Lykkeligper Skrevet 6 timer siden #14741 Del Skrevet 6 timer siden Lawyer skrev (4 timer siden): Vi som fulgte med da pimpen skulle ha sofa så at de var på bolia👍 Så hun vet hva det er. leiligheten er mørk og kjøkken løsningen er dårlig. Men ikke vi som skal bo der så Skal du ikke? Er det ikke leiligheten til «jentene» 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6 timer siden #14742 Del Skrevet 6 timer siden Lykkeligper skrev (3 minutter siden): Skal du ikke? Er det ikke leiligheten til «jentene» 😅 Utrolig viktig at vi også trives der 😅 Jeg gremmes litt hver gang hun nevner det. Og det virker som om mange går fem på og faktisk tror de skal «bo der sammen med henne» 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 4 timer siden #14743 Del Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (7 timer siden): Tviler jeg også på at det hun har gjort har en alvorlighetsgrad som fører til oppsigelse. En liten skjennepreken, ja, men jeg håper det skal litt mer til å eventuelt miste jobben. Håper hun av en eller annen grunn har permittert seg eller lignende og dermed kan ta en lenger ferie. Regner med at Tiril i siste avsnitt var en skrivefeil og at du mente Shehed? Hun har nevnt flere ganger også i det siste at hun ikke kan tenke seg å flytte til utlandet. Hun ønsker å være i Oslo og leve et mer ordinært liv. Hun bor jo på Jessheim nå, men skal flytte til Oslo når hun finner leilighet. Men for all del, det kan jo være hun har forandret mening På generelt basis; I et evnt vikariat har man ikke samme stillingsvern som fast ansatte. Upassende oppførsel som ikke passer verdiene til arbeidsplassen, kan medføre kort prosess og takk for innsatsen rimelig raskt. Kontraktene for vikariat er variable og en oppsigelsestid er en måned maks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4 timer siden #14744 Del Skrevet 4 timer siden Istapp skrev (13 minutter siden): På generelt basis; I et evnt vikariat har man ikke samme stillingsvern som fast ansatte. Upassende oppførsel som ikke passer verdiene til arbeidsplassen, kan medføre kort prosess og takk for innsatsen rimelig raskt. Kontraktene for vikariat er variable og en oppsigelsestid er en måned maks. Hun har bekreftet på snap at hun ikke har mistet jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 4 timer siden #14745 Del Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (2 minutter siden): Hun har bekreftet på snap at hun ikke har mistet jobben Men hun er ikke på jobben... Hvor mange feriedager tror du et vikariat inkluderer? Faktisk særdeles få - ingen dersom du har kontrakt i vikariatet fra måned til måned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 3 timer siden #14746 Del Skrevet 3 timer siden Istapp skrev (9 minutter siden): Men hun er ikke på jobben... Hvor mange feriedager tror du et vikariat inkluderer? Faktisk særdeles få - ingen dersom du har kontrakt i vikariatet fra måned til måned. Enig der. Hun har relativt mye fri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 3 timer siden #14747 Del Skrevet 3 timer siden Lykkeligper skrev (6 minutter siden): Enig der. Hun har relativt mye fri Hun har nok ikke mistet jobben, men hun har nok ikke fått forlenget/fornyet vikariatet. Det kan nok forklare at hun ikke jobber og også at hun etter en lang ferie kan "ta en ny ferie" eller å være arbeidsledig, som det også kalles. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 3 timer siden #14748 Del Skrevet 3 timer siden Ta og se storyen hennes så får dere svaret Orket ikke se absolutt alt for der var mye jabbing 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 1 time siden #14749 Del Skrevet 1 time siden Sirah skrev (På 21.1.2025 den 19.42): Det spesielle her er vel egentlig ikke at hun leier flyttebyrå, men at hun får dem til å pakke ned/opp for seg også. Eller kanskje dette er mer normalt i Norge nå også? Jeg har aldri brukt flyttebyrå men ser for meg at man pakker selv og rydder ting på plass selv. Mulig jeg tar feil? Synes det er ekkelt at andre skal grafse i tingene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 1 time siden #14750 Del Skrevet 1 time siden SolNelia skrev (13 timer siden): Et spørsmål, noen andre som legger merke til at hun ikke bruker ivorie klær annet enn rett før lansering/salg osv? Hun sier hun eeelsker bikiniene, men bruker de kun ved reklamering. Samme med kjolene, beste kjolene sier hun - men velger alt annet når hun skal ut. Jeg liker henne, følger nesten hver dag, så på ingen måte et negativt ladet spørsmål. Meeen, syns det er litt påfallende? Noen synspunkt? Hun synes vel selv de ser ut som billig Kina søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå