Doris Becker Skrevet lørdag kl 16:35 #15501 Del Skrevet lørdag kl 16:35 Pigaloppa skrev (11 minutter siden): Blir faktisk kvalm over hvor nedlatende hun er mot moren sin. Pimpen har virket lei og oppgitt hele turen, føler med henne der hun sitter for seg selv. Kanskje hun ikke har tilgitt henne? "Everyone has a sadistic streak, and nothing brings it out better than the knowledge you've got someone at your mercy." 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet lørdag kl 16:36 #15502 Del Skrevet lørdag kl 16:36 lajlaj skrev (51 minutter siden): Snap lagt ut for 3 timer siden, filmer moren sitter alene og man ser tydelig hun tørker ei tåre. (EDIT: Eller tar håret bak øret som noen andre tolket det som 😂 Men man ser tydelig at hun er lei seg) Isabel: "Jeg vet ikke helt hvordan det går med pimpen asså (hånlatter). Tror det blir første og siste gang hun blir med til Maldivene (ekkel fnisete latter). Tenk å være ulykkelig på Maldivene. FJERN i hodet asså! Hu er så fjern! Noen folk bare liker the simple things in life (hånlatter)" Her hånler hun av de fleste på RS også, med mindre de sitter på millioner i banken😅Reagerte også veldig på dette. Godt gjengitt av deg👍🏻 På tide at folk våkner. Jeg har vært en tviler, men nå tviler jeg ikke lenger. Det er kun penger og rikdom som betyr noe for I. Tenk hvor mye disse rikingene ødelegger kloden mtp klima. Og det er vi fattige som betaler prisen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet lørdag kl 16:36 #15503 Del Skrevet lørdag kl 16:36 Kønn skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor hun på død og liv skulle ta med moren til Maldivene. Moren har sagt flere ganger før at hun ikke er interessert i å dra dit. Er nok noe i det som blir sagt,at familien ikke har så mye valg siden det er I som sitter på pengene. Men jeg synes det ser ut som at Rami begynner å bli lei 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet lørdag kl 16:37 #15504 Del Skrevet lørdag kl 16:37 Sirah skrev (14 minutter siden): Jeg kan ikke fatte at de fortsatte å servere henne alkohol! Rami måtte jo stoppe dem fra å åpne flaske nr 4 🤯 Greit at hun nok får ekstra god service pga at hun har delt så sykt mye godt content fra dem. Vil tippe at hun har skaffet dem en del kunder og derfor er de også ekstra greie med henne. Igår klarte hun derimot å forvandle et av verdens mest luksuriøse ferie destinasjoner til å bli Charter Feber. Vi manglet bare Svein på sitt beste/verste…. Satt på spissen så klart. De må jo ha skjønt at det kanskje ikke er verdens beste reklame? Denne øya har jo ikke engang servert alkohol før nå nylig - sikkert for å slippe sånne episoder som det der. Dette var flaut….. Og det flaueste er faktisk at hun valgte å dele det. Maldivene er muslimsk, her gjelder sharia. Isabel er på private (tyrkiskeide) øyer som tillater alkohol, men hvorfor dra dit for å drikke seg full og dumme seg ut? Null respekt for andre. Kjempeflaut! 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet lørdag kl 16:41 #15505 Del Skrevet lørdag kl 16:41 Magdaolga skrev (17 minutter siden): Sa hun virkelig dette om moren? 💔 Huff, så utrolig trist! Vil ikke gi henne klikk nå, derfor går jeg ikke inn for å se selv.. Ja, jeg skrev det ordrett slik hun sa det Pigaloppa skrev (17 minutter siden): Blir faktisk kvalm over hvor nedlatende hun er mot moren sin. Pimpen har virket lei og oppgitt hele turen, føler med henne der hun sitter for seg selv. Ser at hun går skikkelig tungt nå. Stakkars dame. Doris Becker skrev (4 minutter siden): Kanskje hun ikke har tilgitt henne? "Everyone has a sadistic streak, and nothing brings it out better than the knowledge you've got someone at your mercy." Vet du, jeg tenkte akkurat det samme da hun filmet moren på den måten. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet lørdag kl 16:55 #15506 Del Skrevet lørdag kl 16:55 Alessi skrev (53 minutter siden): Ja, lurer på hva Fosterhjemsforeningen sier om dette, hvis de får det med seg da. Noen følger vel med på hva deres ambassadører gjør. Og fosterforeldrene og fosterbarna som har brukt I som et eksempel på hvordan det går med forstebarn når de vokser opp 🙃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl 16:58 #15507 Del Skrevet lørdag kl 16:58 Sirah skrev (35 minutter siden): Jeg kan ikke fatte at de fortsatte å servere henne alkohol! Rami måtte jo stoppe dem fra å åpne flaske nr 4 🤯 Greit at hun nok får ekstra god service pga at hun har delt så sykt mye godt content fra dem. Vil tippe at hun har skaffet dem en del kunder og derfor er de også ekstra greie med henne. Igår klarte hun derimot å forvandle et av verdens mest luksuriøse ferie destinasjoner til å bli Charter Feber. Vi manglet bare Svein på sitt beste/verste…. Satt på spissen så klart. De må jo ha skjønt at det kanskje ikke er verdens beste reklame? Denne øya har jo ikke engang servert alkohol før nå nylig - sikkert for å slippe sånne episoder som det der. Dette var flaut….. Og det flaueste er faktisk at hun valgte å dele det. Rami fremstår som en veldig kjekk og fin gutt. Godt han var der i går og fikk stoppet Charter feber tendensene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet lørdag kl 16:58 #15508 Del Skrevet lørdag kl 16:58 Guris skrev (2 minutter siden): Og fosterforeldrene og fosterbarna som har brukt I som et eksempel på hvordan det går med forstebarn når de vokser opp 🙃 Det er jo til å bli redd av🙈 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet lørdag kl 17:04 #15509 Del Skrevet lørdag kl 17:04 (endret) Guris skrev (10 minutter siden): Og fosterforeldrene og fosterbarna som har brukt I som et eksempel på hvordan det går med forstebarn når de vokser opp 🙃 Hele hennes historie er jo ganske trøblete. etter hva jeg forstår kom hun i fosterhjem som 11 åring. Utviklet alvorlig spiseforstyrrelse i 15 årsalder, og flyttet fra fosterhjemsfamilien da hun var 17, og de hadde ikke kontakt før nå, da hun beleilig nok fikk medieoppmerksomhet rundt bok, ble invitert på stortinget og utnevnt til ambassadør. Da var det julefeiring med fosterfamilien, eksklusive gaver, selvsagt blandet med boksalg og produktsalg. Glemt var posting av sjokkerende lav vekt, skadelig kropsspress, og poster om påstått ovedose, der brannvesen måtte bryte opp døren. En voksen kvinne poster dette, men blir allikevel fremstilt som en suksesshistorie. Endret lørdag kl 17:05 av Doris Becker 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl 17:06 #15510 Del Skrevet lørdag kl 17:06 Hva var den greia med den der gutten på den trampolinen i vannet som viste finger til en av de ansatte liksom? Isabel syntes det var gøy, jeg syntes det var ekkelt. Ja, det er nok en sjarmerende rich kid 🤮 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet lørdag kl 17:06 #15511 Del Skrevet lørdag kl 17:06 Velinda skrev (6 minutter siden): Det er jo til å bli redd av🙈 Det er jo derfor han i 'Alternativ jul' nektet I å komme på hennes premisser, da han lett gjennomskuet henne og ser hvor falsk og kynisk hun er. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet lørdag kl 17:12 #15512 Del Skrevet lørdag kl 17:12 Guris skrev (2 minutter siden): Det er jo derfor han i 'Alternativ jul' nektet I å komme på hennes premisser, da han lett gjennomskuet henne og ser hvor falsk og kynisk hun er. Hele hennes oppførsel rundt alternativ jul var sjokkerende. Glad for at dem som kom dit fikk feiret i fred og ro,og ikke minst at dem fikk være hovedpersonene som seg hør og bør❤️ 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet lørdag kl 17:17 #15513 Del Skrevet lørdag kl 17:17 (endret) Teflonhjernen skrev (19 minutter siden): Rami fremstår som en veldig kjekk og fin gutt. Godt han var der i går og fikk stoppet Charter feber tendensene. Bare veldig synd at han fremstår som en som lett er pushover, f.eks. når Isabel går mot det han sier, så står han ikke i det han har sagt, men omformulerer seg for å tekkes henne. Eller bare føyer seg. Endret lørdag kl 17:18 av lajlaj 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet lørdag kl 17:18 #15514 Del Skrevet lørdag kl 17:18 (endret) I sier hele tiden at de andre gjestene sikkert har spart hele livet for å komme dit, men hun kan dra når hun vil. At alle vil til Maldivene men ikke har råd 🤦 Tror hun virkelig at hun er rik i global måleståkk ? Hun eier en liten dråpe i havet i forhold til virkelig velstående folk.Tor hun virkelig at alle ønsker det samme som henne som å sykle rundt på en øy og ligge på en strand /basseng 🥱 😴 snever tankegang. Jeg tipper de fleste andre som er det eier både eiendom og bil, og ikke bruker alt de har på tulle ting og reiser. Endret lørdag kl 17:20 av Guris 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet lørdag kl 17:22 #15515 Del Skrevet lørdag kl 17:22 Kønn skrev (51 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor hun på død og liv skulle ta med moren til Maldivene. Moren har sagt flere ganger før at hun ikke er interessert i å dra dit. Fordi hun driter i hva andre vil ! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet lørdag kl 17:25 #15516 Del Skrevet lørdag kl 17:25 Rami sier flere ganger hvor flau han er og ber de skjerpe seg på egen snap. Han er 21. Hun er 30. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet lørdag kl 17:26 #15517 Del Skrevet lørdag kl 17:26 Pigaloppa skrev (1 time siden): Hvordan da? Jeg kan ikke se at hun skal være et forbilde for noen barn Det var ironi, selvsagt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet lørdag kl 17:29 #15518 Del Skrevet lørdag kl 17:29 (endret) Guris skrev (13 minutter siden): I sier hele tiden at de andre gjestene sikkert har spart hele livet for å komme dit, men hun kan dra når hun vil. At alle vil til Maldivene men ikke har råd 🤦 Tror hun virkelig at hun er rik i global måleståkk ? Hun eier en liten dråpe i havet i forhold til virkelig velstående folk.Tor hun virkelig at alle ønsker det samme som henne som å sykle rundt på en øy og ligge på en strand /basseng 🥱 😴 snever tankegang. Jeg tipper de fleste andre som er det eier både eiendom og bil, og ikke bruker alt de har på tulle ting og reiser. Dette har du helt rett i. Dessuten trenger man ikke å være rik for å besøke Maldivene. Selvsagt en stor fordel hvis man vil bo luksuriøst, men bruker man lokale ferger og besøker lokale øyer så er det faktisk ikke så ille. Tviler derimot på at det hadde vært bra nok for en influenser. Lokalbefolkningen hadde selvfølgelig ikke vært spennende nok - OG man kunne ikke drukket seg full... Endret lørdag kl 17:32 av Alessi 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet lørdag kl 17:40 #15519 Del Skrevet lørdag kl 17:40 (endret) Det var mange firmaer som ikke ville bruke I til markedsføring tidligere da de sa til managementet hennes at det var vanskelig og kontroversielt å bruke 'en som henne' til å fronte deres produkter. I sa at de kunne angre nå når hun er så stor og selger så mye. Nei, de angrer nok ikke, de er nok veldig fornøyd med den avgjørelsen de tok. Hva tenker samarbeids partnerene hennes, sånn egentlig ? Jeg ville aldri blitt assosiert med henne, uansett hvor mye salg hun hadde generert. Endret lørdag kl 17:44 av Guris 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet lørdag kl 17:43 #15520 Del Skrevet lørdag kl 17:43 Teflonhjernen skrev (34 minutter siden): Hva var den greia med den der gutten på den trampolinen i vannet som viste finger til en av de ansatte liksom? Isabel syntes det var gøy, jeg syntes det var ekkelt. Ja, det er nok en sjarmerende rich kid 🤮 Hun syntes jo ikke det var gøy. Hun syntes det var ufint, men viste fram som eksempel på hvor drittunge rike unger kan bli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå