Marixxx Skrevet 18 timer siden #14841 Del Skrevet 18 timer siden Hatsumomo skrev (56 minutter siden): Apropos naboen og kondomen, jeg syntes ikke det virker som han er til å stole på. Bor han ikke i samme type bygning som Isabel, det vil si at han har en renholdsperson som kommer å vasker en gang i uken, og ville ikke denne isåfall ryddet vekk boss som et tomt kondomwrapping? I tillegg så har han jo servert et par løgner til henne tidligere om han damer han har ligget med, som han da har innrømmet senere var løgn. Han virker litt sketchy på det området (selv om han ikke burda ha grunn til det for Isabel har jo sagt det er ikke et problem, bare være åpen om det). Det lå sammen med annet smårot, og det var en åpnet pakke kondomer, ikke åpnet emballasje. Jeg synes naboen virker svært sympatisk og ikke som en som ligger rundt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 17 timer siden #14842 Del Skrevet 17 timer siden Blir klein når det er hennes bror som filmer henne i babydoll og bikinier., gud som hun hyper opp 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 15 timer siden #14843 Del Skrevet 15 timer siden Den blå bikinien var gørrlekker, men hvem kan gå med de bikiniene langt oppi ratata? Hvertfall ikke jeg 😅 Hun bør gjøre noe med de plast puppene, de er virkelig ikke fine. Altfor store og altfor fake 😳 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 15 timer siden #14844 Del Skrevet 15 timer siden Teflonhjernen skrev (7 minutter siden): Den blå bikinien var gørrlekker, men hvem kan gå med de bikiniene langt oppi ratata? Hvertfall ikke jeg 😅 Hun bør gjøre noe med de plast puppene, de er virkelig ikke fine. Altfor store og altfor fake 😳 Gleder meg til å se resten, har bare sett de første men de likte jeg! Men enig med bikiniene langt oppe i rumpa. Håper det kommer noen med normal truse også 🙈 Jeg er alt for gammel (og brei over ræva) til å gå med sånne 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 14 timer siden #14845 Del Skrevet 14 timer siden Sirah skrev (49 minutter siden): Gleder meg til å se resten, har bare sett de første men de likte jeg! Men enig med bikiniene langt oppe i rumpa. Håper det kommer noen med normal truse også 🙈 Jeg er alt for gammel (og brei over ræva) til å gå med sånne 😅 Samme her, skulle også gjerne unngått de tynne tauene på siden 😅 Men, kan jo kjøpe den fine blå bikini overdelen og bruke annen bikini bukse som passer til min gamle hengeræv 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14 timer siden #14846 Del Skrevet 14 timer siden Teflonhjernen skrev (Akkurat nå): Samme her, skulle også gjerne unngått de tynne tauene på siden 😅 Men, kan jo kjøpe den fine blå bikini overdelen og bruke annen bikini bukse som passer til min gamle hengeræv 🥹 Enig med deg! Den blå var kjempefin! Men den trusa kan jeg absolutt ikke ha 😅 Men hun sa jo at det skulle komme flere typer - også noen som dekket mer, men hva det betyr i hennes verden tviler jeg på at er det samme som det betyr i vår verden 🤣 Men man kan jo bare bruke en annen truse ja. Vurderer om jeg skal slå til på vippeserumet i morgen. Jeg har hatt vippeextensions en periode og vippene mine skriker etter noe serum 🤯 Kan vel like gjerne teste hennes som noe annet om ikke prisen er helt på trynet. Men jeg nekter altså å sette på alarm, så spørs vel om det er noe igjen til meg når jeg husker det sånn utpå ettermiddagen engang 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 14 timer siden #14847 Del Skrevet 14 timer siden Sirah skrev (3 minutter siden): Enig med deg! Den blå var kjempefin! Men den trusa kan jeg absolutt ikke ha 😅 Men hun sa jo at det skulle komme flere typer - også noen som dekket mer, men hva det betyr i hennes verden tviler jeg på at er det samme som det betyr i vår verden 🤣 Men man kan jo bare bruke en annen truse ja. Vurderer om jeg skal slå til på vippeserumet i morgen. Jeg har hatt vippeextensions en periode og vippene mine skriker etter noe serum 🤯 Kan vel like gjerne teste hennes som noe annet om ikke prisen er helt på trynet. Men jeg nekter altså å sette på alarm, så spørs vel om det er noe igjen til meg når jeg husker det sånn utpå ettermiddagen engang 😅 Vippeserum med ingredienser som er skadelige for øyehelsen... 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14 timer siden #14848 Del Skrevet 14 timer siden spirå12 skrev (5 minutter siden): Vippeserum med ingredienser som er skadelige for øyehelsen... Hvor ser du ingredienslisten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrassen Skrevet 13 timer siden #14849 Del Skrevet 13 timer siden Tro om noen melder henne til Forbrukerrådet for å si at vippeserumet er egnet for gravide/ammende når det ikke er det. Skremmende, blir sikkert utsolgt på null komma svosj - alle burde fått med seg storyen til Tina Svestad om ingrediensene på dette serumet! 2 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12 timer siden #14850 Del Skrevet 12 timer siden terrassen skrev (29 minutter siden): Tro om noen melder henne til Forbrukerrådet for å si at vippeserumet er egnet for gravide/ammende når det ikke er det. Skremmende, blir sikkert utsolgt på null komma svosj - alle burde fått med seg storyen til Tina Svestad om ingrediensene på dette serumet! Oj det var mye surt oppgulp 😅 Av ho Tina. Hvem i alle dager er ho? Aldri hørt om dama før noensinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 12 timer siden #14851 Del Skrevet 12 timer siden Sirah skrev (42 minutter siden): Oj det var mye surt oppgulp 😅 Av ho Tina. Hvem i alle dager er ho? Aldri hørt om dama før noensinne. Hva tenker du er oppgulp?at hun informerer om hvor skummle ingredienser det er i dette serumet?Hun er forøvrig eksen til Staysman 4 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 10 timer siden #14852 Del Skrevet 10 timer siden Kløvereng skrev (11 timer siden): Dette skjedde vel kun én dag og gjelder kun én sak, og ikke noe hun gjør hele tiden. Så det du skriver er helt feil. Forøvrig synes jeg det var helt topp at hun faktisk viste frem hva folk skriver, med navnet deres. Folk må slutte å skrive stygge ting på nettet hvis de ikke klarer å stå for hva de skriver. Feigt og flaut å gjemme seg i FB-grupper og holde på slik, det er nok der den lave moralen er tenker jeg☺️ Tror du virkelig hovedkjernen her er i kun «en dag og kun én sak»? Hun hang ut flere uskyldige i den barnslige snapen sin, men du er kanskje ikke en av de som gjerne ville sett hva alle disse 11 faktisk hadde skrevet ? Med tanke på at hun hang ut mange flere enn T som hun har brukt videre som content her ? Hvordan ville du følt å blitt hengt ut på den måten, der du kanskje bare har fått tittelen topp bidragsyter fordi du har vært aktiv, men ikke skrevet stygt om henne ? Å få topp bidragsyter tittel på FB går kun på aktivitet å ikke hva man har skrevet. 2 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 10 timer siden #14853 Del Skrevet 10 timer siden Sirah skrev (4 timer siden): Gleder meg til å se resten, har bare sett de første men de likte jeg! Men enig med bikiniene langt oppe i rumpa. Håper det kommer noen med normal truse også 🙈 Jeg er alt for gammel (og brei over ræva) til å gå med sånne 😅 Jeg hadde håpet det kom noen plus size miodeller i bikiniene også Men det skulle jo komme flere etter som jeg forstod, så kanskje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 5 timer siden #14854 Del Skrevet 5 timer siden Tenkeselv skrev (5 timer siden): Tror du virkelig hovedkjernen her er i kun «en dag og kun én sak»? Hun hang ut flere uskyldige i den barnslige snapen sin, men du er kanskje ikke en av de som gjerne ville sett hva alle disse 11 faktisk hadde skrevet ? Med tanke på at hun hang ut mange flere enn T som hun har brukt videre som content her ? Hvordan ville du følt å blitt hengt ut på den måten, der du kanskje bare har fått tittelen topp bidragsyter fordi du har vært aktiv, men ikke skrevet stygt om henne ? Å få topp bidragsyter tittel på FB går kun på aktivitet å ikke hva man har skrevet. Jeg har ingen tro på at de som ble hengt ut var uskyldige i å skrive dritt😉 Det var nok heller vel fortjent, og kanskje de tenker seg om neste gang. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4 timer siden #14855 Del Skrevet 4 timer siden Velinda skrev (6 timer siden): Hva tenker du er oppgulp?at hun informerer om hvor skummle ingredienser det er i dette serumet?Hun er forøvrig eksen til Staysman Ingredienslisten er godkjent for bruk og salg i Norge og det er strengt. Jeg har ingen planer om å putte det inn i øynene. Ser hun Tina også jobber med vipper osv, Isabel er med andre ord en konkurrent. Tror man skal ta det hun Tina sier med en liten klype salt for hun har tydelig en intensjon siden hun er i samme bransje. Hadde produktet vært skadelig eller farlig hadde de ikke fått lov til å selge det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvpilen Skrevet 4 timer siden #14856 Del Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (9 timer siden): Hvor ser du ingredienslisten? Under ser du ingrediens listen på serumet til Nude Beauty. Myristoyl Pentapeptie-17 står på listen til Mattilsynet over stoffer som en bør holde seg unna, når det kommer til vippeserum. Det er ikke ulovlig å bruke de, men langt fra anbefalt å ha dette stoffer så nærmt øyet. Ingredienser Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Propanediol, Panthenol, Hydroxyethylcellulose, Sodium Chloride, 1, 2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Arginine, Lactic Acid, Dextran, Sodium Hyaluronate, Disodium Edta, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Niacinamide, Sericin, Biotin, Acetyl Tetrapeptide-3, Gluconolactone, Trifolium Pratense Flower Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Sodium Benzoate, Citric Acid, Glycine, Larix Europaea Wood Extract, Potassium Sorbate, Sodium Metabisulfite, Benzoic Acid, Myristoyl Pentapeptide-17, Tropolone, Camellia Sinensis Leaf Extract, Zinc Chloride, Calcium Gluconate. Vær oppmerksom på at ingredienser kan endres over tid. Sjekk alltid emballasjen hvis du vil være sikker. Kategori:Vippenæring Artikkelnummer: 3416-145-0003 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4 timer siden #14857 Del Skrevet 4 timer siden Sølvpilen skrev (4 minutter siden): Under ser du ingrediens listen på serumet til Nude Beauty. Myristoyl Pentapeptie-17 står på listen til Mattilsynet over stoffer som en bør holde seg unna, når det kommer til vippeserum. Det er ikke ulovlig å bruke de, men langt fra anbefalt å ha dette stoffer så nærmt øyet. Ingredienser Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Propanediol, Panthenol, Hydroxyethylcellulose, Sodium Chloride, 1, 2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Arginine, Lactic Acid, Dextran, Sodium Hyaluronate, Disodium Edta, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Niacinamide, Sericin, Biotin, Acetyl Tetrapeptide-3, Gluconolactone, Trifolium Pratense Flower Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Sodium Benzoate, Citric Acid, Glycine, Larix Europaea Wood Extract, Potassium Sorbate, Sodium Metabisulfite, Benzoic Acid, Myristoyl Pentapeptide-17, Tropolone, Camellia Sinensis Leaf Extract, Zinc Chloride, Calcium Gluconate. Vær oppmerksom på at ingredienser kan endres over tid. Sjekk alltid emballasjen hvis du vil være sikker. Kategori:Vippenæring Artikkelnummer: 3416-145-0003 Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 4 timer siden #14858 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har aldri brukt noen av produktene hennes, så holder meg unna serumet også. Jeg har kjøpt to toalettmapper med rabattkode til min sønn og kjæresten hans. Begge gutta er fornøyde med dem siden de rommer så mye. Jeg selv synes toalettmappene virker litt «slaskete». De nye bikiniene er fine, men Isabel har jo for liten med spiler. Spilene skal jo ligge inntil kroppen. Ser jo bare rart ut. Men likte den grønne overdelen. Bruker alltid shorts jeg. Alt for gammel for slike truser hun har. Det virker som hun har en mye bedre designer nå og et hjelpeapparat som får ut klærne i god tid før bikinisesongen er i gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrassen Skrevet 2 timer siden #14859 Del Skrevet 2 timer siden Ganske fascinerende at folk blir så blendet av merkevaren Isabel Raad. Det finnes jo vippeserum uten disse/denne ingrediensen på markedet, vel dokumentert med effekt - likevel kjøper folk som gale. Dama har fått til business, det kan ingen ta fra henne. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 1 time siden #14860 Del Skrevet 1 time siden Sirah skrev (11 timer siden): Oj det var mye surt oppgulp 😅 Av ho Tina. Hvem i alle dager er ho? Aldri hørt om dama før noensinne. Surt oppgulp? Nei, dette var konstruktiv kritikk lagt frem på en fin måte. Det som er surt oppgulp er å kritisere kritikken som er blitt rettet, uten å sette seg inn i innholdet av den og tilegne motiver som at dette «bare er en konkurrent med sine motiver». Tina er svært opptatt av ingredienser, uavhengig av hvilket merke de kommer fra. Tenker heller man skal rose de i bransjen som er nøye på det, enn å tilegne de motiver de ikke har eller å latterliggjøre opplysninger som «oppgulp». For hun har helt rett. Når man sitter på de ressursene som Nude har så bør man ikke lansere et produkt som inneholder ingredienser som man som forbruker blir rådet til å holde seg unna. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå