Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Kønn skrev (1 time siden):

Hun kaller seg selv plastikkhore, så hun legger vel litt opp til det selv. Jeg ville aldri kalt noen for det, men det er en annen sak. 

Plastikkhore er en ting, det kan jeg være enig i at hun har lagt litt opp til selv. Men når du putter det i samme setting som at du har lyst til å dra til noen og at hun er en nevemagnet så krysser man en grense. Man trenger ikke å si absolutt alt man tenker høyt, Kritikken i resten av innlegget er noe helt annet.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synne.h.e. skrev (1 time siden):

Med den høye body counten hun har, jo, da kaller jeg henne for det. Med rette. Hun har virkelig en fortid.

Hun har ikke gjort meg noe personlig, annet enn å overdele til det punktet at jeg forakter henne. Er det ikke lov å bli usaklig? Hvor er ytringsfriheten? Sirah, du er et snowflake, slutt å være så skjør og sensitiv. Rapportér meg alt du vil, husk på ytringsfriheten....Folk har glemt den.

Du er virkelig noe for deg selv. Skal du svare Sirah på annen brukers innlegg bør du tagge henne. Hvorfor bry oss andre brukere med ditt intense hat? Kan du ikke lage et en gruppe som heter «vi som hater Isabel Raad»? Da blir det sikkert mye gøyere for deg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (7 minutter siden):

Du er virkelig noe for deg selv. Skal du svare Sirah på annen brukers innlegg bør du tagge henne. Hvorfor bry oss andre brukere med ditt intense hat? Kan du ikke lage et en gruppe som heter «vi som hater Isabel Raad»? Da blir det sikkert mye gøyere for deg. 

Hvor har jeg nevnt hat? Forakt er ikke hat. Og du er bare tåpelig, sveis35. Du er så åpenbart blodfan av henne og det er cringe. Sirah har det ungdommelige bildet, men er jo en godt voksen dame som overdeler like mye som Isabel. Ja, å tagge folk er så viktig, men ytringsfrihet er fy fy, dere er de mest aktive her, dere ser alt uansett...Kleint.

Endret av Synne.h.e.
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (17 minutter siden):

Hvor har jeg nevnt hat? Forakt er ikke hat. Og du er bare tåpelig, sveis35. Du er så åpenbart blodfan av henne og det er cringe. Sirah har det ungdommelige bildet, men er jo en godt voksen dame som overdeler like mye som Isabel. Ja, å tagge folk er så viktig, men ytringsfrihet er fy fy, dere er de mest aktive her, dere ser alt uansett...Kleint.

Begynner du å angripe og håne brukere her inne også nå? Kanskje ta deg en liten pause?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (12 minutter siden):

Begynner du å angripe og håne brukere her inne også nå? Kanskje ta deg en liten pause?

Angripe og håne?? Hvor krenket er du? Hva skjer med at folk tåler null niks for tiden. Dette er mine meninger. Ikke noe angrep. Da hadde du merket det mer. Er du som tilbringer mye tid her inne, kanskje si det samme til deg selv. Livet er et speil.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (2 timer siden):

Med den høye body counten hun har, jo, da kaller jeg henne for det. Med rette. Hun har virkelig en fortid.

Tok hun betalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snurris skrev (13 minutter siden):

Tok hun betalt?

Skjønner godt at I vekker sterke følelser og reaksjoner hos folk.

Endret av Guris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (1 minutt siden):

Det er vel værre å gjøre det gratis!? 

Svært merkelig å kalle noen som har sex av egen fri vilje, og uten å få betalt, hore. Selv kaller jeg dem "mennesker".

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurris skrev (13 minutter siden):

Tok hun betalt?

Aner ikke, hun har sikkert ikke manglet på beilere. Bare husker en YT video for mange år siden hvor hun sa 27 eller 30 e.l. på en spørsmålsrunde. Noe sånt, kan fort se for meg at det er økt til 40, 45, 50!? nå. Og Pierre ristet på hodet, og hadde et kroppsspråk som tilsa at hun løy. Han er også en rundbrenner, som henne. Er første gang hun var vært i sølibat og faktisk venter et par dates nå det siste året. Men trengs nok lenger tid enn det for å rense opp holdt jeg på å si. Uff.

Jeg bare lurer litt på hvordan hun har hatt tid til dette, med så mange langvarige forhold😬

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (Akkurat nå):

Aner ikke, hun har sikkert ikke manglet på beilere. Bare husker en YT video for mange år siden hvor hun sa 27 eller 30 e.l. på en spørsmålsrunde. Noe sånt, kan fort se for meg at det er økt til 40, 45, 50!? nå. Og Pierre ristet på hodet, og hadde et kroppsspråk som tilsa at hun løy. Han er også en rundbrenner, som henne. Er første gang hun var vært i sølibat og faktisk venter et par dates nå det siste året. Men trengs nok lenger tid enn det for å rense opp holdt jeg på å si. Uff.

Jeg bare lurer litt på hvordan hun har hatt tid til dette, med så mange langvarige forhold😬

Ok. Selv har jeg også en "bodycount" på over 40. Lever fint med det, og jeg er ikke en hore. Hva mener du med å rense opp?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (9 minutter siden):

Det er vel værre å gjøre det gratis!? 

Du har et poeng. Prostituerte har i hvert fall næringsvett og gjør business. 😂😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurris skrev (5 minutter siden):

Svært merkelig å kalle noen som har sex av egen fri vilje, og uten å få betalt, hore. Selv kaller jeg dem "mennesker".

Jo da, enig at det bør være en grense for språkbruken, uansett hva vi måtte mene og føle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snurris skrev (Akkurat nå):

Ok. Selv har jeg også en "bodycount" på over 40. Lever fint med det, og jeg er ikke en hore. Hva mener du med å rense opp?

Du lever godt med det, sier du, men er du spirituell og oppmerksom, vil du merke sånt. Kanskje du ikke er det? Jeg mener at du da mest sannsynlig har energier og soul ties som henger igjen. Hvis du er kvinne er man spesielt mottaker. De gir fra seg, kvinner tar imot. Er ikke bare å dusje det av seg. Hvis du ligger med noen, og den andre har høy BC, er det som å gå til sengs med alle tidligere partnere.

Cellene våre fornyer seg hele tiden, men bare totalt hvert syvende år.

Nå er jeg veldig tradisjonell og har ikke hatt det i det hele tatt, og mye av grunnen til det er fordi man aldri vet hvor folk har vært og de kan lyve på antall partnere. Jeg kan bli veldig dømmende på dette området, men er din kropp og liv, fortsett å gjøre som du vil med den. Selv om du ikke merker konsekvensene nå, må du tåle dem på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurris skrev (7 minutter siden):

Den beste måten å rense opp på er jo å praktisere seksuell disiplin og sølibat, ta valgfrie spirituelle grep, gjøre ritualer, witchcraft osv. Kanskje ikke stedet for det på denne tråden, lol, for spesielt interesserte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (1 minutt siden):

Du lever godt med det, sier du, men er du spirituell og oppmerksom, vil du merke sånt. Kanskje du ikke er det? Jeg mener at du da mest sannsynlig har energier og soul ties som henger igjen. Hvis du er kvinne er man spesielt mottaker. De gir fra seg, kvinner tar imot. Er ikke bare å dusje det av seg. Hvis du ligger med noen, og den andre har høy BC, er det som å gå til sengs med alle tidligere partnere.

Cellene våre fornyer seg hele tiden, men bare totalt hvert syvende år.

Nå er jeg veldig tradisjonell og har ikke hatt det i det hele tatt, og mye av grunnen til det er fordi man aldri vet hvor folk har vært og de kan lyve på antall partnere. Jeg kan bli veldig dømmende på dette området, men er din kropp og liv, fortsett å gjøre som du vil med den. Selv om du ikke merker konsekvensene nå, må du tåle dem på sikt.

Hahahh dette orker jeg ikke lese ferdig engang. Er det du, shaman durek?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Synne.h.e. skrev (Akkurat nå):

Den beste måten å rense opp på er jo å praktisere seksuell disiplin og sølibat, ta valgfrie spirituelle grep, gjøre ritualer, witchcraft osv. Kanskje ikke stedet for det på denne tråden, lol, for spesielt interesserte

Det er ingenting som trengs rensing, kjære deg. Nå havner du på ignoreringslista mi, for dette er bare tull.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (1 time siden):

What. Det er jo en av de få interessante tingene hun har gjort og jeg satt klistret 😲 La hun ut bevis på at snapinntekten gikk ned? Eller sa hun det bare? Syns det høres veldig rart ut at følgerne ikke syns dette var interessant 🤔

Hun bare sa det 🤷🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurris skrev (2 minutter siden):

Hahahh dette orker jeg ikke lese ferdig engang. Er det du, shaman durek?

Nei, men han er en dyktig healer, han har faktisk gode videoer på youtube.

Ignorer meg alt du vil, baby, som om jeg bryr meg😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurris skrev (27 minutter siden):

Det er ingenting som trengs rensing, kjære deg. Nå havner du på ignoreringslista mi, for dette er bare tull.

Henger meg på denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...