Guris Skrevet 15. februar #15461 Skrevet 15. februar (endret) 🤦I er et flott forbilde for fosterbarn da. Endret 15. februar av Guris 3 1
Guris Skrevet 15. februar #15462 Skrevet 15. februar Er det fortsatt noen som tror at I blir gift ? Synd å si det, men ser at Sidra er på god veg til å bli som I, så blir nok evig single begge to. Jo mer vi ser fra Sidra så er det tydelig hvor like de er. Har fortsatt litt tro på at Rami kan få seg en kone og få et bra liv. Men søstrene 🤦 Og servitøren som var klar til å åpne en 4. flaske til 2 fulle damer, for en skam. Det var Rami som sa NEI til flere flasker. Og moren har tydeligvis ingen planer om å være en forelder. 6 7
Ugresset Skrevet 15. februar #15463 Skrevet 15. februar Natu skrev (2 timer siden): Ja nå syns jeg det har nådd nye høyder. Da vet man svaret på hvorfor det har vært stille så lenge. Og nei det er ikke fordi de har "kost" seg men fordi Isabel ble dritings. Jeg skjønner ikke hvordan hun tør å legge ut snapper fra i går. Det har vel aldri vært tydligere hvor stor diva hun er, ødelegger kvelden for Rami og Pimpen og ikke minst de andre stakkars folkene som feiret Valentine, med å skrike, skråle, gråte, krangle, synge og bli en totalt usmakelig person. Jeg håper noen i familien kan overtale henne til å få seg noe hjelp. Og nei, det nytter ikke skylde på Suzy som om det var en egen person. Dette er Isabel som går av hengslene og gjør kvelden utrivelig for mange andre. Håper for naboens skyld han ikke tar telefonen mer. Og jeg skulle ønske Rami kunne møtt ei dame som visste å sette pris på ham så han kan få avstand til dette sirkuset. Dette er veldig enkelt: hun tjener syke summer på det. Forøvrig helt enig med deg. Jeg ble flau da jeg så den storyen og synes oppriktig synd på moren og hvor utilpass hun ble. Også synd at Rami, som lillebror, må sette på plass storesøster for å prøve å få henne roet ned. 8 1
Doris Becker Skrevet 15. februar #15464 Skrevet 15. februar Ugresset skrev (4 minutter siden): Dette er veldig enkelt: hun tjener syke summer på det. Forøvrig helt enig med deg. Jeg ble flau da jeg så den storyen og synes oppriktig synd på moren og hvor utilpass hun ble. Også synd at Rami, som lillebror, må sette på plass storesøster for å prøve å få henne roet ned. Men synes hun ikke det er pinlig? Er det verdt pengene? En chanel veske til? Chanel som forøvrig har blitt "allværsjakka" til influensere... Hvor er verdigheten i dette, lykken, egenverdien... ? Jeg leste en artikkel for noen år tilbake, der luksusprostituerte ble intervjuet. Og jeg ser mange paralleller. De solgte seg selv, for store summer. Kunne "velge" sine kunder. Og mente de fikk en bekreftelse, og at de faktisk likte oppmerksomheten. Dro på lukusferier , drakk den beste champagnen osv. Men de shoppet bort alle pengene, og drakk og ruset seg bort fra virkeligheten. For de orket ikke seg selv. Selvfølelsen var på bånn. De hadde mistet seg selv. 6 7
Sirah Skrevet 15. februar #15465 Skrevet 15. februar Oj skjønner at jeg har gått glipp av både det ene og det andre her 🫣 Nå vet jeg nesten ikke om jeg orker å inn og se 😬 Men nysgjerrigheten tar nok overhånd og så kommer jeg tilbake om en stund og er like oppgitt som resten her 🙈 4
Guris Skrevet 15. februar #15466 Skrevet 15. februar Sirah skrev (1 minutt siden): Oj skjønner at jeg har gått glipp av både det ene og det andre her 🫣 Nå vet jeg nesten ikke om jeg orker å inn og se 😬 Men nysgjerrigheten tar nok overhånd og så kommer jeg tilbake om en stund og er like oppgitt som resten her 🙈 Mye rølp og mye raping.
Sirah Skrevet 15. februar #15467 Skrevet 15. februar Guris skrev (Akkurat nå): Mye rølp og mye raping. Som det pleier å være med Suzi da med andre ord 🫣 Bare at her er settingen fullstendig upassende. 3
Velinda Skrevet 15. februar #15468 Skrevet 15. februar Sirah skrev (27 minutter siden): Som det pleier å være med Suzi da med andre ord 🫣 Bare at her er settingen fullstendig upassende. Syns hun må slutte å skylde på Suzi,blir litt ansvarsfraskrivelse🙈 3 8
Sirah Skrevet 15. februar #15470 Skrevet 15. februar Velinda skrev (21 minutter siden): Syns hun må slutte å skylde på Suzi,blir litt ansvarsfraskrivelse🙈 Enig. I begynnelsen var det litt morsomt, men nå blir det bare for dumt. pålandjorda skrev (16 minutter siden): Hvem er suzi? Isabel når hun er full. 3 1
Nuwanda2 Skrevet 15. februar #15471 Skrevet 15. februar Tenkeselv skrev (4 timer siden): Jeg må si jeg er helt enig med deg her. I starten så var det litt artig fordi hun sa slike ord en sjelden gang. Men nå er det absolutt for mye synes jeg, rett og slett kvalmt å se en voksen dame vise fing og banne så mye. Pimpen eller ikke. Akkurat denne oppførselen var jo veldig morsom i begynnelsen - mulig hun har fått beskjed om å fortsette med det fordi det ga klikk = penger ? 2
Istapp Skrevet 15. februar #15472 Skrevet 15. februar Hollie skrev (6 timer siden): Hvorfor kaster dere ut diagnoser som ADHD og bipolar? Vi kjenner alle til bakgrunnen til Isabel og hva slags oppvekst hun har hatt. Hvorfor ikke forholde seg til det vi vet, istedenfor å spekulere? Hun er dypt traumatisert. Traumelidelsesymptomer kan overlappe mye med ADHD symptomer og andre diagnoser. Hun fremstår ikke så traumatiske, men det passer godt inn hist og her og bruke fortiden. IR har hatt familiære utfordringer og mye grunnet sine nærmeste voksne og en mor som ikke ivaretok den voksnes rolle oppi det hele. IR har fra hun ble fosterhjemsplassert hatt en fantastisk flott oppfølging, som hun var familiens eget avkom. Erstatningssummen de ble forlikt ved i tingretten viser også at hun har hatt en barndom som skulle medført tiltak fra barnevernets side tidligere. Hadde hun vært så traumatiske som du virker å sikte mot, ville hun hatt store utfordringer med å ikke bli retraumatisert når hun omgås sine "mishandlere". Shoppinggalskapen er ikke et uttrykk for en traumatisert dame. Umodenheten muligens litt, men på langt nær det stadiet av umodent og desperasjonen som IR kan utvise. Men hva gjør hun ikke for penger? Klikkhore eller klikkprostitusjon det er vel det dette egentlig er. Et konstruert "bilde" for å oppnå flest mulig klikk og for å tjene mest mulig. Og hun må overgå seg selv for å holde seg interessant for å oppnå klikkene. Maldivene fenger og gir klikk første og andre besøket, deretter blir det "been there, done that" og kjedelig, derfor skaper hun mer og mer ekstreme content. 6 4
Istapp Skrevet 15. februar #15473 Skrevet 15. februar Guris skrev (2 timer siden): 🤦I er et flott forbilde for fosterbarn da. Hva? Tuller du? Mener du det? Vi har ulike meninger da - og det er greit. 3
Pistasjnøtter Skrevet 15. februar #15474 Skrevet 15. februar Kan noen i korte trekk si litt om forholdet mellom moren og I da hun vokste opp? Virker litt merkelig å hylle moren som «queen» hvis hun virkelig sviktet som omsorgsperson under en vanskelig oppvekst, men nå er jeg ikke kjent med detaljene. 6 1
Jannepåvannet Skrevet 15. februar #15475 Skrevet 15. februar Altså det hadde ikke vært meg hverken som søster, bror eller mor som hadde blitt sittende på det bordet slik hun oppførte seg, først chugging og skråling, så hylgryning, teksting og ringing med naboen. Fy faen for en oppførsel . Jeg hadde takket for maten og gått min vei 11 2
lajlaj Skrevet 15. februar #15476 Skrevet 15. februar Nå kjenner jeg at jeg ikke vil bidra til galskapen mer. Når man filmer sin mor sittende og gråte og ler av det. 6
Mallisaen Skrevet 15. februar #15477 Skrevet 15. februar Istapp skrev (19 minutter siden): Hva? Tuller du? Mener du det? Vi har ulike meninger da - og det er greit. Det var selvfølgelig ironi... 2 3
lajlaj Skrevet 15. februar #15478 Skrevet 15. februar Hollie skrev (7 timer siden): Hvorfor kaster dere ut diagnoser som ADHD og bipolar? Vi kjenner alle til bakgrunnen til Isabel og hva slags oppvekst hun har hatt. Hvorfor ikke forholde seg til det vi vet, istedenfor å spekulere? Hun er dypt traumatisert. Traumelidelsesymptomer kan overlappe mye med ADHD symptomer og andre diagnoser. Fordi hun selv har nevnt ADHD 65489758936735 ganger. refill skrev (5 timer siden): Har speedet gjennom ørtenhundre snaps og må si at nå har hun nådd entitled grensen for meg. Jeg har ingen problem med at hun er "extra" i fest settinger, eller på nyttårsaften, men at hun/de sitter og kauker med lys, hyling under sabling av champagne, krangling på tlf med naboen og grining - på en felles valentinesmiddag med andre gjester? Nei fy faen så smakløst. Er kanskje andre gjester der som har spart og gledet seg til denne kvelden, også må de bli ufrivillig bli en del av Raad show? Jeg skjønner ikke at de ansatte godtar det, but I guess money talks.. Enig. Jeg orker ikke. Så utrolig flaut. Om det er sånn hun oppfører seg når hun treffer menn, så skjønner jeg at de ikke er ute etter mer enn et ligg.... Den hylingen ved sablingen...... Moren er åpenbart dausliten. Man ser at hun ikke har det godt. Så snakker Isabel og Sidra om å bli igjen og moren spør "Wallah skal dere det?" og får bare et svar fra Isabel "Kanskje det" - før hun heller henvender seg til Snapchat. Tenk å reise på besøk til datteren sin en måned, og så blir datteren igjen på en øy ute i gokk? 5 2
Jannepåvannet Skrevet 15. februar #15479 Skrevet 15. februar lajlaj skrev (5 minutter siden): Nå kjenner jeg at jeg ikke vil bidra til galskapen mer. Når man filmer sin mor sittende og gråte og ler av det. Når gråter moren ? 2
Doris Becker Skrevet 15. februar #15480 Skrevet 15. februar lajlaj skrev (4 minutter siden): Nå kjenner jeg at jeg ikke vil bidra til galskapen mer. Når man filmer sin mor sittende og gråte og ler av det. De må stadig "sjokkere" for å få igang scrollinga. Det blir en vond spiral dette. Der oppmerksomhetsjaget og pengejaget fører til en mer og mer selvdestruktiv oppførsel, som neppe vil ende godt. Jeg synes det er tydelig å se at denne type influensere brenner lyset i begge ender, og at de lar selvrespekt, sannhet og selvverd fare, i jakten på "status", luksus og oppmerksomhet. Jeg tror de har rett, de som mener hun ser seg blind på antall visninger, at det kan bli en besettelse nærmest. 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå