Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

søpapegøje skrev (2 timer siden):

Shehed svarte på det på sin story i dag :) ganske kult at Shehed har to berømte søstre som ikke har "tilknytning" til hverandre. Mener at ingen av de er populær på grunn av den andre men på egen hånd på hver sin kant. 

Tror svaret på hvem hun er var : influencer, nyhetsreporter, journalist og forfatter 

Helt enig med deg! Utrolig kult 😁👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

søpapegøje skrev (10 timer siden):

Halo, det er lov å spekulere litt. Isabel tjener trossalt millioner på å utlevere personlige detaljer om henne og naboen så det er ikke rart folk blir nyskjerrige. 

Så lenge man ikke går over streken og kontakter dem osv. Så trenger du ikke komme her og skryte over hvor mye bedre enn oss du er. Vil du ha medalje for å ikke være "dum kjerring"? 😊 Du har nok vært inne og sneket du også. 

Det er jo faktisk det at folk går over streken så fort det går et rykte som er problematisk. Noen går jo så langt. Enkelte er jo helt gale.

Har jeg skrytt av hvor bedre jeg er? 

Jeg følger Isabel, så får med meg ganske mye, men å skape rykter holder jeg meg unna. Ikke tror jeg på disse ryktene heller.

Og ja, jeg sjekket profilen hans og tenker at ryktet ikke stemmer.

Mulig du tenker at det er skryt at jeg ikke tror på rykter, men i mitt hode er det fornuftig. Da får vi bare være uenige. 

Endret av Heike72
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (17 timer siden):

Når hun er på Chanel å bestiller en kaffelatte, vet dere om man må betale for den uansett om man kjøper plagg der eller ei? 

Eller hvis man kjøper noe der så er kaffen gratis, men hvis man går tomhendt derfra så må du betale for kaffen?🤣

Kun de med en mengde bomull mellom ørene bruker Chanel butikken som kafé!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0064.thumb.png.50038600b9c077a917482cdba12aa3a7.pngIMG_0065.thumb.png.3f085116308c4d7b4434fdb5d562b7ab.png

Da håper jeg de som gikk så hardt ut (og var feilinformert av Mattilsynet) sletter sine negative TikTok’s og andre innlegg.

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (58 minutter siden):

IMG_0064.thumb.png.50038600b9c077a917482cdba12aa3a7.pngIMG_0065.thumb.png.3f085116308c4d7b4434fdb5d562b7ab.png

Da håper jeg de som gikk så hardt ut (og var feilinformert av Mattilsynet) sletter sine negative TikTok’s og andre innlegg.

HELT ENIG. En beklagelse fra dem alle er på sin rette plass, om ikke viser det bare at de gjorde det for å rakke ned på Isabel og Nude. Forstår godt at folk reagerte på det de leste på mattilsynet, men da håper jeg også de reagerer når de nå ser at det faktisk er mattilsynet som har tatt feil.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesti7654 skrev (21 minutter siden):

HELT ENIG. En beklagelse fra dem alle er på sin rette plass, om ikke viser det bare at de gjorde det for å rakke ned på Isabel og Nude. Forstår godt at folk reagerte på det de leste på mattilsynet, men da håper jeg også de reagerer når de nå ser at det faktisk er mattilsynet som har tatt feil.

Her er det vel Mattilsynet som skal beklage, det er da ikke normalt å beklage andre sine feil. De som har nevnt hva Mattilsynet har hevdet tidligere må nå ta til seg oppdatert informasjon, hvilket jeg vil tro de aller fleste gjør når de blir gjort oppmerksom på det.

Heldigvis stoler de fleste av oss på Mattilsynet, men denne saken viser at også de kan feile. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke første (og dessverre heller ikke siste) gangen Mattilsynet feiler. Bare se på hvor mange dyretragedier det er der ute 😢 Men veldig bra at de retter opp!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (På 27.1.2025 den 12.15):

Hun legger ut dette, mens Mattilsynet skrev dette i 2023. 

https://www.mattilsynet.no/kosmetikk-og-kroppspleieprodukter/unnga-oyevippeforlengere-med-prostaglandiner

Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor man godkjenner bruk av noe som ikke er anbefalt. Ikke lett å være forbruker, det er sikkert og visst. Glad jeg personlig kliner minst mulig på kroppen 😅

Screenshot_20250127_121225_Snapchat.jpg

Jeg føler ikke for å skamme meg over dette innlegget, haha, men beklager selvsagt at jeg har delt Mattilsynets feil 💁‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (40 minutter siden):

Her er det vel Mattilsynet som skal beklage, det er da ikke normalt å beklage andre sine feil. De som har nevnt hva Mattilsynet har hevdet tidligere må nå ta til seg oppdatert informasjon, hvilket jeg vil tro de aller fleste gjør når de blir gjort oppmerksom på det.

Heldigvis stoler de fleste av oss på Mattilsynet, men denne saken viser at også de kan feile. 

Det minste de kan gjøre er å trekke kritikken sin og fortelle at de var feilinformert. Lar de videoer og innlegg fortsatt stå uten å gjøre noe synker de på et lavt nivå og er mest ute etter å sverte Nude og Isabel. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var vel mest ute etter å reklamere for egne brand. Tina la jo ut rabattkode på eget vippeserum i samme story, det er jo litt spesielt når man rakker ned på andres for å selge sitt eget 😛

• Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (32 minutter siden):

Det minste de kan gjøre er å trekke kritikken sin og fortelle at de var feilinformert. Lar de videoer og innlegg fortsatt stå uten å gjøre noe synker de på et lavt nivå og er mest ute etter å sverte Nude og Isabel. 

Nå svarte jeg på en tråd som gikk på det at disse skulle be om unnskyldning, jeg har ikke nevnt et ord om dementi av opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (30 minutter siden):

De var vel mest ute etter å reklamere for egne brand. Tina la jo ut rabattkode på eget vippeserum i samme story, det er jo litt spesielt når man rakker ned på andres for å selge sitt eget 😛

Ja, det er nok noen små brand som er sjalu på hvor bra det går med Nude og Isabel. Håper det slår tilbake på dem selv. Det bør ikke bli god reklame for dem selv. Denne Tiril, som har styret mye i det siste, var også ivrig med i kommentarfeltet på Tinas TikTok. Hun gjør nok alt hun kan for å sverte Isabel og skjønner ikke når nok er nok 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mulig Ivorie og tidligere brand Isabel har hatt har laget mye rart/kinagreier,  men Nude er noe helt annet. Det er jo ikke Isabel som eier eller driver, det er jo eid av et svært firma som har flere andre store brands, og Lyko og Vita hadde jo ikke tatt inn Nude om det ikke var fra et skikkelig brand med peiling på hva de driver med. Jeg kommer nok ikke til å handle noe Ivorie, men Nude er litt annen kategori føler jeg. :D

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heike72 skrev (20 minutter siden):

Ja, det er nok noen små brand som er sjalu på hvor bra det går med Nude og Isabel. Håper det slår tilbake på dem selv. Det bør ikke bli god reklame for dem selv. Denne Tiril, som har styret mye i det siste, var også ivrig med i kommentarfeltet på Tinas TikTok. Hun gjør nok alt hun kan for å sverte Isabel og skjønner ikke når nok er nok 🙈

Hun Tiril fornekter seg ikke 🙈 Sett masse stygge kommentarer fra henne på TikTok, selv etter hun gikk grinende til avisen og fortalte om hvor fælt det var å være henne. Og hun Tina har virkelig driti seg ut nå. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (37 minutter siden):

Ingen "Vixe-pris" på IR, dakars...

Haha. Hu kaller jo vixen en runkering og vil ikke assosieres med de så det var vel win win. At de ikke anerkjenner den best betalte influenseren sier nok mer om vixen. 

• Liker 6
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten alle som vant i år var ukjente for meg, haha. Vet ikke om det betyr de er små, eller om jeg følger dårlig med.. Men er jo sikkert fint at ikke bare de som har holdt på i 10 år og er superstore vinner, kan jo bli litt lei av Jørgine :D

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han noen spekulerer i om er naboen har nå fått over 8k nye følgere siden tirsdag kveld 🥴 Jeg for min del synes det er litt fascinerende, lurer på hva slags meldinger han har fått 🫢

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (9 timer siden):

Ingen "Vixe-pris" på IR, dakars...

Hun har også bedt alle følgerne sine om å ikke stemme på henne. Hun var veldig misfornøyd da noen hadde nominert henne. Hun er nok veldig fornøyd med å ikke vinne noe.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (11 timer siden):

Ja det er mulig Ivorie og tidligere brand Isabel har hatt har laget mye rart/kinagreier,  men Nude er noe helt annet. Det er jo ikke Isabel som eier eller driver, det er jo eid av et svært firma som har flere andre store brands, og Lyko og Vita hadde jo ikke tatt inn Nude om det ikke var fra et skikkelig brand med peiling på hva de driver med. Jeg kommer nok ikke til å handle noe Ivorie, men Nude er litt annen kategori føler jeg. :D

Eier hun ikke Nude? Hva er da greia med at hun kaller det sine brands? Er hun bare en front person?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...