Teflonhjernen Skrevet 9. februar #15241 Skrevet 9. februar (endret) Princess_81 skrev (46 minutter siden): Jeg blir helt uvel og kvalm jeg egoisabel drar rett å kjøper seg nok ei stygg veske som kunne mettet mange sultne barn i fattige land. Blir kvalm av den falske dama der😩 Men dere elsklinger hun bryr seg ikke en dritt om dere utenom pengene deres når skal dere innse det🤣🤣🤣🤣 Tror ikke det er veldig mange fanatiske RS her inne. Her er vi vel mer vanlige følgere som er til tider (med rette) ganske så kritiske til Isabel og hennes måte å bl.a leve på. Det vil du se om du leser tråden. Men, det er også positive poster om henne her inne. Tror alle her inne har et sunt og greit forhold til Isabel Raad, hennessnap og hennes virke 😊 Endret 9. februar av Teflonhjernen 13
Hatsumomo Skrevet 9. februar #15242 Skrevet 9. februar Princess_81 skrev (54 minutter siden): Jeg blir helt uvel og kvalm jeg egoisabel drar rett å kjøper seg nok ei stygg veske som kunne mettet mange sultne barn i fattige land. 🤣 Regner med du holder den samme standarden for alle som tjener godt/har mye penger - at du er i kommentarfeltet til dem og her på KG sine tråder og påpeker alle stygge kjøp som kunne vært brukt på sultne barn i andre land ? Om så ikke er tilfellet så er du jo bare hyklerisk og sjalu - det er du vel ikke? For jeg skal vel kunne gå inn på profilen din og finne at du påpeker dette i andre tråder til folk som sitter godt i det/er rike ? 5 1
Sveits35 Skrevet 9. februar #15243 Skrevet 9. februar Hatsumomo skrev (4 timer siden): Regner med du holder den samme standarden for alle som tjener godt/har mye penger - at du er i kommentarfeltet til dem og her på KG sine tråder og påpeker alle stygge kjøp som kunne vært brukt på sultne barn i andre land ? Om så ikke er tilfellet så er du jo bare hyklerisk og sjalu - det er du vel ikke? For jeg skal vel kunne gå inn på profilen din og finne at du påpeker dette i andre tråder til folk som sitter godt i det/er rike ? Måtte flire godt av den kommentaren din. Muligens vi skal ta en liten sjekk og få fasiten 5
Sirah Skrevet 9. februar #15244 Skrevet 9. februar Sveits35 skrev (26 minutter siden): Måtte flire godt av den kommentaren din. Muligens vi skal ta en liten sjekk og få fasiten Det syntes jeg 😁 Ene naboen min sitter relativt greit i det - sånn for å si det litt forsiktig. Han kom hjem her en dag med en splitter ny bil. Den kostet bittelitt mer enn en mini Kelly og et par Chanel til sammen sånn for å underdrive ganske kraftig 🙃 Ganske sikker på at kona hans har shoppet nye klær også, og det er ikke HM for å si det sånn. Kanskje jeg skal forstyrre dem i søndagskosen ved å banke på døra og fortelle dem at det er ganske mange munner som kunne bli mettet dersom han ikke hadde brukt pengene på det gliset som står i gården og kona hadde kjøpt klærne sine på Fretex? Tror dette han hadde tatt det som et velment råd? Han trenger vel strengt tatt ikke noe mer enn en Toyota fra 1995? Det blir faktisk akkurat like teit. Dama er steinrik og må faktisk få bruke pengene sine på hva hun vil uten at hun skal hetses for det. Jeg kunne aldri brukt 400.000 på en veske, men jeg er en normal person med en normal inntekt 🤷♀️ Det kan faktisk overhodet ikke sammenlignes. 2 9
Natu Skrevet 9. februar #15245 Skrevet 9. februar Cornett skrev (20 timer siden): Jeg skrev til hun og spurte om det var dette programmet😁Må jo være det🥴 Fikk du et langt og oppklarende svar? 3
Princess_81 Skrevet 9. februar #15246 Skrevet 9. februar Hatsumomo skrev (7 timer siden): Regner med du holder den samme standarden for alle som tjener godt/har mye penger - at du er i kommentarfeltet til dem og her på KG sine tråder og påpeker alle stygge kjøp som kunne vært brukt på sultne barn i andre land ? Om så ikke er tilfellet så er du jo bare hyklerisk og sjalu - det er du vel ikke? For jeg skal vel kunne gå inn på profilen din og finne at du påpeker dette i andre tråder til folk som sitter godt i det/er rike ? Jeg følger kun denne tråden . Men ja ALLE som shopper gal som hun å ikke bruker tingene klæra engang er motbydelige. Spesielt da barn sulter i verden!! Hadde jeg hatt de pengene hadde jeg hjulpet. Å nei er ikke sjalu i det hele tatt. Syns ikke det hun kjøper er fint 😅 har min verdi i behold jeg den betyr mer enn penger. Men fortsett støtt sånt du sier mer om meg enn om deg 2 4
Hatsumomo Skrevet 9. februar #15247 Skrevet 9. februar Princess_81 skrev (15 minutter siden): Jeg følger kun denne tråden . Men ja ALLE som shopper gal som hun å ikke bruker tingene klæra engang er motbydelige. Spesielt da barn sulter i verden!! Hadde jeg hatt de pengene hadde jeg hjulpet. Å nei er ikke sjalu i det hele tatt. Syns ikke det hun kjøper er fint 😅 har min verdi i behold jeg den betyr mer enn penger. Men fortsett støtt sånt du sier mer om meg enn om deg 1 1
Tippsi Skrevet 9. februar #15248 Skrevet 9. februar Princess_81 skrev (18 minutter siden): Jeg følger kun denne tråden . Men ja ALLE som shopper gal som hun å ikke bruker tingene klæra engang er motbydelige. Spesielt da barn sulter i verden!! Hadde jeg hatt de pengene hadde jeg hjulpet. Å nei er ikke sjalu i det hele tatt. Syns ikke det hun kjøper er fint 😅 har min verdi i behold jeg den betyr mer enn penger. Men fortsett støtt sånt du sier mer om meg enn om deg Hun var i full dopamin rus i dag, det er en ting som er sikkert🫠, ..latterlig hele greia.. overflod, tyter klær ut av skapene, sengen ligg det slengt klær..hun vet ikke sjøl hva hun har kjøpt engang to minutt etter hun kommer hjem med det. 🙈 5 10
Jenzen Skrevet 9. februar #15249 Skrevet 9. februar Hva skjer med den konstante smatte/spytte lyden som kommer fra nebbet hennes når hun snakker? 1
Purple Diamond Skrevet 9. februar #15250 Skrevet 9. februar Tipper hun må fylle livet med dyre ting og shoppe masse fordi livet egentlig ikke er så supert. Kompensere. 10 10
Cornett Skrevet 9. februar #15251 Skrevet 9. februar Natu skrev (2 timer siden): Fikk du et langt og oppklarende svar? Ikke fått svar🤪
Cornett Skrevet 9. februar #15252 Skrevet 9. februar Purple Diamond skrev (28 minutter siden): Tipper hun må fylle livet med dyre ting og shoppe masse fordi livet egentlig ikke er så supert. Kompensere. Nå ble jo alle mennene plutselig borte da😜hun var jo på alle høyder av alle som ville ut på date med hun. Hva skulle hun gjøre på valentines? Hvor ble det av kafe gjøken? 1
Synne.h.e. Skrevet 9. februar #15253 Skrevet 9. februar Jenzen skrev (2 timer siden): Hva skjer med den konstante smatte/spytte lyden som kommer fra nebbet hennes når hun snakker? Jaaaa, spesielt når hun smiler, er en sånn klikke-lyd, har aldri hørt noen som har det like mye som henne. Hun har også ekstrem vocal fry (en uvane som kim kardashian har) og hun høres ut som bokstavelig talt en knirkete, rusten dør...Så mørk stemme, fordi hun legger stemmen sin i et visst leie..Uvane, fordi den er ikke alltid sånn, noen ganger lysere Og så føler jeg bare hun og suzy merger mer og mer inn i samme person, måten hun sier mejjjj på, hun blir bare mer og mer posh, høres ut som hun er sløv og dopet i måten hun prater på, what a snowflake.. Nei, jeg kan virkelig ikke fordra den snobben hun er i ferd med å bli, uff. Klarer nesten ikke å se på lengre 9
Justlooking Skrevet 10. februar #15254 Skrevet 10. februar (endret) Hvis hun tjener 3 mill i måneden og ikke betaler skatt kan hun kjøpe leiligheter til hele familien i løpet av ett år. Da er hun ferdig med å forsørge de sånn sett. Moren kan bruke uføretrygden til lommepenger og søsknene kan småjobbe litt ved siden av. Da har de ikke boutgifter. Endret 10. februar av Justlooking Ble noe feil og endret 1
Guris Skrevet 10. februar #15255 Skrevet 10. februar (endret) Purple Diamond skrev (12 timer siden): Tipper hun må fylle livet med dyre ting og shoppe masse fordi livet egentlig ikke er så supert. Kompensere. Hun har et intetsigende og innholdsløst liv og hun kjeder seg mye. Derfor hun trenger dopamin fra menn og nye ting for å ikke føle på kjedsomhet, ensomhet o.s.v. Å møte menn og butikk ansatte er den eneste formen for å møte og snakke med folk, så derfor hun gjør det så mye. Hadde hun hatt noe interressant og meningsfullt å drive med så hadde hun ikke tatt med seg fremmende menn til sengs, snakket om menn hele dagen og brukt butikk ansatte for kontakt og nærhet. Så ved å ha kontakt med disse butikk ansatte får hun dekket et behov for sosialisering og omgang med folk. Samme med all tekstingen med disse fremmende mennene, det gir en illusjon av nærhet og gir et håp om en fremtidig relasjon, som gir henne dopamin noe hun sårt trenger i et kjedelig liv ! Hvis man tar bort all handlingen og tekstingen med menn, ja da har hun ingenting å fylle dagene sine med. Veldig trist at hun ikke klarer å finne noe meningsfullt å drive med. En annen ting: Det må svi når hun ser at Newa lever det livet hun drømmer om men aldri kommer til å få, og at det går så bra med Newa når de sluttet å ha kontakt. Endret 10. februar av Guris 7 5
Pigaloppa Skrevet 10. februar #15256 Skrevet 10. februar Lenge siden jeg innså hvor kynisk IR er, hvordan hun i forkant manipulerer og bygger opp til nye salg av sine produkter. Men enkelte vil la seg lure, hun sier jo dem er elsklingene sine..og tror dem på det🙈 7 1 6
Kønn Skrevet 10. februar #15257 Skrevet 10. februar Ja, det er mildt sagt vilt. Og de samme menneskene har stemmerett ved både kommune, fylke og stortingsvalg. Nesten 400k. Grøss og gru. Har alle glemt det firmaet hun startet med han svensken. Hvor alt var kjøpt billig og solgt dyrt. Hun er beregnende i det hun driver med. Og hvorfor flyr hun ikke ned venninnene sine som hun er så nær? Hun er et kroneksempel på at penger ikke gjør en lykkelig. Et paradoks at ingen i familien klarer en ‘vanlig’ jobb over tid. 5 1 10
Snurris Skrevet 10. februar #15258 Skrevet 10. februar Selv hadde jeg måttet jobbe JÆVLIG hardt for å få nesten 400 000 mennesker til å ønske å følge med på livet mitt. Nei, jeg sier ikke at det er verken nyttig, fornuftig eller bra, men det ligger helt klart mye jobb bak å bli den største på snap i norden 🤷♂️ I tillegg går jeg ut fra at det må være ganske stressende å opprettholde underholdningen, ikke miste følgere, ikke bli "uaktuell", for hun ønsker jo ikke å gå ned i levestandard eller inntekt. 1 7
Teflonhjernen Skrevet 10. februar #15259 Skrevet 10. februar Snurris skrev (8 minutter siden): Selv hadde jeg måttet jobbe JÆVLIG hardt for å få nesten 400 000 mennesker til å ønske å følge med på livet mitt. Nei, jeg sier ikke at det er verken nyttig, fornuftig eller bra, men det ligger helt klart mye jobb bak å bli den største på snap i norden 🤷♂️ I tillegg går jeg ut fra at det må være ganske stressende å opprettholde underholdningen, ikke miste følgere, ikke bli "uaktuell", for hun ønsker jo ikke å gå ned i levestandard eller inntekt. Sophie Elise har flere følgere. Ikke mange fler, men flere 😊 2
Snurris Skrevet 10. februar #15260 Skrevet 10. februar Teflonhjernen skrev (Akkurat nå): Sophie Elise har flere følgere. Ikke mange fler, men flere 😊 Det er bare Isabel selv jeg har som kilde her, hun snakket om at hun er størst på engasjement. Det går vel på litt andre greier enn kun antall mennesker som har trykt følger. 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå