Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper ikke hun dummer seg ut og saboterer for seg selv for underholdning.... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jannepåvannet skrev (20 minutter siden):

Når gråter moren ? 

Snap lagt ut for 3 timer siden, filmer moren sitter alene og man ser tydelig hun tørker ei tåre. (EDIT: Eller tar håret bak øret som noen andre tolket det som 😂 Men man ser tydelig at hun er lei seg)

Isabel: "Jeg vet ikke helt hvordan det går med pimpen asså (hånlatter). Tror det blir første og siste gang hun blir med til Maldivene (ekkel fnisete latter). Tenk å være ulykkelig på Maldivene. FJERN i hodet asså! Hu er så fjern! Noen folk bare liker the simple things in life (hånlatter)"

Endret av lajlaj
  • Liker 5
Skrevet
lajlaj skrev (2 minutter siden):

Snap lagt ut for 3 timer siden, filmer moren sitter alene og man ser tydelig hun tørker ei tåre.

Isabel: "Jeg vet ikke helt hvordan det går med pimpen asså (hånlatter). Tror det blir første og siste gang hun blir med til Maldivene (ekkel fnisete latter). Tenk å være ulykkelig på Maldivene. FJERN i hodet asså! Hu er så fjern! Noen folk bare liker the simple things in life (hånlatter)"

Ja såg det nå. Herregud for en oppførsel. . 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Istapp skrev (36 minutter siden):

Hva? Tuller du? Mener du det?

Vi har ulike meninger da - og det er greit.

Ironi, kjære deg!

• Liker 1
Skrevet
Pigaloppa skrev (5 timer siden):

Om naboen har litt vett i hodet,  da tar han beina fatt og løper som f** uten å se seg tilbake. 

Hadde han hatt vett i hodet hadde han gjort det for lenge siden.

• Liker 5
Skrevet

Så rik som hun er skulle hun tatt seg råd til svømme og engelsk-timer 😅 

• Liker 2
Skrevet
lajlaj skrev (5 minutter siden):

Snap lagt ut for 3 timer siden, filmer moren sitter alene og man ser tydelig hun tørker ei tåre.

Hun kan like godt ha tatt håret bak øret på den snapen så syntes ikke man kan konkludere med at hun gråter akkurat. Men at hun ikke har the time of her life er jo veldig tydelig - og dokumentert av Isabel også. Dessverre. 

Nei. Jeg har en veldig høy "you do you" terskel ovenfor voksne, single mennesker - men det er så lenge det ikke går utover andre. De siste dagene har utvilsomt gått utover moren, og trolig andre gjester og. Jeg har en følelse av at det ikke er helt ok for Rami heller, men det blir jo spekulasjoner. Det blir i alle fall et problem for han når han ikke kan dele content fordi hun har "førsterett", eller er så drita at hun må godkjenne innhold i edru tilstand. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (2 minutter siden):

Det blir i alle fall et problem for han når han ikke kan dele content fordi hun har "førsterett", eller er så drita at hun må godkjenne innhold i edru tilstand. 

Hvordan vet du at det er det som skjer? Har han sagt han ikke får lov å legge ut content?

• Nyttig 1
Skrevet
Jannepåvannet skrev (26 minutter siden):

Altså det hadde ikke vært meg hverken som søster, bror eller  mor som hadde blitt sittende på det bordet slik hun oppførte seg, først chugging og skråling, så hylgryning, teksting og ringing med naboen. Fy faen for en oppførsel . Jeg hadde takket for maten og gått min vei 

I kan tillate seg alt fordi hun vet de er avhengig av hennes veldedighet. Penger=makt. Ser det samme med Rami, men bare vent om han blir økonomisk uavhengig. Hun bruker barndommens ‘minner’ for alt det er verdt. Hvis hun mener noe genuint bør hun søke hjelp. Hun er snart 31 år gammel. Det er flaut det hun holder på med. Hun er 100% avheng av familien for det er det eneste hun har og noen ektemann kommer hun aldri til å få med en slik oppførsel. Hun krever klasse fra en mann, men selv oppfører hun seg som….. (sett inn det som passer). Hun er et forbilde for flere hundretusen unge jenter. Hun tar virkelig ikke ansvar for noe som helst. Skrekk og gru. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Guris skrev (3 timer siden):

🤦I er et flott forbilde for fosterbarn da.

Ja, lurer på hva Fosterhjemsforeningen sier om dette, hvis de får det med seg da. Noen følger vel med på hva deres ambassadører gjør.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
lajlaj skrev (8 minutter siden):

Hvordan vet du at det er det som skjer? Har han sagt han ikke får lov å legge ut content?

Ren spekulasjon, selvsagt. Men ingen av søsknene delte innhold i går. Men det er selvsagt mulig at alle ble enig om family time. 

• Liker 1
Skrevet
Guris skrev (3 timer siden):

🤦I er et flott forbilde for fosterbarn da.

Hvordan da? Jeg kan ikke se at hun skal være et forbilde for noen barn

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Pigaloppa skrev (2 minutter siden):

Hvordan da? Jeg kan ikke se at hun skal være et forbilde for noen barn

Må være ironisk ment (?) Fosterhjemforeningen tar nok et styremøte på mandag🙈

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
lajlaj skrev (37 minutter siden):

Snap lagt ut for 3 timer siden, filmer moren sitter alene og man ser tydelig hun tørker ei tåre. (EDIT: Eller tar håret bak øret som noen andre tolket det som 😂 Men man ser tydelig at hun er lei seg)

Jeg reagerte også på hvordan hun omtalte sin mor og latteren. Virker som om hun nærmest hånet henne. Hadde så vondt av moren, hun ser både sliten og oppgitt ut. 
Syntes det skinner mer og mer gjennom st hvis ikke familien gjør som hun sier så er det ikke greit. Da oppfører hun seg som hun gjør her mot moren. 
Hun er nok blitt en himla diva!! 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan ikke fatte at de fortsatte å servere henne alkohol! Rami måtte jo stoppe dem fra å åpne flaske nr 4 🤯

Greit at hun nok får ekstra god service pga at hun har delt så sykt mye godt content fra dem. Vil tippe at hun har skaffet dem en del kunder og derfor er de også ekstra greie med henne. Igår klarte hun derimot å forvandle et av verdens mest luksuriøse ferie destinasjoner til å bli Charter Feber. Vi manglet bare Svein på sitt beste/verste…. Satt på spissen så klart. De må jo ha skjønt at det kanskje ikke er verdens beste reklame? Denne øya har jo ikke engang servert alkohol før nå nylig - sikkert for å slippe sånne episoder som det der.

Dette var flaut….. Og det flaueste er faktisk at hun valgte å dele det. 

• Liker 18
Skrevet
lajlaj skrev (39 minutter siden):

Sa hun virkelig dette om moren? 💔 Huff, så utrolig trist! Vil ikke gi henne klikk nå, derfor går jeg ikke inn for å se selv.. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
lajlaj skrev (39 minutter siden):

Blir faktisk kvalm over hvor nedlatende hun er mot moren sin. Pimpen har virket lei og oppgitt hele turen, føler med henne der hun sitter for seg selv.

• Liker 7
Skrevet
Pigaloppa skrev (3 minutter siden):

Blir faktisk kvalm over hvor nedlatende hun er mot moren sin. Pimpen har virket lei og oppgitt hele turen, føler med henne der hun sitter for seg selv.

Ja for å så plutselig snu helt om og fortelle hvor vakker hun syntes at hun er. Det er så urolig hot/cold oppførsel.

De siste dagene har hun vært veldig mye. Håper hun snart kommer tilbake til seg selv, for det er helt tydelig at hun ikke har det bra nå. Dette virker jo nesten som et rop om hjelp…

• Liker 7
Skrevet
Kønn skrev (9 minutter siden):

Må være ironisk ment (?) Fosterhjemforeningen tar nok et styremøte på mandag🙈

Ja det må jo være ironisk ment

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun på død og liv skulle ta med moren til Maldivene. Moren har sagt flere ganger før at hun ikke er interessert i å dra dit. 

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...