Istapp Skrevet 13. januar #14601 Del Skrevet 13. januar Skal si moderator har moderert i tråden🤔 Modereres det etter liker/liker ikke prinsipp? Gode konstruktive drøftinger og diskusjoner er forsvunnet. IR as sine fremlegg på plattformen sin og diskusjon i etterkant er nesten i sin helhet moderert bort. Noe merkelig sett i forhold til helgens publiseringer i landets offentlige aviser nettopp på temaet " hva influencere får seg til å legge ut på sine kanaler". Reaksjonene som unisont er gitt til bedrift som ble hengt ut burde være noe retningsgivende for andre influencere, inkludert IR, som henger ut ikke bedrift men enkeltpersoner. Ingen uthenging er ok, men det er alvorligere med enkeltpersoner enn bedrifter. Feil hos bedrift eller person fører til omdømmetap, som kan være vanskelig å bygge opp igjen. Seriøsitet krones med positivt omdømme! 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 13. januar #14602 Del Skrevet 13. januar (endret) Hva tenker folk her om leiligheten hun kanskje kommer til å gå for (leie)? Jeg elsker den og syns prisen på litt over 2 mill i året ikke er så gal, det er bare en halv månedslønn for henne. Den utsikten! To balkonger, store soverom, lekre bad.. MEN kjøkkenet er for meg hjertet i huset og kjøkkenet der er helt krise, men det er ikke jeg som skal bo der og Isabel trenger bare kjøleskapet, edit kaffestasjonen og oppvaskmaskin. Liker også at den er såpass mørk i stilen, men jeg har generelt en interiørstil som er langt unna det "normale" og derfor lurer jeg på hva dere tenker om den. Endret 13. januar av Ugresset KAFFEstasjonen overhode ikke kjøkkenstasjonen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 13. januar #14603 Del Skrevet 13. januar Ugresset skrev (3 minutter siden): Hva tenker folk her om leiligheten hun kanskje kommer til å gå for (leie)? Jeg elsker den og syns prisen på litt over 2 mill i året ikke er så gal, det er bare en halv månedslønn for henne. Den utsikten! To balkonger, store soverom, lekre bad.. MEN kjøkkenet er for meg hjertet i huset og kjøkkenet der er helt krise, men det er ikke jeg som skal bo der og Isabel trenger bare kjøleskapet, kjøkkenstasjonen og oppvaskmaskin. Liker også at den er såpass mørk i stilen, men jeg har generelt en interiørstil som er langt unna det "normale" og derfor lurer jeg på hva dere tenker om den. Ble så glad av at hun ble så glad/gira! This is it, tenker jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 13. januar #14604 Del Skrevet 13. januar Ugresset skrev (6 minutter siden): Hva tenker folk her om leiligheten hun kanskje kommer til å gå for (leie)? Jeg elsker den og syns prisen på litt over 2 mill i året ikke er så gal, det er bare en halv månedslønn for henne. Den utsikten! To balkonger, store soverom, lekre bad.. MEN kjøkkenet er for meg hjertet i huset og kjøkkenet der er helt krise, men det er ikke jeg som skal bo der og Isabel trenger bare kjøleskapet, edit kaffestasjonen og oppvaskmaskin. Liker også at den er såpass mørk i stilen, men jeg har generelt en interiørstil som er langt unna det "normale" og derfor lurer jeg på hva dere tenker om den. Det var litt av et steg opp i størrelse med tanke på at den bare koster ca 1 mill mer enn den hun har nå. Syntes interiørmessig den var lite fin. Men nå skal jeg ikke jeg bo der heller da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 13. januar #14605 Del Skrevet 13. januar Sirah skrev (På 10.1.2025 den 22.19): Ja det er jo det som er så skummelt her. To ustabile sider som braker sammen. Det er jo dømt til å bli et skikkelig shitshow. Jeg merker at jeg sliter så ekstremt med å forstå sånne mennesker. Jeg syntes Isabel er både trivelig og underholdende å følge store deler av tiden. Innimellom blir det litt mye, men det bare trykker jeg meg gjennom. Men sånn er det jo med alle. Jeg har jo både venner og bekjente jeg ofte skulle ønske at jeg kunne «trykket meg igjennom» jabbingen til også 🫣 Hun har til og med influensa meg til å kjøpe et par av produktene sine, som jeg så langt er veldig fornøyd med. Med andre ord så er nok jeg en ganske gjennomsnittlig følger. Men jeg forstår ikke hvordan du kan gå fra å være «meg» til å bli så blodfan at du mister all vett og forstand? Null gangsyn igjen! Hva får følgerne hennes til å tro at de har «rett» til å angripe en dame Isabel har en «beef» med? Tror de virkelig ikke at hun kan håndtere dette selv? Tror de at de hjelper henne? At de gjør henne en tjeneste? Hva i alle dager får de ut av det? Samtidig forstår jeg heller ikke hvorfor noen velger å bruke så ekstremt mye tid og energi på et menneske de helt tydelig ikke kan fordra. F.eks. om Tiril hater Isabel så mye, hvorfor i alle dager velger man å få med seg absolutt alt personen gjør? Jeg har selv mennesker og influensere jeg virkelig ikke tåler trynet på, men disse har jeg valgt å ikke følge. Jeg får jo overhodet ingenting positivt ut av å følge et menneske som bare gjør meg forbanna? Jeg lurer oppriktig. Hadde du risvannet? Hva føler du det har gjort for ditt hår? Jeg grubler enda 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 13. januar #14606 Del Skrevet 13. januar Istapp skrev (46 minutter siden): Skal si moderator har moderert i tråden🤔 Modereres det etter liker/liker ikke prinsipp? Gode konstruktive drøftinger og diskusjoner er forsvunnet. IR as sine fremlegg på plattformen sin og diskusjon i etterkant er nesten i sin helhet moderert bort. Noe merkelig sett i forhold til helgens publiseringer i landets offentlige aviser nettopp på temaet " hva influencere får seg til å legge ut på sine kanaler". Reaksjonene som unisont er gitt til bedrift som ble hengt ut burde være noe retningsgivende for andre influencere, inkludert IR, som henger ut ikke bedrift men enkeltpersoner. Ingen uthenging er ok, men det er alvorligere med enkeltpersoner enn bedrifter. Feil hos bedrift eller person fører til omdømmetap, som kan være vanskelig å bygge opp igjen. Seriøsitet krones med positivt omdømme! Squashen vil sensurere her også, så de klager og rapporterer det meste som ikke opphøyer "vennina" si. Halleluja. 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. januar #14607 Del Skrevet 14. januar Ugresset skrev (11 timer siden): Hva tenker folk her om leiligheten hun kanskje kommer til å gå for (leie)? Jeg elsker den og syns prisen på litt over 2 mill i året ikke er så gal, det er bare en halv månedslønn for henne. Den utsikten! To balkonger, store soverom, lekre bad.. MEN kjøkkenet er for meg hjertet i huset og kjøkkenet der er helt krise, men det er ikke jeg som skal bo der og Isabel trenger bare kjøleskapet, edit kaffestasjonen og oppvaskmaskin. Liker også at den er såpass mørk i stilen, men jeg har generelt en interiørstil som er langt unna det "normale" og derfor lurer jeg på hva dere tenker om den. Det er definitivt en av de bedre hun har kikket på! Likte den godt jeg også, men enig med deg om kjøkkenet. Personlig syntes jeg det mørke treverket ble litt for mørkt, men det er jo helt tydelig sånn de vil ha det der nede. Det er jo gjennomgående for alle leilighetene hun har kikket på. Lyse vegger med veldig mørke tre detaljer. Og mye marmor 😅 Ser jo samme stilen i leiligheten til Pimpen i Irak, så det er jo tydeligvis sånn det skal være. Men det er min personlige preferanse, jeg kan ikke dra til emiratene og forvente Europeisk stil. Det er vel akkurat derfor Isabel har slitt en del på leilighetsfronten også, stilen hennes er egentlig også mer europeisk - naturlig nok 😅 Men med unntak av akkurat det så var det definitivt en skikkelig lekker leilighet! Håper hun vil få det fint der og at ingenting skjærer seg i siste liten. Hatsumomo skrev (11 timer siden): Det var litt av et steg opp i størrelse med tanke på at den bare koster ca 1 mill mer enn den hun har nå. Syntes interiørmessig den var lite fin. Men nå skal jeg ikke jeg bo der heller da. Enig med deg. Den millionen gjorde ekstremt mye! For det virker jo som om beliggenheten er like god. Enig i interiøret, men det skal hun jo gjøre noe med Om du tenkte på interiør som i møbler? Teflonhjernen skrev (11 timer siden): Hadde du risvannet? Hva føler du det har gjort for ditt hår? Jeg grubler enda 😆 Jeg har det ja! Jeg føler jo ikke at det er magi - slik mange andre gjør Men det gjør håret mitt definitivt litt mindre vilt og lettere å greie. Jeg har typisk nordisk hår som har vært utsatt for ganske mye juling. Jeg glemte å spraye det en dag her, og syntes det virket tørrere med en gang. Godt mulig det bare er placebo. Når det er sagt så kan det ikke erstatte en god hårkur. De dagene jeg tar meg bryet med å faktisk kure håret skikkelig så merker jeg stor forskjell. Men det er jo heller ikke det det er. Det er enkelt og lettvint å spraye i håret etter dusjen. Den dagen jeg er tom kommer jeg nok til å kjøpe en ny en, men det er heller ikke krise om det er utsolgt Sist jeg sjekket lå det en del ute på tise dersom du ikke gidder å betale fullpris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 14. januar #14608 Del Skrevet 14. januar (endret) Veldig enig i mye du skriver om reaksjonene som har vært å lese i media siste dagene @istapp Måtte fjerne sitat, fordi noe av det du skriver kan bli moderert, og da også svar til dette. Reaksjonene i media understreker problematikken ytterligere, og viser at influenserne kan være løse kanoner på dekk, uten at de rammes av verken moderering eller regelverk, fordi de plutselig agerer som "privatpersoner" også på sine bedriftskanaler. Flere og flere influensere ser ut til å ha blitt sterkt preget av livet på nett, der de har gjort seg totalt avhengige av å være konstant pålogget, og stadig må "sjokkere" og utlevere en versjon av seg selv som selger. De fremstår desperate og totalt avhengige av bekreftelsen det gir dem, i tillegg til et enormt pengejag, fordi de har et forbruk som er helt ekstremt. I mangel på content kan de finne på å utlevere andre i samme slengen. De gir ut den samme boka om og om igjen, og drøvtygger på gamle traumer, kommersialiserer alt, legger ut vekten sin, legger ut at brannvesen har brutt opp døren etter ovedose, sender "live" fra akutten, skjermdumper fra private meldinger med advokat, og fra private meldinger med eks-kjærester osv osv. Politikere og seriøse bedrifter og organisasjoner bør ikke inngå samarbeid på noen måte med denne type influensere. Endret 14. januar av Doris Becker 4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 14. januar #14609 Del Skrevet 14. januar Sirah skrev (6 timer siden): Det er definitivt en av de bedre hun har kikket på! Likte den godt jeg også, men enig med deg om kjøkkenet. Personlig syntes jeg det mørke treverket ble litt for mørkt, men det er jo helt tydelig sånn de vil ha det der nede. Det er jo gjennomgående for alle leilighetene hun har kikket på. Lyse vegger med veldig mørke tre detaljer. Og mye marmor 😅 Ser jo samme stilen i leiligheten til Pimpen i Irak, så det er jo tydeligvis sånn det skal være. Men det er min personlige preferanse, jeg kan ikke dra til emiratene og forvente Europeisk stil. Det er vel akkurat derfor Isabel har slitt en del på leilighetsfronten også, stilen hennes er egentlig også mer europeisk - naturlig nok 😅 Men med unntak av akkurat det så var det definitivt en skikkelig lekker leilighet! Håper hun vil få det fint der og at ingenting skjærer seg i siste liten. Enig med deg. Den millionen gjorde ekstremt mye! For det virker jo som om beliggenheten er like god. Enig i interiøret, men det skal hun jo gjøre noe med Om du tenkte på interiør som i møbler? Jeg har det ja! Jeg føler jo ikke at det er magi - slik mange andre gjør Men det gjør håret mitt definitivt litt mindre vilt og lettere å greie. Jeg har typisk nordisk hår som har vært utsatt for ganske mye juling. Jeg glemte å spraye det en dag her, og syntes det virket tørrere med en gang. Godt mulig det bare er placebo. Når det er sagt så kan det ikke erstatte en god hårkur. De dagene jeg tar meg bryet med å faktisk kure håret skikkelig så merker jeg stor forskjell. Men det er jo heller ikke det det er. Det er enkelt og lettvint å spraye i håret etter dusjen. Den dagen jeg er tom kommer jeg nok til å kjøpe en ny en, men det er heller ikke krise om det er utsolgt Sist jeg sjekket lå det en del ute på tise dersom du ikke gidder å betale fullpris. Takk 😍 Tenker at hvis jeg kjøper så blir det nok en ny en. Kommer sikkert til å gjøre det for å teste😆Jeg som mener jeg ikke blir påvirket av influensere 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. januar #14610 Del Skrevet 14. januar Teflonhjernen skrev (1 time siden): Takk 😍 Tenker at hvis jeg kjøper så blir det nok en ny en. Kommer sikkert til å gjøre det for å teste😆Jeg som mener jeg ikke blir påvirket av influensere 🫣 Om du kjøper må du komme med en tilbakemelding siden jeg nå føler meg litt medskyldig i kjøpet ditt 😅 Jeg tenker at vi bruker så mye penger på dritt uansett, så om vi bruker 250kr på en hårspray-dings anbefalt av en influenser eller 250kr på en annen som vi tilfeldigvis finner i hyllen er litt ett fett. Det som passer til mitt hår trenger ikke passe til ditt, så uansett hvor fornøyd jeg er så er ikke det noen garanti for at du er det samme og omvendt. Det er uansett ikke en veldig stor utgift man risikerer å tape I værste fall blir den stående bakerst i hylla, i beste fall liker man den. Jeg og en venninne har helt forskjellig hår og vi har sluttet å anbefale hverandre produkter, det som passer meg er katastrofe for henne. Fordelen med risvannet er at det iallefall er solgt store mengder av den og folk kjøper faktisk på nytt. Uansett hvor fan folk er av Isabel så hadde de vel neppe tømt hyllene gang på gang dersom de ikke likte produktet? Noen av dem er kanskje gale nok, men de fleste ville nok bare droppet å kjøpt neste gang. Blir spennende å høre hva du syntes! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 14. januar #14611 Del Skrevet 14. januar (endret) Sirah skrev (5 minutter siden): Om du kjøper må du komme med en tilbakemelding siden jeg nå føler meg litt medskyldig i kjøpet ditt 😅 Jeg tenker at vi bruker så mye penger på dritt uansett, så om vi bruker 250kr på en hårspray-dings anbefalt av en influenser eller 250kr på en annen som vi tilfeldigvis finner i hyllen er litt ett fett. Det som passer til mitt hår trenger ikke passe til ditt, så uansett hvor fornøyd jeg er så er ikke det noen garanti for at du er det samme og omvendt. Det er uansett ikke en veldig stor utgift man risikerer å tape I værste fall blir den stående bakerst i hylla, i beste fall liker man den. Jeg og en venninne har helt forskjellig hår og vi har sluttet å anbefale hverandre produkter, det som passer meg er katastrofe for henne. Fordelen med risvannet er at det iallefall er solgt store mengder av den og folk kjøper faktisk på nytt. Uansett hvor fan folk er av Isabel så hadde de vel neppe tømt hyllene gang på gang dersom de ikke likte produktet? Noen av dem er kanskje gale nok, men de fleste ville nok bare droppet å kjøpt neste gang. Blir spennende å høre hva du syntes! Da var det altså Sirah på KG som influerte meg til å kjøpe risvann i dag 😅 Gikk forbi en Vita og tenkte hvorfor ikke hvis de har det inne og det hadde de. Så da er jeg eier av Nude risvann 🫣 Skal si fra hva jeg tenker om det etter test. Luktet jo hvertfall godt 😆 Endret 14. januar av Teflonhjernen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. januar #14612 Del Skrevet 14. januar Teflonhjernen skrev (2 minutter siden): Da var det altså Sirah på KG som influerte meg til å kjøpe risvann i dag 😅 Gikk forbi en Vita og tenkte hvorfor ikke hvis de har det inne og det hadde de. Så da er jeg eier av Nude risvann 🫣 Skal si fra hva jeg tenker om det etter test. Luktet jo hvertfall godt 😆 Yey! Jeg har influensa noen 🤩 Kan jeg oppdatere Instagramen min med «offentlig person» nå? Jeg må bare kjøpe meg noen ti tusener følgere først 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 14. januar #14613 Del Skrevet 14. januar (endret) Sirah skrev (1 minutt siden): Yey! Jeg har influensa noen 🤩 Kan jeg oppdatere Instagramen min med «offentlig person» nå? Jeg må bare kjøpe meg noen ti tusener følgere først 🤣 🤩Kjør på så får du snart din egen Sirah Squad 💪🏼 Endret 14. januar av Teflonhjernen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. januar #14614 Del Skrevet 14. januar Teflonhjernen skrev (17 minutter siden): 🤩Kjør på så får du snart din egen Sirah Squad 💪🏼 Gleder meg 🤩 Håper dere blir mine trofaste følgere 🤣 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu87 Skrevet 14. januar #14615 Del Skrevet 14. januar Ikke fått med meg at hun nå skal leie i stedet for å kjøpe. Hva er grunnen til det, har hun sagt noe om det? Likte godt den siste leiligheten hun var i, som hun ble så hoppende glad for. Minus kjøkkenet, det burde ha vært åpen løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. januar #14616 Del Skrevet 14. januar lulu87 skrev (9 minutter siden): Ikke fått med meg at hun nå skal leie i stedet for å kjøpe. Hva er grunnen til det, har hun sagt noe om det? Likte godt den siste leiligheten hun var i, som hun ble så hoppende glad for. Minus kjøkkenet, det burde ha vært åpen løsning. Hun får kort og greit ikke den leiligheten hun ønsker seg for de pengene hun har i dag. Hun vil derfor spare et år til og dermed kunne kjøpe drømmeleiligheten når hun først skal kjøpe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 14. januar #14617 Del Skrevet 14. januar (endret) Ugresset skrev (22 timer siden): Hva tenker folk her om leiligheten hun kanskje kommer til å gå for (leie)? Jeg elsker den og syns prisen på litt over 2 mill i året ikke er så gal, det er bare en halv månedslønn for henne. Den utsikten! To balkonger, store soverom, lekre bad.. MEN kjøkkenet er for meg hjertet i huset og kjøkkenet der er helt krise, men det er ikke jeg som skal bo der og Isabel trenger bare kjøleskapet, edit kaffestasjonen og oppvaskmaskin. Liker også at den er såpass mørk i stilen, men jeg har generelt en interiørstil som er langt unna det "normale" og derfor lurer jeg på hva dere tenker om den. Likte leiligheten men kjøkkenet var helt jævli og likte ikke at det ikke var balkong på stua liksom rundt stuen hadde det vært balkong rundt hele stua føles som man skal falle ned da det ikke er balkong rundt hele og ett annet kjøkken ble litt innestengt hadde heller gått for den andre som var lysere og mer åpen. Endret 14. januar av Princess_81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 14. januar #14618 Del Skrevet 14. januar Margit777 skrev (22 timer siden): Squashen vil sensurere her også, så de klager og rapporterer det meste som ikke opphøyer "vennina" si. Halleluja. Slutt med konspirasjonsteorier. Det har vært ekstremt mye brukerdebatt i tråden i tillegg til at man har diskutert rundt tredjeperson. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. januar #14619 Del Skrevet 14. januar Princess_81 skrev (24 minutter siden): Likte leiligheten men kjøkkenet var helt jævli og likte ikke at det ikke var balkong på stua liksom rundt stuen hadde det vært balkong rundt hele stua føles som man skal falle ned da det ikke er balkong rundt hele og ett annet kjøkken ble litt innestengt hadde heller gått for den andre som var lysere og mer åpen. Enig ang kjøkken og balkong, men var jo et ekstremt rødt flagg at de ikke klarte å få vasket den andre leiligheten. De hadde 14 dager på seg fra hun kikket første til andre gangen og det samme søppelet lå der enda. Pluss bremsespor i doen 🤮 Hadde neppe gått for den leiligheten jeg heller med så useriøse folk rundt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. januar #14620 Del Skrevet 14. januar lajlaj skrev (19 minutter siden): Slutt med konspirasjonsteorier. Det har vært ekstremt mye brukerdebatt i tråden i tillegg til at man har diskutert rundt tredjeperson. Enig. Nå kan vi få tilbake den gode stemningen vi alltid har hatt her syntes jeg. Det er lov å ikke være enige og gode diskusjoner er bare morsomt, men i det siste har det gått på repeat repeat repeat non stopp og masse brukerdebatt og personangrep. Mange brukere har forlatt tråden, håper de kommer tilbake dersom vi får snudd den negative trenden. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå