Guris Skrevet lørdag kl 17:50 #15521 Del Skrevet lørdag kl 17:50 (endret) Heike72 skrev (16 minutter siden): Hun syntes jo ikke det var gøy. Hun syntes det var ufint, men viste fram som eksempel på hvor drittunge rike unger kan bli. Det er vel ikke lov å filme et fremmed barn på den måten å legge ut på sosiale medier !? Hun bør være forsiktig så hun ikke trigger en virkelig rik familie som vil sette advokater på henne og saksøke henne for alt hun har! I utlandet er det lokale lover som gjelder og de ordentlig rike folkene, som I ikke kjenner til, saksøker folk ofte for forskjellige ting. Endret lørdag kl 18:00 av Guris 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet lørdag kl 17:58 #15522 Del Skrevet lørdag kl 17:58 Dronning 👑👡👜🩱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet lørdag kl 18:01 #15523 Del Skrevet lørdag kl 18:01 Guris skrev (19 minutter siden): Det var mange firmaer som ikke ville bruke I til markedsføring tidligere da de sa til managementet hennes at det var vanskelig og kontroversielt å bruke 'en som henne' til å fronte deres produkter. I sa at de kunne angre nå når hun er så stor og selger så mye. Nei, de angrer nok ikke, de er nok veldig fornøyd med den avgjørelsen de tok. Hva tenker samarbeids partnerene hennes, sånn egentlig ? Jeg ville aldri blitt assosiert med henne, uansett hvor mye salg hun hadde generert. Hva tenker Snap?er jo virkelig ikke noe å betale 3 mill for,tenker at de må ta grep snart for hun der går jo over lik for å få mer penger 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet lørdag kl 18:01 #15524 Del Skrevet lørdag kl 18:01 Guris skrev (34 minutter siden): Det var ironi, selvsagt! Skjønte det etterhvert😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet lørdag kl 18:07 #15525 Del Skrevet lørdag kl 18:07 Nuwanda2 skrev (3 timer siden): Akkurat denne oppførselen var jo veldig morsom i begynnelsen - mulig hun har fått beskjed om å fortsette med det fordi det ga klikk = penger ? Det mistenker jeg nok at kan ha skjedd ja, men det er ikke morsomt lenger når det ikke skjer på impuls. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl 18:23 #15526 Del Skrevet lørdag kl 18:23 Heike72 skrev (38 minutter siden): Hun syntes jo ikke det var gøy. Hun syntes det var ufint, men viste fram som eksempel på hvor drittunge rike unger kan bli. Ja, var vel egentlig begge deler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet lørdag kl 19:01 #15527 Del Skrevet lørdag kl 19:01 Hvis naboen er naboen ankom han Maldivene for fire timer siden. Ser ut som en annen øy enn den I er på. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet lørdag kl 19:26 #15528 Del Skrevet lørdag kl 19:26 (endret) Kønn skrev (41 minutter siden): Endret lørdag kl 19:43 av Magdaolga Prøvde å slette den. Kom bare borti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl 19:37 #15529 Del Skrevet lørdag kl 19:37 Kønn skrev (34 minutter siden): Hvis naboen er naboen ankom han Maldivene for fire timer siden. Ser ut som en annen øy enn den I er på. 😆 Detter får nok RS til å gå av hengslene. Vil tro han har fått med seg hele opplegget med Isabel siden han plutselig fikk en haug med følgere 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet lørdag kl 19:51 #15530 Del Skrevet lørdag kl 19:51 Kønn skrev (49 minutter siden): Hvis naboen er naboen ankom han Maldivene for fire timer siden. Ser ut som en annen øy enn den I er på. Hva heter han og hvor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lesehest75 Skrevet lørdag kl 19:52 #15531 Del Skrevet lørdag kl 19:52 Kønn skrev (49 minutter siden): Hvis naboen er naboen ankom han Maldivene for fire timer siden. Ser ut som en annen øy enn den I er på. Han har i så fall samme veske/bag som Rami. Kanskje der hun fikk idéen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet lørdag kl 19:56 #15532 Del Skrevet lørdag kl 19:56 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Rami fremstår som en veldig kjekk og fin gutt. Godt han var der i går og fikk stoppet Charter feber tendensene. Enig med deg. Han virker som en fin gutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet lørdag kl 20:10 #15533 Del Skrevet lørdag kl 20:10 Han Vincent må jo lure litt på hva som skjer ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet lørdag kl 20:12 #15534 Del Skrevet lørdag kl 20:12 (endret) Lesehest75 skrev (20 minutter siden): Han har i så fall samme veske/bag som Rami. Kanskje der hun fikk idéen? Ja, så det😊 Sikkert😅 Endret lørdag kl 20:13 av Kønn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken79 Skrevet lørdag kl 20:42 #15535 Del Skrevet lørdag kl 20:42 Kønn skrev (1 time siden): Hvis naboen er naboen ankom han Maldivene for fire timer siden. Ser ut som en annen øy enn den I er på. Del med oss her da 😉 Har du funnet ut hvem naboen er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet lørdag kl 21:13 #15536 Del Skrevet lørdag kl 21:13 Jeg sluttet å følge IR for lenge siden men har vært innom og kikket litt nå og da. Nå blokkerte jeg henne faktisk. Hun er den eneste jeg noen gang har blokkert. Den valentinsmiddagen var dråpen for meg. Noe så vanvittig tragisk. Dette orker jeg ikke få opp på utforsk. Orker heller ikke trykke meg inn for å finansiere mer av dette sirkuset. 8 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet lørdag kl 21:19 #15537 Del Skrevet lørdag kl 21:19 Teflonhjernen skrev (4 timer siden): Rami fremstår som en veldig kjekk og fin gutt. Godt han var der i går og fikk stoppet Charter feber tendensene. Enig. Han sa stopp. Og det siste jeg så på Rami sin snap; nå starter alkoholikern eller noe sånt( som jeg syns va balls å skrive. Lovte hun ikke moren å ikke drikke? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet lørdag kl 21:20 #15538 Del Skrevet lørdag kl 21:20 Teflonhjernen skrev (4 timer siden): Hva var den greia med den der gutten på den trampolinen i vannet som viste finger til en av de ansatte liksom? Isabel syntes det var gøy, jeg syntes det var ekkelt. Ja, det er nok en sjarmerende rich kid 🤮 Det jeg så var at han gjor 🤙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet lørdag kl 21:30 #15539 Del Skrevet lørdag kl 21:30 Moni123 skrev (8 minutter siden): Det jeg så var at han gjor 🤙 Ok. Siste bilde så var langefingeren oppe 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet lørdag kl 21:32 #15540 Del Skrevet lørdag kl 21:32 (endret) Frøken79 skrev (50 minutter siden): Del med oss her da 😉 Har du funnet ut hvem naboen er? … Sjekk litt lengre opp. Endret lørdag kl 21:34 av Kønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå