Teflonhjernen Skrevet 16. januar #14641 Skrevet 16. januar Sirah skrev (57 minutter siden): @Teflonhjernen jeg tenkte nøyaktig det samme 😬 Hele outfiten var jo egentlig superfin. Men den toppen…. Hva i alle dager??? Tippsi skrev (47 minutter siden): Ser ut som krøllet toalettpapir 😅 Sirah skrev (30 minutter siden): JA! Eller noe sånn pynt som fantes på kinarestauranter før i tiden 🙃 Godt å se at det ikke bare er meg som lurer på hva i all verden dette er for noe. Buksene var superfine på henne og hun er jo nydelig, men så klarer hun å ødelegge det med krøllete dopapir laget som pynt for kinesiske restauranter før i tiden 😅😆 4 2
Sirah Skrevet 16. januar #14642 Skrevet 16. januar Teflonhjernen skrev (33 minutter siden): Godt å se at det ikke bare er meg som lurer på hva i all verden dette er for noe. Buksene var superfine på henne og hun er jo nydelig, men så klarer hun å ødelegge det med krøllete dopapir laget som pynt for kinesiske restauranter før i tiden 😅😆 Ja tenk om hun hadde hatt en vanlig topp til den outfiten! Hun hadde jo sett griselekker ut! Jeg trodde hun tulla når hun sa hun skulle gå sånn 😬 Den toppen var litt i samme gate som den kjolen som så ut som noe som var knytt sammen av tau…. 3 2
Teflonhjernen Skrevet 16. januar #14643 Skrevet 16. januar Sirah skrev (41 minutter siden): Ja tenk om hun hadde hatt en vanlig topp til den outfiten! Hun hadde jo sett griselekker ut! Jeg trodde hun tulla når hun sa hun skulle gå sånn 😬 Den toppen var litt i samme gate som den kjolen som så ut som noe som var knytt sammen av tau…. Enig, den har sikkert kostet en formue slik tau kjolen også gjorde… 3
Alauda Skrevet 16. januar #14644 Skrevet 16. januar Sirah skrev (43 minutter siden): Ja tenk om hun hadde hatt en vanlig topp til den outfiten! Hun hadde jo sett griselekker ut! Jeg trodde hun tulla når hun sa hun skulle gå sånn 😬 Den toppen var litt i samme gate som den kjolen som så ut som noe som var knytt sammen av tau…. Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Enig, den har sikkert kostet en formue slik tau kjolen også gjorde… Jeg synes den kunne være fin på beachclub, men definitivt ikke i byen, på restaurant eller i møter. Hun er tross alt en voksen kvinne, bar mage kan hun spare til stranden eller poolen. 10 1
Sirah Skrevet 16. januar #14645 Skrevet 16. januar Teflonhjernen skrev (12 minutter siden): Enig, den har sikkert kostet en formue slik tau kjolen også gjorde… Garantert svindyr…. Alauda skrev (8 minutter siden): Jeg synes den kunne være fin på beachclub, men definitivt ikke i byen, på restaurant eller i møter. Hun er tross alt en voksen kvinne, bar mage kan hun spare til stranden eller poolen. Enig med deg. På beachclub eller på stranden eller noe hadde den funket. Enig i bar mage også. Det burde vært forbeholdt de under 20. Iallefall SÅ bar mage. En ting er en «glipe» mellom buksen og toppen, men ikke «bikinikort». Men det er min sikkert veldig utdaterte mening. Hilsen Sirah omtrent 90 år 9
Amber Skrevet 16. januar #14647 Skrevet 16. januar Hun trenger stylist mer enn hun trenger interiørarkitekt😵 eller nei hun trenger begge deler! Hvor i alle dager henter hun inspo fra??? Aldri vært borti makan faktisk det ene blir værre enn det andre, hvem trenger en seng med dyner til puter til sofa?? Bare NEI🤯 6 4
Purpurina Skrevet 17. januar #14649 Skrevet 17. januar Hva vil hun med å poste dette bildet i stories på instagram? Jeg kan ikke tro annet enn at hun gjør det for å vise hvor stort thigh-gap hun har? (Er det virkelig så stort, skjønner ikke at det fysisk er mulig... Hun står jo med føttene inntil hverandre) Jeg trigges heldigvis ikke av dette, jeg synes bare det ser merkelig unaturlig ut, men tenker også at det potensielt er veldig skadelig. 6 9
Hatsumomo Skrevet 17. januar #14650 Skrevet 17. januar Purpurina skrev (1 minutt siden): Hva vil hun med å poste dette bildet i stories på instagram? Jeg kan ikke tro annet enn at hun gjør det for å vise hvor stort thigh-gap hun har? (Er det virkelig så stort, skjønner ikke at det fysisk er mulig... Hun står jo med føttene inntil hverandre) Jeg trigges heldigvis ikke av dette, jeg synes bare det ser merkelig unaturlig ut, men tenker også at det potensielt er veldig skadelig. Hun har i det minste oppnådd hva Jack klaget på da, at hun hadde for lite tg 🙄
Sirah Skrevet 17. januar #14651 Skrevet 17. januar Hatsumomo skrev (52 minutter siden): Hun har i det minste oppnådd hva Jack klaget på da, at hun hadde for lite tg 🙄 Seriøst, klaget han på det? 😳
Doris Becker Skrevet 17. januar #14652 Skrevet 17. januar (endret) Sirah skrev (1 time siden): Seriøst, klaget han på det? 😳 Det er hennes versjon. Tror IR er sin egen, og sårbare følgere sin verste fiende der. Kan ikke skylde på andre. Forferdelig at hun får lov til å drive denne bedriftskanalen, med så mye kroppspress og emosjonell smitte. Feks da hun postet vekten sin. Det er så mye fokus på tynn og operert kropp blandet med bilder av "nei mat" for de som er på evig jakt etter tynn kropp, at dette er selvsagt en strategi, og ikke tilfeldig. Endret 17. januar av Doris Becker 8 3
Teflonhjernen Skrevet 17. januar #14653 Skrevet 17. januar Hatsumomo skrev (2 timer siden): Hun har i det minste oppnådd hva Jack klaget på da, at hun hadde for lite tg 🙄 Hvem er Jack? 🤔 1
Guris Skrevet 17. januar #14654 Skrevet 17. januar Teflonhjernen skrev (1 time siden): Hvem er Jack? 🤔 En av hennes mange menn ..... 3
Snurris Skrevet 17. januar #14655 Skrevet 17. januar Teflonhjernen skrev (1 time siden): Hvem er Jack? 🤔 Guris skrev (6 minutter siden): En av hennes mange menn ..... Normalt sett bruker man ordet ekskjæreste, menmen. 2 5
Sirah Skrevet 17. januar #14656 Skrevet 17. januar Doris Becker skrev (2 timer siden): Det er hennes versjon. Tror IR er sin egen, og sårbare følgere sin verste fiende der. Kan ikke skylde på andre. Forferdelig at hun får lov til å drive denne bedriftskanalen, med så mye kroppspress og emosjonell smitte. Feks da hun postet vekten sin. Det er så mye fokus på tynn og operert kropp blandet med bilder av "nei mat" for de som er på evig jakt etter tynn kropp, at dette er selvsagt en strategi, og ikke tilfeldig. Godt mulig han har en annen versjon ja, men det er jo sånn med alt. Det finnes alltid tre sider av en sak - din, min og sannheten. Jeg fulgte henne ikke på den måten på den tiden (dumpet bare innom instagramen innimellom) så hva som er sant der eller ikke skal jeg ikke uttale meg om 🙃 Men om det stemmer så er jo det med på å forklare noe av det fullstendig forvrengte bildet hun har av seg selv om mat. Jeg er ikke uenig med deg, men jeg er usikker på om jeg er enig med deg i at det er en selvsagt strategi. Hva mener du at hun vil oppnå med det? Det er det jeg ikke helt skjønner. Men jeg er så klart enig i at det er mye fokus på utseendet og en tynn kropp som ikke stemmer overens med maten hun poster. Akkurat det med vekten begynner å bli vinter og vår siden så den tror jeg vi snart skal la ligge. Det var ekstremt uheldig at hun postet det bildet, det er jeg enig i. Men på ett eller annet tidspunkt må vi gå videre fra akkurat den hendelsen. Teflonhjernen skrev (1 time siden): Hvem er Jack? 🤔 Han britiske eksen som hun var sammen med et par år. 5 3 1
Doris Becker Skrevet 17. januar #14657 Skrevet 17. januar (endret) Sirah skrev (10 minutter siden): Godt mulig han har en annen versjon ja, men det er jo sånn med alt. Det finnes alltid tre sider av en sak - din, min og sannheten. Jeg fulgte henne ikke på den måten på den tiden (dumpet bare innom instagramen innimellom) så hva som er sant der eller ikke skal jeg ikke uttale meg om 🙃 Men om det stemmer så er jo det med på å forklare noe av det fullstendig forvrengte bildet hun har av seg selv om mat. Jeg er ikke uenig med deg, men jeg er usikker på om jeg er enig med deg i at det er en selvsagt strategi. Hva mener du at hun vil oppnå med det? Det er det jeg ikke helt skjønner. Men jeg er så klart enig i at det er mye fokus på utseendet og en tynn kropp som ikke stemmer overens med maten hun poster. Akkurat det med vekten begynner å bli vinter og vår siden så den tror jeg vi snart skal la ligge. Det var ekstremt uheldig at hun postet det bildet, det er jeg enig i. Men på ett eller annet tidspunkt må vi gå videre fra akkurat den hendelsen. Han britiske eksen som hun var sammen med et par år. Med det bildet, av vekten sin, så fanget hun oppmerksomheten til kvinner som sliter med vekt. Dette er en ekstra sårbar målgruppe, som også blir veldig lojale følgere. Influensere som IR er drevne, og de vet hva som fanger følgere, og hvilke følgere som er mest lojale, og som kjøper mest av produktene de selger, der utseende nærmest er blitt en besettelse. Dette er følgere som er gull verdt for denne typen influensere. Og hun vet hva som holder dem på sin kanal, utseendefiksert innhold blandet med mat av typen de nekter seg, (eller kaster opp etter å ha spist det.) Hun legger kun ut sin versjon. Latet som om denne eksen ga henne dyre gaver og var rene prinsen, fordi det passet med "idealet" da de var i forhold. Da han gikk videre, så "kom det frem" at det var hun som hadde kjøpt alt, og latt som det var fra han. Det er noe jeg leste her og i media. Sykt å lyve om sånt. Uansett hva som er sannheten. Hun brukte han hyppig som content der hun svartmalte han plutselig, la ut private meldinger, kom med påstander om kroppspress osv. Men det er hun veldig god på selv synes jeg. Og noe hun har holdt på med i laaaang tid før det korte forholdet til denne "jack". Endret 17. januar av Doris Becker 5 8
Sirah Skrevet 17. januar #14658 Skrevet 17. januar Doris Becker skrev (1 minutt siden): Med det bildet, av vekten sin, så fanget hun oppmerksomheten til kvinner som sliter med vekt. Dette er en ekstra sårbar målgruppe, som også blir veldig lojale følgere. Influensere som IR er drevne, og de vet hva som fanger følgere, og hvilke følgere som er mest lojale, og som kjøper mest av produktene de selger, der utseende nærmest er blitt en besettelse. Dette er følgere som er gull verdt for denne typen influensere. Hun legger kun ut sin versjon. Latet som om denne eksen ga henne dyre gaver og var rene prinsen, fordi det passet med "idealet" da de var i forhold. Da han gikk videre, så "kom det frem" at det var hun som hadde kjøpt alt, og latt som det var fra han. Det er noe jeg leste her og i media. Sykt å lyve om sånt. Uansett hva som er sannheten. Hun brukte han hyppig som content der hun svartmalte han plutselig, la ut private meldinger, kom med påstander om kroppspress osv. Men det er hun veldig god på selv synes jeg. Og noe hun har holdt på med i laaaang tid før det korte forholdet til denne "jack". Takk for en god forklaring, da skjønner jeg bedre hvor du vil Jeg er absolutt ikke uenig i det du skriver, selv om jeg personlig er usikker på om det er så bevist det hun holder på med som du mener. For meg virker hun veldig naiv og med ekstremt dårlig impulskontroll. Med tanke på det bildet f.eks. Etter hva jeg har fått med meg har hun beklaget dette veldig mange ganger i etterkant og har forstått at det var fullstendig idiotisk av henne. Men for all del, det kan være at hun ble tatt «med buksa nede» og innså at det beste var å legge seg fullstendig flat. Ellers har jeg lest det samme som deg ang Jack og jeg er helt enig i at det var idiotisk av henne. Jeg som person har aldri latt meg påvirke av influensere ang f.eks vekt og operasjoner osv. Når jeg ser en influenser som har operert ett eller annet så tenker jeg som regel «dust» og så går jeg videre med livet mitt. Jeg har selv slitt en del med f.eks vekt, men at Isabel (eller en annen) legger ut bilde av tight gap har aldri virket triggende på meg overhodet. Derfor er det nok også litt vanskelig for meg å sette meg inn i at dette faktisk kan være veldig vanskelig for andre. I min verden er det litt sånn: Om den du følger ikke påfører deg noe positivt så avfølger du. Enkelt og greit. Men der er nok jeg kanskje ganske heldig som IKKE lar meg påvirke av slikt. Personlig følger jeg Isabel (og et par andre) utelukkende fordi jeg syntes de er underholdende og morsomme å følgje. Det er tidsfordriv i hverdagen. Hverken mer eller mindre. Jeg forstår at hun viser oss det bildet hun ønsker at vi skal se og jeg tror og håper at den «ekte» Isabel er forbeholdt familie og nære venner. Dessverre virker det som om mange har problemer med akkurat dette. 1 3
Doris Becker Skrevet 17. januar #14659 Skrevet 17. januar Sirah skrev (10 minutter siden): Takk for en god forklaring, da skjønner jeg bedre hvor du vil Jeg er absolutt ikke uenig i det du skriver, selv om jeg personlig er usikker på om det er så bevist det hun holder på med som du mener. For meg virker hun veldig naiv og med ekstremt dårlig impulskontroll. Med tanke på det bildet f.eks. Etter hva jeg har fått med meg har hun beklaget dette veldig mange ganger i etterkant og har forstått at det var fullstendig idiotisk av henne. Men for all del, det kan være at hun ble tatt «med buksa nede» og innså at det beste var å legge seg fullstendig flat. Ellers har jeg lest det samme som deg ang Jack og jeg er helt enig i at det var idiotisk av henne. Jeg som person har aldri latt meg påvirke av influensere ang f.eks vekt og operasjoner osv. Når jeg ser en influenser som har operert ett eller annet så tenker jeg som regel «dust» og så går jeg videre med livet mitt. Jeg har selv slitt en del med f.eks vekt, men at Isabel (eller en annen) legger ut bilde av tight gap har aldri virket triggende på meg overhodet. Derfor er det nok også litt vanskelig for meg å sette meg inn i at dette faktisk kan være veldig vanskelig for andre. I min verden er det litt sånn: Om den du følger ikke påfører deg noe positivt så avfølger du. Enkelt og greit. Men der er nok jeg kanskje ganske heldig som IKKE lar meg påvirke av slikt. Personlig følger jeg Isabel (og et par andre) utelukkende fordi jeg syntes de er underholdende og morsomme å følgje. Det er tidsfordriv i hverdagen. Hverken mer eller mindre. Jeg forstår at hun viser oss det bildet hun ønsker at vi skal se og jeg tror og håper at den «ekte» Isabel er forbeholdt familie og nære venner. Dessverre virker det som om mange har problemer med akkurat dette. Det er ikke følgere som deg hun tjener mest på. For min del kunne jeg aldri fulgt noen som blander så skadelig og kroppsfiksert innhold med reklame. Ikke med tanke på meg selv, men med tanke på andre. Jeg vil ikke støtte opp under en slik kynisk industri. For meg står det klart at dette er en bevisst strategi. At influenserne speiler målgruppen, og selv kan påvirkes negativt av eget innhold er jeg også overbevist om. Men at hun postet "feil" tror jeg ingenting på. Hun gikk selv ut og sa om sin kollega Sofie Elise, da hun postet det berømte "pose-bildet" at dette er feil de ikke gjør. De kontrollerer alt, og er meget bevisste på alt som legges ut, og hva de bygger opp mot. 4 5
Honningmor Skrevet 17. januar #14660 Skrevet 17. januar Purpurina skrev (8 timer siden): Hva vil hun med å poste dette bildet i stories på instagram? Jeg kan ikke tro annet enn at hun gjør det for å vise hvor stort thigh-gap hun har? (Er det virkelig så stort, skjønner ikke at det fysisk er mulig... Hun står jo med føttene inntil hverandre) Jeg trigges heldigvis ikke av dette, jeg synes bare det ser merkelig unaturlig ut, men tenker også at det potensielt er veldig skadelig. Hun er bare skikkelig hjulbeint. 8 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå