Guris Skrevet 16. februar #15581 Skrevet 16. februar (endret) Teflonhjernen skrev (11 timer siden): Huff…det visste jeg ikke… 🤷🏻 Hun var i LA med noen andre blog damer og så var Kim K der i pop up butikken sin, så I slapp alt hun hadde I hendene og løp etter Kim K og ble stoppet av vakter. Når hun var sammen Jack så måtte han kjøre henne rundt for å finne Johnny Depp fordi han var i samme by. Jack ble drit sint. I prøvde å få rom på samme hotellet til Johnny Depp men det var fullt, så hun sto ute på gaten for å se etter han. I Lake Como så hylte hun navnet mange ganger på en eller annen kjendis som de kjørte forbi huset til, var det Donatella Versace!? Men dette er greit og ikke for mye av en voksen dame ? Endret 17. februar av Guris 10
Teflonhjernen Skrevet 16. februar #15582 Skrevet 16. februar Guris skrev (1 minutt siden): 🤷🏻 Hun var i LA med noen andre blog damer og så var Kim K der i pop up butikken sin, så I slapp alt hun hadde I hendene og løp etter Kim K og ble stoppet av vakter. Når hun var sammen Jack så måtte han kjøre henne rundt for å finne Johnny Depp fordi han var i samme by. Jack ble drit sint. I Lake Como so hylte hun navnet på en eller annen kjendis som de kjørte forbi huset til, var det Donatella Versace!? Men dette er greit og ikke for mye av en voksen dame ? Litt småflaut det der, ja 🥴 1 1
Molly65 Skrevet 16. februar #15583 Skrevet 16. februar Granneman82 skrev (13 timer siden): "Hun lille" er 19 år da.......hun bestemmer selv🙈🤣 Nå mente jeg hun lille mtp at hun er yngre enn Isabel av de to døtrene 🤦🏻♀️ , vet da godt hun er 19. ta det med ro du. 2 1
Sol Rampelyset Skrevet 16. februar #15584 Skrevet 16. februar Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Sol, admin. 1
lajlaj Skrevet 16. februar #15585 Skrevet 16. februar Jeg som skulle slutte å støtte galskapen, men føler denne Maldivene-turen er en bilulykke. Klarer ikke la være å se. Hun sier at hun og naboen krangler om blomster for andre gang. "Vi krangler om blomster" - vi? Really? VI? Han spør hvilken dato hun kommer hjem og hun innbiller seg blomster igjen og skjønner ikke at han kanskje bare spør av ren interesse. Hun har funnet en mann som elsker å prate med henne, som gjør henne trygg, som er en skkkelig god venn - og så ødelegger hun alt gang på gang på grunn av sine egne forventninger om ...blomster? Dette er første gang man ser hvor bortskjemt og uoppdragen hun er. Hun er på nivå med ungen som viste fingeren til han som jobbet der. 9 12
Teflonhjernen Skrevet 16. februar #15586 Skrevet 16. februar lajlaj skrev (2 minutter siden): Jeg som skulle slutte å støtte galskapen, men føler denne Maldivene-turen er en bilulykke. Klarer ikke la være å se. Hun sier at hun og naboen krangler om blomster for andre gang. "Vi krangler om blomster" - vi? Really? VI? Han spør hvilken dato hun kommer hjem og hun innbiller seg blomster igjen og skjønner ikke at han kanskje bare spør av ren interesse. Hun har funnet en mann som elsker å prate med henne, som gjør henne trygg, som er en skkkelig god venn - og så ødelegger hun alt gang på gang på grunn av sine egne forventninger om ...blomster? Dette er første gang man ser hvor bortskjemt og uoppdragen hun er. Hun er på nivå med ungen som viste fingeren til han som jobbet der. Må være sykt stress å være så opptatt av noen blomster 💐. Så mye drama rundt det, så kan en jo lure på hvordan det blir med andre ting som f.eks jul/ bursdag osv. 2 7
Guris Skrevet 16. februar #15587 Skrevet 16. februar Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Må være sykt stress å være så opptatt av noen blomster 💐. Så mye drama rundt det, så kan en jo lure på hvordan det blir med andre ting som f.eks jul/ bursdag osv. Alt blir stress og drama med henne, overtenking og tull hele tiden. 6 1
lajlaj Skrevet 16. februar #15588 Skrevet 16. februar (endret) Teflonhjernen skrev (7 minutter siden): Må være sykt stress å være så opptatt av noen blomster 💐. Så mye drama rundt det, så kan en jo lure på hvordan det blir med andre ting som f.eks jul/ bursdag osv. Det er bare selvsabotering og hennes måte å føle at de har en relasjon de hun kan sabotere. Selv om det kun er hennes forventninger og ego som utgjør 80 % av det. Tenk å få spørsmål "når kommer du hjem?" og så sitte i 10 minutter og innbille seg at det handler om blomster. Endret 16. februar av lajlaj 4
Kønn Skrevet 16. februar #15589 Skrevet 16. februar Natu skrev (4 timer siden): Isabel har nesten 400 000 følgere. Hun kaller alle venninner, "vi", "oss", vi skal på ferie, vi spiser mat, vi flytter inn i leiligheten. Hun bruker psykologiske teknikker for å få følgerne til å knytte seg til henne, så de igjen kjøper historien hun selger om seg selv OG ikke minst varene. HVORDAN kan hun bli overrasket over at blant disse 400 000 er det noen som blir ekstra obsessed av henne, og vil finne ut hvem naboen er? Jeg mener at dette legger hun 100% opp til selv med å dele så mye. Hun vil ha full oppmerksomhet, gjør jo ALT for å tjene penger, men så blir hun irritert over dette? Hun selger sjelen sin for penger, og selvfølgelig vil andre mer eller mindre uskyldige " bli rammet" av dette. Jeg sier ikke at dette er riktig, men folk som søker så sykt mye oppmerksomhet som henne vil jo selvfølgelig også tiltrekke seg mennesker som er psykisk ustabile. Disse vil jo kunne ha problemer med å skille hva/hvem Isabel er for dem og handle i god tro for "venninnen" deres. Hun tror nok hun kan være sjef for 400 k følgere, diktere dem slik hun dikterer familien. Rami sier at mamma har oppdratt han, I sier det er hun og det vet de. Hun er så merkelig. Hun er omsorgsfull mot moren det ene sekunder og rett og slett slem det andre. Mor vil ikke ha massasje, men det bestemmer I at hun skal ha. Skremmende å se alle meldingene hun legger ut. Tipper de ler godt av dem, mens de velter seg i luksus. For et overfladisk liv. 6 5
Kønn Skrevet 16. februar #15590 Skrevet 16. februar Undrende123 skrev (3 timer siden): Man kan selvsagt ikke laste Isabel for at folk sprer rykter om hvem naboen er, for så å trakassere denne stakkars fyren med meldinger og mas. De som holder på slik får stå til ansvar for det selv. Nå har vi jo bare hennes ord på at disse blir trakassert da. For hvordan kan hun vite det om hun ikke har vært i kontakt med disse mennene? For jeg regner med at ikke folk er så dumme at de skriver til I om at de har trakassert disse. Hun går rett i offerrollen, som vanlig. Det eneste som betyr noe for I er rikdom og menn. Hun snakker jo ikke om annet. 8
Bendie Skrevet 16. februar #15591 Skrevet 16. februar Kønn skrev (18 minutter siden): Hun tror nok hun kan være sjef for 400 k følgere, diktere dem slik hun dikterer familien. Rami sier at mamma har oppdratt han, I sier det er hun og det vet de. Hun er så merkelig. Hun er omsorgsfull mot moren det ene sekunder og rett og slett slem det andre. Mor vil ikke ha massasje, men det bestemmer I at hun skal ha. Skremmende å se alle meldingene hun legger ut. Tipper de ler godt av dem, mens de velter seg i luksus. For et overfladisk liv. Tror du har godt av å logge ut av IR sitt liv. 2 8
lajlaj Skrevet 16. februar #15592 Skrevet 16. februar Bendie skrev (7 minutter siden): Tror du har godt av å logge ut av IR sitt liv. Kom du bare inn i denne tråden kun for å si det til én spesifikk bruker her inne? 6 3 1
Kønn Skrevet 16. februar #15593 Skrevet 16. februar Bendie skrev (5 minutter siden): Tror du har godt av å logge ut av IR sitt liv. He,he, ja. Det har du rett i. Takk for tipset 😂 Gleder meg til å få av gipsen👍🏻 2
Kønn Skrevet 16. februar #15594 Skrevet 16. februar lajlaj skrev (2 minutter siden): Kom du bare inn i denne tråden kun for å si det til én spesifikk bruker her inne? Det går fint. Noen bare må. Tar det med et smil🥰 4
Frøkenfryden Skrevet 16. februar #15595 Skrevet 16. februar Jeg klarer ikke skjønne helt at hun og naboen ikke passer sammen. Hun vil jo ha familie så hun MÅ jo bli en planlegger. Kan jo ikke ta en spontantur til Maldivene og røske ungen ut av skole i hytt og pine. Han ringer mye, sender ting på døra, tolererer at hun snakker om andre dater, kjøper godteri hun liker, spiser trash-mat i senga med henne, ser Rom-koms. Og han har en engels tålmodighet med henne. Velg ham og bli voksen og lag rutiner! Jeg blir kokko av at man bare ruller ut av senga i ti-draget og lager kaffe med 15 skjeer sukker. Aldri steller seg for dagen. Og biler i taxi til matcha-tulledrikk og chanelveske nummer 19 så man dekker alle fargene i regnbuen. Stå opp og ta power walk før varmen, handl inn varer for uka, lag en lunsj, jobb til 16. Bli voksen! 22 8
Sirah Skrevet 16. februar #15596 Skrevet 16. februar Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jeg klarer ikke skjønne helt at hun og naboen ikke passer sammen. Hun vil jo ha familie så hun MÅ jo bli en planlegger. Kan jo ikke ta en spontantur til Maldivene og røske ungen ut av skole i hytt og pine. Han ringer mye, sender ting på døra, tolererer at hun snakker om andre dater, kjøper godteri hun liker, spiser trash-mat i senga med henne, ser Rom-koms. Og han har en engels tålmodighet med henne. Velg ham og bli voksen og lag rutiner! Jeg blir kokko av at man bare ruller ut av senga i ti-draget og lager kaffe med 15 skjeer sukker. Aldri steller seg for dagen. Og biler i taxi til matcha-tulledrikk og chanelveske nummer 19 så man dekker alle fargene i regnbuen. Stå opp og ta power walk før varmen, handl inn varer for uka, lag en lunsj, jobb til 16. Bli voksen! Enig. Hun vil jo gjerne ha barn og hun har ikke så voldsomt mange årene på seg. Naboen har jo allerede den livsstilen hun må få seg den dagen hun får barn. Ser for meg kaoset dersom hun får barn med en som er like spontan som henne og han ikke klarer å tilpasse seg det nye livet. Jeg forstår at naboen er ganske ulik henne pr i dag, men det går faktisk ann å møtes på halvveien… 4
lajlaj Skrevet 16. februar #15597 Skrevet 16. februar Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Jeg klarer ikke skjønne helt at hun og naboen ikke passer sammen. Hun vil jo ha familie så hun MÅ jo bli en planlegger. Kan jo ikke ta en spontantur til Maldivene og røske ungen ut av skole i hytt og pine. Han ringer mye, sender ting på døra, tolererer at hun snakker om andre dater, kjøper godteri hun liker, spiser trash-mat i senga med henne, ser Rom-koms. Og han har en engels tålmodighet med henne. Velg ham og bli voksen og lag rutiner! Jeg blir kokko av at man bare ruller ut av senga i ti-draget og lager kaffe med 15 skjeer sukker. Aldri steller seg for dagen. Og biler i taxi til matcha-tulledrikk og chanelveske nummer 19 så man dekker alle fargene i regnbuen. Stå opp og ta power walk før varmen, handl inn varer for uka, lag en lunsj, jobb til 16. Bli voksen! Wow. Bra innlegg! 1 1 1
Jenzen Skrevet 16. februar #15598 Skrevet 16. februar Kønn skrev (2 timer siden): Hun tror nok hun kan være sjef for 400 k følgere, diktere dem slik hun dikterer familien. Rami sier at mamma har oppdratt han, I sier det er hun og det vet de. Hun er så merkelig. Hun er omsorgsfull mot moren det ene sekunder og rett og slett slem det andre. Mor vil ikke ha massasje, men det bestemmer I at hun skal ha. Skremmende å se alle meldingene hun legger ut. Tipper de ler godt av dem, mens de velter seg i luksus. For et overfladisk liv. Så enig…irettesetter broren når han sier at mamma oppdro meg,nei det var det ikke,det va meg!! Hæ? Og jeg syns synd på pimpen,sånn virkelig…..isabel har hele fammen i sin hule hånd nå,og hun elsker det. Dikterer og kontrollerer det som er mulig. Men en dag sier det stopp for de. Den dagen det går opp for de at penger er ikke alt. 2 6
Gjest pålandjorda Skrevet 16. februar #15599 Skrevet 16. februar Kønn skrev (2 timer siden): He,he, ja. Det har du rett i. Takk for tipset 😂 Gleder meg til å få av gipsen👍🏻 Er du insta Heidi 🩼🩼👩🦽
Pigaloppa Skrevet 16. februar #15600 Skrevet 16. februar Jenzen skrev (4 minutter siden): Så enig…irettesetter broren når han sier at mamma oppdro meg,nei det var det ikke,det va meg!! Hæ? Og jeg syns synd på pimpen,sånn virkelig…..isabel har hele fammen i sin hule hånd nå,og hun elsker det. Dikterer og kontrollerer det som er mulig. Men en dag sier det stopp for de. Den dagen det går opp for de at penger er ikke alt. Jeg synes Rami er mye finere med Pimpen. Støtter henne og spør om hun har det bra, og man kan se de to har det artig sammen. Han virker litt lei av å bli styrt rundt, så det spørs hvorden det blir når han kan stå på egne ben. Søstrene forandrer seg når de er sammen med I, blir like henne på flere måter. Og når dem drikker blir dem ikke spesielt attraktive. Skjønner hvorfor pimpen har det best i Irak 4 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå