Sirah Skrevet 14 timer siden #15141 Del Skrevet 14 timer siden Guris skrev (3 timer siden): Hun snakker så mye om at hun vil hjelpe familien hele tiden, sikre de for fremtiden, så kjøp leilighet da 🤷🏻 ikke sløs bort penger på fond, smykker, klær m.m. Hun hadde fått en super fin leilighet til Rami for 3 mill. dirhams. Den leiligheten hun bodde i kostet vel ca 12 millioner kroner snakket hun om? Eller husker jeg helt feil nå. Dvs at man får en fin leilighet for noen millioner AED. Sveits35 skrev (2 timer siden): Synes Rami bør kunne klare seg selv etterhvert. Snakk om å få ting servert på et sølvfat.. Absolutt, men om han betaler husleie til Isabel eller til en tilfeldig random huseier må jo være ett fett. Det er jo hun som eventuelt sitter igjen med hele verdistigningen på leiligheten den dagen hun selger igjen. På den måten hadde hun både hjulpet familien sin og investert pengene sine fornuftig. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 14 timer siden #15142 Del Skrevet 14 timer siden Sirah skrev (5 minutter siden): Den leiligheten hun bodde i kostet vel ca 12 millioner kroner snakket hun om? Eller husker jeg helt feil nå. Dvs at man får en fin leilighet for noen millioner AED. Absolutt, men om han betaler husleie til Isabel eller til en tilfeldig random huseier må jo være ett fett. Det er jo hun som eventuelt sitter igjen med hele verdistigningen på leiligheten den dagen hun selger igjen. På den måten hadde hun både hjulpet familien sin og investert pengene sine fornuftig. Du har rett. Det eneste jeg tviler på er om Isabel hadde klart å kreve leie fra ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swoosh Skrevet 13 timer siden #15143 Del Skrevet 13 timer siden Sveits35 skrev (2 timer siden): Synes Rami bør kunne klare seg selv etterhvert. Snakk om å få ting servert på et sølvfat.. Nå hadde hun vel «bare» betalt for 6mnd leie, og deretter måtte han betale selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13 timer siden #15144 Del Skrevet 13 timer siden Sveits35 skrev (11 minutter siden): Du har rett. Det eneste jeg tviler på er om Isabel hadde klart å kreve leie fra ham Nei det er jo en annen sak. Men hun sitter jo fremdeles igjen med eventuell verdistigning. I teorien er det jo en god plan Teori og praksis er jo ikke derimot nødvendigvis det samme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 12 timer siden #15145 Del Skrevet 12 timer siden Swoosh skrev (57 minutter siden): Nå hadde hun vel «bare» betalt for 6mnd leie, og deretter måtte han betale selv? Jeg svarte på en kommentar som gjaldt å kjøpe leilighet til Rami. Da synes jeg hun strekker seg vel langt. Men som Sirah da skrev var at hun kunne kjøpt leilighet og latt Rami leie av henne. Men da tviler jeg litt på om hun hadde klart å gjennomført akkurat det å la han betale til henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 9 timer siden #15146 Del Skrevet 9 timer siden Sirah skrev (15 timer siden): Men over til noe helt annet: Jeg håper det går bra med Shehed. Det er stille fra henne etter at hun brått måtte reise hjem fra Irak. Det var så gøy å følge dem dere nede. Ser ikke alt Rami legger ut, men ser en del. Spennende å se en kultur som er så veldig annerledes fra vår og som man dessverre har så veldig mange fordommer imot. Syntes Rami gjør en god jobb med å drepe noen av de fordommene. Jeg følger også Shehed, å hun sa jo noe ala det har skjedd noe helt forferdelig , å derfor måtte hun hjem. men så ingenting mer etter det ? fått med meg at folk har spurt på kommentarene hun har delt, men vil ikke si det. Så hva tenker man da liksom ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 4 timer siden #15147 Del Skrevet 4 timer siden Tenkeselv skrev (5 timer siden): Jeg følger også Shehed, å hun sa jo noe ala det har skjedd noe helt forferdelig , å derfor måtte hun hjem. men så ingenting mer etter det ? fått med meg at folk har spurt på kommentarene hun har delt, men vil ikke si det. Så hva tenker man da liksom ? Synes jeg har hørt samme greia før,noe forferdelig har skjedd så de må plutselig hjem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 2 timer siden #15148 Del Skrevet 2 timer siden Er Rami I Irak over lengre tid nå? Betaler ikke hun husleie for ham i Dubai, eller ble det ikke noe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 2 timer siden #15149 Del Skrevet 2 timer siden Zenhouse skrev (27 minutter siden): Er Rami I Irak over lengre tid nå? Betaler ikke hun husleie for ham i Dubai, eller ble det ikke noe av? Man kan fortsatt ha et hjem selv om man er på reisefot? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 2 timer siden #15150 Del Skrevet 2 timer siden lajlaj skrev (6 minutter siden): Man kan fortsatt ha et hjem selv om man er på reisefot? Det er klart. Men jeg hadde ikke oppholdt meg over lengre tid et annet sted hvis søstera mi betalte husleia mi. Det hadde føltes litt feil -for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 2 timer siden #15151 Del Skrevet 2 timer siden Zenhouse skrev (8 minutter siden): Det er klart. Men jeg hadde ikke oppholdt meg over lengre tid et annet sted hvis søstera mi betalte husleia mi. Det hadde føltes litt feil -for meg. Skal han sitte og sture i Dubai bare for å please henne, tenker du? Hun vet like godt som han at tjener penger på å være på reisefot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 2 timer siden #15152 Del Skrevet 2 timer siden Jeg skjønner ikke alle som kjøper de iskaffe-glassene. Hvem drikker 1 liter iskaffe til frokost hver dag? Glassene er gigantiske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 2 timer siden #15153 Del Skrevet 2 timer siden lajlaj skrev (Akkurat nå): Skal han sitte og sture i Dubai bare for å please henne, tenker du? Hun vet like godt som han at tjener penger på å være på reisefot. Hallo…. Jeg stilte et spørsmål. Og sa så at det hadde ikke vært meg. Ikke verre enn det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 2 timer siden #15154 Del Skrevet 2 timer siden Zenhouse skrev (Akkurat nå): Hallo…. Jeg stilte et spørsmål. Og sa så at det hadde ikke vært meg. Ikke verre enn det. Hei hei. Du stilte et spørsmål og når du fikk svar fortalte du indirekte at det er feil fordi det hadde ikke du gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 1 time siden #15155 Del Skrevet 1 time siden Tenkeselv skrev (8 timer siden): Jeg følger også Shehed, å hun sa jo noe ala det har skjedd noe helt forferdelig , å derfor måtte hun hjem. men så ingenting mer etter det ? fått med meg at folk har spurt på kommentarene hun har delt, men vil ikke si det. Så hva tenker man da liksom ? Slutt å tenk på henne 🤷🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 1 time siden #15156 Del Skrevet 1 time siden Anneisabell skrev (2 timer siden): Synes jeg har hørt samme greia før,noe forferdelig har skjedd så de må plutselig hjem. Ja spesielt IR sier det mye, men ikke Shehed som jeg har lagt merke til. Eneste jeg har lagt merke til var at hun skulle jo begynne på jobb mandagen etter hun kom hjem fra Dubai å ferien hennes var over, åsså ble hun syk et par dager. Åsså brått reiste hele familien til Irak, å hun måtte reise hjem pga noe forferdelig. Men begynte aldri på jobb igjen ? Det er jo ikke rart man blir litt bekymret , for den exiten fra Irak tror ikke jeg var «fake» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 1 time siden #15157 Del Skrevet 1 time siden Guris skrev (19 minutter siden): Slutt å tenk på henne 🤷🏻 Hvorfor det ? Hun er faktisk den eneste «normale» for meg om det ordet kan brukes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå