Gjest pålandjorda Skrevet 14. februar 2025 #15401 Skrevet 14. februar 2025 Egentlig er det litt morsomt å følge jengen 🤭💕. Det er så over min liga at det er som å se hjelp vi er millionærer doku på hbo. Den valentines… er det en tidligere flamme som “tilfeldigvis” er der nå? Underholdende 😁🖕🏼
lajlaj Skrevet 14. februar 2025 #15402 Skrevet 14. februar 2025 Skjønte nå hvorfor det hastet sånn med Maldivene. Fordi hun ville ikke sitte i Dubai på valentines etter å ha dummet seg ut med å flytte alle Valentines-planer med håp om at en gjøk skulle sende blomster/ta henne med på date...... 14
Teflonhjernen Skrevet 14. februar 2025 #15403 Skrevet 14. februar 2025 lajlaj skrev (8 minutter siden): Skjønte nå hvorfor det hastet sånn med Maldivene. Fordi hun ville ikke sitte i Dubai på valentines etter å ha dummet seg ut med å flytte alle Valentines-planer med håp om at en gjøk skulle sende blomster/ta henne med på date...... Enig! Nå har hun en «unnskyldning « for å ikke ha noen date eller få blomster… Syntes synd på moren, hun virker veldig utilpass. 3 5
Teflonhjernen Skrevet 14. februar 2025 #15404 Skrevet 14. februar 2025 Har Sidra fått fillers? Ser slik ut da hun og Isabel prater under frokosten…. 8
Velinda Skrevet 14. februar 2025 #15405 Skrevet 14. februar 2025 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Har Sidra fått fillers? Ser slik ut da hun og Isabel prater under frokosten…. Både fillers å masse filter,ser broren også bruker samme filter 3 1
Teflonhjernen Skrevet 14. februar 2025 #15406 Skrevet 14. februar 2025 (endret) Velinda skrev (32 minutter siden): Både fillers å masse filter,ser broren også bruker samme filter Ok, jeg er ikke så god på å se sånt 😆 men, så det ganske tydelig da, sikkert pga vinkelen. Huff, så tragisk 😮💨 Endret 14. februar 2025 av Teflonhjernen 3
Sirah Skrevet 14. februar 2025 #15407 Skrevet 14. februar 2025 Velinda skrev (38 minutter siden): Både fillers å masse filter,ser broren også bruker samme filter Av rein nysgjerrighet - hvordan ser du det? Bruker det ikke å være merket fra snap sin side når filter er brukt?
Teflonhjernen Skrevet 14. februar 2025 #15408 Skrevet 14. februar 2025 Jeg lurer helt seriøst på hva Isabel tenker om slike meldinger? Penger? 4 3
Sirah Skrevet 14. februar 2025 #15409 Skrevet 14. februar 2025 Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Jeg lurer helt seriøst på hva Isabel tenker om slike meldinger? Penger? Hun klarer iallefall ikke helt å skjule at hun syntes det er littegranne rart 😅 10
Teflonhjernen Skrevet 14. februar 2025 #15410 Skrevet 14. februar 2025 Sirah skrev (3 minutter siden): Hun klarer iallefall ikke helt å skjule at hun syntes det er littegranne rart 😅 😅Teksten sier en ting, ansiktsuttrykket noe annet… 5
Sirah Skrevet 14. februar 2025 #15411 Skrevet 14. februar 2025 Teflonhjernen skrev (9 minutter siden): 😅Teksten sier en ting, ansiktsuttrykket noe annet… Var ansiktsuttrykket jeg også tenkte på 😅 3
Hatsumomo Skrevet 14. februar 2025 #15412 Skrevet 14. februar 2025 Har ikke klikket inn på snappen hennes etter familien kom på besøk, gidder faktisk ikke å se noe for ørtende gang fra Maldivene, selv om fam'en er med denne gangen. Jeg er så dritlei det stedet. 4 2
Hatsumomo Skrevet 14. februar 2025 #15413 Skrevet 14. februar 2025 (endret) Teflonhjernen skrev (26 minutter siden): 😅Teksten sier en ting, ansiktsuttrykket noe annet… Ja, må si hun virker litt "eeeh!" i trynet på det bildet. Endret 14. februar 2025 av Hatsumomo 3
Velinda Skrevet 14. februar 2025 #15414 Skrevet 14. februar 2025 Sirah skrev (1 time siden): Av rein nysgjerrighet - hvordan ser du det? Bruker det ikke å være merket fra snap sin side når filter er brukt? Du ser det veldig godt på kjevepartiet.huden blir også veldig blurra ut,de ser litt tegneserieaktig ut,du ville fort sett det på en annen sin snap,tipper hele fammen er sammkjørt når de er med hverandre,Shehed bruker også samme filter når hun er med Isabel,har sett noen ganger når hun glemmer det da er det veldig innlysende,burde absolutt vært merka ja men det er det bare sånne innlysende tullefilter som er
Sirah Skrevet 14. februar 2025 #15415 Skrevet 14. februar 2025 Velinda skrev (14 minutter siden): Du ser det veldig godt på kjevepartiet.huden blir også veldig blurra ut,de ser litt tegneserieaktig ut,du ville fort sett det på en annen sin snap,tipper hele fammen er sammkjørt når de er med hverandre,Shehed bruker også samme filter når hun er med Isabel,har sett noen ganger når hun glemmer det da er det veldig innlysende,burde absolutt vært merka ja men det er det bare sånne innlysende tullefilter som er Takk! Jeg har lagt merke til det samme som deg, men jeg trodde alle filter var merket. Helt merkelig at sånne filter ikke er det, når de merker filter av at du ser ut som en hund 🫣 1 1
Gjesti7654 Skrevet 14. februar 2025 #15416 Skrevet 14. februar 2025 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Jeg lurer helt seriøst på hva Isabel tenker om slike meldinger? Penger? Dette er borderline skumle greier.. Jeg blir rett og slett litt sjokkert over hva folk skriver i fulle alvor. Det må være mange ekstremt ensomme kvinner som følger henne? 15 3
Guris Skrevet 14. februar 2025 #15417 Skrevet 14. februar 2025 (endret) Har I fått sammenbrudd av å se alle parene som skal feire 'Valentines' nå, siden ingen av de har postet noe siden I så at de rigget til og ordnet for romantiske settinger ? Tenk at hun avlyste reise med Rami fordi hun begynte å tekste med et par fremmende menn og ville gjøre seg klar hvis en av de inviterte henne på Valentine's. Men siden ingen menn inviterte henne på noe, ja da måtte Rami være klar til å reise allikevel. Tenk hvordan det blir når Rami får seg kjæreste, det kommer ikke I til å takle. Endret 14. februar 2025 av Guris 15
Sirah Skrevet 14. februar 2025 #15418 Skrevet 14. februar 2025 Guris skrev (22 minutter siden): Har I fått sammenbrudd av å se alle parene som skal feire 'Valentines' nå, siden ingen av de har postet noe siden I så at de rigget til og ordnet for romantiske settinger ? Tenk at hun avlyste reise med Rami fordi hun begynte å tekste med et par fremmende menn og ville gjøre seg klar hvis en av de inviterte henne på Valentine's. Men siden ingen menn inviterte henne på noe, ja da måtte Rami være klar til å reise allikevel. Tenk hvordan det blir når Rami får seg kjæreste, det kommer ikke I til å takle. Jeg vil tro de er ute på delfinsafari nå? Det var min konklusjon iallefall. Sikkert reist rett for å spise middag etterpå. Hun sa jo at hun prøvde å legge vekk mobilen litt og heller postet mye om gangen. Vi får ta det som et tegn på at hun faktisk prøver å være til stede med familien sin. Har tenkt på det samme ang Rami og kjæreste 😅 Tenk å bli sammen med Rami og skulle «konkurrere» mot Isabel om oppmerksomheten 🙈 4
Guris Skrevet 14. februar 2025 #15419 Skrevet 14. februar 2025 Hvor mange av følgerene kommer til å kontakte hotellet nå for å etterlyse dem ? Og blir det sendt noe til rommet dems fra 'Squaden' kanskje ? 😁 5
Guris Skrevet 14. februar 2025 #15420 Skrevet 14. februar 2025 Sirah skrev (Akkurat nå): Jeg vil tro de er ute på delfinsafari nå? Det var min konklusjon iallefall. Sikkert reist rett for å spise middag etterpå. Hun sa jo at hun prøvde å legge vekk mobilen litt og heller postet mye om gangen. Vi får ta det som et tegn på at hun faktisk prøver å være til stede med familien sin. Har tenkt på det samme ang Rami og kjæreste 😅 Tenk å bli sammen med Rami og skulle «konkurrere» mot Isabel om oppmerksomheten 🙈 Delfin safari og middag må jo dokumenteres. Har hun gitt søskenene forbud mot å poste fordi hun skal poste alt først da, siden ingen av de poster ? Jeg tror faktisk Rami er tøff nok til å sette kjæresten sin før I, spesielt når han tjener så mye penger selv. Han sier hele tiden at han ikke vil ende opp som I ! 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå