er redd og egentlig ikke vil være med han heller😵💫😵💫 6 3
Really Skrevet 17. februar #15614 Skrevet 17. februar Granneman82 skrev (11 minutter siden): Ref. Rami's snap; de måtte snu, kjøre tilbake og slippe av mamma Raad. Rami sier at mammaen ikke klarte bølgene, at han ikke skjønner hvorfor ikke Isabel tenkte på det når hun (I) har vært på denne båtturen før, at han også er redd og egentlig ikke vil være med han heller😵💫😵💫 Ja jeg fikk med meg dette. Rami virker litt irritert på isabel. Rami sa også at han trodde den virkelige grunnen Isabel ville ut der var for å ta bilder av bikiniene hun skal lansere snart. Med dette så sier han at Isabel er manipulerende. Det viser også at de fint er nødt å følge isabel dit hun vil. 6 1 6
Teflonhjernen Skrevet 17. februar #15615 Skrevet 17. februar Huff, syntes denne familieferien er trist å se på. Stakkars moren, Isabel har jo null empati, syntes hun rett og slett har oppført seg slemt mot henne. Fylla med lillesøsteren som er 19. Sidra må jo egentlig kjede seg siden hun bare vil drikke, kjenner liksom at Maldivene er ikke riktige plassen for det. Hadde nok vært bedre med en tur til Las Vegas for Isabel og Sidra. Isabel er jo helt koko i humøret. Høyt opppe, så er det grining. Gjøke mas opp og ned. Naboen og f***ings blomster mas… Huff, eneste jeg føler for å se på er Rami, han virker som den eneste (sammen med moren) som har bakke kontakt….Isabel har det hvertfall ikke. For en ufyselige oppførsel på denne turen. 7 4 7
Natu Skrevet 17. februar #15616 Skrevet 17. februar (endret) Rami virker helt anderledes enn søstrene, mye mer ekte opptatt av at andre skal ha det det bra. Hvis man følger han på Snap kan man lett se en annen side av Isabel (når hun ikke styrer kamera selv) og man hører også på måten han formulerer seg at han ofte er irritert på Isabel. Håper han blir økonomisk uavhengig snart så han slipper å tilbringe så mye tid med henne. Det å se på denne turen hvordan Isabel har behandlet moren er direkte sjokkerende! Det derre 'happy family" som hun prøver å selge har slått store sprekker på denne turen. Hun har vist hvor manipulerende og selvopptatt hun egentlig er. De andre er content og slavene hennes som må adlyde hvert minste vink fra henne..Syns det blir feil at man skal unnskylde henne hele tida med barndommen. Nå er hun 30 år og må jo snart klare å oppføre seg! Endret 17. februar av Natu 3 3 8
Granneman82 Skrevet 17. februar #15617 Skrevet 17. februar (endret) Natu skrev (2 minutter siden): Rami virker helt anderledes enn søstrene, mye mer ekte opptatt av at andre skal ha det det bra. Hvis man følger han på Snap kan man lett se en annen side av Isabel (når hun ikke styrer kamera selv) og man hører også på måten han formulerer seg at han ofte er irritert på Isabel. Håper han blir økonomisk uavhengig snart så han slipper å tilbringe så mye tid med henne. Det å se på denne turen hvordan Isabel har behandlet moren er direkte sjokkerende! Det derre 'happy family" som hun prøver å selge har slått store sprekker på denne turen. Hun har vist hvor manipulerende og selvopptatt hun egentlig er. De andre er content og slavene hennes som adlyde.Syns det blir feil at man skal unnskylde henne hele tida med barndommen. Nå er hun 30 år og må jo snart klare å oppføre seg! 100 % enig!!!! Rami er også mye flinkere til å vise ulike sider av stedene han er. Synes det var kjempegøy å følge han i Irak f.eks 😊😊 Endret 17. februar av Granneman82 Tastefeil 7
Sirah Skrevet 17. februar #15618 Skrevet 17. februar Granneman82 skrev (2 minutter siden): 100 % enig!!!! Rami er også mye flinkere til å vise ulike sider av stedene han er. Synes det var kjempegøy å følge han i Irak f.eks 😊😊 Enig med både deg og innlegget til @Natu som du siterte. Rami er utrolig flink syntes jeg. Ikke minst utrolig flink til å filme! Han viser ikke bare glansbildet, men også de negative sidene. 3 1
Lesehest75 Skrevet 17. februar #15619 Skrevet 17. februar (endret) Really skrev (22 minutter siden): Ja jeg fikk med meg dette. Rami virker litt irritert på isabel. Rami sa også at han trodde den virkelige grunnen Isabel ville ut der var for å ta bilder av bikiniene hun skal lansere snart. Med dette så sier han at Isabel er manipulerende. Det viser også at de fint er nødt å følge isabel dit hun vil. Hun er jo egentlig ganske passivt aggressiv mot moren sin, kanskje hun egentlig ikke helt har tilgitt sin mor? Mye bagasje de i mellom! Vemmelig oppførsel uansett, en dårlig barndom er ingen unnskyldning! Spørs hvor lenge hun blir ambassadør for Fosterhjemsforeningen sånn som hun ter seg med alt sammen, all drikkingen osv. Hun virker å gi ganske f egentlig. Det er jo noe som heter emosjonelt ustabilt personlighetsforstyrrelse. Det utvikler seg vanligvis pga en traumatisk barndom. Om en leser om den, er det jo visse likheter, uten at jeg skal si at hun har det. Men kaotiske relasjoner og store humørsvingninger og hang til bl.a rusmisbruk er ikke uvanlig blant de som har det. Endret 17. februar av Lesehest75 1 6
Granneman82 Skrevet 17. februar #15620 Skrevet 17. februar Rami sier det rett ut til Isabel på snap nå, at alt var fail og at hennes problem er at hun tvinger fram ting 🙈🙈 Hurra og klapp for Rami💪🏼💪🏼🤩🤩 Sidra virker også litt irritert når hun står og grer seg🙈 Så må han dessverre smiske litt med Isabel på slutten der da, ellers hadde det vel blitt et helvete 😵💫😵💫😵💫 9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå