Sirah Skrevet 11. februar #15301 Skrevet 11. februar Justlooking skrev (18 minutter siden): Så bra om hun har drevet veldedighet i India, det har jeg ikke fått med. Om hun ikke tjente så bra på det som på all unødvendig shopping er vel det likevel veldig ok? Med tanke på alt rotet hun satte i stand med alternativ jul … Kom til å tenke på den gamle bloggen hennnes med all den overflødige reklamen for Nelly. Husker jeg tipset om at hun heller kunne vise bilder fra selve Nelly med reklame av andre enn å vise de mengdene med seg selv påkledd klærne. Hva jeg IKKE visste den gang 😂 Hahahaha ja 😅 Jeg var aldri innom bloggen til Isabel tror jeg, men fulgte et par andre bloggere jeg ikke engang husker navnet på. Det var alltid full fremvisning av klærne fra Nelly husker jeg 😅 Vittig å tenke tilbake på. 1
Teflonhjernen Skrevet 11. februar #15303 Skrevet 11. februar Dere som mener at Sidra jobber. Isabel bekreftet jo i dag at Sidra er for øyeblikket hennes 100% sugar baby. Det tolker jeg som at Sidra ikke har jobb eller noen form for inntekt, hun lever på sin søster. 10
Amber Skrevet 11. februar #15304 Skrevet 11. februar Lunsj outfit ja… smaken blir ikke bedre med tiden, selv om hun påstår hun liksom er classy nå… langt fra classy det der… får vondt av å se på😳 12 4
Sveits35 Skrevet 11. februar #15305 Skrevet 11. februar (endret) Amber skrev (26 minutter siden): Lunsj outfit ja… smaken blir ikke bedre med tiden, selv om hun påstår hun liksom er classy nå… langt fra classy det der… får vondt av å se på😳 Smaken er som baken.. jeg likte klærne som ble kjøpt i dag jeg! Men synes den rosa kjolen hun startet dagen med var bedre enn den hun hadde på seg da hun gikk ut av butikken. Endret 11. februar av Sveits35 7
Sveits35 Skrevet 11. februar #15306 Skrevet 11. februar Teflonhjernen skrev (31 minutter siden): Dere som mener at Sidra jobber. Isabel bekreftet jo i dag at Sidra er for øyeblikket hennes 100% sugar baby. Det tolker jeg som at Sidra ikke har jobb eller noen form for inntekt, hun lever på sin søster. Sidra er 19 år. Det finnes et hav av tid for henne til å finne ut av hvilken retning hun skal gå. 6 2
Velinda Skrevet 11. februar #15307 Skrevet 11. februar Teflonhjernen skrev (33 minutter siden): Dere som mener at Sidra jobber. Isabel bekreftet jo i dag at Sidra er for øyeblikket hennes 100% sugar baby. Det tolker jeg som at Sidra ikke har jobb eller noen form for inntekt, hun lever på sin søster. Helt tragisk 8 2
Tenkeselv Skrevet 11. februar #15308 Skrevet 11. februar Teflonhjernen skrev (1 time siden): Har egentlig ikke ord…. Tror nok vi var flere som trodde man så feil der gitt, men det viser jo blodfansene som dessverre lever (til tider farlig synes jeg) gjennom henne. 6 1
Sirah Skrevet 11. februar #15309 Skrevet 11. februar Tenkeselv skrev (22 minutter siden): Tror nok vi var flere som trodde man så feil der gitt, men det viser jo blodfansene som dessverre lever (til tider farlig synes jeg) gjennom henne. Håper det var ment som en veldig teit spøk 🫣 2
Ellenn Skrevet 11. februar #15310 Skrevet 11. februar Sirah skrev (1 minutt siden): Håper det var ment som en veldig teit spøk 🫣 Med den latter-emojien bak regner jeg med at det var en spøk. 4
Zenhouse Skrevet 12. februar #15311 Skrevet 12. februar Sveits35 skrev (3 timer siden): Sidra er 19 år. Det finnes et hav av tid for henne til å finne ut av hvilken retning hun skal gå. Joda. Men det kan være litt dumt å venne seg til et luksus liv - og så motivere seg selv til å leve på f.eks en lærlingelønn en lang periode. Med mindre muligheter for å farte oslo-Dubai-Irak store deler av året. Tror ikke hun har det som skal til for å leve av Snapchat- det er for mange lignende der ute allerede. 5
Istapp Skrevet 12. februar #15312 Skrevet 12. februar Sirah skrev (På 10.2.2025 den 23.47): Ja hun har jo fortalt om det mange ganger. Hun fortalte også at den gangen hun omtrent har tjent minst var under turen til India når de drev veldedighet, donerte en million til ny skole og kjøpte en hel lekebutikk for å dele ut til ungene i landsbyen. Helt sinnsykt trist at folk syntes det er gøyere å se henne gå amok på Chanel og Hermes enn når hun faktisk bidrar til å hjelpe fattige. Faktisk så syntes de at det var så kjedelig at hun omtrent tapte penger på turen. Personlig syntes jeg det var kjempespennende å følge dem i India. Det var et nytt land, en ny kultur og en drøss av ting man aldri noengang har sett før. Kan man kanskje tolke det til at "det selger ikke" å poste falskhet? Den veldedigheten som ble gjennomført i India var jo ene og alene for å få på trykk at hun "ga penger", engangstilfelle og ikke et genuint verdiprinsipp og holdning IR står inne for. Slikt avsløres jo hos oppegående folk eller? 4 8
Sveits35 Skrevet 12. februar #15313 Skrevet 12. februar Zenhouse skrev (6 timer siden): Joda. Men det kan være litt dumt å venne seg til et luksus liv - og så motivere seg selv til å leve på f.eks en lærlingelønn en lang periode. Med mindre muligheter for å farte oslo-Dubai-Irak store deler av året. Tror ikke hun har det som skal til for å leve av Snapchat- det er for mange lignende der ute allerede. Hun bør ha samme forutsetninger som Rami til å leve av klikk fra Raadquaden til Isabel, for det er det han gjør. Men tiden vil vise hva Sidra velger å gjøre. Synes generelt veldig mange unge i dag sliter med å finne retningen sin, det er bare å ta tiden til hjelp da.
Sirah Skrevet 12. februar #15314 Skrevet 12. februar Sveits35 skrev (27 minutter siden): Hun bør ha samme forutsetninger som Rami til å leve av klikk fra Raadquaden til Isabel, for det er det han gjør. Men tiden vil vise hva Sidra velger å gjøre. Synes generelt veldig mange unge i dag sliter med å finne retningen sin, det er bare å ta tiden til hjelp da. Rami treffer nok en helt annen målgruppe enn det Sidra gjør. Han er en ung, utenlandsk mann som reiser, kjører kule biler og henger med hyggelige kompiser. I tillegg er det tydelig at han er en entertainer naturlig. Det finnes ikke så mange andre som han i influenserbransjen. De andre mannlige som finnes fester ofte hardt, noen av dem ruser seg og de fronter helt andre verdier. De har gjort hauger av reality og er ofte aktive på Only Fans. Bare ta Christian Brennhovd og Oscar Westerlin. Personlig syntes jeg begge disse til dels kan være underholdende, men skulle ungdommen min fulgt en mannlig influenser hadde jeg valgt Rami uten å tvile engang! Hva Rami gjør av kamera aner vi jo ikke, men han filmer iallefall ikke nye damer annenhver kveld og en hard partykultur. Sidra derimot tror jeg ikke er nok entertainer naturlig. Hun er helt tydelig ukomfortabel foran kamera på en helt annen måte enn resten av Raad. Hun har også en veldig mye tøffere jobb foran seg da hun dessverre bare er en av mange unge jenter som prøver seg på nøyaktig det samme. Hun har heller ikke noe mer å skilte med «enn at hun er søsteren til Isabel». De andre er ofte i tillegg kjent fra reality osv. Og ikke minst - veldig mange av dem driver dessverre med OF. Jeg sier ikke at Sidra ikke kommer til å klare det, men jeg er ikke enig i at hun har samme forutsetninger som Rami. Konkurransen Sidra møter er noe helt annet da det finnes så mange flere jenter som ønsker dette. Når det er sagt så ønsker jeg Sidra alt godt og masse lykke til. Jeg håper hun før det til om det er dette hun ønsker, men da må hun nok finne sin egen vei og ikke prøve å kopiere Isabel. 6 7
Sirah Skrevet 12. februar #15315 Skrevet 12. februar Istapp skrev (1 time siden): Kan man kanskje tolke det til at "det selger ikke" å poste falskhet? Den veldedigheten som ble gjennomført i India var jo ene og alene for å få på trykk at hun "ga penger", engangstilfelle og ikke et genuint verdiprinsipp og holdning IR står inne for. Slikt avsløres jo hos oppegående folk eller? Tja det kan man jo kanskje gjøre. Uansett så er jo dette noe som burde engasjert, ikke bare pga det veldedige, men også pga reise til et nytt land og nye opplevelser. Endelig en reise som ikke var til Maldivene lissom. Ellers er jeg usikker på om Raadsquad klarer å gjennomskue at «prinsessen» ikke har dette som et genuint verdiprinsipp eller ikke 🙈 Det er jo derimot helt tydelig for oss andre at det kanskje ikke stakk så veldig dypt 🙃 6
Sveits35 Skrevet 12. februar #15316 Skrevet 12. februar Sirah skrev (1 time siden): Rami treffer nok en helt annen målgruppe enn det Sidra gjør. Han er en ung, utenlandsk mann som reiser, kjører kule biler og henger med hyggelige kompiser. I tillegg er det tydelig at han er en entertainer naturlig. Det finnes ikke så mange andre som han i influenserbransjen. De andre mannlige som finnes fester ofte hardt, noen av dem ruser seg og de fronter helt andre verdier. De har gjort hauger av reality og er ofte aktive på Only Fans. Bare ta Christian Brennhovd og Oscar Westerlin. Personlig syntes jeg begge disse til dels kan være underholdende, men skulle ungdommen min fulgt en mannlig influenser hadde jeg valgt Rami uten å tvile engang! Hva Rami gjør av kamera aner vi jo ikke, men han filmer iallefall ikke nye damer annenhver kveld og en hard partykultur. Sidra derimot tror jeg ikke er nok entertainer naturlig. Hun er helt tydelig ukomfortabel foran kamera på en helt annen måte enn resten av Raad. Hun har også en veldig mye tøffere jobb foran seg da hun dessverre bare er en av mange unge jenter som prøver seg på nøyaktig det samme. Hun har heller ikke noe mer å skilte med «enn at hun er søsteren til Isabel». De andre er ofte i tillegg kjent fra reality osv. Og ikke minst - veldig mange av dem driver dessverre med OF. Jeg sier ikke at Sidra ikke kommer til å klare det, men jeg er ikke enig i at hun har samme forutsetninger som Rami. Konkurransen Sidra møter er noe helt annet da det finnes så mange flere jenter som ønsker dette. Når det er sagt så ønsker jeg Sidra alt godt og masse lykke til. Jeg håper hun før det til om det er dette hun ønsker, men da må hun nok finne sin egen vei og ikke prøve å kopiere Isabel. Han treffer en annen målgruppe som ikke vet han eksisterer ennå. Han har raadsquad sine klikk han lever på. Om denne målgruppen kommer gradvis vil jo tiden vise, han får nok mange sjangser til å eksponere seg framover og faktisk får de følgerne han virkelig ønsker å nå fram til. 2
Sveits35 Skrevet 12. februar #15317 Skrevet 12. februar Sirah skrev (1 time siden): Tja det kan man jo kanskje gjøre. Uansett så er jo dette noe som burde engasjert, ikke bare pga det veldedige, men også pga reise til et nytt land og nye opplevelser. Endelig en reise som ikke var til Maldivene lissom. Ellers er jeg usikker på om Raadsquad klarer å gjennomskue at «prinsessen» ikke har dette som et genuint verdiprinsipp eller ikke 🙈 Det er jo derimot helt tydelig for oss andre at det kanskje ikke stakk så veldig dypt 🙃 Det stikker såpass dypt for Isabel at hun stadig oppdaterer på Snap om utviklingen i India. Hun virker veldig stolt av det hun har bidratt med og snakker stadig om at det er veldedighet hun vil fokusere på framover. Så er det jo opp til de som følger henne å tolke ting som falskt eller faktisk tro henne på det hun formidler. «It takes one to know on» er litt fiffig ordtak i akkurat sånne tilfeller. 1
Sirah Skrevet 12. februar #15318 Skrevet 12. februar Sveits35 skrev (14 minutter siden): Han treffer en annen målgruppe som ikke vet han eksisterer ennå. Han har raadsquad sine klikk han lever på. Om denne målgruppen kommer gradvis vil jo tiden vise, han får nok mange sjangser til å eksponere seg framover og faktisk får de følgerne han virkelig ønsker å nå fram til. Men han treffer likevel en annen målgruppe Og vi vet jo ikke med sikkerhet om denne målgruppen har oppdaget han eller ikke. Det vet vel faktisk bare systemene til Snapchat. Sveits35 skrev (10 minutter siden): Det stikker såpass dypt for Isabel at hun stadig oppdaterer på Snap om utviklingen i India. Hun virker veldig stolt av det hun har bidratt med og snakker stadig om at det er veldedighet hun vil fokusere på framover. Så er det jo opp til de som følger henne å tolke ting som falskt eller faktisk tro henne på det hun formidler. «It takes one to know on» er litt fiffig ordtak i akkurat sånne tilfeller. Jeg tror nok absolutt at hun bryr seg om det, men hun ødelegger litt for seg selv ved å falle tilbake til «gamle uvaner» omtrent samme timen som hun lander i Dubai. Da mister hun noe av troverdigheten. Men jeg håper virkelig at du har rett og at jeg bare er sær som tviler litt Uansett så skal ingen ta fra henne at hun gjorde en kjempejobb i India! Jeg håper hun gjør mer av slikt for det var skikkelig fint å se! 4
Sveits35 Skrevet 12. februar #15319 Skrevet 12. februar Sirah skrev (1 time siden): Men han treffer likevel en annen målgruppe Og vi vet jo ikke med sikkerhet om denne målgruppen har oppdaget han eller ikke. Det vet vel faktisk bare systemene til Snapchat. Jeg tror nok absolutt at hun bryr seg om det, men hun ødelegger litt for seg selv ved å falle tilbake til «gamle uvaner» omtrent samme timen som hun lander i Dubai. Da mister hun noe av troverdigheten. Men jeg håper virkelig at du har rett og at jeg bare er sær som tviler litt Uansett så skal ingen ta fra henne at hun gjorde en kjempejobb i India! Jeg håper hun gjør mer av slikt for det var skikkelig fint å se! Jeg er ikke overbevist jeg heller. Men holder det litt åpent enda og ser hvordan det utvikler seg. 1
Sirah Skrevet 12. februar #15320 Skrevet 12. februar Sveits35 skrev (25 minutter siden): Jeg er ikke overbevist jeg heller. Men holder det litt åpent enda og ser hvordan det utvikler seg. Fornuftig. Misforstå meg riktig, jeg tror absolutt at veldedighet betyr noe for henne. Bare litt skeptisk til om det stikker så dypt som hun påstår. Men jeg er absolutt åpen for at jeg tar feil - det håper jeg. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå