Hallepalle2 Skrevet 9 timer siden #15441 Del Skrevet 9 timer siden En voksen dame på 50+ som hele tiden poserer med å vise fingeren, og da gjerne begge? Mangler hun et par kroner på en femmer? 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 9 timer siden #15442 Del Skrevet 9 timer siden Når Rami og Sidra får seg kjærester har I ingen å henge med lenger, da blir det veldig trist for henne. For moren gidder ikke reise så mye mere, er snart 60 og har diverse plager. Håper Snapchat holder seg aktuelt så har hun ihvertfall 'Squaden' hun kan kommunisere med. Det vil bli mindre og mindre interesse fra seriøse menn også jo eldre hun blir, da de seriøse i passende alder vil være i et forhold allerede. Logg inn om 10 år og det vil være akkurat det samme, bare større leilighet, flere vesker og betalt assistent og sjåfør siden Rami og Sidra er gift innen den tid. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 8 timer siden #15443 Del Skrevet 8 timer siden Hvorfor kaster dere ut diagnoser som ADHD og bipolar? Vi kjenner alle til bakgrunnen til Isabel og hva slags oppvekst hun har hatt. Hvorfor ikke forholde seg til det vi vet, istedenfor å spekulere? Hun er dypt traumatisert. Traumelidelsesymptomer kan overlappe mye med ADHD symptomer og andre diagnoser. 4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 7 timer siden #15444 Del Skrevet 7 timer siden Velinda skrev (11 timer siden): enig,detter er et triks som hun bruker for å tjene enda mer,det funker jo,folk blir fra seg av bekymring🙈 Innlysende at hun må redigere og tilrettelegge alt før posting, hun først .🙈 Ingen andre må poste før hun har godkjent virker det som. Er hun som er overhodet i den familien..ingen tvil🙄 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 6 timer siden #15445 Del Skrevet 6 timer siden Har speedet gjennom ørtenhundre snaps og må si at nå har hun nådd entitled grensen for meg. Jeg har ingen problem med at hun er "extra" i fest settinger, eller på nyttårsaften, men at hun/de sitter og kauker med lys, hyling under sabling av champagne, krangling på tlf med naboen og grining - på en felles valentinesmiddag med andre gjester? Nei fy faen så smakløst. Er kanskje andre gjester der som har spart og gledet seg til denne kvelden, også må de bli ufrivillig bli en del av Raad show? Jeg skjønner ikke at de ansatte godtar det, but I guess money talks.. 15 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 6 timer siden #15446 Del Skrevet 6 timer siden (endret) refill skrev (12 minutter siden): Har speedet gjennom ørtenhundre snaps og må si at nå har hun nådd entitled grensen for meg. Jeg har ingen problem med at hun er "extra" i fest settinger, eller på nyttårsaften, men at hun/de sitter og kauker med lys, hyling under sabling av champagne, krangling på tlf med naboen og grining - på en felles valentinesmiddag med andre gjester? Nei fy faen så smakløst. Er kanskje andre gjester der som har spart og gledet seg til denne kvelden, også må de bli ufrivillig bli en del av Raad show? Jeg skjønner ikke at de ansatte godtar det, but I guess money talks.. haha, er det gale at jeg overhodet ikke har lyst til å sjekke snappen hennes når jeg leser dette? Føler jeg ikke går glipp av noe som helst. Må vel bare innse at jeg er gått lei det repeterende innholdet med den samme maten, samme ranten, samme haulene, samme maset med familien, samme mannfolksproblemene. Hun snakker stadig om nye reisemål og jeg henger på mens jeg venter på det… men det skjer jo aldri. 🙄 Det er Dubai-Maldivene-Oslo på repeat. Endret 6 timer siden av Hatsumomo 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 6 timer siden #15447 Del Skrevet 6 timer siden Hallepalle2 skrev (3 timer siden): En voksen dame på 50+ som hele tiden poserer med å vise fingeren, og da gjerne begge? Mangler hun et par kroner på en femmer? Jeg må si jeg er helt enig med deg her. I starten så var det litt artig fordi hun sa slike ord en sjelden gang. Men nå er det absolutt for mye synes jeg, rett og slett kvalmt å se en voksen dame vise fing og banne så mye. Pimpen eller ikke. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 5 timer siden #15448 Del Skrevet 5 timer siden Ja nå syns jeg det har nådd nye høyder. Da vet man svaret på hvorfor det har vært stille så lenge. Og nei det er ikke fordi de har "kost" seg men fordi Isabel ble dritings. Jeg skjønner ikke hvordan hun tør å legge ut snapper fra i går. Det har vel aldri vært tydligere hvor stor diva hun er, ødelegger kvelden for Rami og Pimpen og ikke minst de andre stakkars folkene som feiret Valentine, med å skrike, skråle, gråte, krangle, synge og bli en totalt usmakelig person. Jeg håper noen i familien kan overtale henne til å få seg noe hjelp. Og nei, det nytter ikke skylde på Suzy som om det var en egen person. Dette er Isabel som går av hengslene og gjør kvelden utrivelig for mange andre. Håper for naboens skyld han ikke tar telefonen mer. Og jeg skulle ønske Rami kunne møtt ei dame som visste å sette pris på ham så han kan få avstand til dette sirkuset. 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 5 timer siden #15449 Del Skrevet 5 timer siden refill skrev (44 minutter siden): Har speedet gjennom ørtenhundre snaps og må si at nå har hun nådd entitled grensen for meg. Jeg har ingen problem med at hun er "extra" i fest settinger, eller på nyttårsaften, men at hun/de sitter og kauker med lys, hyling under sabling av champagne, krangling på tlf med naboen og grining - på en felles valentinesmiddag med andre gjester? Nei fy faen så smakløst. Er kanskje andre gjester der som har spart og gledet seg til denne kvelden, også må de bli ufrivillig bli en del av Raad show? Jeg skjønner ikke at de ansatte godtar det, but I guess money talks.. For en respektløs oppførsel overfor andre besøkende og ansatte. Og stakkars Pimpen som må høre og se på dette syke freakshowet av sin datter. Ser det sitter barn på bordet bak, håper bare dem ikke kan norsk og forstår det fæle som kommer ut av henne. Hun prater om å være classy,men det kommer hun nok aldri til å oppfattes som. Skikkelig smakløst av dem. Og det er ikke Suzy som oppfører seg sånn, Isabel er voksen nok til å måtte stå for oppførselen sin som seg selv. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 5 timer siden #15450 Del Skrevet 5 timer siden Natu skrev (5 minutter siden): Ja nå syns jeg det har nådd nye høyder. Da vet man svaret på hvorfor det har vært stille så lenge. Og nei det er ikke fordi de har "kost" seg men fordi Isabel ble dritings. Jeg skjønner ikke hvordan hun tør å legge ut snapper fra i går. Det har vel aldri vært tydligere hvor stor diva hun er, ødelegger kvelden for Rami og Pimpen og ikke minst de andre stakkars folkene som feiret Valentine, med å skrike, skråle, gråte, krangle, synge og bli en totalt usmakelig person. Jeg håper noen i familien kan overtale henne til å få seg noe hjelp. Og nei, det nytter ikke skylde på Suzy som om det var en egen person. Dette er Isabel som går av hengslene og gjør kvelden utrivelig for mange andre. Håper for naboens skyld han ikke tar telefonen mer. Og jeg skulle ønske Rami kunne møtt ei dame som visste å sette pris på ham så han kan få avstand til dette sirkuset. Om naboen har litt vett i hodet, da tar han beina fatt og løper som f** uten å se seg tilbake. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 5 timer siden #15451 Del Skrevet 5 timer siden https://mittvendepunkt.no/2021/03/11/hvorfor-narsissisten-gjor-seg-selv-til-offer/ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5 timer siden #15452 Del Skrevet 5 timer siden Ville blitt lei meg om jeg hadde spart opp penger til Maldivenetur med fin strandmiddag og enda opp med å ha et nabobord med russefest😔 6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 5 timer siden #15453 Del Skrevet 5 timer siden Guris skrev (3 timer siden): Når Rami og Sidra får seg kjærester har I ingen å henge med lenger, da blir det veldig trist for henne. For moren gidder ikke reise så mye mere, er snart 60 og har diverse plager. Håper Snapchat holder seg aktuelt så har hun ihvertfall 'Squaden' hun kan kommunisere med. Det vil bli mindre og mindre interesse fra seriøse menn også jo eldre hun blir, da de seriøse i passende alder vil være i et forhold allerede. Logg inn om 10 år og det vil være akkurat det samme, bare større leilighet, flere vesker og betalt assistent og sjåfør siden Rami og Sidra er gift innen den tid. Et synkende skip dette. Lastet med gull, Hermès og Chanel, men fremdeles synkende. 5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 5 timer siden #15454 Del Skrevet 5 timer siden Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Ville blitt lei meg om jeg hadde spart opp penger til Maldivenetur med fin strandmiddag og enda opp med å ha et nabobord med russefest😔 En god grunn til å ikke reise til Maldivene 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 5 timer siden #15455 Del Skrevet 5 timer siden Natu skrev (37 minutter siden): Ja nå syns jeg det har nådd nye høyder. Da vet man svaret på hvorfor det har vært stille så lenge. Og nei det er ikke fordi de har "kost" seg men fordi Isabel ble dritings. Jeg skjønner ikke hvordan hun tør å legge ut snapper fra i går. Det har vel aldri vært tydligere hvor stor diva hun er, ødelegger kvelden for Rami og Pimpen og ikke minst de andre stakkars folkene som feiret Valentine, med å skrike, skråle, gråte, krangle, synge og bli en totalt usmakelig person. Jeg håper noen i familien kan overtale henne til å få seg noe hjelp. Og nei, det nytter ikke skylde på Suzy som om det var en egen person. Dette er Isabel som går av hengslene og gjør kvelden utrivelig for mange andre. Håper for naboens skyld han ikke tar telefonen mer. Og jeg skulle ønske Rami kunne møtt ei dame som visste å sette pris på ham så han kan få avstand til dette sirkuset. Takk! Da skal jeg holde meg unna i dag. Orker ikke slikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 5 timer siden #15456 Del Skrevet 5 timer siden Fysj..så utrolig uspiselig hun er! Det er et shitshow som hun selv mener er så gøy og underholdene. Det er ingenting annet enn trist, og faktisk ekkelt. Hun blir jo en amøbe når hun drikker.. Hadde blitt så utrolig flau! Tror jeg må ta meg en pause fra henne.. mye kjekkere å følge Rami. 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 4 timer siden #15457 Del Skrevet 4 timer siden Kanskje ikke riktige settingen å drikke seg dritings tenker jeg. Hadde heller aldri turt å legge det ut, pinlig oppførsel av snart 31 åring. Trykket bare raskt igjennom, ble liksom pute tv dette her…huff. Moren ser helt kjørt ut, stakkars alt hun må være med på. Skal bli spennende å se hva denne turen kommer på 😮💨 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 4 timer siden #15458 Del Skrevet 4 timer siden Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Kanskje ikke riktige settingen å drikke seg dritings tenker jeg. Hadde heller aldri turt å legge det ut, pinlig oppførsel av snart 31 åring. Trykket bare raskt igjennom, ble liksom pute tv dette her…huff. Moren ser helt kjørt ut, stakkars alt hun må være med på. Skal bli spennende å se hva denne turen kommer på 😮💨 Virker ikke som hun ser selv hvor pinlig dette er. Tror nok mora gleder seg til å dra derfra, selv om Isabel har lovet å ikke drikke mer. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 4 timer siden #15459 Del Skrevet 4 timer siden Pigaloppa skrev (5 minutter siden): Virker ikke som hun ser selv hvor pinlig dette er. Tror nok mora gleder seg til å dra derfra, selv om Isabel har lovet å ikke drikke mer. Det fungerer på RaadSquad. Og det er de som kjøper det hun selger. I tillegg scroller tydeligvis mange gjennom det hun sender, nok til millioninntekt. Det hjelper å bo i Dubai hvor hun også slipper skatt. Men det er et tragisk liv hun lever. Og jeg sliter litt med å forstå inntekten faktisk. Det er noe som skurrer. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 4 timer siden #15460 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Jeg tror hun "tvinger" folk til å holde seg oppdatere, med å diktere hvor mye søsknene får lov å dele/publisere. Ingen postet noe før henne i morrest, nå igjen er det stille fra de andre..trolig til tea-time har vært ute en stund.. De holder jo på å vokse seg store..dermed trenger de egentlig å pushe på med innhold. Meeen de er jo ingenting uten henne, så de kan jo ikke gjøre annet enn å la seg diktere (da stoppes trolig pengekranen). Endret 4 timer siden av Magdaolga Skrivefeil 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå