Sveits35 Skrevet 20 timer siden #15121 Del Skrevet 20 timer siden Dramatisk utvikling og akutt teetime. Denne skal jeg få med meg 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 20 timer siden #15122 Del Skrevet 20 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Oj det er mye penger å føre over. Håper hun har en mulighet til å komme seg utav det dersom Snapchat skulle slutte å betale ut de enorme summene. Hun har jo ingen garanti for at dette fortsetter. Bedre hun kjøper leiligheter i Dubai til seg selv og Rami o.s.v. det er vel ingen som kjøper så mye, fører over til fond, sløser o.s.v. som I og som ikke engang eier en leilighet!? Hun gir inntrykk til alle at hun er så rik siden hun sløser så mye penger hele tiden, så tenker de alle hadde fått sjokk når de skjønner at hun ikke eier en leilighet engang. Bruker klokke til 1 mill uten å ha sitt eget sted å bo, det er tullete. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20 timer siden #15123 Del Skrevet 20 timer siden Sveits35 skrev (8 minutter siden): Dramatisk utvikling og akutt teetime. Denne skal jeg få med meg 🫣 Nå må jeg inn å glo jeg også 🫣 Guris skrev (1 minutt siden): Bedre hun kjøper leiligheter i Dubai til seg selv og Rami o.s.v. det er vel ingen som kjøper så mye, fører over til fond, sløser o.s.v. som I og som ikke engang eier en leilighet!? Hun gir inntrykk til alle at hun er så rik siden hun sløser så mye penger hele tiden, så tenker de alle hadde fått sjokk når de skjønner at hun ikke eier en leilighet engang. Bruker klokke til 1 mill uten å ha sitt eget sted å bo, det er tullete. Enig. Måtte vært bedre å investert i leiligheter/eiendom. Iallfall til Rami som ikke er så kresen som henne og sikkert er superfornøyd med en langt billigere leilighet utenfor downtown. Så kunne han heller betalt en rimelig leie f.eks. Vinn vinn for begge. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 20 timer siden #15124 Del Skrevet 20 timer siden Sirah skrev (2 minutter siden): Nå må jeg inn å glo jeg også 🫣 Enig. Måtte vært bedre å investert i leiligheter/eiendom. Iallfall til Rami som ikke er så kresen som henne og sikkert er superfornøyd med en langt billigere leilighet utenfor downtown. Så kunne han heller betalt en rimelig leie f.eks. Vinn vinn for begge. Hun snakker så mye om at hun vil hjelpe familien hele tiden, sikre de for fremtiden, så kjøp leilighet da 🤷🏻 ikke sløs bort penger på fond, smykker, klær m.m. Hun hadde fått en super fin leilighet til Rami for 3 mill. dirhams. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 19 timer siden #15125 Del Skrevet 19 timer siden Guris skrev (41 minutter siden): Hun snakker så mye om at hun vil hjelpe familien hele tiden, sikre de for fremtiden, så kjøp leilighet da 🤷🏻 ikke sløs bort penger på fond, smykker, klær m.m. Hun hadde fått en super fin leilighet til Rami for 3 mill. dirhams. Synes Rami bør kunne klare seg selv etterhvert. Snakk om å få ting servert på et sølvfat.. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 19 timer siden #15126 Del Skrevet 19 timer siden Lunsjgjøken er ikke skilt. Nå skal det shoppes 👜👡🏆🚀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 19 timer siden #15127 Del Skrevet 19 timer siden Guris skrev (55 minutter siden): Hun snakker så mye om at hun vil hjelpe familien hele tiden, sikre de for fremtiden, så kjøp leilighet da 🤷🏻 ikke sløs bort penger på fond, smykker, klær m.m. Hun hadde fått en super fin leilighet til Rami for 3 mill. dirhams. Sløse penger på fond??? Hvordan kan du si å spare i fond er sløsing?? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 19 timer siden #15128 Del Skrevet 19 timer siden Og veskene og klokkene kan nok sikkert selges igjen uten altfor mye tap. Verre med all kjøpematen og klærne. Men fond er jo sjelden sløsing, om det ikke han James er en svindler da, får jo ikke håpe det 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 19 timer siden #15129 Del Skrevet 19 timer siden Criador skrev (9 minutter siden): Sløse penger på fond??? Hvordan kan du si å spare i fond er sløsing?? Mange som taper mye penger på fonds plasseringer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 19 timer siden #15130 Del Skrevet 19 timer siden Hvor har du det fra? Det er jo ganske safe med fondsparing. Pensjonen vår er jo satt i fond. Og hvis man til og med får noen til å hjelpe seg, så er det som regel en god investering om man har god tid. Indeksfond feks er jo veldig liten risiko med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 19 timer siden #15131 Del Skrevet 19 timer siden Criador skrev (9 minutter siden): Og veskene og klokkene kan nok sikkert selges igjen uten altfor mye tap. Verre med all kjøpematen og klærne. Men fond er jo sjelden sløsing, om det ikke han James er en svindler da, får jo ikke håpe det 🙂 Det hadde vel vært bedre å kjøpt en leilighet når de bruker så mye penger på hus leier ? Jeg tror hun er lettlurt og kan fort bli utnyttet. Med en 15 års investerings plan så er jo det å kjøpe leiligheter å leie ut veldig trygt og forutsigbart. Jeg blir ikke overrasket om det blir tap på de fonds plasseringene etterhvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 19 timer siden #15132 Del Skrevet 19 timer siden Criador skrev (3 minutter siden): Hvor har du det fra? Det er jo ganske safe med fondsparing. Pensjonen vår er jo satt i fond. Og hvis man til og med får noen til å hjelpe seg, så er det som regel en god investering om man har god tid. Indeksfond feks er jo veldig liten risiko med. Håper du har rett og at det blir bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 18 timer siden #15133 Del Skrevet 18 timer siden Hvem av mennene er separert? Orker ikke se alt, blir for mye yapping 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 18 timer siden #15134 Del Skrevet 18 timer siden Har hun inngått avtale med noe lydbokfirma? Andre gangen i dag hun nevner lydbok og jeg ser ikke noen annonsemerking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18 timer siden #15135 Del Skrevet 18 timer siden Selbu skrev (3 minutter siden): Har hun inngått avtale med noe lydbokfirma? Andre gangen i dag hun nevner lydbok og jeg ser ikke noen annonsemerking... stod jo reklame... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 18 timer siden #15136 Del Skrevet 18 timer siden Teflonhjernen skrev (12 minutter siden): Hvem av mennene er separert? Orker ikke se alt, blir for mye yapping 😅 Fyren hun var på date med her om dagen, som sendte henne korkåpner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 18 timer siden #15137 Del Skrevet 18 timer siden Hatsumomo skrev (8 minutter siden): stod jo reklame... Så at det kom nå, men hun hadde noen snapper tidligere uten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 17 timer siden #15138 Del Skrevet 17 timer siden Sveits35 skrev (18 minutter siden): Fyren hun var på date med her om dagen, som sendte henne korkåpner Takk ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 17 timer siden #15139 Del Skrevet 17 timer siden Selbu skrev (13 minutter siden): Så at det kom nå, men hun hadde noen snapper tidligere uten. Haha, ja, til iskaffelagingen. Første jeg tenkte da jeg forstod at det var lydbok lyden var, var at nå kommer det reklame for en lydbokapp. Isabel hører ikke lydbøker, hun har ikke tid til det.. Hun har vel brukt 6 mnd på boken hun holder på med og kommer nok til å dra den med på x antall ferier før den kanskje blir utlest. Lett å kjenne igjen mønsteret hennes. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 17 timer siden #15140 Del Skrevet 17 timer siden Ugresset skrev (28 minutter siden): Haha, ja, til iskaffelagingen. Første jeg tenkte da jeg forstod at det var lydbok lyden var, var at nå kommer det reklame for en lydbokapp. Isabel hører ikke lydbøker, hun har ikke tid til det.. Hun har vel brukt 6 mnd på boken hun holder på med og kommer nok til å dra den med på x antall ferier før den kanskje blir utlest. Lett å kjenne igjen mønsteret hennes. Ja, stod hun skulle lage annonse for Bookbeat på to do-listen. Tenkte selv "aha, det forklarer saken". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå