Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Var en mye bedre tone her før. Ja, rett og slett hyggelig. Man argumenterte og var uenig, men uten personangrep. Håper det blir bedre etter hvert. Koser meg med litt arabisk musikk så lenge 😚

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synne.h.e. skrev (4 timer siden):

Du lever godt med det, sier du, men er du spirituell og oppmerksom, vil du merke sånt. Kanskje du ikke er det? Jeg mener at du da mest sannsynlig har energier og soul ties som henger igjen. Hvis du er kvinne er man spesielt mottaker. De gir fra seg, kvinner tar imot. Er ikke bare å dusje det av seg. Hvis du ligger med noen, og den andre har høy BC, er det som å gå til sengs med alle tidligere partnere.

Cellene våre fornyer seg hele tiden, men bare totalt hvert syvende år.

Nå er jeg veldig tradisjonell og har ikke hatt det i det hele tatt, og mye av grunnen til det er fordi man aldri vet hvor folk har vært og de kan lyve på antall partnere. Jeg kan bli veldig dømmende på dette området, men er din kropp og liv, fortsett å gjøre som du vil med den. Selv om du ikke merker konsekvensene nå, må du tåle dem på sikt.

Kjære vene.

Har du i det hele tatt noe utbytte av å være i denne tråden?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (6 timer siden):

Det er en god stund siden hun snakket om det så jeg husker helt ærlig ikke om hun la ut bevis. Jeg fikk bare så sjokk når hun sa at den uken var den uken hun hadde hatt lavest inntekt og minst engasjement på kjempelenge. Hun syntes det var veldig trist selv, for hun hadde håpet at dette skulle skape mer engasjement enn det gjorde. 

Jeg er helt enig med deg, jeg syntes også det var spennende. Det var lissom noe helt nytt og ikke minst en helt fantastisk god sak. Men det beviser jo at Raadsquad syntes det er gøyest med Chanel, haul og gjøker - dessverre.

Eller så snakker hun ikke sant for å rettferdiggjøre shopping og livsstilen? Syns det var kjemperart da jeg opplevde mye engasjement rundt turen og mange som likte det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (5 timer siden):

Angripe og håne?? Hvor krenket er du? Hva skjer med at folk tåler null niks for tiden. Dette er mine meninger. Ikke noe angrep. Da hadde du merket det mer. Er du som tilbringer mye tid her inne, kanskje si det samme til deg selv. Livet er et speil.

Og hva ser du i speilet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (25 minutter siden):

Kjære vene.

Har du i det hele tatt noe utbytte av å være i denne tråden?

Ehm, ja. Hvem elsker ikke sladder. Dumt spørsmål.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (1 time siden):

Eller så snakker hun ikke sant for å rettferdiggjøre shopping og livsstilen? Syns det var kjemperart da jeg opplevde mye engasjement rundt turen og mange som likte det. 

Det er så klart også en mulighet. Det er det nok bare hun som sitter med fasiten på :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synne.h.e. skrev (1 time siden):

Ehm, ja. Hvem elsker ikke sladder. Dumt spørsmål.

Tror det er på tide å logge av, det virker ikke helt som du har det bra. Har du noen å snakke med?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (8 timer siden):

What. Det er jo en av de få interessante tingene hun har gjort og jeg satt klistret 😲 La hun ut bevis på at snapinntekten gikk ned? Eller sa hun det bare? Syns det høres veldig rart ut at følgerne ikke syns dette var interessant 🤔

Det passer jo narrative best å si det om den India-turen for å fremheve seg selv. I andre settinger der det er reiser involvert sier hun at hun tjener mer på å reise. Sorry, men for meg er hun ikke troverdig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (7 timer siden):

Plastikkhore er en ting, det kan jeg være enig i at hun har lagt litt opp til selv. Men når du putter det i samme setting som at du har lyst til å dra til noen og at hun er en nevemagnet så krysser man en grense. Man trenger ikke å si absolutt alt man tenker høyt, Kritikken i resten av innlegget er noe helt annet.

Kommenterte ikke det andre da jeg oppfattet det som retorikk og ikke at hen kunne ty til vold. Tar selvfølgelig avstand fra vold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...