Teflonhjernen Skrevet 19. januar #14681 Del Skrevet 19. januar Jenzen skrev (4 timer siden): Naboen fins,og han er en farlig mann….vent å se. Hvorfor tror du det? At han er farlig altså 🤔Jeg har ingen formening om han altså, så spør kun av nysgjerrighet ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 19. januar #14682 Del Skrevet 19. januar Jenzen skrev (5 timer siden): Naboen fins,og han er en farlig mann….vent å se. Så teit. Det har du jo ingen grunnlag for å si. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 19. januar #14683 Del Skrevet 19. januar Jenzen skrev (8 timer siden): Naboen fins,og han er en farlig mann….vent å se. Kan du utdype hvorfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 19. januar #14684 Del Skrevet 19. januar Hvem som helst kan komme inn i tråden og spy ut tåpeligheter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 19. januar #14685 Del Skrevet 19. januar Hatsumomo skrev (10 minutter siden): Hvem som helst kan komme inn i tråden og spy ut tåpeligheter. Det er sikkert og vist…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lili-S Skrevet søndag kl 15:11 #14686 Del Skrevet søndag kl 15:11 Henger Isabel og venninnene noen gang sammen uten at det er fest/alkohol? Som i å dra på besøk til hverandre, se film, gå en tur, dra på utflukt, shoppe…? 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet søndag kl 15:26 #14687 Del Skrevet søndag kl 15:26 Lili-S skrev (14 minutter siden): Henger Isabel og venninnene noen gang sammen uten at det er fest/alkohol? Som i å dra på besøk til hverandre, se film, gå en tur, dra på utflukt, shoppe…? Det var akkurat det samme jeg kommenterte for noen innlegg siden. Virker som et utrolig trist venninneforhold, spesielt med søstrene. M spiste hun jo lunsj med dagen før. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet søndag kl 15:41 #14688 Del Skrevet søndag kl 15:41 Lili-S skrev (28 minutter siden): Henger Isabel og venninnene noen gang sammen uten at det er fest/alkohol? Som i å dra på besøk til hverandre, se film, gå en tur, dra på utflukt, shoppe…? Nei, kun 'drikke venner' ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet søndag kl 19:06 #14689 Del Skrevet søndag kl 19:06 Hu må bruke de 75.000kr på hjelp til innredning🫣😅 Hu disser leiligheten hu hadde i Oslo men hu går jo for det samme igjen. Bling bling🙆🏻♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet søndag kl 20:58 #14690 Del Skrevet søndag kl 20:58 Lawyer skrev (1 time siden): Hu må bruke de 75.000kr på hjelp til innredning🫣😅 Hu disser leiligheten hu hadde i Oslo men hu går jo for det samme igjen. Bling bling🙆🏻♀️ Ja, helt grusomme ting hun synes var fine. I tillegg er hun jo svært usikker på smaken sin. Hun bør absolutt bruke rådgiver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet søndag kl 21:54 #14691 Del Skrevet søndag kl 21:54 Sirah skrev (6 timer siden): Det var akkurat det samme jeg kommenterte for noen innlegg siden. Virker som et utrolig trist venninneforhold, spesielt med søstrene. M spiste hun jo lunsj med dagen før. kan jeg bare avspore i to sekunder og spørre hva i alle dager har skjedd med hun ene søsteren? ansiktet altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet søndag kl 21:59 #14692 Del Skrevet søndag kl 21:59 lajlaj skrev (4 minutter siden): kan jeg bare avspore i to sekunder og spørre hva i alle dager har skjedd med hun ene søsteren? ansiktet altså. Aner ikke 😬 men da var det ikke bare jeg som så det 🙈 Syntes det var noe rart der men klarte ikke sette fingeren på det 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet søndag kl 22:14 #14693 Del Skrevet søndag kl 22:14 Sirah skrev (14 minutter siden): Aner ikke 😬 men da var det ikke bare jeg som så det 🙈 Syntes det var noe rart der men klarte ikke sette fingeren på det 🤷♀️ jeg mener de enorme skrubbsårene på ansiktet og det hovne ansiktet altså :0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet søndag kl 22:45 #14694 Del Skrevet søndag kl 22:45 Skal ikke Rami få egen tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet søndag kl 22:51 #14695 Del Skrevet søndag kl 22:51 Voldsomt til snakking på snappen hennes for tiden. Er jo kjedelig å høre om "våre planer" for ditt og datt hele tiden 🥱 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet søndag kl 23:12 #14696 Del Skrevet søndag kl 23:12 Alle spør om hårrutine, hun viser det ofte, men teit at det bare er for å reklamere det vannet sitt . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet søndag kl 23:13 #14697 Del Skrevet søndag kl 23:13 lajlaj skrev (1 time siden): kan jeg bare avspore i to sekunder og spørre hva i alle dager har skjedd med hun ene søsteren? ansiktet altså. Hun har tatt 4 forskjellige peeling. Hovnet opp av bedøvelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet mandag kl 08:41 #14698 Del Skrevet mandag kl 08:41 lajlaj skrev (10 timer siden): jeg mener de enorme skrubbsårene på ansiktet og det hovne ansiktet altså :0 Ja var det jeg tenkte på Men klikket litt kjapt gjennom så la bare merke til at hun var rød og hoven 🙈 Vålull skrev (9 timer siden): Skal ikke Rami få egen tråd? Det syntes jeg snart han skal Lawyer skrev (9 timer siden): Hun har tatt 4 forskjellige peeling. Hovnet opp av bedøvelse. Det forklarer det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet mandag kl 12:32 #14699 Del Skrevet mandag kl 12:32 Vålull skrev (13 timer siden): Skal ikke Rami få egen tråd? Apropos... Flere som er litt redd for hva den der "kvisa" på nesen hans egentlig er? 🤨 burde vel fått den sjekket opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet mandag kl 16:39 #14700 Del Skrevet mandag kl 16:39 Vålull skrev (17 timer siden): Skal ikke Rami få egen tråd? Hva er det han gjør som trenger en egen tråd? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå